Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Je opent bijna aan de lopende band van die topics waar gewoon niemand wat mee kan. Omdat het simpelweg niet leuk is. Dus voor het de tiende post heeft bereikt is het al verbaggerd. Vandaar dat je slotjes krijgt, en temeer als je al zo'n topic hebt waar ik je dan mee weg laat komen, waarna je rustig nog 2 of meer van zulke topics opent. Dat feest gaat gewoon niet door.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:04 schreef beverton het volgende:
maar sneek men, het was geen bagger. het was een topic dat goed liep, dus de mensen van baggerpraktijken weerhield. En zoveel heb ik nou ook weer niet gebaggerd, een enkele keer omdat mijn painttopic gesloten is zonder enige reden. ik heb geen enkele regel overtreden met dat topic.
Voorbeelden graag.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:06 schreef iuvenis het volgende:
Ok, laat ik dan maar gelijk met de deur in huis vallen, ik vind dat er teveel op de man wordt gespeeld, jullie als mods moeten toch echt met de bal bezig zijn, lijkt mij zo!
Oke, bedankt. daar kan ik iig wel wat mee. Sorry voor enkele bagger topics van mij. zand erover?quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je opent bijna aan de lopende band van die topics waar gewoon niemand wat mee kan. Omdat het simpelweg niet leuk is. Dus voor het de tiende post heeft bereikt is het al verbaggerd. Vandaar dat je slotjes krijgt, en temeer als je al zo'n topic hebt waar ik je dan mee weg laat komen, waarna je rustig nog 2 of meer van zulke topics opent. Dat feest gaat gewoon niet door.
Prima, maar denk gewoon net even iets langer na voor je een topic opent. Over het algemeen doe je met een paint en wat oneliners een veraaltje over jezelf vertellen, dat kan een keer leuk zijn, maar als je het te vaak doetis de lol er snel vanaf. Daarnaast kan niemand er iets mee met zulke topics, en worden je topics achter elkaar verbaggerd, en daar doe je dan zelf ook nog aan mee. Erg onverstandig.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:12 schreef beverton het volgende:
[..]
Oke, bedankt. daar kan ik iig wel wat mee. Sorry voor enkele bagger topics van mij. zand erover?
Ik stamp het met liefde aanquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:12 schreef beverton het volgende:
[..]
Oke, bedankt. daar kan ik iig wel wat mee. Sorry voor enkele bagger topics van mij. zand erover?
en ook niet baggeren, ik heb net ergens een bericht van je geëditquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:26 schreef beverton het volgende:
[..]
als jij mij ook vergeeft zal ik geen topics openen totdat ie waardig is om hier te posten
gekkie, dat komt omdat ik nauwelijks gepost heb vandaagquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:30 schreef murp het volgende:
[..]
en ook niet baggeren, ik heb net ergens een bericht van je geëditvan vandaag
flikker toch op joh, als jij weinig post op een dag betekend dan dat je mag baggeren?quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:33 schreef beverton het volgende:
[..]
gekkie, dat komt omdat ik nauwelijks gepost heb vandaag
Zei ik ook al. Ik weet zeker dat er minstens 1 mod het met je eens is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:54 schreef ursel het volgende:
Sinds wanneer mag link dumpjes hier niet dan??
Zie zo vaak paint dingen voorbij komen. Nu kan dat dus gezellig gepaint worden op de ANWB site, mag dat hier niet gemeld worden..
Topicje.:
Paint op de ANWB site
Mag je in dit topic dumpen ; Funny links, pics en clips topic. Part 25.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:54 schreef ursel het volgende:
Zie zo vaak paint dingen voorbij komen. Nu kan dat dus gezellig gepaint worden op de ANWB site, mag dat hier niet gemeld worden..
Topicje.:
Paint op de ANWB site
Kom op zeg. Dit is geen linkdump. Hier kun je gewoon een topic over openhouden, het is een samenwerkingstopic..quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:06 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Mag je in dit topic dumpen ; Funny links, pics en clips topic. Part 25.
Dat is ordinaire spam.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:54 schreef ursel het volgende:
Topicje.:
Paint op de ANWB site
Want ze gaan elk plaatje langs om het te vergelijken met een handtekeningendatabase? Non-argument.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:12 schreef Tmaatje het volgende:
spam of niet, ik heb gekeken waar het over ging beetje lullig om een handtekeningenactie te verpesten...
Jij weet net zo goed als ik wat daar voor tekeningen terecht gaan komen, bovendien zijn er leukere sites voor dit soort dingen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Want ze gaan elk plaatje langs om het te vergelijken met een handtekeningendatabase? Non-argument.
Het maakt niks uit wat voor tekeningen er zullen komen. Het gaat immers om de hoeveelheid en niet om de inhoud. Dat jij liever hebt dat er kinderen in het verkeer omkomen omdat jij zonodig overijverig moest zijn is jouw probleem.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:15 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik wat daar voor tekeningen terecht gaan komen, bovendien zijn er leukere sites voor dit soort dingen.
Tjeuzus MASD.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:17 schreef MASD het volgende:
[..]
Het maakt niks uit wat voor tekeningen er zullen komen. Het gaat immers om de hoeveelheid en niet om de inhoud. Dat jij liever hebt dat er kinderen in het verkeer omkomen omdat jij zonodig overijverig moest zijn is jouw probleem.
Ik zie dit echt als een goede kans om eindelijk een leuk topic hier te hebben én mensen te helpen. Denk aan de kinderen!quote:
Waar blijf je, verdomme!quote:Op donderdag 10 april 200802:21 schreef mcDavid het volgende:
Hoi, Remlof, doe eens een linkje naar de tietenfoto's van Tmaatje!
Of heeft iemand anders de sollicitatieprocedure afgehandeld?
Hangen ze tot aan haar knieën?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zelfs mijn 20 inch flatscreen kan die tieten neit aan, boh boh boh.....
Ja, nog leuker is natuurlijk dat wij sommige berichten verwijderen en dan zo zeggen: Reacties van kneuzen verwijderd.quote:
Maak je geen zorgen, er wordt daar ook gemod! De meest waardeloze Fok! cartoons zijn (helaas) al weggehaald!..quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:21 schreef Tmaatje het volgende:
Pardon ??Nee ik wil niet dat mensen die actie gaan verzieken.
Zou ZG dat hebben gedaan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:49 schreef Tism het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, er wordt daar ook gemod! De meest waardeloze Fok! cartoons zijn (helaas) al weggehaald!..
Ik snap hier ook niks vanquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:54 schreef ursel het volgende:
Topicje.:
Paint op de ANWB site
Schijnbaar is hypocrisie belangrijker dan de veiligheid van kinderen. Ik ga geen sorry zeggen voor iets waar ik geen band mee heb.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:58 schreef Martinoss het volgende:
[..]
Ik snap hier ook niks van![]()
bijv DIT topic, dat blijft wel gewoon open en is precies hetzelfde.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:06 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Mag je in dit topic dumpen ; Funny links, pics en clips topic. Part 25.
quote:
ONZ -> GCquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:28 schreef beverton het volgende:
waar gaat het heen met dit forum
mag ik nu een gesigneerde voetbal met alle handtekeningen van de crew. Die wil ik namelijk omdat ik op de KIKA afdeling ligquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
valt wel mee, kan better, maar iiq een verbetering.
Ik heb wel een nuttige vraag, maar die word niet beantwoord door een mod.....quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
MASD, als je niks nuttigs te vragen/melden/zeggne hebt, verzoek ik je heil ergens anders te zoeken
quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:58 schreef Martinoss het volgende:
[..]
Ik snap hier ook niks van![]()
bijv DIT topic, dat blijft wel gewoon open en is precies hetzelfde.
Omdat je verdomme mod bent.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Waarom zou ik een goed topic proberen te openen als ik bij god geen inspiratie heb?
ik begrijp wat je zegt, zelf heb ik het ook regelmatig mee gemaakt dat goed lopende topics van mij zomaar dicht gekuukelt worden. Dat ben ik beu. MASD voor mod en ik als zijn modassistent zouden een hele positieve invloed kunnen opwekken in dit forum.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:05 schreef MASD het volgende:
[..]
Omdat je verdomme mod bent.Je gaat toch ook geen leraar voor de klas zetten die minder verstand van de stof heeft als de leerlingen? Ben ik nou echt de enige met logica hier?
O nee?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:05 schreef MASD het volgende:
[..]
Omdat je verdomme mod bent.Je gaat toch ook geen leraar voor de klas zetten die minder verstand van de stof heeft als de leerlingen? Ben ik nou echt de enige met logica hier?
Done.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:56 schreef MASD het volgende:
[PAINTTOPIC!] Virgin Diaries.
als jullie dan toch bezig zijn, haal die bagger van cahir en de erop reagerende berichten wegkuthomo.
Elke topic verdient een kans, ongeacht wie de TS is. Ik zie er potentie in, het is ook om die reden opgeschoond. Ga het topic niet verkloten met slowchat.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:00 schreef Cahir het volgende:
Het is toch een feit dat topics van MASD, topics zijn die om te janken zijn?
Hoe denk je anders dat al die emo's aan hun dagelijkse huil-beurt komen?
* Cahir got pwned.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Elke topic verdient een kans, ongeacht wie de TS is. Ik zie er potentie in, het is ook om die reden opgeschoond. Ga het topic niet verkloten met slowchat.
Mijn topic kreeg niet eens de kans om goed te lopen..quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kijk, sommige topics die wat minder zijn dan de gemiddelde TTT maar welgoed lopen, zonder teveel slowchat/bagger/policyoverschrijdende meuk, dan mag ie best open staan, vroeg of laat is ie toch dicht of verdwijnt ie uit de AT
quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Elke topic verdient een kans, ongeacht wie de TS is. Ik zie er potentie in, het is ook om die reden opgeschoond. Ga het topic niet verkloten met slowchat.
Zolang je maar hebt begrepen dat je nu niet echt positief opvalt, Cahir.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:27 schreef Cahir het volgende:
Draaideurjosti?
Komop man, het moet op zijn minst beetje grappg zijn
quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik zal het even voor je regelen, ik ben uiteraard bevoegd slotjeszetterquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan hij optyfen?
Waarover zou jij een verhaal willen schrijven?
Jij regelt niks, bemoei je er niet meequote:Op zaterdag 12 april 2008 16:24 schreef beverton het volgende:
[..]
ik zal het even voor je regelen, ik ben uiteraard bevoegd slotjeszetter
Serieus.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan hij optyfen?
Waarover zou jij een verhaal willen schrijven?
Wat begrijp je niet aan de TT?quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:18 schreef Cahir het volgende:
Kut topic wat wel op slot ken.
neuh.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:18 schreef Cahir het volgende:
Kut topic wat wel op slot ken.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:18 schreef Cahir het volgende:
Cahir, user die wel op slot ken.
Je laat je manipuleren.quote:Op zondag 13 april 2008 02:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik misbruik mijn macht dan maar eens wijs.
Nope, Inso had gelijk. En kap eens met baggeren waar het niet hoort...quote:Op zondag 13 april 2008 03:00 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Je laat je manipuleren.
WOW IK KAN DAT NOG SCHRIJVEN!
TRU?quote:Op zondag 13 april 2008 03:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope, Inso had gelijk. En kap eens met baggeren waar het niet hoort...
Hallo newbie, met Inso!quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 03:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hallo newbie, met Inso!
Ik wil je even een paar dingen uitleggen, dus zet je oortjes even goed open.
Het subforum waar je nu post heet Onzin voor je Leven, kortweg ONZ of OvjL. Het is een beetje het humorstukje van FOK!, al is humor natuurlijk een breed begrip. OvjL is ook de plaats voor slappe slowchat met een gevat tintje, leuke paintgarpjes en alle andere spitsvondigheden.
OvjL is dus géén plek om elke brainfart neer te plempen enkel en alleen omdat je hebt ontdekt waar de 'nieuw topic' knop zit. Okay, op dit tijdstip is het niet de moeite om een intellectueel hoogstandje te openen, maar dit tijdstip is zeker geen excuus voor de internetvervuiling waar jij je schuldig aan maakt.
Het probleem met types zoals jij is dat jullie woekerende tumoren zijn, waar OvjL maar niet van af schijnt te komen. Jullie zijn allemaal compleet inwisselbaar en verdwijnen ook allemaal. De een verdwijnt van heel FOK!, de ander krijgt door wat wel de bedoeling is van dit forum en doet óf leuk mee, of trekt naar een van de andere subfora.
Tot de tijd dat jij die keuze hebt gemaakt, moet je misschien even bedenken wat je hier precies komt doen. So far ben je voor mij in elk geval niet leuk, grappig, entertainend of vernieuwend. Je bent een gezichtsloze duizend-in-één-dozijn baggeraar die er mede verantwoordelijk voor is dat OvjL nu zo'n genadeloos kutforum is. FOK! is groot, er is meer dan genoeg entertainment, zelfs op dit tijdstip. Lees bijvoorbeeld een aantal TTT's door en laat je inspireren. Of lees het banmeldtopic en laat je daardoor inspireren. Of log gewoon uit en ga slapen.
/preek.
Hoi,quote:Op zondag 13 april 2008 03:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hallo newbie, met Inso!
Ik wil je even een paar dingen uitleggen, dus zet je oortjes even goed open.
Het subforum waar je nu post heet Onzin voor je Leven, kortweg ONZ of OvjL. Het is een beetje het humorstukje van FOK!, al is humor natuurlijk een breed begrip. OvjL is ook de plaats voor slappe slowchat met een gevat tintje, leuke paintgarpjes en alle andere spitsvondigheden.
OvjL is dus géén plek om elke brainfart neer te plempen enkel en alleen omdat je hebt ontdekt waar de 'nieuw topic' knop zit. Okay, op dit tijdstip is het niet de moeite om een intellectueel hoogstandje te openen, maar dit tijdstip is zeker geen excuus voor de internetvervuiling waar jij je schuldig aan maakt.
Het probleem met types zoals jij is dat jullie woekerende tumoren zijn, waar OvjL maar niet van af schijnt te komen. Jullie zijn allemaal compleet inwisselbaar en verdwijnen ook allemaal. De een verdwijnt van heel FOK!, de ander krijgt door wat wel de bedoeling is van dit forum en doet óf leuk mee, of trekt naar een van de andere subfora.
Tot de tijd dat jij die keuze hebt gemaakt, moet je misschien even bedenken wat je hier precies komt doen. So far ben je voor mij in elk geval niet leuk, grappig, entertainend of vernieuwend. Je bent een gezichtsloze duizend-in-één-dozijn baggeraar die er mede verantwoordelijk voor is dat OvjL nu zo'n genadeloos kutforum is. FOK! is groot, er is meer dan genoeg entertainment, zelfs op dit tijdstip. Lees bijvoorbeeld een aantal TTT's door en laat je inspireren. Of lees het banmeldtopic en laat je daardoor inspireren. Of log gewoon uit en ga slapen.
/preek.
Hihi, je bent nu al opgefokked en het is nog maar kwart over D-R-I-E!quote:Op zondag 13 april 2008 03:13 schreef Insomaniac het volgende:
*sigh*
Veel plezier met die plaat voor je harses.
Hoe kom je erbij dat ik opgefokt ben? Dicht jezelf nu niet teveel eer toe, jij bent immers een inwisselbare gezichtsloze baggeraar, dus neen, op mijn knopjes kan je niet drukken.quote:Op zondag 13 april 2008 03:15 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hihi, je bent nu al opgefokked en het is nog maar kwart over D-R-I-E!
quote:Op zondag 13 april 2008 03:17 schreef MASD het volgende:
Ik stem voor de schredder. voor dat ordinairgeval.
Zolang je reageert vind ik het goed vriend!quote:Op zondag 13 april 2008 03:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik opgefokt ben? Dicht jezelf nu niet teveel eer toe, jij bent immers een inwisselbare gezichtsloze baggeraar, dus neen, op mijn knopjes kan je niet drukken.
Geen flauw idee wie je bent, maar ik zie net op last.fm dat onze compatibility high is, dus je bent tof.quote:Op zondag 13 april 2008 03:17 schreef MASD het volgende:
Ik stem voor de schredder. voor dat ordinairgeval.
Astu.quote:Op zondag 13 april 2008 03:18 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zolang je reageert vind ik het goed vriend!
quote:Op zondag 13 april 2008 03:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geen flauw idee wie je bent, maar ik zie net op last.fm dat onze compatibility high is, dus je bent tof.
Soms heb ik ook nog eens gelijk, zoals daarnet bijvoorbeeld. Hoe denk jij over mijn plan?quote:Op zondag 13 april 2008 03:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geen flauw idee wie je bent, maar ik zie net op last.fm dat onze compatibility high is, dus je bent tof.
volgends mij lag hij in coma, nu is het hopen dat ie nooit meer wakker wordtquote:Op zondag 13 april 2008 13:36 schreef Dagonet het volgende:
Is dat ordinairgeval al weg?
Jij zou geen topics meer openen dit weekend.quote:Op zondag 13 april 2008 17:45 schreef beverton het volgende:
zou het moppentrommel het speciale tekentje kunnen krijgen?
heb ik ook niet gedaan.quote:Op zondag 13 april 2008 18:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij zou geen topics meer openen dit weekend.
quote:Op zondag 13 april 2008 13:36 schreef Dagonet het volgende:
Is dat ordinairgeval al weg?
Open er een topic over.quote:Op zondag 13 april 2008 21:30 schreef beverton het volgende:
[koel topic] Nieuwe Modverkiezingen Kandidaat! en propaganda schijtlijers registratieforumulier en nog zo'een suicidaal pokke kind zijn mijn topic aan het verneuken. please ff opschonen.
ik kiek effe...quote:Op zondag 13 april 2008 21:30 schreef beverton het volgende:
[koel topic] Nieuwe Modverkiezingen Kandidaat! en propaganda schijtlijers registratieforumulier en nog zo'een suicidaal pokke kind zijn mijn topic aan het verneuken. please ff opschonen.
busted, ga ergens anders jankenquote:Op zondag 13 april 2008 22:03 schreef MASD het volgende:
murp, is het nou echt nodig om kansloos met je kloons te gaan kutten? Doe het dan gewoon met je eigen account.
fout, jij hebt helemaal geen inzage in het contract dat ik en yvonne afgesloten hebben. dus dat zijn loze uitspraken van u.quote:Op zondag 13 april 2008 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
Shredder, zoals afgesproken.
Was dat dan geen feedback?quote:Op maandag 14 april 2008 18:41 schreef Snakey het volgende:
Feedback heren. Voor SC zoek je maar een SC topic. Voor neuzelen ga je gezellig naast je moeder op de bank zitten.
je oogst wat men zaait, en dat is dan van jou van toepassingquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:19 schreef beverton het volgende:
zou iemand het offtopic uit dit kunnen weren [paint, gezellig meedoen topic] Het kampvuur topic. . ik dank u zeer.
het is uiteraard een gezellig meedoen topic en niet offtopic geblaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |