Oeh je hebt het ook tege mijquote:Op woensdag 9 april 2008 23:59 schreef Tmaatje het volgende:
Dank je wel jongens/meisjes voor jullie spontane reacties...![]()
Je kan nu denken dat je grappig bent, maar je bent genoeg keren door mij gewaarschuwd wat die 'reeks' betreft. Het is een topic die oproept om een hele topic onder te baggeren, wat dus op slot gaat. Blijkbaar is er eentje tussendoor geglipt, maar dat veranderd niet aan de zaak: kappen met die 'reeks'.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:18 schreef Martinoss het volgende:
ja ik wou eens even weten wat het beleid is ten aanzien van Deze reeks.
ene keer is hij 2 seconden open, andere keer een hele nacht. op die manier moet ik wel erg veel posts gaan tellen......
ja jouw mening wist ik alquote:Op donderdag 10 april 2008 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kan nu denken dat je grappig bent, maar je bent genoeg keren door mij gewaarschuwd wat die 'reeks' betreft. Het is een topic die oproept om een hele topic onder te baggeren, wat dus op slot gaat. Blijkbaar is er eentje tussendoor geglipt, maar dat veranderd niet aan de zaak: kappen met die 'reeks'.
Hier heb je de mijne: je baggert alleen maar en voegt niks toe, kap daar eens mee.quote:
En de mijne, kappen met die kutreeks.quote:
iedereen begint onderaan de ladder heaquote:Op donderdag 10 april 2008 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier heb je de mijne: je baggert alleen maar en voegt niks toe, kap daar eens mee.
Een biggetje met ambitie.. Dat zien we graagquote:Op donderdag 10 april 2008 10:57 schreef Martinoss het volgende:
[..]
iedereen begint onderaan de ladder hea
ik ben wakkerquote:Op donderdag 10 april 2008 15:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
Pssst, wakker worden!
wie is de nieuwe mod?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:47 schreef iamredleader het volgende:
Zeg, die nieuwe mod heeft nog geen flikker uitgevoerd... hoe zit dat nou?
Wensen ???quote:Op donderdag 10 april 2008 17:47 schreef iamredleader het volgende:
Die wordt natuurlijk ontgroend door haar collega's.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:47 schreef iamredleader het volgende:
eens. genoeg andere bagger, laat goede topics open.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:05 schreef Dirkh het volgende:
Vervuiling (en de oplossing) Zeg tomaat, je moet het blijkbaar nog leren.
quote:Op donderdag 10 april 2008 19:45 schreef beverton het volgende:
Snakey waar de neuk slaat dat nou op, ik maak gewoon een kwaliteitstopic en dan tief-kanker je hem dicht... ik heb ik dat topic !!!!!NULl!!!!! keer gescholden, ik wens !!!!!!NIEMAND!!!!!!! dood.
Nog één zo'n post en je bent een maand weg beverton, ik waarschuw je maar vast:quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 19:47 schreef beverton het volgende:
of we trappen snakey in een rolstoel. dan kan die ook niet meer mijn topics die dienen als uitlaat(klep) kapot te trappen.
Weer open.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:06 schreef MASD het volgende:
[..]
eens. genoeg andere bagger, laat goede topics open.
Dit dus en baggerquote:Op donderdag 10 april 2008 19:45 schreef beverton het volgende:
Snakey waar de neuk slaat dat nou op, ik maak gewoon een kwaliteitstopic en dan tief-kanker je hem dicht... ik heb ik dat topic !!!!!NULl!!!!! keer gescholden, ik wens !!!!!!NIEMAND!!!!!!! dood.
Oh boefuckinghoe.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:37 schreef Tmaatje het volgende:
Je eigen quotes niet gelezen ??
Dit soort dingen moeten dicht.
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:45 schreef remlof het volgende:
Ja leuk jongens, give the girl a break. Ze kent ONZ prima, moet alleen nog even aan de knopjes wennen, maar dat gaat helemaal goed komen, we hebben er het volste vertrouwen in.
en gelijk dat ie hadquote:Op donderdag 10 april 2008 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles komt goed, tomaat is het beste wat ons overkomen is.
Jullie zien het verkeerd, alles wijst op een succesvolle carriere!
thnx het was echt een race tegen de kilo's maar ik ben weer terug jaquote:Op donderdag 10 april 2008 22:28 schreef deepart het volgende:
Wat een boos heid tegen tmattiej.. Hij/zij is toch niet verkeerd? Nog geneen van mijn topics dichtgegooit door tmaatje![]()
En Beverton is weer terug, gezellig man!
En nu gaat het dus weer echt beginnen, toch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:31 schreef beverton het volgende:
[..]
thnx het was echt een race tegen de kilo's maar ik ben weer terug ja
Van de 8 topics zit er altijd wel een goede tussen hoor, ik heb zelfs een paar keer 15 pagina's gehaald...quote:Op donderdag 10 april 2008 20:42 schreef MASD het volgende:
Tevens kun je ook op de TS afgaan, mensen die nooit goede topics openen of openden zijn:
- Paultjuhhh
- Beverton
- Iuvenis
- Paaskonijn
- Gasturbine
Enz.
http://forum.fok.nl/topic/topicnummer/15/1 ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:43 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Van de 8 topics zit er altijd wel een goede tussen hoor, ik heb zelfs een paar keer 15 pagina's gehaald...
tja dat koste weer een plekkie voor feedbackquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:28 schreef iamredleader het volgende:
Zouden de mods de OP wel bijwerken?
Je kunt beter je bagger stoppen ipv hier te komen ouwehoeren.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:44 schreef beverton het volgende:
WTF yvonne meng kom op. ik had een kwaliteitstopic geopend die goed liep, en dan douw je er zomaar een slotje op... wat heb ik jouw ooit aangedaan
donder mijn verkiezings topic dan weer open please.. dan kan ik weer rustig verder painten en dat ben jj ook weer van mij af voor een week of 2..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kunt beter je bagger stoppen ipv hier te komen ouwehoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |