abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58036309
quote:
Op zondag 13 april 2008 23:52 schreef gronk het volgende:

[..]

Als je wilt dat ik dat allemaal ga lezen, waar kan ik dan de factuur naar toe sturen?
Wat een minachting voor de user spreekt weer hieruit.
  maandag 14 april 2008 @ 07:13:49 #204
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_58036396
quote:
Op maandag 14 april 2008 00:22 schreef gronk het volgende:

[..]

Oh natuurlijk, re-gels zijn re-gels.

Overigens vind ik dat best wel een strak plan hoor. Als ik iedere week een stuk of 50 tot 100 postings aangeef waar de beledigingen uit verwijderd moeten worden, dan denk ik dat de FA's heeel snel overgaan tot het instellen van de policy dat users gewoon normaal moeten doen tegen moderators.
Pas ze dan ook rechtlijnig toe IPV VAN MET 2 MATEN METEN TELKENS!!!!

Want dat gebeurt namelijk WEL.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 07:22:08 #205
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58036431
quote:
Op maandag 14 april 2008 00:22 schreef gronk het volgende:

Overigens vind ik dat best wel een strak plan hoor. Als ik iedere week een stuk of 50 tot 100 postings aangeef waar de beledigingen uit verwijderd moeten worden, dan denk ik dat de FA's heeel snel overgaan tot het instellen van de policy dat users gewoon normaal moeten doen tegen moderators.
Fijn dat je dit stukje er later nog even bijzet. Je posting n.a.v. een quote ging over het feit dat er over jou en paddy en drugshond ook postings in FB staan die je ook niet liet verwijderen.

Maar goed, van je mede-mod:
quote:
Op maandag 14 april 2008 00:05 schreef Drugshond het volgende:

[..]

De (gewraakte) opmerking staat in [FB] hier kunnen we als nieuwsmods niks mee.
Je kunt het probleem hier aankaarten maar veel zal het niet helpen. Je hebt minstens een FA of SA nodig.
Misschien moeten jullie onderling wat beter communiceren en is het verstandig om alle postings hier nog eens door te lezen zodat je niet meer spreekt over *een goed plan* maar gewoon ook wéét dat dit al een tijdje zo is.
  maandag 14 april 2008 @ 07:27:04 #206
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_58036446
quote:
Op maandag 14 april 2008 07:13 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Pas ze dan ook rechtlijnig toe IPV VAN MET 2 MATEN METEN TELKENS!!!!

Want dat gebeurt namelijk WEL.
Is dat werkelijk zo ? Is het namelijk niet zo dat we (lees iets meer dan allen de [NWS]-crew) dingen te lang te lang op zijn beloop hebben gelaten dat we nu opeens bezig zijn met een correctieve inhaalslag. Het zogenaamde zoeken naar een nieuws ijkpunt waarin discussies weer discussies kunnen zijn.... ipv het blijven bijvoeren van afreageren/troll/zuig reakties.
Pak eens een willekeurig potentieel [NWS] rel-topic uit 2003-2006 of een topic van 2008, en maak dan eens de afweging op welke sentimenten we afstevenen.
pi_58036627
Oh, met andere woorden:

NWS subforum heeft geen enkele functie daar er ballotage toegepast wordt waar men over mág discussieren bepaald door een paar machtswellustelingen die zelfs een posting lezen vermoeiend vinden.

DH, ik had je hoger ingeschat.
pi_58036742
quote:
Op maandag 14 april 2008 00:07 schreef popolon het volgende:

[..]

!
Je kan toch niet ontkennen dat dat in mijn geval is gebeurd lieverd
pi_58036762
quote:
Op maandag 14 april 2008 00:07 schreef remlof het volgende:
En nu is het geouwehoer afgelopen wat mij betreft.
Goed zo, ik houd je eraan.
pi_58037176
quote:
Op maandag 14 april 2008 08:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Goed zo, ik houd je eraan.
Jij hebt je ook aan de regels te houden wat je duidelijk niet doet.

Kijk je wel uit als remlof met zijn sluitspier gaat kneipen dat je stem niet hoog wordt?
pi_58037526
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:07 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Jij hebt je ook aan de regels te houden wat je duidelijk niet doet.
Vertel...
quote:
Kijk je wel uit als remlof met zijn sluitspier gaat kneipen dat je stem niet hoog wordt?
  maandag 14 april 2008 @ 09:49:33 #212
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58037834
quote:
Op maandag 14 april 2008 06:17 schreef Dr.Nikita het volgende:

Wat een minachting voor de user spreekt weer hieruit.

't is net zoiets als dat spreekwoord: 'de klant is koning': dat gaat alleen op als de klant zich ook als een koning gedraagt. Xenofobe paupers die alleen maar kunnen communiceren met om de 7 woorden een scheldwoord, tsja, die neem ik al heel snel niet meer serieus. Leuk om een beetje mee te dollen, maar verder...
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 14 april 2008 @ 09:57:19 #213
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_58037942
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:49 schreef gronk het volgende:
't is net zoiets als dat spreekwoord: 'de klant is koning': dat gaat alleen op als de klant zich ook als een koning gedraagt. Xenofobe paupers die alleen maar kunnen communiceren met om de 7 woorden een scheldwoord, tsja, die neem ik al heel snel niet meer serieus. Leuk om een beetje mee te dollen, maar verder...
Tjonge jonge. Ik hoop dat je je in je professionele leven niet zo opstelt. Want dan ga je nog eens flink op je bek. En terecht.

Bij communicatie gaat het om de zender, de boodschap en de ontvanger. Wil je je doel bereiken dan moet je met alle drie rekening houden. Nu heb je een arrogante zender die een onduidelijke en inconsequente boodschap uitspreekt waardoor de ontvangers zich niet alleen irriteren, maar ook nog eens niet eens weten wat ze moeten doen.

Kansloos.

Probleem in NWS is dat men niet consequent is. Mods laten veels te lang te teugels vieren om ze vervolgens een tijdje weer als een gek aan te trekken.

Hou topics continu n de gaten. En haal racistische, achterlijke en zuigende posts weg. Kortom, wees zichtbaar. Maar ga niet bij voorbaat onderwerpen verbieden omdat het wel eens tot een rel zou kunnen uitlopen. Dat is lui modden. Je bakent als het ware een veilig hoekje voor jezelf af zodat je op de lange duur minder werk hebt. Heb je daar de tijd en de zin niet voor? Dan moet je wat anders gaan doen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_58038296
quote:
Je bent je ervan bewust dat je refereert naar een post waarin *ik* een vraag stelde? Moet ik de opmerking "xenofobe pauper met om de 7 woorden een scheldwoord" op mezelf gaan betrekken? Het lijkt er namelijk sterk op. Ik wil er graag op wijzen dat ik niet xenofoob ben en ook dat ik me steeds heel fatsoenlijk heb opgesteld in dit feedback-topic, zonder te schelden.

En voor de Remlof's van deze wereld die vinden dat ik geband moet worden als ik doorga over een onderwerp: het is niet MIJN schuld dat er nu weer opmerkingen worden gemaakt richting users, in dit geval opmerkingen die ik uitleg als opmerkingen aan mijn adres. Ik vraag er niet om om door een moderator te worden uitgescholden. Dat jullie weigeren om kwetsende opmerkingen van SCH weg te halen, daar heb ik me inmiddels maar bij neergelegd, maar ik vind wel dat ik het recht heb om te corrigeren wat een moderator over mij schrijft.

Zijn er op dit forum ook regels over hoe moderators zich hebben te gedragen? Ik zie dat Gronk namelijk uitblinkt in het maken van beledigende en denigrerende opmerkingen en ook nog eens weigert om inhoudelijk iets met kritiek te doen, of het zelfs maar te lezen.
  maandag 14 april 2008 @ 10:22:36 #215
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58038382
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:57 schreef Strolie75 het volgende:

Tjonge jonge. Ik hoop dat je je in je professionele leven niet zo opstelt. Want dan ga je nog eens flink op je bek. En terecht.
In de professionele wereld zou je geen gratis NWS-FB hebben, maar een 06-lijn. In de professionele wereld worden klanten die alleen kunnen communiceren met schelden geweerd. In de professionele wereld maken bedrijven zich ook druk over het beeld wat men van een website heeft. Of dacht je dat het toeval is dat GS een stuk zwaarder wordt gemod sinds ze zijn overgenomen door de telegraaf?
quote:
Hou topics continu n de gaten. En haal racistische, achterlijke en zuigende posts weg. Kortom, wees zichtbaar.
Als ik nu naar de forumindex kijk (en de inhoud van de topics), dan vind ik dat 't er best redelijk uitziet. Als ik de afgelopen paar dagen kijk naar wat er gepost is, dan zitten daar geen hele schokkende dingen bij. Ach, een meki die in het door iedereen genegeerde waspik-topic (goh ) z'n dingetje doet. Of een s7f die het cartoon-topic gebruikt om te klagen over de moderaties.:') In de wilderstopics zijn ergere dingen geroepen (en weggehaald). Ik krijg dan vooral het idee dat een klein kliekje relusers die het voor iedereen verzieken in NWS-FB lopen te kloten.
quote:
Maar ga niet bij voorbaat onderwerpen verbieden omdat het wel eens tot een rel zou kunnen uitlopen. Dat is lui modden. Je bakent als het ware een veilig hoekje voor jezelf af zodat je op de lange duur minder werk hebt. Heb je daar de tijd en de zin niet voor? Dan moet je wat anders gaan doen.
Nee, dat is een userbase selecteren die geen trek heeft in platte bashtopics. Ik ben daar serieus in: users die alleen maar komen in NWS komen om te rellen, mogen wat mij betreft acuut opzouten.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 11:01:30 #216
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58039101
Het zou fijn zijn als je niet iedereen over 1 kam zou scheren. Ik kom al vanaf dag 1 in het NWS forum en voor mij is dit forum (naast FB) een prima manier om je mening te geven en volop te kunnen discussieren met mensen die uit alle lagen van de bevolking hun mening op zeer eigen wijze uitdragen
Zolang men de wet niet aan het overtreden is moet dat van mij ook zo blijven en kritsche opmerkingen horen gewoon bij NWS, zeker als het gaat om de uitvoering van zaken en de willekeur waarop men dit soms toepast.
Ik ben altijd erg betrokken geweest bij NWS maar op deze manier gaat de lol er wel een beetje af. De reacties op de users zijn soms niet echt fijnzinnig te noemen en het is gewoon zonde dat het zo gaat. Een beetje inhoudelijk reageren zonder te kijken naar de username en je achterliggende gevoelens zou men hier gewoon erg op prijs stellen evenals het serieus ingaan op vragen en/of opmerkingen betreffende de uitvoering van dingen hier.
pi_58045031
quote:
Op maandag 14 april 2008 07:27 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Is dat werkelijk zo ?
absoluut ik ga er weer een FB post aan wijden... gronk je krijgt een 2e naam topic

comming soon
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_58045220
quote:
Op maandag 14 april 2008 11:01 schreef Loedertje het volgende:

Zolang men de wet niet aan het overtreden is moet dat van mij ook zo blijven en kritsche opmerkingen horen gewoon bij NWS, zeker als het gaat om de uitvoering van zaken en de willekeur waarop men dit soms toepast.
NIet de wet maar de policy. En dat is precies het probleem.

Volgens mij is het zo helder als wat: niet over iedere islamitisch wissewasje een topic openen en niet altijd dezelfde monotone koekoekseenzang over moslims en de islam. Wat kan iemand in vredesnaam op deze policy tegen hebben?
pi_58045583
een nieuw gronk topic is geboren
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_58045655
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo helder als wat: niet over iedere islamitisch wissewasje een topic openen en niet altijd dezelfde monotone koekoekseenzang over moslims en de islam. Wat kan iemand in vredesnaam op deze policy tegen hebben?
genoeg mensen blijkbaar en niet elk wissewasje is heel wat anders als ELK topic op slot flikkeren die gerelateerd is aan de islam het is een groot issue ookal wil jij dat niet zien. velen vinden van wel. dus als er dan nieuws is op dat front kan je er gewoon een topic over maken. als het nieuws te hard voor je is of je kan het geestelijk niet aan dan ga je toch iets anders doen hint
  maandag 14 april 2008 @ 17:11:17 #221
104871 remlof
Europees federalist
pi_58045773
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:58 schreef GewoneMan het volgende:
een nieuw gronk topic is geboren
Mooi, kan je je gemiep daar mooi centraal houden en kan dit topic voor normale feedback worden gebruikt.
pi_58045789
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:03 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

genoeg mensen blijkbaar en niet elk wissewasje is heel wat anders als ELK topic op slot flikkeren die gerelateerd is aan de islam het is een groot issue ookal wil jij dat niet zien. velen vinden van wel. dus als er dan nieuws is op dat front kan je er gewoon een topic over maken. als het nieuws te hard voor je is of je kan het geestelijk niet aan dan ga je toch iets anders doen hint
Dan ben je het niet eens met de policy en heb je een probleem op FOK! FOK! maakt wel meer keuzes die ik weer niet prettig vind maar waar ik maar mee te leven heb.

Dit is beleid, het is helder, het is onderbouwd en het is bovendien niet zo strikt als jij het hier formuleert. Wat is volgens jou dan de meerwaarde van tientallen repeterende topics over hetzelfde onderwerp?
pi_58045940
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan ben je het niet eens met de policy en heb je een probleem op FOK! FOK! maakt wel meer keuzes die ik weer niet prettig vind maar waar ik maar mee te leven heb.

Dit is beleid, het is helder, het is onderbouwd en het is bovendien niet zo strikt als jij het hier formuleert. Wat is volgens jou dan de meerwaarde van tientallen repeterende topics over hetzelfde onderwerp?
misschien heb je een bril nodig ik contateer dat er afwijkend word gemod op verschillende topics beiden in strijd met het nieuwe beleid. namelijk de ene word eindeloos geschoond en de andere word klakkeloos gesloten.
pi_58046042
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:57 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Bij communicatie gaat het om de zender, de boodschap en de ontvanger. Wil je je doel bereiken dan moet je met alle drie rekening houden. Nu heb je een arrogante zender die een onduidelijke en inconsequente boodschap uitspreekt waardoor de ontvangers zich niet alleen irriteren, maar ook nog eens niet eens weten wat ze moeten doen.

Kansloos.

Probleem in NWS is dat men niet consequent is. Mods laten veels te lang te teugels vieren om ze vervolgens een tijdje weer als een gek aan te trekken.

Hou topics continu n de gaten. En haal racistische, achterlijke en zuigende posts weg. Kortom, wees zichtbaar. Maar ga niet bij voorbaat onderwerpen verbieden omdat het wel eens tot een rel zou kunnen uitlopen. Dat is lui modden. Je bakent als het ware een veilig hoekje voor jezelf af zodat je op de lange duur minder werk hebt. Heb je daar de tijd en de zin niet voor? Dan moet je wat anders gaan doen.

spijker + kop
  maandag 14 april 2008 @ 17:33:09 #225
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58046145
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Mooi samengevat.
pi_58046205
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:21 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

misschien heb je een bril nodig ik contateer dat er afwijkend word gemod op verschillende topics beiden in strijd met het nieuwe beleid. namelijk de ene word eindeloos geschoond en de andere word klakkeloos gesloten.
Ja, dat heb je nu al meerdere malen gezegd. Dat is dan misschien gebeurd en dan kijken we nu weer verder hoe het de komende tijd gaat. Akkoord? Wat wil je dan eigenlijk? Excuses, een mea culpa, een cadeau, bloemen?
pi_58046268
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, dat heb je nu al meerdere malen gezegd. Dat is dan misschien gebeurd en dan kijken we nu weer verder hoe het de komende tijd gaat. Akkoord? Wat wil je dan eigenlijk? Excuses, een mea culpa, een cadeau, bloemen?
excuses wil ik alleen als ze gemeend zijn anders is het waardeloos. ik wil gewoon normaal en eerlijk kunnen posten in NWS iets wat me nu onmogelijk word gemaakt. de moslim problematiek spreekt mij toevallig erg aan dus als er dan een bericht komt waarvan ik denk dat is een topic waard dan wens ik niet dat die onder valse voorwendselen word gesloten (wat ook nog eens geheel tegen de regels is)
pi_58046313
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:33 schreef gronk het volgende:

[..]

Mooi samengevat.
ja geweldig, maar daar heb ik ook geen problemen mee. zie mijn post hierboven en in je nieuwe naamtopic
pi_58046419
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:39 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

excuses wil ik alleen als ze gemeend zijn anders is het waardeloos. ik wil gewoon normaal en eerlijk kunnen posten in NWS iets wat me nu onmogelijk word gemaakt. de moslim problematiek spreekt mij toevallig erg aan dus als er dan een bericht komt waarvan ik denk dat is een topic waard dan wens ik niet dat die onder valse voorwendselen word gesloten (wat ook nog eens geheel tegen de regels is)
Als de mods denken dat een bericht geen topic waard is, dan sluiten ze het topic. Dat is niet eens nieuw beleid want dat is altijd zo geweest en dat is hun goed recht. Daar kun je lang en breed over janken maar dan heb je gewoon pech.
pi_58046496
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Als de mods denken dat een bericht geen topic waard is, dan sluiten ze het topic. Dat is niet eens nieuw beleid want dat is altijd zo geweest en dat is hun goed recht. Daar kun je lang en breed over janken maar dan heb je gewoon pech.
niet als het in strijd is met de regels want dan is het dus wel topic waardig en dat is precies het probleem, alleen wil jij dat niet zien.
pi_58046827
quote:
Als we het dan toch over excuses hebben, zou ik jou willen vragen om ze te maken. Namelijk voor het gegeven dat je mij beticht hebt van een 'haatcampagne tegen de islam', van fascisme en haatzaaien. Via moderators en forum admins krijg ik de opmerkingen namelijk niet gecorrigeerd. Misschien dat je dan *zelf* mans genoeg bent om te onderkennen dat je met die opmerkingen nogal ver bent doorgeschoten? Ik voer namelijk geen haatcampagne, doe niet aan haatzaaien, ben geen extremist of fascist. Ik heb alleen kritiek EN bepaalde zorgen.
  maandag 14 april 2008 @ 18:37:27 #232
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_58047412
Ook erg 'fijn' is dat de users die kritiek hebben 'afgedaan' worden als 'relusers' die het alleen maar te doen is om 'te zuigen en te trollen'. En daar is het ons (iig mijzelf) DUS NIET om te doen.

Overigens is bovenstaande uitspraak niet door Gronk gedaan.

Nieuwe regels, nieuw beleid? Prima! Maar pas ze dan rechtlijnig toe en voer ze zelf dan ook goed uit en meet met 1 maat voor iedereen, welke mening een persoon ook is toegedaan.

Dan hebben wij/heb ik er vrede mee.
A murky, forgotten land.
pi_58047954
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als we het dan toch over excuses hebben, zou ik jou willen vragen om ze te maken. Namelijk voor het gegeven dat je mij beticht hebt van een 'haatcampagne tegen de islam', van fascisme en haatzaaien. Via moderators en forum admins krijg ik de opmerkingen namelijk niet gecorrigeerd. Misschien dat je dan *zelf* mans genoeg bent om te onderkennen dat je met die opmerkingen nogal ver bent doorgeschoten? Ik voer namelijk geen haatcampagne, doe niet aan haatzaaien, ben geen extremist of fascist. Ik heb alleen kritiek EN bepaalde zorgen.
Ik heb mijn opmerkingen gebaseerd op jouw posts en wat dat betreft blijven de opmerkingen staan. Het is vervelend, maar niet helemaal mijn probleem, als je het op je persoon betrekt - dat zal ongetwijfeld anders liggen. Ik blijf het absoluut staande houden als het gaat om de dingen die je hier op FOK! post.

Dan uit je je extremistisch, doe je mee in het nieuwe fascisme van Wilders tegen de islam en zaai en verspreid je haat inderdaad. Ik dacht dat we nu zo langzamerhand wel eens hadden vastgesteld dat het woord kritiek helemaal nergens op slaat als het om de campagne tegen de islam gaat. En als je zorgen hebt, dan hoor ik die graag op een opbouwende en genuanceerde manier. De verblinde manier van posten tegen de islam en tegen moslims, de veralgemeniserende en drammerige manier waarop je dat doet, daaruit spreekt voor mij geen zorg maar een zeker dogmatisch radicalisme.
  maandag 14 april 2008 @ 19:06:19 #234
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_58047999
Laten we hier met zijn allen een punt achter zetten.

De users houden zich aan de regels en gedragen zich daarnaar en de crew houdt zich ook aan diezelfde regels en gedraagt zich daarnaar EN er gaat eerlijk en rechtlijnig gemod worden.

Laat eenieder zich daar vanaf nu aan houden en laten we met zijn allen met een schone lei beginnen.
A murky, forgotten land.
pi_58051084
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:33 schreef gronk het volgende:

[..]

Mooi samengevat.
Hangen zijn schoenen er nog uit?
pi_58051154
quote:

[..]

Vergeetachtig?
pi_58051223
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Vertel...
[..]
Om een paar dingen te noemen; Schelden, vals beschuldigen, trollen, zuigen.............
quote:
pi_58051405
quote:

[..]

We?

Leer verdomme eens af om voor anderen te spreken. En wat verbeeld je, wie of wat verbeeld je dat je bent om het op een akkoordje te kunnen gooien?
pi_58051458
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:11 schreef remlof het volgende:

[..]

Mooi, kan je je gemiep daar mooi centraal houden en kan dit topic voor normale feedback worden gebruikt.
Kritiek=gemiep?
pi_58053308
quote:
Hier kun je discussieren over actuele zaken uit het nieuws.
Bovenstaande misleidende regel staat nog steeds in de OP.
  Moderator maandag 14 april 2008 @ 21:52:23 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_58053560
je kan het blijven herhalen maar het blijft gewoon staan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_58053800
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef sp3c het volgende:
je kan het blijven herhalen maar het blijft gewoon staan
Joh, zal me verder een worst wezen of je het weghaalt of niet, ik attendeer de moderatie op zaken die de waarheid geweld aandoen.

Ohja, topictitel is ook niet zuiver op de graat volgens mij, kon beter iets zijn in de slinger "de beerput van NWS"
  Moderator maandag 14 april 2008 @ 22:05:38 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_58054024
ze doen de waarheid geen geweld aan en de titel vind ik wel vrolijk
pi_58054221
Je zit nog in de ontkennende fase van je ontwikkeling.
  Moderator maandag 14 april 2008 @ 22:14:01 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_58054323
bij mij ontwikkeld er tenminste nog is wat ... waha ... hahahahaha
pi_58054465
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:14 schreef sp3c het volgende:
bij mij ontwikkeld er tenminste nog is wat ... waha ... hahahahaha
Het enige wat bij jou ontwikkeld is je alcoholisme.
  maandag 14 april 2008 @ 22:20:12 #247
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_58054562
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:50 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Om een paar dingen te noemen; Schelden, vals beschuldigen, trollen, zuigen.............
[..]

Zuigen is ie dol op
A murky, forgotten land.
  Moderator maandag 14 april 2008 @ 22:21:33 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_58054611
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:17 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Het enige wat bij jou ontwikkeld is je alcoholisme.
oooo000ooo00ooooooooooow
pi_58054774
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:20 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Zuigen is ie dol op
daarom is hij gronk nu ook aan het paaien. Gezien die reactie van gronk bloeit er iets op tussen die twee.

Niet mijn smaak, homo's
  Moderator maandag 14 april 2008 @ 22:29:14 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_58054868
ja zo is het wel weer leuk geweest he
pi_58057503
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:03 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn opmerkingen gebaseerd op jouw posts en wat dat betreft blijven de opmerkingen staan. Het is vervelend, maar niet helemaal mijn probleem, als je het op je persoon betrekt - dat zal ongetwijfeld anders liggen. Ik blijf het absoluut staande houden als het gaat om de dingen die je hier op FOK! post.

Dan uit je je extremistisch, doe je mee in het nieuwe fascisme van Wilders tegen de islam en zaai en verspreid je haat inderdaad. Ik dacht dat we nu zo langzamerhand wel eens hadden vastgesteld dat het woord kritiek helemaal nergens op slaat als het om de campagne tegen de islam gaat. En als je zorgen hebt, dan hoor ik die graag op een opbouwende en genuanceerde manier. De verblinde manier van posten tegen de islam en tegen moslims, de veralgemeniserende en drammerige manier waarop je dat doet, daaruit spreekt voor mij geen zorg maar een zeker dogmatisch radicalisme.
Hoe een beschuldiging die JIJ uit, NIET jouw probleem kan zijn, is mij een raadsel. Verder kan ik basis van bovenstaande omschrijving tot maar één conclusie komen: begrijpend lezen is aan jou niet besteed. Deelnemen aan discussies op een nieuwsforum om die reden overigens ook niet. Ik weet werkelijk niet met wie je mij verwart, maar als jij meent dat ik een haatcampagne tegen moslims voer, sla je de plank heel, heel, heel ver mis. Ik geef namelijk vaak genoeg aan dat ik praat over de extremisten en daarmee niet alle moslims bedoel, wanneer ik deelneem in een topic over moslims. Verder is het woord 'campagne' ronduit hilarisch. Het suggeert dat ik doelbewust, volgens een bepaald, vooropgezet plan (want dat IS een campagne namelijk) bezig ben om moslims te stigmatiseren. Dat terwijl ik zelden topics open en meestal alleen maar reageer op nieuwsberichten.
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:06:19 #252
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_58057707
Ik begrijp niet dat deze flauwekul nog zo lang doorgaat met een vaste kern van een man of vijf die het 'oneens' is met de gang van zaken.

Zeiken om het zeiken, meer kan ik er niet van maken. Post gewoon even een beetje normaal en ga over tot de orde van de dag. Wat een verspilling van tijd.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 00:08:27 #253
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58057753
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:06 schreef popolon het volgende:
en ga over tot de orde van de dag.
Dat probeer ik toch ?
De rek is uit dat suicide topic dus laat het mergen en afzakken in de index
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:11:42 #254
89730 Drugshond
pi_58057829
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:08 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat probeer ik toch ?
De rek is uit dat suicide topic dus laat het mergen en afzakken in de index
Ook hoi... ben net thuis, en mergeverzoekje staat.
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 00:13:22 #255
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58057862
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:11 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ook hoi... ben net thuis, en mergeverzoekje staat.
Kijk ! Aan jou heb ik als user wat (soms dan )

( koffie of bier?)
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:15:12 #256
104871 remlof
Europees federalist
pi_58057894
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
blabla
Kunnen jullie dat verder even per PM doen Elfletterig en SCH? Bedankt
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:23:42 #257
89730 Drugshond
pi_58058053
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:45 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, aangezien mods niet kunnen bannen hebben ze ook vrij weinig invloed uiteindelijk op het hele banproces. Heb je problemen daarmee dan zien we vanzelf wel een mail tegemoet. Of niet. Verder is één topic over NWS in feedback wel genoeg, ik hoef niet in meerdere topics hetzelfde geneuzel herhaald te zien.
De verdere discussie gummen we gewoon uit. Na 3 dagen van herhaling van zetten is het langzaam aan welletjes.
pi_58070585
  Moderator dinsdag 15 april 2008 @ 18:33:55 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_58070950
merge!
pi_58076392
Moslimlanden willen vervolging Wilders en nieuwe wetgeving

Topic alweer dicht. Ik ben die overijverige en onterechte moderatie spuugzat. Hopelijk zijn er nog een aantal moderators die inzien dat het forum hiermee wordt verpest en ingrijpen (achter de schermen).

Ik ben van mening dat het nieuws een apart topic verdiende. Het ging er mij om dat deze landen van Nederland verlangen dat hier de vrijheid van meningsuiting wordt ingeperkt, dat Wilders in het verhaal voorkomt is maar bijzaak. Dat had ik ook aan Gia willen uitleggen die nog net kon reageren, maar toen was het topic alweer gesloten. Waardeloos.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_58076468
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:29 schreef rutger05 het volgende:
Moslimlanden willen vervolging Wilders en nieuwe wetgeving

Topic alweer dicht. Ik ben die overijverige en onterechte moderatie spuugzat. Hopelijk zijn er nog een aantal moderators die inzien dat het forum hiermee wordt verpest en ingrijpen (achter de schermen).

Ik ben van mening dat het nieuws een apart topic verdiende. Het ging er mij om dat deze landen van Nederland verlangen dat hier de vrijheid van meningsuiting wordt ingeperkt, dat Wilders in het verhaal voorkomt is maar bijzaak. Dat had ik ook aan Gia willen uitleggen die nog net kon reageren, maar toen was het topic alweer gesloten. Waardeloos.
Gronk the sequel join the club wel netjes achteraan sluiten hé
  dinsdag 15 april 2008 @ 22:33:40 #262
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58076487
En waarom had dat niet in het wilderstopic gekund? Als d'r een beetje discussie over was gekomen (wat ik betwijfel, maar goed), dan had de TT van 't wilderstopic ook nog gewijzigd kunnen worden.
pi_58076652
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:33 schreef gronk het volgende:
En waarom had dat niet in het wilderstopic gekund? Als d'r een beetje discussie over was gekomen (wat ik betwijfel, maar goed), dan had de TT van 't wilderstopic ook nog gewijzigd kunnen worden.
Dat heb ik net uitgelegd. Wilders is bijzaak. Door te posten in dat topic zou dat nieuws op gaan in de brij van het nieuws over Wilders. Het gaat allang niet meer alleen over Wilders of je het nu met hem eens bent of niet. Het belangrijkste in het nieuwsbericht was dat deze landen verlangen van Nederland dat Nederland hier voor haar burgers de vrijheid van meningsuiting inperkt.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  dinsdag 15 april 2008 @ 22:44:20 #264
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58076772
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:40 schreef rutger05 het volgende:

Dat heb ik net uitgelegd. Wilders is bijzaak. Door te posten in dat topic zou dat nieuws op gaan in de brij van het nieuws over Wilders. Het gaat allang niet meer alleen over Wilders of je het nu met hem eens bent of niet. Het belangrijkste in het nieuwsbericht was dat deze landen verlangen van Nederland dat Nederland hier voor haar burgers de vrijheid van meningsuiting inperkt.
Dat soort discussies zijn uitgebreid aan de orde geweest in de wilderstopics. Het lijkt me dus prima om dat daar verder te zetten.
pi_58076891
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:44 schreef gronk het volgende:

[..]

Dat soort discussies zijn uitgebreid aan de orde geweest in de wilderstopics. Het lijkt me dus prima om dat daar verder te zetten.
Ik heb mijn mening duidelijk gegeven. Jullie kijken maar wat jullie ermee willen doen. Ik zou het jammer vinden als het forum wordt verpest en normale discussies en topics niet langer meer mogelijk zijn.
  dinsdag 15 april 2008 @ 22:52:15 #266
89730 Drugshond
pi_58076999
Rutger... no case... Het gaat nog steeds in het verlengde van zijn film (of beter de reakties daarop).
Wellicht een andere TT in het centraliseerde topic (aftermath discussie)... maar daar stopt het ook.
De keuze dat we alles zouden centraliseren is reeds uitvoerig besproken in [FB].
  woensdag 16 april 2008 @ 23:42:44 #267
798 voyeur
bemoeit zich
pi_58101429
Complimenten voor al het geduld dat de mods en de FA's hebben met die paar gebruikers. Ik mag graag argumenteren, maar hetzelfde verhaal dertig keer moeten aanhoren moet verschrikkelijk zijn.

Ik weet dat jullie het idee hebben dat je alles fout doet, maar geloof me dat de ' stille meerderheid' blij is dat er ruimte komt in NWS voor echt NIIEUWS. Dat alle moslims een bom onder hun tulband dragen heb ik slechts 15722 mogen lezen in 491 topics in zes maanden dus het zou verfrissend zijn als NWS ook andere discussies zou kennen.
Here we are now, entertain us.
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2008 @ 06:34:36 #268
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58104011
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:42 schreef voyeur het volgende:
dus het zou verfrissend zijn als NWS ook andere discussies zou kennen.
Die zijn er.
  Moderator donderdag 17 april 2008 @ 10:05:39 #269
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_58106034
quote:

Ik weet dat jullie het idee hebben dat je alles fout doet
what the ... what?

dan ken je ons nog niet zo goed ... teeheeheeeee
pi_58126458
'Waarom ik mijn 9-jarige zoon alleen met de metro liet gaan'
Ik wil niet lullig doen, maar wat is precies de nieuwswaarde van dit onderwerp? Een ouder die wat zegt over zijn kind. Hebben we daar niet het OUD-forum voor?
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:07:19 #271
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58126482
quote:
Complimenten voor al het geduld dat de mods en de FA's hebben met die paar gebruikers. Ik mag graag argumenteren, maar hetzelfde verhaal dertig keer moeten aanhoren moet verschrikkelijk zijn.

Ik weet dat jullie het idee hebben dat je alles fout doet, maar geloof me dat de ' stille meerderheid' blij is dat er ruimte komt in NWS voor echt NIIEUWS. Dat alle moslims een bom onder hun tulband dragen heb ik slechts 15722 mogen lezen in 491 topics in zes maanden dus het zou verfrissend zijn als NWS ook andere discussies zou kennen.
!

helaas te lang om in mijn ondertitel te zetten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:12:53 #272
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58126599
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
'Waarom ik mijn 9-jarige zoon alleen met de metro liet gaan'
Ik wil niet lullig doen, maar wat is precies de nieuwswaarde van dit onderwerp? Een ouder die wat zegt over zijn kind. Hebben we daar niet het OUD-forum voor?
Nieuws en Achtergronden. Als je zo'n topic in OUD opent, dan ben je natuuuuurlijk een onverantwoorde ouder. Denk een beetje aan ontwikkelingen in de maatschappij. Niet de nieuwsberichtjes van nu.nl, die na 27 reacties wegzakken in de ruis, maar een stuk context voor topics als Strenge aanpak hangjeugd slaat door

Denk maar zo: bij je krant krijg je in 't weekeinde ook bijlages waar heul geen nieuws in staat. Overigens, dit soort dingen moeten wel met mate.
  vrijdag 18 april 2008 @ 19:49:37 #273
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58144208
Boete-regen bij begrafenis Verzetsheld

kan iemand dit even oppikken? lijkt me wel zo gepast om aan de vraag te voldoen.
  vrijdag 18 april 2008 @ 20:15:17 #274
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58144887
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:49 schreef zoalshetis het volgende:

kan iemand dit even oppikken? lijkt me wel zo gepast om aan de vraag te voldoen.
joehoe!!! jullie zijn er altijd zo als de kippen bij.
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:26:18 #275
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_58146928
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 20:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

A murky, forgotten land.
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:30:27 #276
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58147049
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:49 schreef zoalshetis het volgende:

Eerlijk gezegd zie ik het 'onrespectvolle' van die hele discussie niet zo. Hij gaat wat mij betreft dan ook niet op slot.
  vrijdag 18 april 2008 @ 23:26:05 #277
798 voyeur
bemoeit zich
pi_58150161
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

!

helaas te lang om in mijn ondertitel te zetten.
Ik wil het best voor je inkorten hoor:

- NWS gaat voortaan weer over echt nieuws en achtergronden en xenofobe paranoïde moslimhaters die denken dat je een bom draagt als je geen varkensvlees eet zijn welkom in R&P om te praten over hun obsessie met pedofilie (en vanzelfsprekend de laatste tips uit te wisselen over anti-psychose middelen).
Here we are now, entertain us.
  zaterdag 19 april 2008 @ 01:33:42 #278
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58152817
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 21:30 schreef gronk het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd zie ik het 'onrespectvolle' van die hele discussie niet zo. Hij gaat wat mij betreft dan ook niet op slot.
dat had ik eigenlijk al van je verwacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 19-04-2008 01:40:14 ]
  † In Memoriam † zaterdag 19 april 2008 @ 11:42:58 #279
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58155916
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 20:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ja als het om het uitvoeren van het nieuwe beleid gaat wel

Naaktkalender huisvrouwen grote flop

Eninf, TIP, niet de berichten allemaal verwijderen maar een MOD die gewoon TIJDENS de loop van de discussie iets post als *kappen* met dit kinderachtige kleutergedrag zet meer zoden aan de dijk dan het continu verwijderen van berichten. Wat meer tussen de users gaan posten i.p.v. het achteraf deleten heeft meer effect. Jullie zijn met een redelijk grote ploeg op NWS dus het moet toch wel ergens lukken om de dagdelen te verdelen
  zaterdag 19 april 2008 @ 11:59:55 #280
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58156172
Sorry, my bad; ik ging ervanuit dat DH z'n eigen topic wel een beetje schoon zou houden. Anyway, ik ga d'r niets uit deleten, al was 't alleen maar omdat-er best wel aardige reacties in staan; denk dat ik 'm zo maar een schopje ONZ of KLB geef.
  zaterdag 19 april 2008 @ 12:24:50 #281
89730 Drugshond
pi_58156553
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 11:59 schreef gronk het volgende:
Sorry, my bad; ik ging ervanuit dat DH z'n eigen topic wel een beetje schoon zou houden. Anyway, ik ga d'r niets uit deleten, al was 't alleen maar omdat-er best wel aardige reacties in staan; denk dat ik 'm zo maar een schopje ONZ of KLB geef.
[FOT]
  zaterdag 19 april 2008 @ 12:28:13 #282
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58156620
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 12:24 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[FOT]
  zaterdag 19 april 2008 @ 12:28:44 #283
89730 Drugshond
pi_58156631
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 11:42 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ja als het om het uitvoeren van het nieuwe beleid gaat wel

Naaktkalender huisvrouwen grote flop

Eninf, TIP, niet de berichten allemaal verwijderen maar een MOD die gewoon TIJDENS de loop van de discussie iets post als *kappen* met dit kinderachtige kleutergedrag zet meer zoden aan de dijk dan het continu verwijderen van berichten. Wat meer tussen de users gaan posten i.p.v. het achteraf deleten heeft meer effect. Jullie zijn met een redelijk grote ploeg op NWS dus het moet toch wel ergens lukken om de dagdelen te verdelen
Ach veel luchtiger [NWS] topics dan dit kun je niet krijgen. Hier kun je bijna niks fout aan doen. Typisch geval van een beetje leedvermaak omdat de zgn naaktfoto's een beetje boel mislukt zijn.
  zaterdag 19 april 2008 @ 12:30:36 #284
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58156679
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 12:28 schreef Drugshond het volgende:

Ach veel luchtiger [NWS] topics dan dit kun je niet krijgen.
Ik bied Artsen halen spuitbus uit anus
  † In Memoriam † zaterdag 19 april 2008 @ 13:33:14 #285
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58157710
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 11:59 schreef gronk het volgende:
Je doelt op het geruzie en gezever onderling?
Als dat de reacties zijn die je graag wilt zien in NWS dan kun je mensen toch ook niet verwijten als ze-links-rechts-links-jij dit-jij dat- postings plaatsen
  zaterdag 19 april 2008 @ 14:27:30 #286
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_58158566
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 13:33 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Je doelt op het geruzie en gezever onderling?
Als dat de reacties zijn die je graag wilt zien in NWS dan kun je mensen toch ook niet verwijten als ze-links-rechts-links-jij dit-jij dat- postings plaatsen
Ik kan me herinneren dat er topics waren met geruzie die gesloten werden, maar ja, dat ging over andere onderwerpen...

WEES CONSEQUENT MODS en leef je regels na...
A murky, forgotten land.
pi_58158751
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 14:27 schreef StateOfMind het volgende:
pssst... dat kunnen ze niet, want ze weten zelf niet eens wat hun eigen regels zijn. Ik heb deze week meerdere topics op NWS geopend zien worden EN blijven die volgens de nieuwste criteria onmiddellijk gesloten hadden moeten worden. Ik heb ook topics geopend zien worden met nieuwswaarde NUL, die helemaal niet in dit forum thuishoren. En doe geen moeite om de mods erop aan te spreken, StateOfMind, want ze luisteren toch alleen maar selectief.
  zaterdag 19 april 2008 @ 14:41:06 #288
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_58158806
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 14:27 schreef StateOfMind het volgende:
Consequent en Mod in een zin Dat kan alleen kloppen met een ontkenning erbij
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  Donald Duck held zaterdag 19 april 2008 @ 14:41:10 #289
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_58158808
Dus!
Strenge Christenen zorgen voor Epidemie

Dat in combinatie met het nieuwe beleid...waarom dat topic wel open?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 19 april 2008 @ 14:45:59 #290
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58158892
  Donald Duck held zaterdag 19 april 2008 @ 14:47:36 #291
46149 __Saviour__
pi_58158915
misschien een serieus antwoord, joh. hieruit blijkt maar weer eens hoe hypocriet je bent
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_58159350
Gronk, waar slaat het allemaal op? Bieder deed niet anders dan SCH.
  Donald Duck held zaterdag 19 april 2008 @ 15:28:03 #293
46149 __Saviour__
pi_58159419
gronk, reageers anders even ook, je bent nog online. of moet ik uit het gebrek aan reactie opmaken dat je inderdaad extreem hypocriet bent en je nieuwe domme beleid alleen gebruikt om moslimtopics te sluiten?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 19 april 2008 @ 15:30:45 #294
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58159456
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 15:22 schreef tho_Omas het volgende:
Gronk, waar slaat het allemaal op? Bieder deed niet anders dan SCH.
Eerlijk gezegd zag ik in dat staartje discussie vooral bieder uitlokken en zuigen. Als SCH ergens anders (eerder in de discussie) over de schreef ging, dan haal ik dat ook weg.
  zaterdag 19 april 2008 @ 15:30:59 #295
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_58159461
Het lijkt er wel op als of het nieuwe beleid inhoudt dat alles mag gebeuren volgens de willekeur van beslissingen van de Mod's.

Of zie ik dat verkeerd?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 19 april 2008 @ 15:34:27 #296
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58159495
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 15:28 schreef __Saviour__ het volgende:
gronk, reageers anders even ook, je bent nog online. of moet ik uit het gebrek aan reactie opmaken dat je inderdaad extreem hypocriet bent en je nieuwe domme beleid alleen gebruikt om moslimtopics te sluiten?
Goed begrepen: we hebben geen trek meer in uitgekauwde discussies die vooral tof zijn zodat users daar hun stokpaardjes neer kunnen plempen. Hoe vaak moet ik dat nu nog herhalen?

Dat topic over epidemieen onder streng-religieuze christenen is iets wat ik hier nog zo heel vaak voorbij heb zien komen, en zolang 't niet uitmond in christengebash kan 't wat mij betreft. Daarnaast wordt er redelijk genuanceerd in gepost.
  Donald Duck held zaterdag 19 april 2008 @ 15:38:15 #297
46149 __Saviour__
pi_58159560
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 15:34 schreef gronk het volgende:
Goed begrepen: we hebben geen trek meer in uitgekauwde discussies die vooral tof zijn zodat users daar hun stokpaardjes neer kunnen plempen. Hoe vaak moet ik dat nu nog herhalen?
Dus pure laffe hypocriete moslimbescherming is het gewoon. Pas het beleid dan overal gelijk toe, hoe achterlijk het ook is. Als het door mij genoemde topic een dergelijke moslim-gevolgtrekking zou hebben gedaan, was het al lang op slot. Lekker neutraal hoor.
quote:
Dat topic over epidemieen onder streng-religieuze christenen is iets wat ik hier nog zo heel vaak voorbij heb zien komen, en zolang 't niet uitmond in christengebash kan 't wat mij betreft. Daarnaast wordt er redelijk genuanceerd in gepost.
Ten eerste is het een oorzaak-gevolg trekking van niks, compleet waardeloos. Ten tweede, je bent eerder ook al scheutig geweest met preventieve slotjes op gelijksoortige moslimtopics. Daar had je ook geen gebash nodig om tot die beslissing te komen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 19 april 2008 @ 15:40:06 #298
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58159583
edit
pi_58160561
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 15:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Het lijkt er wel op als of het nieuwe beleid inhoudt dat alles mag gebeuren volgens de willekeur van beslissingen van de Mod's. Of zie ik dat verkeerd?
Volgens mij zie je dat precies goed en ik ben dit dan ook volledig met je eens. Op zich kun je ervoor kiezen om wel of niet deel te nemen aan een forum waar moderators de dienst uitmaken in plaats van discussies in goede banen leiden. Het probleem is echter dat die willekeur zo ondoorzichtig en ontransparant is. Je weet niet waar je aan toe bent. Ik heb dit laatst ook al aangekaart, maar vond behalve een ban geen enkel gehoor.

Bijvoorbeeld: Samir A. ziet Nederland niet als plek voor aanslag
Dit lijkt me een potentieel reltopic, dat volgens de nieuwe Gronk-policy onmiddellijk dicht zou moeten.

Dit: Strenge Christenen zorgen voor Epidemie
Heeft ook alles in zich om een reltopic te worden, maar het gaat niet over moslims.

Dit topic: Imam noemt Marcouch schijnpoliticus
Kan ook een reltopic worden. Maar ondanks dat een moderator er inmiddels ZELF in heeft gepost, is het nog gewoon open.

Deze: 8 jarig ettertje
Ging namelijk WEL onmiddellijk dicht, terwijl er wel degelijk nieuwswaarde in zit.

Daarentegen komt Gronk met: 'Waarom ik mijn 9-jarige zoon alleen met de metro liet gaan'
Een leuk Libelle-topic voor OUD, maar ik zoek nog steeds de nieuwswaarde. Volgens Gronk zijn het 'achtergronden', maar daar valt het 8-jarige ettertje uit Iran dan ook onder.

In dit topic: Baby's eten halal in Amsterdams ziekenhuis
Zat kennelijk weer geen nieuwswaarde, want Gronk gooide het snel dicht.

Wie er enige lijn in deze beslissingen kan ontdekken, wordt vriendelijk verzocht om mij uit te leggen hoe het zit. Ik snap er - oprecht - helemaal niks van en geen enkele moderator weet een fatsoenlijk antwoord te fabriceren.

Mijn voorlopige conclusie is in elk geval: de gelanceerde, aanvullende policy was een heel slecht idee. Stap eraf, houd erover op en sluit alleen topics die echt uit de hand lopen. Zorg dat je beledigende posts gewoon weghaalt, in plaats van hele topics te sluiten. Laat verder gewoon de users bepalen over welke onderwerpen wordt gediscussieerd. Moderators zijn hier om discussies in goede banen te leiden, niet om ze onmogelijk te maken.
  zaterdag 19 april 2008 @ 16:53:38 #300
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_58160776
Elfletterig een hele goede en scherpe analyse. Maar op een of andere manier verwacht ik hier geen reactie op van de Mods. Want op mijn post reageren ze ook niet.

En mijn gevoel en ervaring zegt dat er meer achter deze "nieuwe policy" zit dan dat ze nu willen zeggen
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 19 april 2008 @ 16:59:15 #301
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58160880
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 14:45 schreef gronk het volgende:
[ afbeelding ]
wat ben jij toch eigenlijk een ontstellende, hypocriete zakkenwasser.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')