We hebben het hier over een inwoner van Maastricht...quote:
Daar heeft GroenLinks toch ook wel aanhangers?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We hebben het hier over een inwoner van Maastricht...
't Zou best kunnen... ik ken ze alleen niet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:15 schreef SCH het volgende:
Daar heeft GroenLinks toch ook wel aanhangers?
Je doet het met een snob???quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
't Zou best kunnen... ik ken ze alleen niet.Het is het meest snobbistische mensensoort dat ik ken.
Oh ja...quote:
PJO, ben jij uit de kast gekomen of niet?quote:
lol, die is zo ruig als een kokosnoot.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
PJO, ben jij uit de kast gekomen of niet?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:47 schreef zoalshetis het volgende:
lol, die is zo ruig als een kokosnoot.
Nu jij nogquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het spijt me, maar je wordt niet homo, dat ben je of je bent het niet.quote:
Oh ja, ik haal dat altijd door elkaar - dat een relnicht als jij toch gewoon hetero kan zijn irlquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het spijt me, maar je wordt niet homo, dat ben je of je bent het niet.![]()
Gewoon, omdat het kan!quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, ik haal dat altijd door elkaar - dat een relnicht als jij toch gewoon hetero kan zijn irl
Welke kast?quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De kast waar SCH ook uit kwam....quote:
Nooit echt ingezeten...quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De kast waar SCH ook uit kwam....
Klopt...quote:Je had het over een date met een Hij,
Ook een aanrader voor anaal met een vrouw: voorkomt schimmelinfecties als je hem van voren er weer in duwt.quote:je hebt het over workarounds met condooms (poep aan je lul en zo...)
Not that there's anything wrong with it...quote:Ik vroeg het me gewoon af, maakt verder niet uit,
Ik wissel wat af. Van 18-24 een vriendje, toen een paar vriendinnen, nu weer mannen. Ik zie wel waar het schip strand.quote:maar ik had het beeld dat je een hetero was. Of toch niet?
quote:Die kast dus.
Okay!quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nooit echt ingezeten...
[..]
Klopt...
[..]
Ook een aanrader voor anaal met een vrouw: voorkomt schimmelinfecties als je hem van voren er weer in duwt.![]()
[..]
Not that there's anything wrong with it...![]()
[..]
Ik wissel wat af. Van 18-24 een vriendje, toen een paar vriendinnen, nu weer mannen. Ik zie wel waar het schip strand.Single zijn haat ik iig.
[..]
+1 voorspelbare nichtenreactie.quote:
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Vroeger zeker ook lid van de PSP geweest
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Okay!Dus er is nog kans dat jij en SCH een stelletje worden hier?
Ik geil wel op rechtsdragendquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Okay!Dus er is nog kans dat jij en SCH een stelletje worden hier?
Maar als je op de man gaat spelen, - wat je altijd doet, inhoudelijk discussiėren kun je niet eens -, dan kun je niet laten om zelf ook veelvuldig offtopic te gaan:quote:
SCH, je hypocrisie is echt te ziek voor woorden..quote:
Lijkt mij verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]Ik val niet op het type-Paul de Leeuw
Geen idee, het is wel masochisme om naar te kijken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lijkt mij verschrikkelijk.
Die Adje is dat het sadomasochistische experiment van De leeuw?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |