Als dat geen permanente hersenschade heeft opgeleverd...quote:
Geen last van.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:45 schreef liefie_ het volgende:
Damn als je het niet hebt is sex over al he!
Arhg
Voel me er prima bijquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:45 schreef AirwiN het volgende:
Als dat geen permanente hersenschade heeft opgeleverd...
Eenzaam...quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:48 schreef nectarientje het volgende:
Hoe is het zonder vrouw thuis?
Ik ook!quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik ben zonet in slaap gevallen toen ik op de bank een boek lag te lezen...
Ik voel een band!quote:
Ik zat op mn bed een boek te lezen, in het zonnetje. Moet je ook niet doen.quote:
Als het nou samen met jou was geweest...quote:
wehe die had ik ook in het H&M topic gepostquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[ afbeelding ]
I want!
Maar zo'n jurkje staat me toch niet.
Had hime me kei hard geschuptquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het nou samen met jou was geweest...
Nee hoor... Die weet als geen ander dat ik een vrouwenboezem nodig heb om tegen aan te schurken...quote:
Zodra die zich hier aandient, dan schop ik hem omdat hij jou twee weken alleen laat...quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:11 schreef liefie_ het volgende:
Dan had vriendje je kei hard geschupt als ie terug is
Wat dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:09 schreef CherryLips het volgende:
er is echt iets serieus mis met m'n pc of met het internet hier.
Ik kan op links klikken wat ik wil, maar hij vertikt ze te openen. In Explorer vertikt hij het uberhaupt om iets te openenquote:
Maar de zogenaamde eisenlijst van nectarientje daar zeg je niets over? Hoewel die even lang was.quote:
Tenzij: bier.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:38 schreef Q. het volgende:
Eisen zijn toch maar stom.
Ja! Vandaagquote:
Ik ben ook alweer lichtelijk gefrustreerd omdat ik al weken vast zit op een bepaald punt bij een Playstation spel en het mij vanochtend alweer niet is gelukt...quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb er nog maar weinig zin in, vandaag.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer lichtelijk gefrustreerd omdat ik al weken vast zit op een bepaald punt bij een Playstation spel en het mij vanochtend alweer niet is gelukt...
quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb slecht geslapen, ik heb pijn in mn rug en ik erger me nu al aan mijn moeder.
Prachtigquote:Op zaterdag 12 april 2008 07:57 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen! Wat een prachtig weertje buiten. Tijd om mensen uit hun bed te trappen.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:43 schreef nectarientje het volgende:
morguh
ik haat prachtig![]()
Ik wilde op tijd naar de markt maar dat gaat niet meer
ja hoi!quote:
Ik wel. Tips nodig?quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja hoi!
Ik kan echt niet goed chaggie zijn zeg.. nou moe
neuh, gestuiter bevalt me beter dan gestampquote:
Dat heb ik bij Zelda Twilight Princess, maar dan al sinds novemberquote:Op zaterdag 12 april 2008 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer lichtelijk gefrustreerd omdat ik al weken vast zit op een bepaald punt bij een Playstation spel en het mij vanochtend alweer niet is gelukt...
Voor je onderburen maakt het niet zoveel uit als je zou denkenquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
neuh, gestuiter bevalt me beter dan gestamp
like i carequote:Op zaterdag 12 april 2008 10:59 schreef Litpho het volgende:
Voor je onderburen maakt het niet zoveel uit als je zou denken.
* nectarientje stampt erop lostquote:
Ik ga zo weer een poging wagen. En anders flikker ik dat spel het raam uit...quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik bij Zelda Twilight Princess, maar dan al sinds november.
eerst op stampen en met een schaar bewerken en dan pas het raam uit flikkerenquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga zo weer een poging wagen. En anders flikker ik dat spel het raam uit...
Je bent een kenner!quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:40 schreef CherryLips het volgende:
eerst op stampen en met een schaar bewerken en dan pas het raam uit flikkeren.
Jij!quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik zou hem ook nog in brand steken, maar goed, dat ben ik.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:34 schreef TwistedDarling het volgende:
M'n vader heeft al helemaal een slechte dag. Die is wel een minuut beneden geweest en gelijk weer terug naar bed.
Het gaat nu al wat beter. We gaan zo samen appeltaart bakken.quote:
same here.. ik kan nog wel de krant gaan lezen en het gebruikelijke schoonmaakriedeltje gaan doen maar ik wil iets leuks doenquote:
zo'n tangojurkje?quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:07 schreef liefie_ het volgende:
Met alleen maar dingen die ik leuk vindkleren, boeken, chocolade, meubels
En dan word het een soort van huiskamer waarin alles te koop is
Zodat als de vrouw een jurkje past de man kan gaan zitten op een heerlijke stoel met een tof boek en die dan ook allebei koopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |