Dat hij naar Twente gaat zegt genoeg over de situatie en de positie van Vitesse op het moment.quote:
Inderdaad, het is wel zo'n jongen die als het maar even had gekund bij Vitesse was gebleven.quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat hij naar Twente gaat zegt genoeg over de situatie en de positie van Vitesse op het moment.
Een paar jaar geleden was Vitesse nog een subtopper (in ieder geval qua woorden), dat is helaas voorbij.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik ook eerlijk gezegd. , maar het kan nog veranderen![]()
Of wacht je op een foto van Theo in een twente shirt ??
jaquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik ook eerlijk gezegd. , maar het kan nog veranderen![]()
Of wacht je op een foto van Theo in een twente shirt ??
Volgend seizoen dus definitief FC Twente. Hopelijk hebben ze daar in Enschede ook een Febo.quote:Transfer Janssen naar FC Twente in kannen en kruiken
15/04/2008 08:30
FC Twente is de nieuwe club voor linkspoot Theo Janssen, die na tien seizoenen zíjn club Vitesse dan toch verlaat.
'We moeten nog wat puntjes op de i zetten, maar over het algemeen zijn we rond', zegt technisch directeur Marc van Hintum deze week in Voetbal International. De onderhandelingen hebben geresulteerd in een afkoopsom van anderhalf miljoen euro.
Na het principeakkoord tussen de clubs kwamen ook FC Twente en Janssen tot overeenstemming over een meerjarige verbintenis. Volgens TC Tubantia worden een dezer dagen de handtekeningen gezet onder een driejarig contract.
Janssen leek te zijn versmolten met Vitesse. De 26-jarige middenvelder heeft met de overgang dan toch eindelijk de transfer gekregen waar hij al jaren tegen aanhikte. 'Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik toe ben aan een nieuwe omgeving', aldus tweevoudig international in VI.
, en een tandartsquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgend seizoen dus definitief FC Twente. Hopelijk hebben ze daar in Enschede ook een Febo.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgend seizoen dus definitief FC Twente. Hopelijk hebben ze daar in Enschede ook een Febo.
Nou ja, de Muur. Of is er verschil in smaak en kwaliteit.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waar?
Dat ik hem nog nooit heb gezien dan.
Ok, dan heb ik mijn bericht voor niets veranderd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou ja, de Muur. Of is er verschil in smaak en kwaliteit.
En lauwe frikandellen, cheeseburgers met plastic kaas.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik mijn bericht voor niets veranderd.
De Muur is inderdaad wel goed te doen, die kipdingen daar.
valt wel mee hor, volgens mij kostte kennedy of delorge ook zoietsquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik ben benieuwd. Ik heb vrij weinig gezien van die talentvolle Theo Janssen dit seizoen, maar zijn nieuwe mentaliteit en een nieuwe uitdaging kunnen dat talent weer omhoog halen.1,5 miljoen is wel erg veel overigens.
Ik heb me daar toch een keer mn bek verbrand aan zon kroketquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou ja, de Muur. Of is er verschil in smaak en kwaliteit.
Voor zover ik weet waren die allebei gratis.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:27 schreef DANILXL het volgende:
[..]
valt wel mee hor, volgens mij kostte kennedy of delorge ook zoiets
Kennedy 1,2 miljoen dacht ik, die had een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor zover ik weet waren die allebei gratis.
Ok dan zijn die ongeveer even duur.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kennedy 1,2 miljoen dacht ik, die had een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract.
kloptquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:58 schreef MrSASO het volgende:
Feyenoord had hem moeten halen, Theo Janssen is een betere speler dan velen denken.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:56 schreef tong80 het volgende:
Theo Janssen speelt de komende vier
seizoenen bij FC Twente.De Enschedeërs
nemen de middenvelder voor anderhalf
miljoen euro over van Vitesse,waar hij
al aan zijn tiende seizoen bezig is.
De 26-jarige Janssen,geboren en getogen
in Arnhem,speelde met uitzondering van
het seizoen 2003/2004,waarin hij een
uitstapje van een half jaar maakte naar
RC Genk in België,alleen voor Vitesse.
Hij droeg in competitieverband 206 keer
het geel-zwarte shirt.De linkspoot kwam
twee keer uit voor Oranje.
De komst van Janssen naar Twente brengt
een overgang van Karim El Ahmadi naar
Feyenoord dichterbij.De clubs zijn in
onderhandeling over de middenvelder.
klopt. goede aankoop!quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:58 schreef MrSASO het volgende:
Feyenoord had hem moeten halen, Theo Janssen is een betere speler dan velen denken.
Dan is het wel een held jaquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Hopelijk maakt Theo er 3 als afscheidscadeautje zondag.
Wat is hij netjes en beleefdquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
een heel kort filmpje van de presentatie van Theo Janssen
Ja Theo is een stuk volwassener gewordenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat is hij netjes en beleefdEen nieuwe Theo?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:31 schreef Moody het volgende:
Ga je het icoon van Theo nog vervangen door Megrelishvili?
Aan het begin van het jaar was het nog 2,5 miljoen toen FC Groningen kwam , wat het een paar jaar geleden was durf ik eigenlijk niet te zeggen.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat werd er in zijn 'hoogtij-dagen' eigenlijk als vraagprijs gevraagd?
quote:‘Kom maar op, we hebben zin in feest’
Door EDDY VAN DER LEY
ENSCHEDE - Theo Janssen (27) staat zondag in de bekerfinale. Voor AD Sportwereld hield hij een dagboek bij. ,,Ik heb sowieso een feest binnenkort, want ik ga trouwen.’’
MAANDAG
,,Een rustig dagje.Geen training, alleen verzorging. De 1-0 nederlaag tegen Ajax, op de laatste speeldag, dreunt niet na. We zijn in Amsterdam niet tot het uiterste gegaan, speelden niet met de messen in de sokken. Bewust of onbewust, de bekerfinale zit toch ergens in je achterhoofd. Niemand wil geblesseerd raken. Nee, van bekerkoorts heb ik nog geen last. Ik benader de finale als een gewone wedstrijd. Dat is de beste manier, lijkt me.’’
DINSDAG
,,Shit! Op weg van mijn woonplaats Arnhem naar Enschede kom ik op de A1 in een lange file terecht. Er is een vrachtwagen gekanteld. Snel bel ik de club. Iets te laat draai ik het parkeerterrein voor het trainingscomplex in Hengelo op. Ik hijs me in mijn trainingskloffie en ren het veld op. De trainer, Steve McClaren, heeft begrip voor de situatie. Normaal is het een ontspannen ritje van een uur. Tja, ik ben bewust in Arnhem blijven wonen. Het is en blijft mijn stad, zoals Vitesse van jongs af aan mijn club is.
,,Ik woon op vijf minuten van het stadion en kom er nog regelmatig. Ik ken iedereen: van de wasjuffrouw tot de seizoenkaarthouder links, zeshoog in de hoek van de Gelredome. Juist daarom is het goed geweest om na tien jaar van club te veranderen, maar ooit keer ik terug bij Vitesse. Binnenkort ga ik een hapje eten met directeur Paul van der Kraan. Nee, niet voor contractonderhandelingen, haha. Puur vrijblijvend. Voorlopig zit ik bij Twente midden in een successtory.’’
WOENSDAG
,,Vandaag geen file, gelukkig. ’s Ochtends in de auto luister ik naar de radioshow van Edwin Evers, vaste prik. Ik lach me rot, geniet van zijn imitaties. En hij heeft vaak bekende Nederlanders aan de lijn. Zoals Willem van Hanegem, hilarisch.
,,We trainen pittig dit keer. Veel in partijvorm. Vijf tegen vijf, zes tegen zes en ter afsluiting een grote partij. De scherpte begint te komen, zie ik. De honger naar de bekerwinst is groot. We mogen ons dan geplaatst hebben voor de Champions League-voorronde, de beker is een echte, tastbare prijs.
,,Op de terugweg naar Arnhem zet ik een cd’tje van Coldplay op, mijn favoriete band. Vervolgens eentje van Wouter Hamel, een iets rustiger genre. ’s Avonds ontspan ik thuis, met mijn vriendin Natasha en dochter Iris.’’
DONDERDAG
,,Een vrije dag. Ik pak rust, geniet van mijn dochter en regel wat dingetjes, want er is een feestje op komst, ongeacht de afloop van de bekerfinale. Op 12 juni stap ik in het huwelijksbootje met Natasha. Er zullen ongeveer 150 gasten komen. Nee, niet veel uit de voetballerij. Ik heb de huwelijksdatum bewust in een periode gepland dat de meeste voetballers op vakantie zijn. Heb ik geen last van dat volk, haha.
,,’s Avonds kijk ik tv. De Wereld Draait Door is één van mijn favorieten, snel en informatief. Het Songfestival sla ik over. Een waardeloze vertoning. Dat De Toppers uitgeschakeld worden? Boeit me niet.’’
VRIJDAG
,,We trainen voor de verandering in het stadion, achter gesloten deuren. Ik ga er vanuit dat ik speel. Ik draai het beste seizoen uit mijn loopbaan, beslis wedstrijden en voel me fitter dan ooit. Het is heerlijk om deel uit te maken van een voetballende, goed draaiende ploeg.
,,Maar het zegt niks, ook Heerenveen is gebrand op de zege. Met Michael Dingsdag heb ik nog samengespeeld bij Vitesse, maar we hebben geen contact of zo. Lekker belangrijk ook. Het gaat om FC Twente nu. De sfeer is goed, het vertrouwen groot. Laat de finale maar komen, want we hebben zin in een feestje.
,,Als we het redden, gaat Enschede maandag los. Ik ook, maar zonder veel alcohol. Ik moet ’s avonds nog terugrijden naar Arnhem, eigen schuld. Ik maak het volgende maand wel goed, op mijn bruiloft.’’
En dan z'n Twente shirt uittrekken en zijn Vitesseshirt showenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:28 schreef 9christensen het volgende:
Theo
Hij mag de winnende wel maken met een vrije trap morgen
quote:Ik heb de huwelijksdatum bewust in een periode gepland dat de meeste voetballers op vakantie zijn. Heb ik geen last van dat volk, haha.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Er zullen aardig wat fouten uit zijn stukje gehaald zijn.
quote:'Beschonken' Janssen betrokken bij auto-ongeluk
AMSTERDAM - FC Twente-middenvelder Theo Janssen was in de nacht van zaterdag op zondag betrokken bij een auto-ongeluk. Na afloop van de wedstrijd tegen Vitesse sloeg de auto van Janssen, met drie passagiers, over de kop.
Alle vier de inzittenden raakten door het ongeluk gewond en moesten in het ziekenhuis behandeld worden, meldt De Gelderlander.
De 29-jarige ex-prof Kevin Moeliker werd door de brandweer uit de auto gehaald. De doelman van vv Lienden lag tot zondagmiddag in een coma.
Uit een bloedproef bleek dat Janssen alcohol had gedronken voorafgaande aan het ongeval. De politie, die sprak van een 'eenzijdig verkeersongeval', heeft zijn rijbewijs ingevorderd.
Ironisch.quote:,,Als we het redden, gaat Enschede maandag los. Ik ook, maar zonder veel alcohol. Ik moet ’s avonds nog terugrijden naar Arnhem, eigen schuld.
quote:Janssen had teveel alcohol gedronken
Uitgegeven: 30 november 2009 13:51
Laatst gewijzigd: 30 november 2009 13:54
ENSCHEDE - FC Twente-speler Theo Janssen had vorige week zondag te veel alcohol gedronken toen hij achter het stuur zat en een eenzijdig ongeluk veroorzaakte in Enschede.
© ANP
Dat blijkt uit de bloedproef van het Nederlands Forensisch Instituut.
Volgens de politie werd een promillage van 0,8 aangetroffen. De wettelijke grens is 0,5, voor een beginnend bestuurder 0,2.
De officier van justitie in Almelo gaat beoordelen hoe en of de middenvelder van Twente vervolgd gaat worden voor dit vergrijp.
Zwaargewond
Janssen liep snijwonden op. Doelman Kevin Moeliker, die ook in de auto zat, ligt nog steeds zwaargewond in het ziekenhuis
te veel is te veel, bij de gestelde grens heb je al een aantal biertjes op en daar is hij nog eens overheen.quote:Op maandag 30 november 2009 13:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Sukkel.![]()
Het is niet veel te veel, maar gods dom natuurlijk.
En zo is het ook dom en eigen schuld, dikke bult van de inzittenden. Die hebben er waarschijnlijk wel naast gestaanquote:Op maandag 30 november 2009 13:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Sukkel.![]()
Het is niet veel te veel, maar gods dom natuurlijk.
Helemaal mee eens. Potentieel landskampioen, maakt goed seizoen mee. Wat een kloothommel. Vind het echt jammer.quote:Op maandag 30 november 2009 14:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
te veel is te veel, bij de gestelde grens heb je al een aantal biertjes op en daar is hij nog eens overheen.
rtvoost.nlquote:FC Twente-speler Theo Janssen had 0,8 promille alcohol in zijn bloed toen hij vorige week een eenzijdig ongeval veroorzaakte op de Auke Vleerstraat in Enschede.
Dat blijkt uit de bloedproef. Janssen heeft van FC Twente de maximale boete gekregen en hij wordt tot eind januari 2010 geschorst. In een verklaring van FC Twente erkent Janssen dat hij vreselijk stom is geweest. Hij heeft na de wedstrijd tegen Vitesse bier gedronken en is daarna in de auto gestapt. In de Auke Vleerstraat is hij in een bocht over de kop geslagen. Daarbij raakte alle vier inzittenden gewond. Een van de gewonden ligt nog steeds in het ziekenhuis.
\quote:Op maandag 30 november 2009 15:13 schreef JH87 het volgende:
Eerder vier. Maar verschilt per persoon.
In ieder geval genoeg om een eenzijdig ongeluk (met tamelijk vervelende gevolgen voor de inzittenden) te veroorzaken ...quote:Op maandag 30 november 2009 14:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel is dat ongeveer? 5 glazen bier?
ik moet zeggen ze hebben het knap vol gehouden ook mede dankzij de mooie passes van Tattoo Theoquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:15 schreef TJDoornbos het volgende:
dit kan twente de titel kosten en dat is met name voor Kufo en Boschker knap lullig.
Daar heb je geen alcohol voor nodig hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 15:13 schreef veronwacht het volgende:
[..]
In ieder geval genoeg om een eenzijdig ongeluk (met tamelijk vervelende gevolgen voor de inzittenden) te veroorzaken ...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:47 schreef toma het volgende:
overschatte speler.
Maar een logische stap dat hij vertrekt want hij lijkt op een dood spoor te zitten bij Vitesse.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]geweldig om nu dit soort reacties terug te lezen.
En deze dan?quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |