Mmmmmmmmmmh, gaat wel. Ze laat Amanda te veel ruimte voor de aanval. Ze moet Amanda aanvallen, dat ontevreden schreeuwwijf.quote:
Ow, dat is waar Claire nu op aankoerst? mooi.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:15 schreef Disana het volgende:
'Ik zou het super vinden als je niet meegaat.'
gaat helemaal nergens over ,onder het mom amanda's moeder zou der niet zij zijn ,eh volgens mij was amanda niet van plan daar te trouwen dus is het uberhaubt aan de orde???quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het een naaistreek van de eerste orde.
Claire riep dat ze het nu juist leuk vindt dat Amanda meegaat, omdat ze dan lekker kan zien dat Claire met haar moeder is. Helaas is Jaap erbij gekomen.
Het is eerder zo dat Amanda het slecht doet.quote:
Moest van de febo,was overduidelijk.Huub probeerde haar dat echt duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee Claire, dit gaat niet werken ..... beetje jammer.
Slecht om zo dit gesprek in te gaan, en dan vooral nog omdat het van Huub moest ....
Mmmmh, kut ja. Kut.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:20 schreef Kinga het volgende:![]()
![]()
Ze heeft Amanda nu juist een boost gegeven.... Compleet mislukt deze actie.
1. Je weet niet of Amanda een stinkwijf is, je hebt haar nog nooit ontmoetquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:19 schreef schatje het volgende:
Ik zou dat vieze stinkwijf van een Amanda gewoon negeren en lekker met m'n moeder een trouwjurk uitzoeken.
Da's op zich niet per sé slecht. Kan Huub dat wat Claire net probeerde straks nog eens goed overdoen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:23 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben het meteen door ook. Ze hebben het er nu over, dat Huub haar heeft geinstrueerd.Zie je wel, mislukt.
Ze staat iets van 30 seconden onder de douchequote:Op zaterdag 12 april 2008 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Je weet niet of Amanda een stinkwijf is, je hebt haar nog nooit ontmoet
Nah. Wordt zoiets a la camping. Met terror Jaap. Ik zie inderdaad geen romantische bruiloft gebeuren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Krijg meer en meer het idee, dat de FEBO er echt op uit is
om dat huwelijk in het honderd te laten lopen .....
Jammer alleen dat Huub weer niets door heeft, alles voor TV .....![]()
Dat zou idd jammer zijn... maar goed, kennelijk denkt men nog steeds dat terror meer kijkers oplevert dan gewoon leuke beelden... en gezien de kijkcijferstijging sinds de terror zouden ze daar ook nog wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Krijg meer en meer het idee, dat de FEBO er echt op uit is
om dat huwelijk in het honderd te laten lopen .....
Jammer alleen dat Huub weer niets door heeft, alles voor TV .....![]()
Die wil vooral niet met Amanda trouwen...... hij neemt haar alleen maar, hij neemt haar verder niet serieus.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:28 schreef Dementor het volgende:
Wat een slabek weer zeg, ze moeten het er goed inwrijven dat die rat te bang is om te trouwen.
Hij wil niet als zijn pa weg kunnen rennen als hij het niet meer trekt.
Ik verwacht dat er wel al wat contractjes getekend zijn en dat het door móet gaan nu.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:29 schreef schatje het volgende:
Claire en Huub hebben de touwtjes nog altijd zelf in handen. Ze kunnen tegen de Febo zeggen geen trouwerij indien ie verpest gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |