Het is nog niet de Bijenkorfquote:
Daar kun je niet in seksen.quote:
Jullie kennen elkaar toch niet...quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:35 schreef SCH het volgende:
Met wie seks je dan? Doe eens een tipje lichten.
Het is een sjeng.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:45 schreef SCH het volgende:
Is het een negert, heeft ie blond haar, studeert ie nog?
Het kwaad is al geschiedquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:18 schreef Suga_Mama het volgende:
SCHADELIJK TOPIC.
MODS GELIEVE DIT TOPIC TE VERWIJDEREN
Ik versta 'm toch slechtquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:16 schreef SCH het volgende:
Een Limbo??? Hoef je tenminste niet te praten.
Is ie net zo rechtsdragend als uzelf?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik versta 'm toch slechtEn mijn thuisbasis is maar 20km verder op.
Wat denk je?quote:
We hebben het hier over een inwoner van Maastricht...quote:
Daar heeft GroenLinks toch ook wel aanhangers?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We hebben het hier over een inwoner van Maastricht...
't Zou best kunnen... ik ken ze alleen niet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:15 schreef SCH het volgende:
Daar heeft GroenLinks toch ook wel aanhangers?
Je doet het met een snob???quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
't Zou best kunnen... ik ken ze alleen niet.Het is het meest snobbistische mensensoort dat ik ken.
Oh ja...quote:
PJO, ben jij uit de kast gekomen of niet?quote:
lol, die is zo ruig als een kokosnoot.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
PJO, ben jij uit de kast gekomen of niet?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:47 schreef zoalshetis het volgende:
lol, die is zo ruig als een kokosnoot.
Nu jij nogquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het spijt me, maar je wordt niet homo, dat ben je of je bent het niet.quote:
Oh ja, ik haal dat altijd door elkaar - dat een relnicht als jij toch gewoon hetero kan zijn irlquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het spijt me, maar je wordt niet homo, dat ben je of je bent het niet.![]()
Gewoon, omdat het kan!quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, ik haal dat altijd door elkaar - dat een relnicht als jij toch gewoon hetero kan zijn irl
Welke kast?quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De kast waar SCH ook uit kwam....quote:
Nooit echt ingezeten...quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De kast waar SCH ook uit kwam....
Klopt...quote:Je had het over een date met een Hij,
Ook een aanrader voor anaal met een vrouw: voorkomt schimmelinfecties als je hem van voren er weer in duwt.quote:je hebt het over workarounds met condooms (poep aan je lul en zo...)
Not that there's anything wrong with it...quote:Ik vroeg het me gewoon af, maakt verder niet uit,
Ik wissel wat af. Van 18-24 een vriendje, toen een paar vriendinnen, nu weer mannen. Ik zie wel waar het schip strand.quote:maar ik had het beeld dat je een hetero was. Of toch niet?
quote:Die kast dus.
Okay!quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nooit echt ingezeten...
[..]
Klopt...
[..]
Ook een aanrader voor anaal met een vrouw: voorkomt schimmelinfecties als je hem van voren er weer in duwt.![]()
[..]
Not that there's anything wrong with it...![]()
[..]
Ik wissel wat af. Van 18-24 een vriendje, toen een paar vriendinnen, nu weer mannen. Ik zie wel waar het schip strand.Single zijn haat ik iig.
[..]
+1 voorspelbare nichtenreactie.quote:
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Vroeger zeker ook lid van de PSP geweest
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Okay!Dus er is nog kans dat jij en SCH een stelletje worden hier?
Ik geil wel op rechtsdragendquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Okay!Dus er is nog kans dat jij en SCH een stelletje worden hier?
Maar als je op de man gaat spelen, - wat je altijd doet, inhoudelijk discussiëren kun je niet eens -, dan kun je niet laten om zelf ook veelvuldig offtopic te gaan:quote:
SCH, je hypocrisie is echt te ziek voor woorden..quote:
Lijkt mij verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]Ik val niet op het type-Paul de Leeuw
Geen idee, het is wel masochisme om naar te kijken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lijkt mij verschrikkelijk.
Die Adje is dat het sadomasochistische experiment van De leeuw?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:59 schreef PJORourke het volgende:
Een echte fanquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:54 schreef Bieder het volgende:
Het valt me zo vaak op hoe misselijkmakend je wel niet bent, Als anderen jou onder hak nemen vanwege je constante gezuig: dan zit je FACIST, BAN BAN te krijsen, maar ook continu:
[..]
Maar als je op de man gaat spelen, - wat je altijd doet, inhoudelijk discussiëren kun je niet eens -, dan kun je niet laten om zelf ook veelvuldig offtopic te gaan:
[..]
SCH, je hypocrisie is echt te ziek voor woorden..
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:59 schreef PJORourke het volgende:
Hij komt pas terug denk ik als Yvonne von Braun en Danny dood en begraven zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Verdorie, eigenlijk is Fok! niet meer hetzelfde sinds onze dramaqueen/relnicht er niet meer is
Dramaqueen eerste klas is het.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij komt pas terug denk ik als Yvonne von Braun en Danny dood en begraven zijn.
Die man heeft zoveel haat in zich, zeer bizar.
Dus goh, jammer dat FOK! niet meer hetzelfde is zonder " onze" relnicht maar ik ben toch ook nog niet van plan dood te gaan.
Is het zo extreem gesteld met die woordenwisseling tussen jullie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij komt pas terug denk ik als Yvonne von Braun en Danny dood en begraven zijn.
Die man heeft zoveel haat in zich, zeer bizar.
Dus goh, jammer dat FOK! niet meer hetzelfde is zonder " onze" relnicht maar ik ben toch ook nog niet van plan dood te gaan.
Ik vind het een valse nicht en hij vind me Yvonne von Braun.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Is het zo extreem gesteld met die woordenwisseling tussen jullie?
Oh, jullie gingen nog wel eens meeten heb ik begrepen, is het daarna toch een beetje foutgelopen als ik het zo zie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een valse nicht en hij vind me Yvonne von Braun.
Boeien.
Ik was die man al weer helemaal vergeten joh.
Sorry als ik het opgerakeld heb......quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een valse nicht en hij vind me Yvonne von Braun.
Boeien.
Ik was die man al weer helemaal vergeten joh.
Huh?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh, jullie gingen nog wel eens meeten heb ik begrepen, is het daarna toch een beetje foutgelopen als ik het zo zie.
Ja weet ik veel hoe lang dat geleden is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Ja, jaren geleden, samen gegeten, geen vuitje aan de lucht.
Hoewel het een ouwe relnicht is mist er toch wat inderdaadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |