Ach lekker belangrijk...de kijker beslist en hoeveel % had Jaap ook alweer ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dom van me. Ik was die briljante akties vergeten. Een boete krijg je als je je niet aan de spelregels houdt. Tja en Huub grossiert daarin. Iets om trots op te zijn.
Amanda, wat zou die met Claire mogen dan? Toch niet trouwjurken kijken he?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:04 schreef Disana het volgende:
Er wordt gegokt waarover Claire met Amanda wil praten. Ze denken dat ze Amanda niet mee wil hebben en sporen Amanda aan zich niet te laten afwijzen.
Amanda lult geesten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:10 schreef ruby het volgende:
Amanda haar moeder heeft helemaal niets met media en heeft belangrijkere dingen te doen.
Jazeker. Dat heeft achter bepaald middels een brief die Jaap moest voorlezen. Met moeite heeft Huub later voor elkaar gekregen (cp's?) dat Claire's moeder er toch ook een uur bij mag zijn. Claire vond het hartstikke rot.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Amanda, wat zou die met Claire mogen dan? Toch niet trouwjurken kijken he?
Sja, Caire had ook haar eigen moment moeten uitkiezen en niet wanneer huub vindt dat ze het moet doen. Dan komt het zo geforceerd over.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:12 schreef Kinga het volgende:
Vind het erg om toe te geven, maar Amanda owned het gesprek op het moment...
"Mijn moeder heeft wel wat beters te doen dat met d'r lelijke dochter en stomme medemilljonair kansloze bruidsjurken te gaan kopen!"quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:12 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stom van Claire om er een officieel gesprek van te maken. Ze had het beter terloops kunnen doen.
Amanda gaat alweer schreeuwen.
Dat dus.....quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:14 schreef chufi het volgende:
Ik zou eigenlijk gewoon tegen de redactie zeggen: Als Amanda mee moet gaat het huwelijk niet door ..
Geduld is een schone zaakquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:11 schreef schatje het volgende:
Laat Jaap nu maar eens een keer Brian en Amanda aanpakken.
Tot die tijd blijft het voor mij een lafaard.
Lekker makkelijk om Huub en Claire te treiteren.
Dan doet Claire het toch goed.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:14 schreef Disana het volgende:
Amanda wordt steeds giftiger. Haar moeder komt echt wel als ze gaat trouwen.
Waar slaat het ook in vredesnaam op. Laat die smerige stinkdel toch eens lekker rotten en vergaan van jaloezie. Die 2 hebben niets met elkaar en zo'n uitje gaat dat zeker niet veranderen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker. Dat heeft achter bepaald middels een brief die Jaap moest voorlezen. Met moeite heeft Huub later voor elkaar gekregen (cp's?) dat Claire's moeder er toch ook een uur bij mag zijn. Claire vond het hartstikke rot.
Vergeet de winkeliers van de PC niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:15 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Amanda wil alle mensen van wie ze houdt om zich heen hebben.
Nou, dat zijn er hooguit 2.
Ik vind het een naaistreek van de eerste orde.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar slaat het ook in vredesnaam op. Laat die smerige kutdel toch eens lekker rotten en vergaan van jaloezie. Die 2 hebben niets met elkaar en zo'n uitje gaat dat zeker niet veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |