GOD, DAN BEN IK NOG LEKKERDER DAN DAT IK NU AL BEN!quote:Op zondag 13 april 2008 02:52 schreef MASD het volgende:
Ik hoop dat je op je vader gaat lijken.
Kapot laten schoppen door een kudde opgefokte Polen. Dat zal hem leren!quote:Op zondag 13 april 2008 02:52 schreef zarGon het volgende:
Ebola in je darmwand, kanker in je hartklep ende tyfus aan je vinger.
En wat Inso zegt..
Is het al later?quote:Op zondag 13 april 2008 02:53 schreef zarGon het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel vermakelijk en hij kan ook wat later dicht.
quote:Op zondag 13 april 2008 02:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kapot laten schoppen door een kudde opgefokte Polen. Dat zal hem leren!
Ben jij al klaar? Jammer, wel.quote:
Neehhh.. Nog niet. Dit topic heeft potentie..quote:
Klaar? Klaar? De strijd tegen de hersenloze baggeraar is nimmer klaar, zG. Echter is mijn strijd al gestreden, het leed is geleden, usw, etc, enz. Jij hebt nu de touwtjes in handen.quote:
Natuurlijk heeft dit topic geen potentie, achterlijke idioot.quote:Op zondag 13 april 2008 02:56 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Neehhh.. Nog niet. Dit topic heeft potentie..
Denk ik..
Kanker, dan is het de bier.quote:Op zondag 13 april 2008 02:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft dit topic geen potentie, achterlijke idioot.
Ik misbruik mijn macht dan maar eens wijs.quote:Op zondag 13 april 2008 02:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Klaar? Klaar? De strijd tegen de hersenloze baggeraar is nimmer klaar, zG. Echter is mijn strijd al gestreden, het leed is geleden, usw, etc, enz. Jij hebt nu de touwtjes in handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |