Was je ook fan van Santino?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:45 schreef Copycat het volgende:
Make it work!
Ja!quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:46 schreef Smash-it het volgende:
Was je ook fan van Santino?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:48 schreef fredfik het volgende:
wie is shirly
Ik denk niet dat Claire dat op commando kan.Die moet je het niet nu laten doen maar morgen ofzo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:49 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub vindt dat Claire Aman moet opstoken.
Deze is ook briljantquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:48 schreef Copycat het volgende:
Ja!
Daar is Huub goed in. Delegeren, maar zelf durft die lafbek nooit iets alleen uit te voeren zoals Jaap wel durft en doet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:46 schreef Spaarne het volgende:
Huub wil dat Claire Amanda gaat zieken. Claire moet zeggen: "Zou jouw moeder dat ook doen?"
Claire wil dat wel en doet een voorstel, maar ze doet het veel te lief.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:51 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Deze is ook briljant
Goed, ik ga weer braaf streams kijken. Nog 8 minuten, dan moet ik naar bed van Kenny.
klopt......quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Claire dat op commando kan.Die moet je het niet nu laten doen maar morgen ofzo.
een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:50 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht al.... wat komt die avatar van Spaarne me bekend voor.... maar die is van Croupouque
So what..quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een saai volk hebben Huub en Claire uitgenodigd.
Zit geen leven in die Anouk en Sebastiaan.
En Anouk heeft de kop al net zo scheef staan als Claire.
Wat kan CL air E niet?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:55 schreef Kinga het volgende:
Claire kán het gewoon niet he. En Huub maar moeite doen...
Huub en Brian zijn beiden een stel lafbekken. En hebben heel veel overeenkomsten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:55 schreef Kinga het volgende:
Claire kán het gewoon niet he. En Huub maar moeite doen...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer?
Legendarisch.
/end off topic
Niet slim als Brian Jaap en Kennie eromheen zittenquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:59 schreef Kinga het volgende:
Claire gaat er naar toe !!!
Zet je systeemtijd terug!quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:59 schreef Smash-it het volgende:
23:59u. Bedtijd! Trusten allemaal!!
En al die boete's dan? Dat is toch het gevolg van bepaalde solo actie's?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
3. Laf in hun gedrag om akties te delegeren en zelf niets alleen durven ondernemen.
Truste Smash-itquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:59 schreef Smash-it het volgende:
23:59u. Bedtijd! Trusten allemaal!!
Dom van me. Ik was die briljante akties vergeten. Een boete krijg je als je je niet aan de spelregels houdt. Tja en Huub grossiert daarin. Iets om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:01 schreef schatje het volgende:
[..]
En al die boete's dan? Dat is toch het gevolg van bepaalde solo actie's?
Ach lekker belangrijk...de kijker beslist en hoeveel % had Jaap ook alweer ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dom van me. Ik was die briljante akties vergeten. Een boete krijg je als je je niet aan de spelregels houdt. Tja en Huub grossiert daarin. Iets om trots op te zijn.
Amanda, wat zou die met Claire mogen dan? Toch niet trouwjurken kijken he?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:04 schreef Disana het volgende:
Er wordt gegokt waarover Claire met Amanda wil praten. Ze denken dat ze Amanda niet mee wil hebben en sporen Amanda aan zich niet te laten afwijzen.
Amanda lult geesten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:10 schreef ruby het volgende:
Amanda haar moeder heeft helemaal niets met media en heeft belangrijkere dingen te doen.
Jazeker. Dat heeft achter bepaald middels een brief die Jaap moest voorlezen. Met moeite heeft Huub later voor elkaar gekregen (cp's?) dat Claire's moeder er toch ook een uur bij mag zijn. Claire vond het hartstikke rot.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Amanda, wat zou die met Claire mogen dan? Toch niet trouwjurken kijken he?
Sja, Caire had ook haar eigen moment moeten uitkiezen en niet wanneer huub vindt dat ze het moet doen. Dan komt het zo geforceerd over.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:12 schreef Kinga het volgende:
Vind het erg om toe te geven, maar Amanda owned het gesprek op het moment...
"Mijn moeder heeft wel wat beters te doen dat met d'r lelijke dochter en stomme medemilljonair kansloze bruidsjurken te gaan kopen!"quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:12 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stom van Claire om er een officieel gesprek van te maken. Ze had het beter terloops kunnen doen.
Amanda gaat alweer schreeuwen.
Dat dus.....quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:14 schreef chufi het volgende:
Ik zou eigenlijk gewoon tegen de redactie zeggen: Als Amanda mee moet gaat het huwelijk niet door ..
Geduld is een schone zaakquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:11 schreef schatje het volgende:
Laat Jaap nu maar eens een keer Brian en Amanda aanpakken.
Tot die tijd blijft het voor mij een lafaard.
Lekker makkelijk om Huub en Claire te treiteren.
Dan doet Claire het toch goed.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:14 schreef Disana het volgende:
Amanda wordt steeds giftiger. Haar moeder komt echt wel als ze gaat trouwen.
Waar slaat het ook in vredesnaam op. Laat die smerige stinkdel toch eens lekker rotten en vergaan van jaloezie. Die 2 hebben niets met elkaar en zo'n uitje gaat dat zeker niet veranderen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker. Dat heeft achter bepaald middels een brief die Jaap moest voorlezen. Met moeite heeft Huub later voor elkaar gekregen (cp's?) dat Claire's moeder er toch ook een uur bij mag zijn. Claire vond het hartstikke rot.
Vergeet de winkeliers van de PC niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:15 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Amanda wil alle mensen van wie ze houdt om zich heen hebben.
Nou, dat zijn er hooguit 2.
Ik vind het een naaistreek van de eerste orde.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar slaat het ook in vredesnaam op. Laat die smerige kutdel toch eens lekker rotten en vergaan van jaloezie. Die 2 hebben niets met elkaar en zo'n uitje gaat dat zeker niet veranderen.
Mmmmmmmmmmh, gaat wel. Ze laat Amanda te veel ruimte voor de aanval. Ze moet Amanda aanvallen, dat ontevreden schreeuwwijf.quote:
Ow, dat is waar Claire nu op aankoerst? mooi.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:15 schreef Disana het volgende:
'Ik zou het super vinden als je niet meegaat.'
gaat helemaal nergens over ,onder het mom amanda's moeder zou der niet zij zijn ,eh volgens mij was amanda niet van plan daar te trouwen dus is het uberhaubt aan de orde???quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het een naaistreek van de eerste orde.
Claire riep dat ze het nu juist leuk vindt dat Amanda meegaat, omdat ze dan lekker kan zien dat Claire met haar moeder is. Helaas is Jaap erbij gekomen.
Het is eerder zo dat Amanda het slecht doet.quote:
Moest van de febo,was overduidelijk.Huub probeerde haar dat echt duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee Claire, dit gaat niet werken ..... beetje jammer.
Slecht om zo dit gesprek in te gaan, en dan vooral nog omdat het van Huub moest ....
Mmmmh, kut ja. Kut.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:20 schreef Kinga het volgende:![]()
![]()
Ze heeft Amanda nu juist een boost gegeven.... Compleet mislukt deze actie.
1. Je weet niet of Amanda een stinkwijf is, je hebt haar nog nooit ontmoetquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:19 schreef schatje het volgende:
Ik zou dat vieze stinkwijf van een Amanda gewoon negeren en lekker met m'n moeder een trouwjurk uitzoeken.
Da's op zich niet per sé slecht. Kan Huub dat wat Claire net probeerde straks nog eens goed overdoen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:23 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben het meteen door ook. Ze hebben het er nu over, dat Huub haar heeft geinstrueerd.Zie je wel, mislukt.
Ze staat iets van 30 seconden onder de douchequote:Op zaterdag 12 april 2008 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Je weet niet of Amanda een stinkwijf is, je hebt haar nog nooit ontmoet
Nah. Wordt zoiets a la camping. Met terror Jaap. Ik zie inderdaad geen romantische bruiloft gebeuren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Krijg meer en meer het idee, dat de FEBO er echt op uit is
om dat huwelijk in het honderd te laten lopen .....
Jammer alleen dat Huub weer niets door heeft, alles voor TV .....![]()
Dat zou idd jammer zijn... maar goed, kennelijk denkt men nog steeds dat terror meer kijkers oplevert dan gewoon leuke beelden... en gezien de kijkcijferstijging sinds de terror zouden ze daar ook nog wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Krijg meer en meer het idee, dat de FEBO er echt op uit is
om dat huwelijk in het honderd te laten lopen .....
Jammer alleen dat Huub weer niets door heeft, alles voor TV .....![]()
Die wil vooral niet met Amanda trouwen...... hij neemt haar alleen maar, hij neemt haar verder niet serieus.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:28 schreef Dementor het volgende:
Wat een slabek weer zeg, ze moeten het er goed inwrijven dat die rat te bang is om te trouwen.
Hij wil niet als zijn pa weg kunnen rennen als hij het niet meer trekt.
Ik verwacht dat er wel al wat contractjes getekend zijn en dat het door móet gaan nu.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:29 schreef schatje het volgende:
Claire en Huub hebben de touwtjes nog altijd zelf in handen. Ze kunnen tegen de Febo zeggen geen trouwerij indien ie verpest gaat worden.
Als het door moet gaan dan mag de Febo wel eens beginnen daar aan mee te werken....quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er wel al wat contractjes getekend zijn en dat het door móet gaan nu.
Hij moet Huub dus beschermen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:30 schreef rooie3 het volgende:
Er moet denk oorlog komen vanavond.Sebas mocht al niet doordrinken en zit aan het water.
quote:
Ja, da's nogal irri, net zoals dat gegil van d'r....quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:33 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gaan we weer. Weer schreeuwen. Pfffffffffffff.
Het maakt niet uit of Amanda het wel of niet goed met haar voorhad, het is van de zotte dat je voor het uitzoeken van je trouwjurk verplicht wordt iemand mee te nemen waar je een schurfthekel aan hebt...quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En sukkeltje Claire krijgt het nu natuurlijk met rente terug van Amanda.....Amanda die het eigenlijk niet eens zo fout voorhad met d'r in eerste instantie.....
Er is van alles besproken en Huub rent maar naar de telefoon en achter.Spoort Claire aan op ruzie maken.Er moet denk echt ruzie komen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij moet Huub dus beschermen.
Huub moet dus weer een boete aangesmeerd krijgen.
Ze houdt niet zo van douchen, en heeft wel meer onhygienische gewoontes.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Je weet niet of Amanda een stinkwijf is, je hebt haar nog nooit ontmoet
2. Alleen mafketels van de eerste orde gaan na een maand trouwen
3. Alleen moeders/vaders die mallotig zijn steunen zo iets
4. Alleen moeders die volledig geflipt zijn gaan ook nog eens mee een jurk uitzoeken
En Claire kletst dan Amanda over de zeik is.......
Vind je haar echt sterker?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:34 schreef Kinga het volgende:
Amanda owned het gesprek weer.
God. Hoe verneuk je een script, dat eindelijk eens tegen Amanda was.... JESUS!
Nee, dat is gezien de situatie helemaal niet van de zotte. Stap 1, trouwen in DGK is pas echt van de zotte. Al het andere is slechts een gevolg en kan niet anders dan ook vreemd zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of Amanda het wel of niet goed met haar voorhad, het is van de zotte dat je voor het uitzoeken van je trouwjurk verplicht wordt iemand mee te nemen waar je een schurfthekel aan hebt...
En zo vreemd is dat niet als je bekijkt wat ze de afgelopen 3 maanden van Amanda voor haar kiezen heeft gehad.
Ze wordt niet geraakt. Het boeit haar niks. Hun steek onder water komt niet over.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vind je haar echt sterker?
Ze schreeuwt alleen wat harder
Hoe harder ze begint te bleren hoe meer het haar raakt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze wordt niet geraakt. Het boeit haar niks. Hun steek onder water komt niet over.
Dat blijft hun beslissing...... er zijn er meer die elkaar net kennen en dan al trouwen... net zoals er zijn die elkaar al jaren kennen, besluiten te trouwen en dan binnen een jaar gaan scheiden.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat is gezien de situatie helemaal niet van de zotte. Stap 1, trouwen in DGK is pas echt van de zotte. Al het andere is slechts een gevolg en kan niet anders dan ook vreemd zijn.
doet tie goedquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:37 schreef Kinga het volgende:
Huub moet het nu oplossen. As usual.
Ja, ik peuter ook wel eens in m'n neus. Daarmee is nog niet gezegd dat ik dan stink. Als ze echt zou stinken dan zouden er daar wel opmerkingen over gekomen zijn door Huub. Ik hoor daar niemand klagen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
[quote]Ze houdt niet zo van douchen, en heeft wel meer onhygienische gewoontes.
Vol verve.....normale ouders doen zoiets niet... Het is te maf voor woorden. Sterker nog, d'r moeder is meer dan volledig geschift om zich te laten lenen voor zoiets en d'r dochter daar aan bloot te stellen.quote:Jij noemt Claires moeder, die niet eens aan het spel meedoet, al rustig "mallotig" en "volledig geflipt".
Ik denk dat het deze keer een uitzondering is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe harder ze begint te bleren hoe meer het haar raakt.
Je kent dellie nu toch wel?
Zo doet ze het voorkomen. Ik denk dat het wel vreet aan haar, jaloezie en afgunst voeren de boventoon.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze wordt niet geraakt. Het boeit haar niks. Hun steek onder water komt niet over.
Zou best kunnen, komt er zometeen alsnog een stemming in ........quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:38 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat in het hokje besloten is dat Amanda niet meegaat, maar wel de
moeder en Anouk
mijn neus ruikt script allllll overrrr
In DGK heb je geen rechten, dat weet iedereen. Dat maakt Claire dan temeer een sukkeltje dat ze wél wil trouwen in zo'n omgeving. Juist voor haar is het zoiets als "de mooiste dag uit m'n leven, dan doe je dat toch niet daar....en al helemaal niet met iemand die zes weken geleden voor je ogen een hoer zat te bangen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat blijft hun beslissing...... er zijn er meer die elkaar net kennen en dan al trouwen... net zoals er zijn die elkaar al jaren kennen, besluiten te trouwen en dan binnen een jaar gaan scheiden.
Hoe dan ook is het de zaak van Huub en Claire dat ze gaan trouwen, wat iedereen daarvan vindt maakt geen ruk uit, zelfs al het voor Huub onderdeel van het spel is, voor Claire lijkt het dat niet te zijn, daarom heeft ze wat mij betreft het volste recht dit als haar eerste en enige huwelijk te beschouwen en dan wil je niet dat er iemand die je niet mag, mee moet je jurk uitkiezen.
Ja onbegrijpelijk he? Mag zeker niet van de Febo?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:42 schreef mazaru het volgende:
Del: Huubje!! ik begrijp nu hoe jullie discussies gaan. Zo dus!
En waarom brengt er nu niemand het woord doucheslang naar voren?
Stelletje sukkels
zeker weten!quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:45 schreef Disana het volgende:
Amanda loopt weg om piano te gaan spelen. In mijn visie dus toch 1 - 0 voor Claire.
Mijn point was, dat het een beetje flauw is om aan de ene kant iemand te kapittelen op het gebruik van het woord "stinkwijf", en tegelijkertijd zulke zware oordelen te vellen over een moeder wier beweegredenen je al helemaal niet kent.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik peuter ook wel eens in m'n neus. Daarmee is nog niet gezegd dat ik dan stink. Als ze echt zou stinken dan zouden er daar wel opmerkingen over gekomen zijn door Huub. Ik hoor daar niemand klagen.
[..]
Vol verve.....normale ouders doen zoiets niet... Het is te maf voor woorden. Sterker nog, d'r moeder is meer dan volledig geschift om zich te laten lenen voor zoiets en d'r dochter daar aan bloot te stellen.
Omdat Amanda gewoon gelijk heeft......er is niet zoveel tegenin te brengen. Behalve dan dat je een hekel aan haar kunt hebben of dat men kan verzinnen dat ze stinkt....quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:42 schreef mazaru het volgende:
Del: Huubje!! ik begrijp nu hoe jullie discussies gaan. Zo dus!
En waarom brengt er nu niemand het woord doucheslang naar voren?
Stelletje sukkels
idd een beetje terror is geen exitquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:45 schreef schatje het volgende:
Trek die pruik af bij dat vieze blèrende stinkwijf. Dan maak je haar gek.
Bij Claire kan er wel een boete van af.
Tijdens het shoppen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:45 schreef schatje het volgende:
Hoe willen ze dat tegen houden dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja onbegrijpelijk he? Mag zeker niet van de Febo?
Elke dag bedoel je , met die autorijlessen in verhoogd tempoquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:45 schreef Ziet het volgende:
het is een uitje? sodemieter op jaap
dit is geen uitje
amanda gaat elke week uit!
Amanda doucht structureel nauwelijks, da's ander dan je neus zo nu dan pulken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik peuter ook wel eens in m'n neus. Daarmee is nog niet gezegd dat ik dan stink. Als ze echt zou stinken dan zouden er daar wel opmerkingen over gekomen zijn door Huub. Ik hoor daar niemand klagen.
[..]
Vol verve.....normale ouders doen zoiets niet... Het is te maf voor woorden. Sterker nog, d'r moeder is meer dan volledig geschift om zich te laten lenen voor zoiets en d'r dochter daar aan bloot te stellen.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:47 schreef Disana het volgende:
Amanda klaagt nu bij Kenneth. Ze pikt het niet van Claire.
Is ook zo.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat tegen houden dan?
Als dat er uit floept in the heat of te moment, dan kunnen ze daar moeilijk een boete voor geven.
Anders heb je altijd nog de klap in de bek in de tuin.
Of de andere para aanvallen van die gek waar Amanda als de dood voor is.
Zo bang dat zelfs haar "beste vriendinnen" haar voor die halve zool waarschuwen.
Script all over, Amanda gaat uiteindelijk niet mee, let maar op ......quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:48 schreef schatje het volgende:
Ah, het was dus wel goed raak, ze is er helemaal klaar mee.
Ohohohoh jawel. Febo bezorgt haar ff een gratis uitje he.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Script all over, Amanda gaat uiteindelijk niet mee, let maar op ......
Dat is duidelijk............quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:48 schreef schatje het volgende:
Ah, het was dus wel goed raak, ze is er helemaal klaar mee.
Gelukkig is Kenneth zo'n prettige gesprekspartner.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:47 schreef Disana het volgende:
Wat precies niet dan? Dat ze over haar moeder begon?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:47 schreef Disana het volgende:
Hij verpest elk gesprek.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mag die Ricardo ook naar huis, hij speelt niet mee he .........![]()
![]()
ja dat ze haar moeder erbij betrekt,quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat precies niet dan? Dat ze over haar moeder begon?
Ja, dat. En dat Claire tegenstrijdige boodschappen afgeeft: niet leuk dat je meegaat, wel leuk dat je meegaat. Amanda wil nu juist meegaan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat precies niet dan? Dat ze over haar moeder begon?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:49 schreef Disana het volgende:
Topberaad tussen de Kubatzen en Amanda in de chill.
Omdat het ze niets doet zeker.
Het maakt niet uit wat haar reden is om te trouwen... er zijn slechtere redenen maar dan nog is dit wel het uitzoeken van haar trouwjurk, en daarvoor neem je een vriendin mee... niet het eerste beste huppelkutje wat toevallig om de hoek woont of slaapt..quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In DGK heb je geen rechten, dat weet iedereen. Dat maakt Claire dan temeer een sukkeltje dat ze wél wil trouwen in zo'n omgeving. Juist voor haar is het zoiets als "de mooiste dag uit m'n leven, dan doe je dat toch niet daar....en al helemaal niet met iemand die zes weken geleden voor je ogen een hoer zat te bangen.
Type papierprikker.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:51 schreef schatje het volgende:
Die Kenneth is echt zo'n Sociale Werkplaats gast.
Dat doet haar moeder dinsdag toch al?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:45 schreef schatje het volgende:
Welnee. Ze zijn behoorlijk overstuur daar in de chill, of op z'n minst verhit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:54 schreef Kinga het volgende:
Zucht. Jammer. 10-0 voor Amanda en Co.
En wat mij betreft mag ze..... dan vlucht Amanda krijsend de auto in en zien ze die niet meer...quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat doet haar moeder dinsdag toch al?
En aangezien de foto van haar moeder lijkt het me wel zo'n "bitch" die het nog doet ook nog.
Ja hé hé....ben ik nu zo dom....:? Je zit in DGK....en dan neem je gewoon die mee die je mee moet nemen. En dan mag je blij zijn dat ook je moeder nog mag komen middels CP's.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat haar reden is om te trouwen... er zijn slechtere redenen maar dan nog is dit wel het uitzoeken van haar trouwjurk, en daarvoor neem je een vriendin mee... niet het eerste beste huppelkutje wat toevallig om de hoek woont of slaapt..
Dat laatste mag ze dan zeker bij de Febo in de strijd gooien.... als Amanda mee moet dan trouw ik niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hé hé....ben ik nu zo dom....:? Je zit in DGK....en dan neem je gewoon die mee die je mee moet nemen. En dan mag je blij zijn dat ook je moeder nog mag komen middels CP's.
Claire moet óf niet zeuren óf niet trouwen in DGK
Thuis schijt hij in de keuken, hier hebben ze een plattegrondje voor hem getekend ....quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:57 schreef ruby het volgende:
*Kenneth stond geloof ik ook niet vooraan in de rij toen de hersens werden uitgedeeld*
Ik twijfel een beetje, of het nu een totaal gebrek aan taalkennis is, of dat hij echt niet vooraan heeft gestaan.....quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:57 schreef ruby het volgende:
Kenneth vindt Claire dom en naief.
*Kenneth stond geloof ik ook niet vooraan in de rij toen de hersens werden uitgedeeld*
En ze hebben Jaap nodig om zich aan het script te houden.Wat een kneuzen zijn het.Snap nu waarom niet alle ballen los op hun mogen.Die flippen helemaal door en zijn levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:57 schreef ruby het volgende:
Kenneth vindt Claire dom en naief.
Reken er maar op dat als Claire of Huub een problematische relatie met hun ouders hadden gehad en Brian en Amanda niet, dat de ouders/familie voortdurend waren langsgekomen. Amanda en Brian zijn als de dood om over familie te beginnen. Niet omdat ze zoveel respect hebben voor familie, maar omdat ze in hun broek schijten dat de bal wordt terug gekaatst en iemand over hun niet functionerende familie begint.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:51 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja dat ze haar moeder erbij betrekt,
terwijl zij alleen maar op claire zelf speelt.
Nee dat komt van het te lang onder de hete douche staan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:59 schreef mazaru het volgende:
Del heeft een grote rode vlek op haar rug.
Heeft rat haar weer beschermd?
Dat zal wel meevallen. Elly is er ook en daar kan Amanda altijd reuze goed mee slijmen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Ze zijn behoorlijk overstuur daar in de chill, of op z'n minst verhit.
En Amanda, die loopt dinsdag alleen maar voor lul in die bruidsmodezaak.
Die mongo heeft zo'n enge massage gegeven.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:59 schreef mazaru het volgende:
Del heeft een grote rode vlek op haar rug.
Heeft rat haar weer beschermd?
Elly? De styliste?quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:04 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Elly is er ook en daar kan Amanda altijd reuze goed mee slijmen.
Ik vind het allemaal nogal meevallen wat team Huub over de familie zegt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:01 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Reken er maar op dat als Claire of Huub een problematische relatie met hun ouders hadden gehad en Brian en Amanda niet, dat de ouders/familie voortdurend waren langsgekomen. Amanda en Brian zijn als de dood om over familie te beginnen. Niet omdat ze zoveel respect hebben voor familie, maar omdat ze in hun broek schijten dat de bal wordt terug gekaatst en iemand over hun niet functionerende familie begint.
Maar ze verpakken het als respect. Dus dat.
Dat lijkt me nou heel onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat komt van het te lang onder de hete douche staan.
Ohhh is dat het!quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Die mongo heeft zo'n enge massage gegeven.
Amanda heeft koppijn gekregen...ja, dat krijg je als je je druk maakt he.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar doordat Amanda en Brian de hele tijd RESPECT VOOR FAMILIE gillen (uit angst en niet uit overtuiging) is de rest daar ook een beetje in gaan geloven. Hup, afzeiken die familie,wat mij betreft. Gooi het eruit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal nogal meevallen wat team Huub over de familie zegt.
Als ze echt wat valsigheid in zich zouden hebben, dan hadden ze allang uitgesproken dat genen erfelijk zijn, dus dat del uit moet kijken als ze in een flat is.
Ik kan me ook nog herinneren dat ze helemaal uit haar dak ging toen Huub haar Maffiahoer noemde. Die zou ik er dus al standaard in houden.
Die rat zijn vader is zo geschrokken toen die die rattenkop naar buiten zag komen, dat die spontaan op het eerste de beste vliegtuig is gesprongen.
Enz. enz.
Die wil niet eens opgehaald worden als ze op de PC wordt afgezetquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:05 schreef chufi het volgende:
Ze kunnen Aman toch afzetten op de PC en dan vergeten haar op te pikken ......
Zo is het!!quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:07 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar doordat Amanda en Brian de hele tijd RESPECT VOOR FAMILIE gillen (uit angst en niet uit overtuiging) is de rest daar ook een beetje in gaan geloven. Hup, afzeiken die familie,wat mij betreft. Gooi het eruit.
Neusspray??quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:11 schreef mazaru het volgende:
Broer rat zegt dat die even buiten een frisse neus gaat halen.
Hij loopt naar zijn tas, haalt er iets uit. Stopt het heel sneaky in zijn zak.
Gohhh, wat zou dat zijn?
Eh, eh, een joint.quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:11 schreef mazaru het volgende:
Broer rat zegt dat die even buiten een frisse neus gaat halen.
Hij loopt naar zijn tas, haalt er iets uit. Stopt het heel sneaky in zijn zak.
Gohhh, wat zou dat zijn?
Volgens mij kijken ze The Kingdom, but correct me if i'm wrong...quote:
[amanda-modus] OOOOHHH SCHATJE!!! JE BENT OOK ZO NAÏEF!!! JE SNAPT HET NIET HÉ?[/amanda-modus]quote:
Nou ja... ik heb toevallig nog wat neusspray van iemand in m'n auto liggen, dus vandaar dat ik er aan dachtquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
[amanda-modus] OOOOHHH SCHATJE!!! JE BENT OOK ZO NAÏEF!!! JE SNAPT HET NIET HÉ?[/amanda-modus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |