zeker weten!quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:45 schreef Disana het volgende:
Amanda loopt weg om piano te gaan spelen. In mijn visie dus toch 1 - 0 voor Claire.
Mijn point was, dat het een beetje flauw is om aan de ene kant iemand te kapittelen op het gebruik van het woord "stinkwijf", en tegelijkertijd zulke zware oordelen te vellen over een moeder wier beweegredenen je al helemaal niet kent.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik peuter ook wel eens in m'n neus. Daarmee is nog niet gezegd dat ik dan stink. Als ze echt zou stinken dan zouden er daar wel opmerkingen over gekomen zijn door Huub. Ik hoor daar niemand klagen.
[..]
Vol verve.....normale ouders doen zoiets niet... Het is te maf voor woorden. Sterker nog, d'r moeder is meer dan volledig geschift om zich te laten lenen voor zoiets en d'r dochter daar aan bloot te stellen.
Omdat Amanda gewoon gelijk heeft......er is niet zoveel tegenin te brengen. Behalve dan dat je een hekel aan haar kunt hebben of dat men kan verzinnen dat ze stinkt....quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:42 schreef mazaru het volgende:
Del: Huubje!! ik begrijp nu hoe jullie discussies gaan. Zo dus!
En waarom brengt er nu niemand het woord doucheslang naar voren?
Stelletje sukkels
idd een beetje terror is geen exitquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:45 schreef schatje het volgende:
Trek die pruik af bij dat vieze blèrende stinkwijf. Dan maak je haar gek.
Bij Claire kan er wel een boete van af.
Tijdens het shoppen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:45 schreef schatje het volgende:
Hoe willen ze dat tegen houden dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja onbegrijpelijk he? Mag zeker niet van de Febo?
Elke dag bedoel je , met die autorijlessen in verhoogd tempoquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:45 schreef Ziet het volgende:
het is een uitje? sodemieter op jaap
dit is geen uitje
amanda gaat elke week uit!
Amanda doucht structureel nauwelijks, da's ander dan je neus zo nu dan pulken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik peuter ook wel eens in m'n neus. Daarmee is nog niet gezegd dat ik dan stink. Als ze echt zou stinken dan zouden er daar wel opmerkingen over gekomen zijn door Huub. Ik hoor daar niemand klagen.
[..]
Vol verve.....normale ouders doen zoiets niet... Het is te maf voor woorden. Sterker nog, d'r moeder is meer dan volledig geschift om zich te laten lenen voor zoiets en d'r dochter daar aan bloot te stellen.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:47 schreef Disana het volgende:
Amanda klaagt nu bij Kenneth. Ze pikt het niet van Claire.
Is ook zo.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat tegen houden dan?
Als dat er uit floept in the heat of te moment, dan kunnen ze daar moeilijk een boete voor geven.
Anders heb je altijd nog de klap in de bek in de tuin.
Of de andere para aanvallen van die gek waar Amanda als de dood voor is.
Zo bang dat zelfs haar "beste vriendinnen" haar voor die halve zool waarschuwen.
Script all over, Amanda gaat uiteindelijk niet mee, let maar op ......quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:48 schreef schatje het volgende:
Ah, het was dus wel goed raak, ze is er helemaal klaar mee.
Ohohohoh jawel. Febo bezorgt haar ff een gratis uitje he.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Script all over, Amanda gaat uiteindelijk niet mee, let maar op ......
Dat is duidelijk............quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:48 schreef schatje het volgende:
Ah, het was dus wel goed raak, ze is er helemaal klaar mee.
Gelukkig is Kenneth zo'n prettige gesprekspartner.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:47 schreef Disana het volgende:
Wat precies niet dan? Dat ze over haar moeder begon?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:47 schreef Disana het volgende:
Hij verpest elk gesprek.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mag die Ricardo ook naar huis, hij speelt niet mee he .........![]()
![]()
ja dat ze haar moeder erbij betrekt,quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat precies niet dan? Dat ze over haar moeder begon?
Ja, dat. En dat Claire tegenstrijdige boodschappen afgeeft: niet leuk dat je meegaat, wel leuk dat je meegaat. Amanda wil nu juist meegaan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat precies niet dan? Dat ze over haar moeder begon?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:49 schreef Disana het volgende:
Topberaad tussen de Kubatzen en Amanda in de chill.
Omdat het ze niets doet zeker.
Het maakt niet uit wat haar reden is om te trouwen... er zijn slechtere redenen maar dan nog is dit wel het uitzoeken van haar trouwjurk, en daarvoor neem je een vriendin mee... niet het eerste beste huppelkutje wat toevallig om de hoek woont of slaapt..quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In DGK heb je geen rechten, dat weet iedereen. Dat maakt Claire dan temeer een sukkeltje dat ze wél wil trouwen in zo'n omgeving. Juist voor haar is het zoiets als "de mooiste dag uit m'n leven, dan doe je dat toch niet daar....en al helemaal niet met iemand die zes weken geleden voor je ogen een hoer zat te bangen.
Type papierprikker.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:51 schreef schatje het volgende:
Die Kenneth is echt zo'n Sociale Werkplaats gast.
Dat doet haar moeder dinsdag toch al?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:45 schreef schatje het volgende:
Welnee. Ze zijn behoorlijk overstuur daar in de chill, of op z'n minst verhit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:54 schreef Kinga het volgende:
Zucht. Jammer. 10-0 voor Amanda en Co.
En wat mij betreft mag ze..... dan vlucht Amanda krijsend de auto in en zien ze die niet meer...quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat doet haar moeder dinsdag toch al?
En aangezien de foto van haar moeder lijkt het me wel zo'n "bitch" die het nog doet ook nog.
Ja hé hé....ben ik nu zo dom....:? Je zit in DGK....en dan neem je gewoon die mee die je mee moet nemen. En dan mag je blij zijn dat ook je moeder nog mag komen middels CP's.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat haar reden is om te trouwen... er zijn slechtere redenen maar dan nog is dit wel het uitzoeken van haar trouwjurk, en daarvoor neem je een vriendin mee... niet het eerste beste huppelkutje wat toevallig om de hoek woont of slaapt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |