Je had het over de beste 5 procent toch. Kun je dan met droge ogen beweren dat Verdonk daar wel in aanmerking komt en een topambtenaar en kandidaat-vakbondsvoorzitter niet?quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Over standpunten en haalbaarheid kun je nog wel lullen maar Rita staat een stuk zelfverzekerder voor de camera dan Vogelaar en je 'dienst' kunnen verkopen aan je 'klant' is ook belangrijk.
Open er een topic over.quote:Suprise me. Wat zijn nieuwe initiatieven die ontwikkeld zijn dankzij het beleid van Vogelaar. Welke wijk, wat was het probleem, wat gaat er precies gebeuren en wat gaat deze ingreep over pak m beet 10 jaar concreet opleveren?
Gewoon een copy paste, omdat de vorige vakkundig genegeerd werd
Gek genoeg hoor ik van die kant alleen maar zeer sceptische reacties. Overigens, ik vind dat wel bijzonder dat jij kennelijk al diegenen hebt gesproken die het beleidsplan gelezen hebben. Want mijn ervaring is dat 99,9% van de mensen in die wijken echt dat beleidsplan met geen vinger hebben aangeraakt. Dus in hoeverre jij WERKELIJK de doorsnee inwoner van die wijk hebt gesproken...?quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:12 schreef SCH het volgende:
Anderen vinden dat beleidsplan over de probleemwijken juist weer prima. Vooral mensen in die wijken zelf waarvan ik er veel, heel veel heb gesproken.
Er zijn al vele topics over vol geluld. Het gaat er hier verder niet over. Mijn opvattingen over het wijkbeleid zijn bij FJD echt wel bekend.quote:
Waar zeg ik dat mensen dat gelezen hebben? Waarom zouden gewone burgers dat beleidsplan ook lezen? Alsof dat voor hen geschreven is. Zij reageren op wat zij in hun wijk zien gebeuren, op de plannen voor hun wijk. Maar nogmaals: off-topic.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gek genoeg hoor ik van die kant alleen maar zeer sceptische reacties. Overigens, ik vind dat wel bijzonder dat jij kennelijk al diegenen hebt gesproken die het beleidsplan gelezen hebben. Want mijn ervaring is dat 99,9% van de mensen in die wijken echt dat beleidsplan met geen vinger hebben aangeraakt. Dus in hoeverre jij WERKELIJK de doorsnee inwoner van die wijk hebt gesproken...?
Ik twijfel daar ook over ja. Als je me denkt te kunnen pakken op hypocriete beoordelingen van linkse vs rechtse ministers dan moet je iets beter je best doen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:46 schreef SCH het volgende:
Je had het over de beste 5 procent toch. Kun je dan met droge ogen beweren dat Verdonk daar wel in aanmerking komt en een topambtenaar en kandidaat-vakbondsvoorzitter niet?
De prachtwijken van Vogelaar he ...quote:Open er een topic over.
Als je een mening hebt over het BELEIDSPLAN...quote:
En ook daarvan zeg ik: vreemd genoeg hoor ik compleet andere geluiden. Maar ik hoop dat ik ongelijk heb en dat we straks Vogelaar zien als de persoon die ons land extra leefbaar gemaakt heeft.quote:Zij reageren op wat zij in hun wijk zien gebeuren, op de plannen voor hun wijk.
Nou, de vorige minister werd niet zo vergevingsgezind benaderd...quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:52 schreef SCH het volgende:
Ze is ook maar een mens. Ze sloeg blijkbaar dicht.
Misschien legt ze nog eens uit wat er met haar gebeurde.
Maar verder geen big issue toch?
Die danste op het graf van 11 slachtoffers van een brand, bedoel je die minister?quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, de vorige minister werd niet zo vergevingsgezind benaderd...
Net als je dacht dat je niet meer lager kon zinkenquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:19 schreef SCH het volgende:
Die danste op het graf van 11 slachtoffers van een brand, bedoel je die minister?
Bronquote:PvdA weigert 'spindoctor' ministers te betalen
De PvdA is niet van plan te betalen voor de kosten van de ingehuurde communicatie-expert op het ministerie van VROM. De adviseur is ingehuurd om het imago van PvdA-ministers Jacqueline Cramer (Milieu) en Ella Vogelaar (integratie) op te vijzelen.
Het imago van de PvdA-ministers Vogelaar en Cramer moet worden opgevijzeld door een expert
Dat schrijft De Telegraaf. 'Ben je gek,' luidt de reactie van Wouter Bos, 'de PvdA heeft hem niet ingehuurd.'
De PvdA'er Dig Istha is ingehuurd om de imagoproblemen van de ministers Vogelaar en Cramer aan te pakken. Het uurtarief van Istha is 187,50 euro.
Belastingbetaler
De SP vindt dat de belastingbetaler niet hoeft op te draaien voor de communicatie-adviseur. 'Het zijn PvdA-ministers die PvdA-adviseurs inhuren om een PvdA-probleem op te lossen,' zegt SP-Kamerlid Ronald van Raak.
De SP en de VVD hebben eerder hun woede geuit over de gang van zaken op het ministerie van VROM. De SP heeft premier Jan Peter Balkenende (CDA) om opheldering gevraagd waarom er gekozen is voor een PvdA'er.
De VvD steunt dit. 'We willen weten of de aanbesteding goed is verlopen,' zei VVD-Kamerlid Brigitte van der Burg tegen elsevier.nl.
Vogelaar ontkent overigens een spindoctor te hebben en weigert erover te praten.
Nee, lager dan dat is een minister nooit gezonken inderdaad. Maar dat vonden de mensen dan weer prima, dat waren immers geen echte trotse nederlanders die daar verbrand zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Net als je dacht dat je niet meer lager kon zinken
elke keer als ik hoor hoeveel zetels mevrouw verdonk stijgt moet ik ik aan jouw bloeddruk denken. ik vind het prachtig en hoop dat ze nog veel zal stijgen!quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Die danste op het graf van 11 slachtoffers van een brand, bedoel je die minister?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:29 schreef SCH het volgende:
Nee, lager dan dat is een minister nooit gezonken inderdaad. Maar dat vonden de mensen dan weer prima, dat waren immers geen echte trotse nederlanders die daar verbrand zijn.
Walgelijk dat je nu weer insinueert dat het wel prima is dat ze dood zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:43 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Tis maar goed dan dat jij er was om die foto te maken van Rita met een jerrycan benzine en een aansteker in de hand, klaar om 11 totaal onschuldige, legaal verblijvende, medemensen in de fik te steken!
Heeft Vogelaar daarvan gezegd dat het adequate acties waren?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:43 schreef FJD het volgende:
Maaruhm, als Verdonk daarvoor verantwoordelijk was dan is om dezelfde reden Vogelaar verantwoordelijk voor het wegjagen van een Joods gezin uit de Diamantbuurt en het wegpesten van de snackbareigenaar in dezelfde buurt. Maar laat me raden, op die manier werkt het nu opeens zeker niet? Vogelaar is niet de schuldige, ze is de helpende hand doordat ze tijd en geld in die buurten steekt
ze heeft meteen gezegd dat er een adequate hulpverlening was. en misschien, gezien de vuurzee was dat ook wel zo.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft Vogelaar daarvan gezegd dat het adequate acties waren?
Objectiviteit, journalisten-style!quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:19 schreef SCH het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Walgelijk dat je nu weer insinueert dat het wel prima is dat ze dood zijn.
-weg-
Nee, dan de Amerikaanse politiekquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:18 schreef StefanP het volgende:
Wat een onvoorstelbare kneuzen zitten er toch in die Nederlandse kabinetten zeg. Hilarisch gewoon. Incompetentie is blijkbaar een vereiste voor die heikneuterige politici.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |