quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]Ik val niet op het type-Paul de Leeuw
Een echte fanquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:54 schreef Bieder het volgende:
Het valt me zo vaak op hoe misselijkmakend je wel niet bent, Als anderen jou onder hak nemen vanwege je constante gezuig: dan zit je FACIST, BAN BAN te krijsen, maar ook continu:
[..]
Maar als je op de man gaat spelen, - wat je altijd doet, inhoudelijk discussiėren kun je niet eens -, dan kun je niet laten om zelf ook veelvuldig offtopic te gaan:
[..]
SCH, je hypocrisie is echt te ziek voor woorden..
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]Ik val niet op het type-Paul de Leeuw
Hij komt pas terug denk ik als Yvonne von Braun en Danny dood en begraven zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Verdorie, eigenlijk is Fok! niet meer hetzelfde sinds onze dramaqueen/relnicht er niet meer is
Dramaqueen eerste klas is het.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij komt pas terug denk ik als Yvonne von Braun en Danny dood en begraven zijn.
Die man heeft zoveel haat in zich, zeer bizar.
Dus goh, jammer dat FOK! niet meer hetzelfde is zonder " onze" relnicht maar ik ben toch ook nog niet van plan dood te gaan.
Is het zo extreem gesteld met die woordenwisseling tussen jullie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij komt pas terug denk ik als Yvonne von Braun en Danny dood en begraven zijn.
Die man heeft zoveel haat in zich, zeer bizar.
Dus goh, jammer dat FOK! niet meer hetzelfde is zonder " onze" relnicht maar ik ben toch ook nog niet van plan dood te gaan.
Ik vind het een valse nicht en hij vind me Yvonne von Braun.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Is het zo extreem gesteld met die woordenwisseling tussen jullie?
Oh, jullie gingen nog wel eens meeten heb ik begrepen, is het daarna toch een beetje foutgelopen als ik het zo zie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een valse nicht en hij vind me Yvonne von Braun.
Boeien.
Ik was die man al weer helemaal vergeten joh.
Sorry als ik het opgerakeld heb......quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een valse nicht en hij vind me Yvonne von Braun.
Boeien.
Ik was die man al weer helemaal vergeten joh.
Huh?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh, jullie gingen nog wel eens meeten heb ik begrepen, is het daarna toch een beetje foutgelopen als ik het zo zie.
Ja weet ik veel hoe lang dat geleden is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Ja, jaren geleden, samen gegeten, geen vuitje aan de lucht.
Hoewel het een ouwe relnicht is mist er toch wat inderdaadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |