De schade was groter dan de dagwaarde volgens de kasteleinquote:
quote:Op zondag 13 april 2008 11:30 schreef ikookhier het volgende:
[..]
De schade was groter dan de dagwaarde volgens de kastelein![]()
Nee heb de kroeg niet afgebrokenquote:Op zondag 13 april 2008 11:30 schreef ikookhier het volgende:
[..]
De schade was groter dan de dagwaarde volgens de kastelein![]()
met nog 10 - 15 ronden tegaan was de lol er wel vanafquote:
Familie uit Almere.quote:
Ik ben anders net terug van de bouwmarkt.quote:Op zondag 13 april 2008 17:39 schreef Cageon het volgende:
zondag rustdag neemt iedereen iets te letterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mis me motor na wo/do/vrij rijden.![]()
Iemand een idee hoe ik achter de voor+achteras maten kom van een R1 en een Trophy 1200.
Twijfel over de Braking wielen op MF.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dacht je van op meten?quote:Op zondag 13 april 2008 17:45 schreef Patrick281 het volgende:
Iemand een idee hoe ik achter de voor+achteras maten kom van een R1 en een Trophy 1200.
Niet anders dan de rest van de weekquote:Op zondag 13 april 2008 17:39 schreef Cageon het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2008 17:39 schreef Cageon het volgende:
Echt een rustdag is het niet... van 10 tot 4 bezig geweest om een vloer te leggen, gisteren al vanaf 1 tot half 7 ofzo mee bezig geweestquote:Op zondag 13 april 2008 17:39 schreef Cageon het volgende:
quote:
Enzulks!quote:Op zondag 13 april 2008 19:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lekker hoor![]()
was je met je homiez [ afbeelding ] dan waren we er wel voorbij gebookt jeweettôgggggh
![]()
![]()
Dat is wel erg veel werk.quote:
quote:
Ik ben Ron en Nico tegelijk. Gespleten persoonlijkheid.quote:
What happend.quote:Op zondag 13 april 2008 20:59 schreef Cageon het volgende:
Toen de LC4 zoiets had van je draait zelf maar een rondje op de posbank![]()
[ link | afbeelding ]
Met dank aan sleepdienst Bietelbhoer!![]()
Helaas nietquote:Op zondag 13 april 2008 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
What happend.Niet een nieuw bougietje ofsow.
![]()
Stappen op zondag?![]()
vast geslagen nokkenas ketting door een 'gewrichtje' van de tuimelaar.quote:Op zondag 13 april 2008 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben Ron en Nico tegelijk. Gespleten persoonlijkheid.![]()
[..]
What happend.Niet een nieuw bougietje ofsow.
![]()
Neeh, ff naar de kroeg gezellig doen, niks bijzonders.quote:Stappen op zondag?![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 20:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel werk.![]()
Als motortje nou eens in de woonkamer kon.![]()
[..]
![]()
![]()
Jij bent mij iets te groot.![]()
Of ben ik zo sterk @draadloze deurbel.![]()
[ afbeelding ]
Had ik ook al met het ophangen van de luxaflex.![]()
Net gesnoeid, een lampje opgehangen, nu een paar rieten manden in de tuin vastschroeven,
en nog wat mestenen harken. Tot vanmiddag laat nog niets gedaan.
![]()
Jammer dat het morgen maandag is.Thank god when it is friday.
Als je goed kijkt zie je dat hij ergens over uitglijdtquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 00:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat hij ergens over uitglijdt![]()
[ afbeelding ]
Uiteraard heb ik met speciale state of the art software het object kunnen isoleren en vergroten
Ik heb iets soortgelijks met BazzieK gehad op een dijkjequote:
Ik had het ook nog vandaag, de bocht inquote:Op maandag 14 april 2008 00:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb iets soortgelijks met BazzieK gehad op een dijkje
Mijn 2e versnelling was stuk, schakel per ongeluk terug naar de één, achterkant breekt weg maar ik kon de motor nog net houden
Misschien dat BazzieK kan zeggen of ik dezelfde move maakte als deze gast
Ik reed toen ook op een ZZR
De eerste keer is het schrikken, daarna is het een uitdaging om het op te roepenquote:Op maandag 14 april 2008 00:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik had het ook nog vandaag, de bocht in![]()
Maar kheb een slipperclutch dus dan gaat het allemaal wat soepeler en zolang je niet schrikt is er weinig aan de hand.
nja het was een eerste keer voor mij dat ik ook echt flink instuurde en dat t gebeurde, zeker op de TL.quote:Op maandag 14 april 2008 00:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De eerste keer is het schrikken, daarna is het een uitdaging om het op te roepen
TL R is er berucht om gewordenquote:Op maandag 14 april 2008 00:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
nja het was een eerste keer voor mij dat ik ook echt flink instuurde en dat t gebeurde, zeker op de TL.
Daar probeer ik dat soort grapjes niet zo snel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |