Misschien weet hij juist door zijn ouders dat je sex hoort in hun huis.quote:Op zondag 13 april 2008 23:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Het lukt je ouders ook zonder dat jij het hoort dus thuis moet geen probleem zijn.
Hallo,quote:Op zondag 13 april 2008 23:07 schreef poepeneesje het volgende:
langs het kanaal ofzo.
Dat dus!quote:Ik heb gewoon seks, mijn ouders horen ons luid en duidelijk maar doen er helemaal niet moeilijk over. Gelukkig heel ruimdenkend en is bespreekbaar.
Yea my ass, dat je sex hebt zegt echt geen fuck over je volwassenheidquote:Op maandag 14 april 2008 00:27 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat dus!
Vroeger dan, hé!? Toen ik nog thuis woonde!..![]()
Wat maakt 't uit of ze 't horen??
Het betekend gewoon dat je opgroeid, en dat hun kleine mannetje/vrouwtje eindelijk eens volwassen gaat worden!
En als je denkt dat je ouder zoiets niet door hebben, dan heb je 't mis!..Die ruiken dat gewoon, die hou je toch niet voor de gek!..
Voor sommige ouders wel!..quote:Op maandag 14 april 2008 00:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
Yea my ass, dat je sex hebt zegt echt geen fuck over je volwassenheid
En nee, ik ben ook niet volwassen en dat mag best nog ff duren.
dat denken ze dan misschien.quote:
best triest als jij dat iets met volwassenheid te maken vindt hebben.quote:
Nou ja, het is iig een onderdeel van 't volwassen worden, of 't opgroeien als mens zijnde!..quote:Op maandag 14 april 2008 00:36 schreef de_priester het volgende:
[..]
best triest als jij dat iets met volwassenheid te maken vindt hebben.
Net alsof je dan pas echt man/vrouw bent.
Ja als je ineens een kind hebt mag je jezelf pappa noemen
maar het zegt niets over volwassenheid, echt heul niets
Haha, normaal kom je terug van het stappen met je zatte kop, denk je altijd dat je zachtjes de trap op loopt, maar eigenlijk stamp je dan als een aap de trap op.quote:Op maandag 14 april 2008 00:37 schreef DaMook het volgende:
Vroegah, zat ik op de zolder en ging de deur op slot. Bij mijn toenmalige vriendin deden we het alleen heel zachtjes (qua geluid) na het stappen als de ouders sliepen. En dan rond 7 uur net voor ze wakker werden ging ik naar huis. De broer (en vrienden konden ons beneden wel horen kwam ik na een tijdje en een aantal "subtiele" hints achter, maar daar gaven we niet veel om.
Nu is het makkelijker, niemand meer verder in huis die hoort met wie en hoe ik bezig ben
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |