I'm afraid so.quote:Op maandag 14 april 2008 21:39 schreef fathank het volgende:
Waar blijft ts nou. Ik heb niet voor niks weer al die moeite gedaan.
Wellicht is hij door zijn rug gegaan? Zou niet bepaald heel vreemd zijn als je per dat 8 ton aan rollen van 85 kg tilt...handmatig.quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:57 schreef -Strawberry- het volgende:
laatste bezoek: 2 dagen, 10 uur geleden.
Misschien wassie gewoon druk..?
Druk met niet met de 3 dimensionale mensen praten?quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:57 schreef -Strawberry- het volgende:
laatste bezoek: 2 dagen, 10 uur geleden.
Misschien wassie gewoon druk..?
Mischien is hij nu wel onderweg daar naar toe (met 8 ton aan rollen op z'n rug) en kan hij daardoor niet reagerenquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wellicht is hij door zijn rug gegaan? Zou niet bepaald heel vreemd zijn als je per dat 8 ton aan rollen van 85 kg tilt...handmatig.
Niet dikke vriendjes, maar wat hij doet hoefde ze in Auschwitz niet eens te doenquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:11 schreef dubidub het volgende:
Wel grappig dat iedereen in dit topic opeens dikke vriendjes met de ARBO is_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Camarón que se duerme, se lo lleva a la chingada" - Willem-Alexander (2009)
quote:
Ik moet zeggen dat ik gelijk geef aan mensen zoals jullie en hoe jullie hiertegen kijken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."When you're looking from the outside, it's so easy to judge"
quote:Op woensdag 16 april 2008 04:07 schreef Syldge het volgende:
[..]
[..]
Ik moet zeggen dat ik gelijk geef aan mensen zoals jullie en hoe jullie hiertegen kijken...Haha, TS weet niet wat TVP is, maar wel hoe ie een spoiler moet plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg kloon! En we zijn de dupe geworden van een experiment...
"Camarón que se duerme, se lo lleva a la chingada" - Willem-Alexander (2009)
scherpquote:Op woensdag 16 april 2008 04:14 schreef Quacker het volgende:
[..]
Haha, TS weet niet wat TVP is, maar wel hoe ie een spoiler moet plaatsen.
Ik weet hoe je moet quoten, en die code stond er in jullie posts. Niet zo moeilijk, weet je? Of dacht je misschien dat je van een of andere eeuwenoude stam was die een taal spreekt en een cultuur heiligt die voor eeuwig bewaard moet blijven of zoiets met die tags?quote:Op woensdag 16 april 2008 04:14 schreef Quacker het volgende:
[..]
Haha, TS weet niet wat TVP is, maar wel hoe ie een spoiler moet plaatsen.
Zoiets noemen wij gewoon superieur.quote:Op woensdag 16 april 2008 04:17 schreef Syldge het volgende:
[..]
Ik weet hoe je moet quoten, en die code stond er in jullie posts. Niet zo moeilijk, weet je? Of dacht je misschien dat je van een of andere eeuwenoude stam was die een taal spreekt en een cultuur heiligt die voor eeuwig bewaard moet blijven of zoiets met die tags?
Zoiets noem ik gewone arrogantie? Waarom zou jij superieur zijn? Je komt een beetje op het internet en begint maar gewoon wat te kankeren in het eerste beste topic dat je op een of andere site tegenkomt die tegenstrijdt met jou mening en begint dan met je holmaatje achterlijke posts te maken.quote:Op woensdag 16 april 2008 04:21 schreef Quacker het volgende:
[..]
Zoiets noemen wij gewoon superieur.
Och, TS is wel snel op zijn teentje getrapt.quote:Op woensdag 16 april 2008 04:28 schreef Syldge het volgende:
[..]
Zoiets noem ik gewone arrogantie? Waarom zou jij superieur zijn? Je komt een beetje op het internet en begint maar gewoon wat te kankeren in het eerste beste topic dat je op een of andere site tegenkomt die tegenstrijdt met jou mening en begint dan met je holmaatje achterlijke posts te maken.
Hoe is dat superieur? Als je daadwerkelijk zo goed bent als je jezelf afschildert, waarom heb ik nog geen enkel zinng argument van jou gezien die jou mening dat Nederland een goed land is verdedigt? Waarom schrijf je niet even wat van die superieure argumenten neer die mij meteen een patriotisch lezertje laten wezen die ineens houdt van Nederland.
Als je echt zo superieur was, wat de fuck doe je dan op deze site? Je moet naar Den Haag gaan, daar vindt je zat van die zelf-geilende praatjesmaker die niets beters te doen hebben als aan hun pik te sjorren en een land te vergallen.
Ik ben niet snel op m'n teentjes getrapt. Ik wordt enkel een beetje ziek van die idioterie die randfiguren zoals jij hier posten. Ik kom hier toch niet op jouw geliefde forum binnen met een mes of je strot, schreeuwend dat als je het niet met mij eens bent je naar voren kan leunen en je aorta te voelen scheuren op het lemmet? Ik maakte een topic, kreeg toen te horen dat ik milder moest bezig zijn. Dat deed ik hier en dan kreeg ik dit soort posts zoals jij maakt.quote:Op woensdag 16 april 2008 04:36 schreef Quacker het volgende:
[..]
Och, TS is wel snel op zijn teentje getrapt.
Mijn post was ongeveer als die van ElizabethR. Ik heb niet gekan***ert. En het is niet een of andere site, want het is Fok! en ik zit hier al wat langer...
En dat superieur ging alleen maar over de tags en niet over wat ik dan wel goed zou vinden aan NL.
Die heb ik gezien, maar bij mijn naam staat: Het gaat hier om problemen met Nederland, niet om mijn persoonlijke leven of om een plaats te geven om te spammen. Ik ga hier dus niet op in, anders blijven onderwerpen zoals deze maar spelen.quote:Op woensdag 16 april 2008 04:43 schreef Syldge het volgende:
[..]
En als je post zoals die van ElizabethR was, dan staat hij in die eerste post die ik op deze pagina heb gemaakt. Waarom reageer je daar dan niet? En het kan mij eerlijk gezegd niets schelen hoe lang je al hier op Fok zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.s. wel leuk dat je blijft reageren, ik kan zo nog wel ff doorgaan. Heb nog even de tijd."Camarón que se duerme, se lo lleva a la chingada" - Willem-Alexander (2009)
quote:Op woensdag 16 april 2008 04:47 schreef Quacker het volgende:
[..]
Die heb ik gezien, maar bij mijn naam staat: Het gaat hier om problemen met Nederland, niet om mijn persoonlijke leven of om een plaats te geven om te spammen. Ik ga hier dus niet op in, anders blijven onderwerpen zoals deze maar spelen.![]()
Als je het niet kan schelen hoe lang ik hier al zit, zit dan ook niet te zeveren dat dit voor mij "een of andere site is die ik tegen ben gekomen en dit het eerste beste topic is".
Als ik het daarbij neergezet heb.. hoe zie jij het dan als een post die ongeveer hetzelfde is als die van ElisabethR? Met name als ik die er al uit had gevist en apart op gereageerd heb en niet in een van die onderste "categoriën" geplaatst had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.s. wel leuk dat je blijft reageren, ik kan zo nog wel ff doorgaan. Heb nog even de tijd.
Dit is wat ik zei "Je komt een beetje op het internet en begint maar gewoon wat te kankeren in het eerste beste topic dat je op een of andere site tegenkomt" Schilder het goed af, en als ik een verkeerde impressie van jou heb gekregen, dan moet jij toch maar gaan letten hoe je jezelf afbeeld.
En ik blijf hier absoluut niet of neem Fok erg serieus. Als ik het serieus nam, zou ik dan niet ondertussen ook al hebben gepost in andere topics of ze op z'n minst gelezen hebben? Of op z'n minst ingelogd blijven?"When you're looking from the outside, it's so easy to judge"
Dat is dan jouw probleem, ik weet wel beter.quote:Op woensdag 16 april 2008 04:53 schreef Syldge het volgende:
[..]
Dit is wat ik zei "Je komt een beetje op het internet en begint maar gewoon wat te kankeren in het eerste beste topic dat je op een of andere site tegenkomt" Schilder het goed af, en als ik een verkeerde impressie van jou heb gekregen, dan moet jij toch maar gaan letten hoe je jezelf afbeeld.
Nee hoor, want misschien spreken die andere topic je niet aan. Of vind je het teveel gespam?quote:Op woensdag 16 april 2008 04:53 schreef Syldge het volgende:
En ik blijf hier absoluut niet of neem Fok erg serieus. Als ik het serieus nam, zou ik dan niet ondertussen ook al hebben gepost in andere topics of ze op z'n minst gelezen hebben? Of op z'n minst ingelogd blijven?
Je verwacht tot niet serieus dat ik daar op ga reageren, he?quote:Op woensdag 16 april 2008 04:57 schreef Quacker het volgende:
[..]
Dat is dan jouw probleem, ik weet wel beter.![]()
[..]
Nee hoor, want misschien spreken die andere topic je niet aan. Of vind je het teveel gespam?
Wel jammer dat je niet blijft, hoe moet ik dan mijn avond door komen?![]()
quote:Als ik het daarbij neergezet heb.. hoe zie jij het dan als een post die ongeveer hetzelfde is als die van ElisabethR? Met name als ik die er al uit had gevist en apart op gereageerd heb en niet in een van die onderste "categoriën" geplaatst had?
Misschien omdat je je muziek ook echt bagger vind en/of er geen mening over wilt?quote:Op woensdag 16 april 2008 05:01 schreef Syldge het volgende:
[..]
Je verwacht tot niet serieus dat ik daar op ga reageren, he?
Als geen van die andere topics mij aanspreken, waarom zou ik dan niet bijvoorbeeld mijn muziek promoten in een muziek forum of zo en vragen wat jullie ervan vinden?
Je vergat hierop te reageren:
[..]
Als ik het bagger vindt, zou ik er niet mee doorgaan. Denk een beetje na, a.u.b.quote:Op woensdag 16 april 2008 05:08 schreef Quacker het volgende:
[..]
Misschien omdat je je muziek ook echt bagger vind en/of er geen mening over wilt?![]()
Owh ben ik dat echt vergeten? Misschien wel expres?![]()
Omdat mijn post eerder was dan die van ElisabethR, daarom had ik meer recht op een reply. Maar de vragen die er in stonden zijn beantwoord, maar snap er nog niks van. Die onderbouwing was zo goed...
Ik denk een beetje na, maar gaat zo traag hiero.quote:Op woensdag 16 april 2008 05:14 schreef Syldge het volgende:
[..]
Als ik het bagger vindt, zou ik er niet mee doorgaan. Denk een beetje na, a.u.b.
Het is inderdaad zo dat je eerder had gepost, maar de post van Elisabeth was beter dan die van jou, in mijn mening, omdat haar post iets meer punten had om op te reageren en Fathank had ook al veel van het spul waar jij het over had al geplaatst. Wat begreep je niet aan die reactie?
Het is haar keuze, toch? Het is niet zo dat die kinderen gepland waren, het gebeurde gewoon en ze is tegen abortie. Maar ze zorgt goed voor haar kinderen. Dat komt omdat de instanties voor de welzijn van kinderen daar strenger op controleren in haar staat dan in NL. Als bijvoorbeeld het electriciteitsnet in huis niet is geaard of ook maar ergens een kans is dat het huis niet veilig is, wordt het kind afgenomen. Dat zie ik hier in Nederland niet gebeuren. Ze brengt haar kinderen niet naar oppas, ze volgt internet-school en werkt wanneer haar zus thuis is. Zodat ze ook tijd heeft voor haar vriend.quote:Op woensdag 16 april 2008 05:18 schreef Quacker het volgende:
[..]
Ik denk een beetje na, maar gaat zo traag hiero.![]()
Nou onder andere de reactie op die tiener-moeder. Het ging er niet over hoe goed ze dan wel nie was, maar dat het misschien een beetje onverantwoord is om < 18 al kinderen te krijgen. Zowel voor het kind, moet naar oppas als ouders werken/naar school zijn, als voor je eigen jeugd. En jij zegt dat je zo meerdere vriendinnen hebt. Dus zelfde milieu. Misschien moet je dat eens bij jezelf te raden gaan...
Vergelijkbare situatie als in, de ene werkt 32 uur en de andere maar 30 ofzo?quote:Op woensdag 16 april 2008 05:23 schreef Syldge het volgende:
[..]
Het is haar keuze, toch? Het is niet zo dat die kinderen gepland waren, het gebeurde gewoon en ze is tegen abortie. Maar ze zorgt goed voor haar kinderen. Dat komt omdat de instanties voor de welzijn van kinderen daar strenger op controleren in haar staat dan in NL. Als bijvoorbeeld het electriciteitsnet in huis niet is geaard of ook maar ergens een kans is dat het huis niet veilig is, wordt het kind afgenomen. Dat zie ik hier in Nederland niet gebeuren. Ze brengt haar kinderen niet naar oppas, ze volgt internet-school en werkt wanneer haar zus thuis is. Zodat ze ook tijd heeft voor haar vriend.
En ik zei dat ik meerdere vriendinnen had in Amerika, niet dat ze in dezelfde situatie zitten. Wel dat ze in vergelijkbare situaties zitten.
quote:En je zegt steeds dat je niet weg kan hier, gezien je verjaardagen die je nog hebt. Maar in die post zeg je: "En wat is er nu eigenlijk waard om mij hier te houden?", beetje tegenstrijdig imo.
Vergelijkbaar als in dat ze allemaal een soort van remming hebben om weg te kunnen waar ze zitten.quote:Op woensdag 16 april 2008 05:28 schreef Quacker het volgende:
[..]
Vergelijkbare situatie als in, de ene werkt 32 uur en de andere maar 30 ofzo?
Om jouw woorden maar even te gebruiken.
Je vergat hierop te reageren:
[..]
Je reageerd gewoon traag dan.quote:Op woensdag 16 april 2008 05:32 schreef Syldge het volgende:
[..]
Vergelijkbaar als in dat ze allemaal een soort van remming hebben om weg te kunnen waar ze zitten.
En vergeten erop te reageren? Je hebt dat erin gezet toen in reageerde op je post. Daarom staat hij ook niet in mijn post. Om bij deze erop te reageren, het is niet tegenstrijdig.
Verjaardagen en andere zaken welke ik niet noem houden mij hier omdat ik die wil afwachten. Maar er is niets dat het voor mij waard maakt om hier in Nederland te blijven.
Het is idd haar keuze, dat je dan meerde kinderen krijgt is niet iets wat zomaar gebeurt hoor, daarvoor moet je toch wel neuken zonder voorbehoedsmiddelen.quote:Op woensdag 16 april 2008 05:23 schreef Syldge het volgende:
[..]
Het is haar keuze, toch? Het is niet zo dat die kinderen gepland waren, het gebeurde gewoon
Ja dag! Nu verander je opeens weer de waarden, jij zei dat je rollen tot een gewicht van 85 kilo handmatig op moest tillen en dat je zo'n 8 ton per shift weg zette.quote:Op woensdag 16 april 2008 03:42 schreef Syldge het volgende:
En je kiest ervoor om voor iets te werken. Want je wilt datgene bereiken. Je moet het niet bereiken, je wilt het. En van dat arbo-technisch gedoe. Reken eens uit. 5-ploegen dienst is 8 uur per dienst. 8000 kilo delen door 8 is 1000 kilo. Deel dat door 60 en je hebt 16,67 kilo per minuut aan producten. Er draaien ongeveer 20 machines per dienst... je bent een mietje als je dat niet bij kan houden.
Tja, maar je voorbeelden spraken boekdelen, je weet hooguit wat meer dan de gemiddelde thuisgebruiker, daarmee kan je geen carieëre op bouwen in de IT...echt waar niet.quote:Dat van die computers, ik heb voorbeelden genoemd. Ik ga niet alles opnoemen, want zoals ik nu al 20 keer heb getypt, het gaat hier over Nederland, niet over mij als individu.
Op mijn IT "argumenten" ben je niet eens ingegaan dude, maar dat maakt niet uit, het gaat erom dat je zonder diploma's en certificering geen enkele kans maakt om een baan in de IT te vinden, behalve dan dat je wellicht de windows computer van de plaatselijke-postzegel-verzamel-vereniging virus-vrij mag houden en ik betwijfel of je zelfs dat zou kunnen.quote:@ Semisane en Flashwin op pagina 4
Op je IT en muziek argumenten ga ik niet eens in, dat staat al hierboven.
Gast, heb je enig idee hoe zwaar 20 kilo per minuut, 8 uur lang is? Je bent echt niet de enige die dat soort werk heeft gedaan hoor, ik weet echt wel waar ik het over heb, zonder mechanische hulpmiddelen hou jij dat geen 8 uur lang vol. En ik heb dit soort werk verricht in landen, waar ze niet zoveel geven om arbo regelementen, maar zelfs daar liet men het personeel niet zoveel tillen over 1 shift, zonder mechanische hulpquote:En wat ik til op het werk, dat hangt af van wat er draait. Ik zei toch tot 85 kilo? Dat wil niet zeggen dat alle rollen zo zwaar zijn. Sommige zijn nog eens 500 gram. Het komt ongeveer neer op nog niet eens 20 kilo per minuut. Heb jij enig idee hoe licht dat is?
Ik had het niet over terrorisme en jij ook niet.quote:@ Papierversnipperaar op eerste pagina.
Je moet inderdaad eerst gepakt worden, maar met vele van die post-WTC wetten maakt dat het een stuk makkelijker. Ik heb geen zin om een lijst te maken van al die technieken, maar om een paar te noemen; GPS, OCT en die nieuwe registratie methodes.
Dat is niet meer dan terecht omdat je geld krijgt terwijl je ziek bent. Het moet dan wel duidelijk zijn dat je echt ziek bent anders ben je een fraudeur.quote:@ Butterscotch op pagina 3
Het is inderdaad beter om te werken voor wat je wilt. Daar ben ik het volkomen met je eens. Wat ik bedoelde is dat als je je hier in Nederland bijvoorbeeld ziek meldt, dat je dan meteen waanzinnig gekort wordt op je inkomen voor de eerste paar dagen en het UWV je tijdens kantoor-uren controleert. Wat weer het nodige gezeik geeft als je bijvoorbeeld boodschappen moet halen of iets dergelijks als alleenstaande.
De aorta zit niet in je strot.quote:Op woensdag 16 april 2008 04:43 schreef Syldge het volgende:
[..]
Ik ben niet snel op m'n teentjes getrapt. Ik wordt enkel een beetje ziek van die idioterie die randfiguren zoals jij hier posten. Ik kom hier toch niet op jouw geliefde forum binnen met een mes of je strot, schreeuwend dat als je het niet met mij eens bent je naar voren kan leunen en je aorta te voelen scheuren op het lemmet? Ik maakte een topic, kreeg toen te horen dat ik milder moest bezig zijn. Dat deed ik hier en dan kreeg ik dit soort posts zoals jij maakt.
En als je post zoals die van ElizabethR was, dan staat hij in die eerste post die ik op deze pagina heb gemaakt. Waarom reageer je daar dan niet? En het kan mij eerlijk gezegd niets schelen hoe lang je al hier op Fok zit.
Wat ben je toch een vervelend betwetertje!quote:Op woensdag 16 april 2008 10:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De aorta zit niet in je strot.
Ik heb zelf veel personeelsplanningen gedaan en nauw samen moeten werken met HR/PZ of hoe je het ook wilt noemen.quote:Op woensdag 16 april 2008 03:42 schreef Syldge het volgende:
@ Butterscotch op pagina 3
Het is inderdaad beter om te werken voor wat je wilt. Daar ben ik het volkomen met je eens. Wat ik bedoelde is dat als je je hier in Nederland bijvoorbeeld ziek meldt, dat je dan meteen waanzinnig gekort wordt op je inkomen voor de eerste paar dagen en het UWV je tijdens kantoor-uren controleert. Wat weer het nodige gezeik geeft als je bijvoorbeeld boodschappen moet halen of iets dergelijks als alleenstaande.
Ik ben dan ook weer niet zo dat er helemaal geen controle moet zijn. Maar tussen dit en dat zit ook wat.
Sollyquote:Op woensdag 16 april 2008 10:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vervelend betwetertje!De TS zegt dat de aorta in zijn strot zit, dan is het ook zo! Ik hoop dat hij een rol van 85 kilo van zijn werk meeneemt en jouw een lesje leert Papier!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Solly
Hey! Ik heb vandaag nog niks gedronken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij...jij...loeder.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
Zolang je anderen geen directe schade berokkent, mag je van mij de wetten flexibel benaderen. Doe ik ook.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:59 schreef Syldge het volgende:
[..]
Hoe vind jij dan hoe we met die wetten om moeten gaan? Ze meer als richtlijnen zien, toiletpapier of een levenstijl?
Zo, daar noem je een mooi rijtje mainstream "echte" rapartiesten. Waarom zou ik überhaupt moeten vertellen wat voor 'n invloed klassieke muziek heeft op de hedendaage hiphop? Jij bent degene die roept genoeg kennis, kunde en connecties te hebben in de muziekwereld om zo aan de slag te kunnenquote:Op woensdag 16 april 2008 03:42 schreef Syldge het volgende:
Ik reageerde gisteren niet omdat ik telkens een bericht kreeg als ik op het forum probreerde te komen dat het te druk was. En dat tot aan een uur of 2 in de nacht.
Ik ga de pagina's nu doorlezen op een andere tab en reageren. Ik ga niet twee keer op iets reageren.
@ Fathank doorheen het hele topic
Voordat ik aanga op jou hele argumenten van hoe jij denkt dat de muziek wereld werkt, vertel mij eerst eens op klassieke muziek één van de grootste invloeden is op rap-muziek. En dan bedoel ik echte rap-artiesten, zoals Tupac, Eminem, Xzibit, Brainpower, NaS en Dr. Dre.
Dat heb je wel gezegd. Zie deze post 3e alinea, de laatste paar regels. Of je moet wat aan je zinsbouw doen zodat ik je wel in 1 keer kan begrijpen. Je zegt daar ook dat je ziet dat er pakketjes weg worden gegeven. Ik weet niet wat jij allemaal in je hoofd haalt, maar als iemand een paar pilletjes koopt/verkoopt gaat dat echt niet in een pakketje hoor. Hoe groot denk je dat een zakje met 5 pillen is? Met je "pakketjes"quote:Op dat van die corrupte agenten. Ik heb nooit gezegd dat de agenten die dealers leverde. Ik zei alleen dat zij erbij stonden toen die dealers het weggaven.
Jij weet dat er gedeald wordt, maar je doet er niks aan. Daarom gaat het zo "kut" met Nederland. Omdat iedereen altijd met z'n vingertje naar een ander wijst. En dat van die allochtonen. Dikke kans dat het 3e generatie Turken/Marokkanen/Surinamers/Weetikveel wat waren, en dan zijn het geeneens allochtonen. Geboren en getogen in Nederland, met de Nederlandse Nationaliteit.quote:En ik ga geen foto's maken. Ik vind dit eerlijk gezegd al zonde van mijn tijd. Al is alleen maar van al die onzin posts hierin. En dat van die allochtonen... misschien gebruikte ik dat woord misschien omdat het daadwerkelijk allochtonen waren? M'n nichtje zit al trouwens al lang op een andere school.
Ik vind het best een toepasselijke straf dat je een boete krijgt die ongeveer net zo hoog is als de opbrengst van illegale handelingen. Of vind je van niet? Als ik bijvoorbeeld coke ga dealen, en ik verdien daarmee 500 euro per week, en ik geef dat geld uit. Na een jaar dat gedaan te hebben word ik gepakt en moet ik voor de rechter verschijnen. Er wordt een boete geëist van 25.000 euro omdat globaal genomen mijn verdiensten waren het afgelopen jaar. Maar omdat ik dat geld al heb opgemaakt hoef ik ineens geen boete meer te betalen? Dat is namelijk precies hetzelfde.quote:Dat verhaal van Oma Wiet en het verhaal van de verkeersovertreding in België; het in inderdaad haar/zijn eigen schuld, maar doe dan een toepasselijke straf.
Maar jij beweert dat je 8 uur lang met de hand rollen van 85 kilo tilt. En dat is nogal ongeloofwaardig.quote:En je kiest ervoor om voor iets te werken. Want je wilt datgene bereiken. Je moet het niet bereiken, je wilt het. En van dat arbo-technisch gedoe. Reken eens uit. 5-ploegen dienst is 8 uur per dienst. 8000 kilo delen door 8 is 1000 kilo. Deel dat door 60 en je hebt 16,67 kilo per minuut aan producten. Er draaien ongeveer 20 machines per dienst... je bent een mietje als je dat niet bij kan houden.
Dan zat je dus in de MAVO brugklas, anders had je dus nooit een achterstand met Frans en Duits kunnen hebben. Of je hebt geen reet uitgevoerd..quote:De brugklas op de school waar ik zat was alleen gescheiden op Mavo en de rest. Mavo kreeg 1 jaar brugklas, de "hogere opleidingen" kregen twee jaar. Het is een kleine school van ongeveer 7000 leerlingen.
Je hebt voorbeelden genoemd welke misschien 2% van je werkzaamheden als systeem/netwerkbeheerder inhouden...quote:Dat van die computers, ik heb voorbeelden genoemd. Ik ga niet alles opnoemen
Mijn excuses, dan heb ik je verkeerd begrepen. Maar dat kan ook aan je zinsbouw liggen.quote:, want zoals ik nu al 20 keer heb getypt, het gaat hier over Nederland, niet over mij als individu. En ik heb geen wet overtreden, slimkop. Ik zei dat ik geld van je CJIB kreeg. Hoe de fuck heb ik dan een wet overtreden?
Heb genoeg ervaring met Nederlands instanties om te weten dat het niet allemaal kut is. Dat het beter kan oke, maar dat het zo slecht is als jij beweertquote:En over je overheidsinstantie-argumenten. Bijna alle instanties in Nederland werken niet of nauwelijks. Als je al kind naar Jeugdzorg gaat ben je slechter af dan bijvoorbeeld bij een dopefiend. Wat voor ervaring heb jij met Nederlandse instanties. Heb jij er überhaubt wel ooit mee te maken gehad?
Een betere baan omdat je volgens jezelf zo kan instromen op Harvard of Yale, zo aan de slag kan in de muziekindustrie danwel in de ICT. En dan neem je genoegen met een fabrieksbaantje. Zonder diploma welteverstaan...quote:En of ik een betere baan kan vinden? Waarom zou ik? Ik werk nu in 5-ploegen dienst bij een bedrijf nog niet eens 10 minuten van huis. Ik kan op rustige dagen 6 uur pauze hebben en die allemaal doorbetaald krijgen, en op drukke dagen 10 minuten pauze. Ik hou ontzettend veel vrije tijd over en hoef praktisch nooit mijn wekker voor het werk te zetten. Ik werk op verschillende tijden dus heb ik ook nooit last van een sleur en ik hou meer dan genoeg tijd over om mijn hobbies te doen, relaties te houden en dan nog mezelf te ergeren aan de stupide reacties hier.
En Ts?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hey! Ik heb vandaag nog niks gedronken!Jij...jij...loeder.
Ik sta niet in voor de TS.quote:
Je weet niet waar je over praat vriendquote:Op woensdag 16 april 2008 03:42 schreef Syldge het volgende:
@ Alicey op pagina 2,
Er zullen vast wel landen zijn die beter zijn dan Nederland. Op bepaalde aspecten dan, net zoals dat er waarschijnlijk landen zijn waar het slechter is dan Nederland op andere aspecten. Bijvoorbeeld Afrika, dat is beter dan Nederland omdat je daar een ander soort vrijheid heb. Wat je daar hebt, is echt van jou. Je zit dan niet met wetjes en regeltjes die het land voor jou bepalen en zeggen wanneer iets wel of niet rechtvaardig van jou is.
quote:Werd door het Chichester College gedaan inderdaad. Maar de Engelse leerares die ik indertijd had dacht dat het door Yale gedaan werd en was het papiertje kwijt. Dus toen had ze het daarheen gestuurd. Lang verhaal, maar komt daarop neer. Normaal wordt het ook door Chichester gedaan.
3 redenen om in Nederland te komen wonen ipv een ander land. Vraag het een asielzoeker zou ik zeggen, die kan het je vast vertellen. Kun je waarschijnlijk nog een hoop van leren.quote:Op woensdag 16 april 2008 03:42 schreef Syldge het volgende:
Ik reageerde gisteren niet omdat ik telkens een bericht kreeg als ik op het forum probreerde te komen dat het te druk was. En dat tot aan een uur of 2 in de nacht.
Ik ga de pagina's nu doorlezen op een andere tab en reageren. Ik ga niet twee keer op iets reageren.
Je hebt nogal een grote pet op van Nederland. Kun je mij.dan 3 goede redenen geven waarom iemand voor Nederland zou kiezen in plaats van een ander land?
Je zet het objectief neer? Volgens mij is alles wat jij hier zo ongeveer neer zet een mening, en geen feit. JIJ hebt overal een mening over, en een mening is niet objectief. Of leren ze je dat niet op de fabriek?quote:@ MichielPH op pagina 3
Ik zet jullie niet negatief neer, ik zet het objectief neer. Het kwam er op neer dat ik het eerste topic nog redelijk mild vond en dat jullie het zagen alsof ik jullie in jullie gezicht spuuwde. En spelling =/= intelligentie.
Hoe kun je in godsnaam vrienden zijn met iemand die je alleen over internet spreektquote:Mijn definitie van vriendschap is een band die je met iemand kan ontwikkelijk waardoor die persoon je beter kent dan wie dan ook. Die je altijd steunt en weet hoe je je voelt, ook al ben je er niet fysiek bij. Die weet hoe je reageert op bepaalde ideëen, wat je ambitities zijn en hoe je naar dingen kijkt. Iemand die je met woorden meer kan raken dan menig ander met gereedschap en die jou beter kent dan dat je jezelf kent. Dat is echte vriendschap.
Pas maar op dat de AIVD je topic niet leest, want dalijk pakken ze je nog op wegens landverraadquote:@ Papierversnipperaar op eerste pagina.
Je moet inderdaad eerst gepakt worden, maar met vele van die post-WTC wetten maakt dat het een stuk makkelijker. Ik heb geen zin om een lijst te maken van al die technieken, maar om een paar te noemen; GPS, OCT en die nieuwe registratie methodes.
En wat dan nog? NIks mis met strenge naleving van de wet. Moet je je maar aan de wet houden dan is er niks aan de hand.quote:@ Prego op de eerste pagina
Een artikel in Quest Magazine dat een collega aan mij gaf en wat statistieken op het internet.
Hier heb ik al op gereageerd in de post hierboven.quote:@ Alicey op pagina 2,
Er zullen vast wel landen zijn die beter zijn dan Nederland. Op bepaalde aspecten dan, net zoals dat er waarschijnlijk landen zijn waar het slechter is dan Nederland op andere aspecten. Bijvoorbeeld Afrika, dat is beter dan Nederland omdat je daar een ander soort vrijheid heb. Wat je daar hebt, is echt van jou. Je zit dan niet met wetjes en regeltjes die het land voor jou bepalen en zeggen wanneer iets wel of niet rechtvaardig van jou is.
Je overdrijft weer schromelijk met je "Waanzinnig gekort op je inkomen". De ziektewet is zo ontzettend slecht geregeld hierquote:@ Butterscotch op pagina 3
Valt me nog van je mee. Maar wat is er gek aan om op kantooruren te controleren. Als je te ziek bent om te werken ben je ook te ziek om boodschappen te doen. Anders had je best kunnen werken.quote:Ik ben dan ook weer niet zo dat er helemaal geen controle moet zijn. Maar tussen dit en dat zit ook wat.
Omdat het niet om jouw persoonlijke situatie gaat zeg je zelf. Daarentegen bevat iedere zin van je wel het woordje "ik"....quote:@ Semisane en Flashwin op pagina 4
Op je IT en muziek argumenten ga ik niet eens in, dat staat al hierboven.
Je weet het weer mooi te verdraaien. Eerst de boel formuleren alsof je superman bent, en als niemand je gelooft je woorden maar weer van een andere draai voorzien..quote:En wat ik til op het werk, dat hangt af van wat er draait. Ik zei toch tot 85 kilo? Dat wil niet zeggen dat alle rollen zo zwaar zijn. Sommige zijn nog eens 500 gram. Het komt ongeveer neer op nog niet eens 20 kilo per minuut. Heb jij enig idee hoe licht dat is?
Ja, en door dat ene ding wat jij hebt geschreven heb je gelijk toegang tot Harvard of Yalequote:@ MinderMutsig en Rafseltje op pagina 2,
Kijk maar eens naar waarop ik hieronder reageer.
@ Erikkll op pagina 2,
Werd door het Chichester College gedaan inderdaad. Maar de Engelse leerares die ik indertijd had dacht dat het door Yale gedaan werd en was het papiertje kwijt. Dus toen had ze het daarheen gestuurd. Lang verhaal, maar komt daarop neer. Normaal wordt het ook door Chichester gedaan.
Je zegt dat het gaat om de problemen met Nederland, maar in elke zin van je gaat het toch weer over jezelf.quote:@ TC03, Fiskus, Nee, Pony-Lover, op pagina 1, Wallinator, Fraubitch, Public_NME, Lord_Vetinari, Quaker op pagina 2, Emmimich, Kontiki, TC03, Filay, Loedertje, Strawberry, Wouser, op pagina 3, DevineJester, B.R.Oekhoest, Disorder, Fathank, Butterscotch, Kontiki, PAA-053, Metalfreak, LastRequest op pagina 4, Cageon, Fathank, Emimich, Semisane,Trigali, TomHoofd en Butterscotch op pagina 5
Het gaat hier om problemen met Nederland, niet om mijn persoonlijke leven of om een plaats te geven om te spammen. Ik ga hier dus niet op in, anders blijven onderwerpen zoals deze maar spelen.
Zou toch kunnen, is niet zo gek als je in ploegendiensten werktquote:@ Isabeau op pagina 3,
Waarom zou ik ineens om 5 uur m'n bed uit moeten?
Wat is er nou niet idioot aan jezelf mishandelen? Waarom zou je dat in godsnaam doen. Of wou je zeggen dat het de normaalste zaak van de wereld is om in je polsen te snijenquote:@ Rapaille op eerste pagina
Mensen die zichzelf binnen te mishandelen zijn verre van idioten. Die mensen hebben daadwerkelijk problemen en ik krijg de indruk dat jij zo'n achterlijke randdebiel bent die alles dat niet in jou leven voorkomt beschouwt als idioterie. Als jij dat daadwerkelijk bent, hoop ik van harte dat jij eens een keer mee mag maken dat je partner op de grond ligt met doorgesneden polsen en bloedvlekken op de vloer.
TVP betekend TopicVolgPost. Als je een post in een topic plaatst komt deze in je MyActiveTopics te staan.quote:@ PAA-053 op pagina
Als ze niet geintresseerd zijn, kunnen ze de topic verlaten of niet eens openen en dan een stom berichtje achterlaten.
En @ -SG- op de eerste pagina, MrSASO, Santax, Rens Wilders en TomHoofd op pagina 2,
Wat is "TVP" nou weer in hemelsnaam?
http://wiki.fok.nl/index.php/Tvpquote:Op woensdag 16 april 2008 17:58 schreef fathank het volgende:
Kan ook, of in pta wordt TeVolgenProject vaak gebruikt
Right, dus iemand krijgt op yale zo'n ding onder ogen en gaat er nog serieus naar kijken én stuurt jou een certificaat op en een uitnodiging tot yale?quote:@ Erikkll op pagina 2,
Werd door het Chichester College gedaan inderdaad. Maar de Engelse leerares die ik indertijd had dacht dat het door Yale gedaan werd en was het papiertje kwijt. Dus toen had ze het daarheen gestuurd. Lang verhaal, maar komt daarop neer. Normaal wordt het ook door Chichester gedaan.
Alleen als je een uitzendbaantje hebt dan krijg je inderdaad de eerste twee dagen geen geld van het UWV.quote:Het is inderdaad beter om te werken voor wat je wilt. Daar ben ik het volkomen met je eens. Wat ik bedoelde is dat als je je hier in Nederland bijvoorbeeld ziek meldt, dat je dan meteen waanzinnig gekort wordt op je inkomen voor de eerste paar dagen en het UWV je tijdens kantoor-uren controleert. Wat weer het nodige gezeik geeft als je bijvoorbeeld boodschappen moet halen of iets dergelijks als alleenstaande.
Ow genoeg hoor, er zijn in Nederland voldoende mensen die zeker zo hard werken als je vriendin en ook nog eens kinderen opvoeden en ook nog eens maatschappelijke betekenis hebben. Ik ken er voldoende. Misschien, als je eens zou praten met wat meer Nederlandse mensen, en dan bedoel ik ook IRL en niet virtueel, dat je er dan zelf achter komt dat je vriendin, hoewel ze hard werkt, en dat erg prijzenswaardig is, niet een uitzondering is.quote:Op woensdag 16 april 2008 03:42 schreef Syldge het volgende:
@ ElizabethR
Ja, mijn beste vriendin woont met haar twee kinderen in Amerika. Ik zie haar absoluut niet als trailer-trash, maar meer als het soort persoon waarvan er te weinig op de wereld zijn. Ze helpt zoveel mensen als ze kunt op welke manier dan ook. Of het nu advies over tiener-zwangerschap of psychologische aandoeningen gaat of problemen met ouders of iets anders gaat, zij staat klaar om te helpen. En werkt zich compleet overhoop om school af te maken, schoolverlaters weer naar school te sturen, haar kinderen op te voeden, een bruiloft voor te bereiden en nog een baan van 32 uur te volgen. Hoe veel mensen ken jij die zoiets zouden doen?
De enige reden is dat je dan dichterbij je beste vriendin woont? Waarom open je dit (en met name ook het vorige) topic dan, geef je eerst ontiegljk af op Nederland, en verheerlijk je de US??quote:Ik ben niet compleet gefascineert door de VS. Ik weet niet hoe vaak ik dat al heb gezegd. De enige reden waarom ik daarheen wil is zodat er niet zo'n ontiegelijk grote afstand zit tussen mij en m'n beste vriendin. En wat is er nu eigenlijk waard om mij hier te houden? Ik alleen maar kortzichtig kritiek hier van mensen, desondanks dat ik het veel milder verwoordt heb.
Ik heb helemáál geen hoge pet op van Nederland. Daarom ben ik ook naar Ierland geëmigreerd.quote:Je hebt nogal een grote pet op van Nederland. Kun je mij.dan 3 goede redenen geven waarom iemand voor Nederland zou kiezen in plaats van een ander land?
give it up.. ts is een BHFH kloon.. verrassing!quote:Op woensdag 16 april 2008 11:20 schreef ioko het volgende:
Beste TS, je wereldbeeld en eigenbeeld is zo scheef dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen. Ik zal maar beginnen met twee punten die ik het meest schrijnend vond.
Dat zijn de mensen die zich op het werk vervelenquote:Op donderdag 17 april 2008 00:58 schreef Wallinator het volgende:
Dat die autist zoveel bullshit schrijft, oke, maar dat er nog mensen serieus op reageren....
Um, nee. Er zijn genoeg bedrijven die een zogenaamde 'wachtdag' bij ziekte aanhouden, hoor.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alleen als je een uitzendbaantje hebt dan krijg je inderdaad de eerste twee dagen geen geld van het UWV.
Je werkt dus voor een uitzendbureau.
Fase A- 2 dagen nix
Fase B 1 dag.
1 Wachtdag maar geen dagen volgens mij.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, nee. Er zijn genoeg bedrijven die een zogenaamde 'wachtdag' bij ziekte aanhouden, hoor.
quote:dat je dan meteen waanzinnig gekort wordt op je inkomen voor de eerste paar dagen
Of mensen die een weekje vrij hebbenquote:Op donderdag 17 april 2008 08:55 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die zich op het werk vervelen
Heeft TS deze persoon eigenlijk ooit IRL gezien, want alles voor zoete koek aannemen wat mensen beweren op het internet getuigt van een heel klein ietsie pietsie naieviteitquote:Op woensdag 16 april 2008 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
Ow genoeg hoor, er zijn in Nederland voldoende mensen die zeker zo hard werken als je vriendin en ook nog eens kinderen opvoeden en ook nog eens maatschappelijke betekenis hebben. Ik ken er voldoende. Misschien, als je eens zou praten met wat meer Nederlandse mensen, en dan bedoel ik ook IRL en niet virtueel, dat je er dan zelf achter komt dat je vriendin, hoewel ze hard werkt, en dat erg prijzenswaardig is, niet een uitzondering is.
Ja ach, TS tilt ook rollen van 85 kilo in z'n eentje, TS kan zo instromen op Harvard of Yale zonder dat hij uberhaupt een diploma heeft etc etcquote:Op donderdag 17 april 2008 11:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Heeft TS deze persoon eigenlijk ooit IRL gezien, want alles voor zoete koek aannemen wat mensen beweren op het internet getuigt van een heel klein ietsie pietsie naieviteit
Uitzendbureau's houden vaak 2 dagen aan hoor ik van de uitzendkrachten bij ons..quote:Op donderdag 17 april 2008 09:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
1 Wachtdag maar geen dagen volgens mij.
[..]
Yep, kun je ook nalezen bij de ABU volgens mij, zoals ik al schreef, Fase A (de 1e 76 weken dat ze op uitzendbasis werken is het 2 wachtdagen, Fase B (de periode ná die 76 weken) 1 wachtdag.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Uitzendbureau's houden vaak 2 dagen aan hoor ik van de uitzendkrachten bij ons..
Bronquote:Fase A met uitzendbeding
Wanneer je binnen een overeenkomst in fase A met uitzendbeding ziek wordt heb je
vanaf de derde ziektedag recht op een uitkering van de Ziektewet. De eerste ziektedag
heb je geen recht op loondoorbetaling. De tweede ziektedag wordt gecompenseerd door
een opslag op het loon. De ziektewetuitkering bedraagt 70 procent van jouw uitkeringsdagloon
en kan maximaal twee jaar duren. De uitkering wordt aan je uitbetaald door
UWV. Daarnaast is de uitzendonderneming verplicht om deze ziektewetuitkering gedurende
het eerste jaar van jouw ziekte aan te vullen tot 91 procent van jouw uitkeringsdagloon,
en in het tweede ziektejaar tot 80 procent van jouw uitkeringsdagloon. Het
uitkeringsdagloon wordt bepaald door UWV en is jouw gemiddelde loon van de periode
voorafgaand aan de ziekte.
Als je ziek wordt, dan heeft dit tot gevolg dat je opdracht bij de inlener met onmiddellijke
ingang wordt beëindigd. Wil je na de ziekte opnieuw voor de uitzendonderneming
(bij de opdrachtgever) werken dan komt een nieuwe uitzendovereenkomst tot stand.
Fase A zonder uitzendbeding, Fase B en C
Wanneer je niet op een overeenkomst met uitzendbeding werkt heb je bij ziekte recht
op doorbetaling van een deel van je loon vanaf de tweede ziektedag. De uitzendonderneming
is verplicht om je gedurende het eerste ziektejaar 91 procent van je loon door te
betalen en gedurende het tweede ziektejaar 80 procent van je loon. De uitzendovereenkomst
loopt gedurende de ziekte gewoon door en eindigt alleen op de overeengekomen
einddatum.
Ik weet niet wanneer je dat Anglia examen gedaan hebt, maar vandaag heb ik Proficiency gemaakt. Het opstel telt 250-300 woorden en het hele examen stelt geen ruk voor. Het is te simpel voor woorden, bijna om te janken. Als je dat níet zonder leren makkelijk haalt is het behoorlijk droevig. De luistertoets die erbij hoort, de briefopdracht, het opstel en de grammatica-opdrachten, het was allemaal te simpel voor woorden.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:15 schreef Syldge het volgende:
In HAVO 4 deed ik mee met het Anglia project. Dit was een project om Engels spreken te bevorderen en een certificaat te geven van dat je Engels op bedrijfskundig niveau of nog hoger beheerst. Natuurlijk waren er ook nog lagere niveau's. Ik deed het Proficiency niveau, wat ongeveer neerkomt op het hoogste niveau Engels dat ze in commercie en hoog formele documenten gebruiken. Dit slaagde ik, zonder leren, met veel gemak. Als gedeelte van de test moest je er een opstel bij schrijven van iets van 2000 woorden. Ik schreef over de media-beinvloeding op S.I.-patienten. Dat zijn mensen die in zichzelf snijden, branden, psychologisch letsel aandenken en opzettelijk botten breken, om een paar te noemen. De opstellen en de tests werden naar Yale toegestuurd waar ze beoordeeldt werden. Ik kreeg er de opmerking bij terug of ik intresse had in Yale of Harvard en de naam van een leerkracht om naar te vragen.
1. Anglia word niet nagekeken op Yalequote:Op zaterdag 12 april 2008 21:15 schreef Syldge het volgende:
In HAVO 4 deed ik mee met het Anglia project. Dit was een project om Engels spreken te bevorderen en een certificaat te geven van dat je Engels op bedrijfskundig niveau of nog hoger beheerst. Natuurlijk waren er ook nog lagere niveau's. Ik deed het Proficiency niveau, wat ongeveer neerkomt op het hoogste niveau Engels dat ze in commercie en hoog formele documenten gebruiken. Dit slaagde ik, zonder leren, met veel gemak. Als gedeelte van de test moest je er een opstel bij schrijven van iets van 2000 woorden. Ik schreef over de media-beinvloeding op S.I.-patienten. Dat zijn mensen die in zichzelf snijden, branden, psychologisch letsel aandenken en opzettelijk botten breken, om een paar te noemen. De opstellen en de tests werden naar Yale toegestuurd waar ze beoordeeldt werden. Ik kreeg er de opmerking bij terug of ik intresse had in Yale of Harvard en de naam van een leerkracht om naar te vragen.
Tuurlijk kan het werk van instanties altijd beter.quote:En over je overheidsinstantie-argumenten. Bijna alle instanties in Nederland werken niet of nauwelijks. Als je al kind naar Jeugdzorg gaat ben je slechter af dan bijvoorbeeld bij een dopefiend. Wat voor ervaring heb jij met Nederlandse instanties. Heb jij er überhaubt wel ooit mee te maken gehad?
Als je even tussen de hongerige kinderen doorkijkt is Afrika een schitterend land. Tenzij je heel veel geld hebt, heb je daar gewoon niets.quote:Er zullen vast wel landen zijn die beter zijn dan Nederland. Op bepaalde aspecten dan, net zoals dat er waarschijnlijk landen zijn waar het slechter is dan Nederland op andere aspecten. Bijvoorbeeld Afrika, dat is beter dan Nederland omdat je daar een ander soort vrijheid heb. Wat je daar hebt, is echt van jou. Je zit dan niet met wetjes en regeltjes die het land voor jou bepalen en zeggen wanneer iets wel of niet rechtvaardig van jou is.
Kep zelf een beetje spijt van die test....50 euro voor een of ander flut certificaat waar je geen reet mee kunt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:09 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
![]()
Ik wist het al bijna zeker, maar ik wilde even wachten tot ik dat ding gemaakt had
Inderdaad, ik had zelfs proficiency gedaan omdat ik dacht dat Masters misschien wel moeilijk was.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:15 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Kep zelf een beetje spijt van die test....50 euro voor een of ander flut certificaat waar je geen reet mee kunt.
quote:Hey! If you don't like it, go to Russia!
Dit heb ik ook geprobeerd duidelijk te makenquote:Op donderdag 17 april 2008 23:41 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je dat Anglia examen gedaan hebt, maar vandaag heb ik Proficiency gemaakt. Het opstel telt 250-300 woorden en het hele examen stelt geen ruk voor. Het is te simpel voor woorden, bijna om te janken. Als je dat níet zonder leren makkelijk haalt is het behoorlijk droevig. De luistertoets die erbij hoort, de briefopdracht, het opstel en de grammatica-opdrachten, het was allemaal te simpel voor woorden.
En voor je met het argument komt dat het dan veranderd is, ik heb het meteen aan mijn leraar Engels gevraagd, nee dat zijn ze niet. Die examens zijn altijd al zo belachelijk simpel geweest.
Ze beweren inderdaad dat dit het 'advanced business niveau' is, maar in praktijk valt dat heel vies tegen. Hou dus maar op met arrogant doen en doen alsof je een genie bent in de Engelse taal, want dat is dus bullshit
Ik ga toch niet het hele topic doorlezen?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:44 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dit heb ik ook geprobeerd duidelijk te maken
Nee, distinction is de hoogst mogelijke score. Ik heb proficiency gedaan.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:43 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Ik ga toch niet het hele topic doorlezen?
Maar blijkbaar heeft TS nogal een bord voor z'n kop dus het is misschien wel nodig om alles eindeloos te herhalen. Distinction was het hoogste niveau? Ik krijg mijn proficiency-uitslag pas in juni, maar ik verwacht wel redelijk hoog gescoord te hebben.
Distinctionquote:Op maandag 2 juni 2008 22:21 schreef Pyjama het volgende:
Kep Credit gehaald![]()
Ben benieuwd wat AllOfTheSameBlood gehaald heeft?
Ja kutkick, ik weet
Die Anglia-examens gaan überhaupt niet naar Harvard dus dat lult hij alquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:16 schreef SjaakSjofel het volgende:
TS heeft btw. wel een hele hoge dunk van zichzelf. Atheneum, Harvard, het had allemaal gekund, maar hij doet toch maar liever HAVO en pakt dozen in. Sorry, maar dan ben je hoe dan ook dom: Zelfs als het waar is dat je zomaar ff een uitnodiging voor Harvard kreeg ('t zal wel meer iets zijn als een informatieboekje ofzo), dan nog is het dom dat je ervoor kiest om jezelf niet te ontwikkelen en maar dozen in gaat pakken. Ikzelf probeer het hoogst mogelijke uit mezelf te halen.
Ook biedt TS geen suggesties voor een verbetering van Nederland. Denk je serieus dat we er beter van worden als iedereen maar doet wat hij wil? Ik zie de overheid als een soort pact dat alle Nederlanders hebben gesloten: Omdat we niet allemaal zelf bananen uit Colombia kunnen verschepen en een babbeltje met Ban Ki-Moon kunnen maken, hebben we daar mensen voor aangesteld. Vooralsnog kan de overgrote meerderheid van Nederland daarmee leven, hoor...
aaah, oke.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:01 schreef Asgard het volgende:
[..]
TS is gay
de rest in dit topic moet nog uit de kast komen.
Ok, ts zijn zelfbeeld is net zo ontwikkeld als zijn wereldbeeldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:02 schreef skadhd het volgende:
mag ik een samenvatting?
(maar ik wil een nuttigere dan..TS is homo)
Feliquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:54 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Distinction
Edit: Ik zie dat bij Masters niemand Distinction heeft, de meeste hebben slechts Pass en dan nog een redelijk aantal met Credit, maar geen Distinction. Er zijn ook nog een redelijk aantal mensen die de Masters niet eens gehaald hebbenWas hij toch best moeilijk, of niet?
TS vindt dat alles kut is in Nederland. Zegt zonder moeite toegelaten te worden op Harvard, maar pakt momenteel dozen in en sorteert pallets. Ook praat hij niet met vreemden, behalve "vrienden" via internet uit Amerika. Deze zijn alleenstaand moeder, werken 40 uur per week, voeden hun kind alleen op en doen ook nog eens 20 uur per week vrijwilligerswerk. En in de USA is alles helemaal het einde.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:02 schreef skadhd het volgende:
mag ik een samenvatting?
(maar ik wil een nuttigere dan..TS is homo)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |