Precies, eigen schuldquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:49 schreef liefie_ het volgende:
Naja gelukkig ging haar verloofde dood
Moet ze maar niet van die jurkjes dragen lekker puh
Ik heb zelf al meer dan genoeg veel te veel aan kilo's.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:36 schreef nectarientje het volgende:
Wat een lief jurkje TD!Bij mij valt zoiets altijd uit als een positiejurk.. 10 kilo minder anyone?
Zon met boek en mangosinaasappelsap van de appie is fijn
Die verloofde, was dat die gozer die mij deed denken aan McDreamy?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:49 schreef liefie_ het volgende:
Naja gelukkig ging haar verloofde dood
Moet ze maar niet van die jurkjes dragen lekker puh
ja, die is zo dood als een pier! gescheurde aorta..quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Die verloofde, was dat die gozer die mij deed denken aan McDreamy?
Dan is het maar goed dat ik die serie niet ben gaan volgend destijds, als je zulkequote:Op vrijdag 11 april 2008 20:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja, die is zo dood als een pier! gescheurde aorta..
vond je diequote:Op vrijdag 11 april 2008 20:25 schreef TwistedDarling het volgende:
Dan is het maar goed dat ik die serie niet ben gaan volgend destijds, als je zulkemannen
uit de serie gooit dan is het waardeloos.
Niet zozeer die, ik heb hem ook maar één keer vluchtig voorbij zien komen en toen deed ie me aan McDreamy denken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
vond je die? Sjeetje, ik vond er geen klap aan.. Er zit hoe dan ook niets leuks in. Stomme jurkjes, stomme mannen, het is dat het na Grey's komt, anders zou ik het niet kijken
oe ja! jeroen!quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:29 schreef liefie_ het volgende:
Het is een stomme serie indd
Te veel zon ook nog
Hoewel ik vond die beste vriend van die dooie die er was toen ie dood ging wel
Whaha briljante uitdrukkingquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oe ja! jeroen!Daar mag de lamp wel bij aan blijven
euh ja dingetje, hoe heettie..quote:
zet je bril af, doe die lamp toch uit en hij is donkerquote:
b.g.b?quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
zet je bril af, doe die lamp toch uit en hij is donker![]()
Ik heb ook zo mijn voorkeur voor donker haar maar b.g.b
bij gebrek aan beterquote:
Als dat geen permanente hersenschade heeft opgeleverd...quote:
Geen last van.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:45 schreef liefie_ het volgende:
Damn als je het niet hebt is sex over al he!
Arhg
Voel me er prima bijquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:45 schreef AirwiN het volgende:
Als dat geen permanente hersenschade heeft opgeleverd...
Eenzaam...quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:48 schreef nectarientje het volgende:
Hoe is het zonder vrouw thuis?
Ik ook!quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik ben zonet in slaap gevallen toen ik op de bank een boek lag te lezen...
Ik voel een band!quote:
Ik zat op mn bed een boek te lezen, in het zonnetje. Moet je ook niet doen.quote:
Als het nou samen met jou was geweest...quote:
wehe die had ik ook in het H&M topic gepostquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[ afbeelding ]
I want!
Maar zo'n jurkje staat me toch niet.
Had hime me kei hard geschuptquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het nou samen met jou was geweest...
Nee hoor... Die weet als geen ander dat ik een vrouwenboezem nodig heb om tegen aan te schurken...quote:
Zodra die zich hier aandient, dan schop ik hem omdat hij jou twee weken alleen laat...quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:11 schreef liefie_ het volgende:
Dan had vriendje je kei hard geschupt als ie terug is
Wat dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:09 schreef CherryLips het volgende:
er is echt iets serieus mis met m'n pc of met het internet hier.
Ik kan op links klikken wat ik wil, maar hij vertikt ze te openen. In Explorer vertikt hij het uberhaupt om iets te openenquote:
Maar de zogenaamde eisenlijst van nectarientje daar zeg je niets over? Hoewel die even lang was.quote:
Tenzij: bier.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:38 schreef Q. het volgende:
Eisen zijn toch maar stom.
Ja! Vandaagquote:
Ik ben ook alweer lichtelijk gefrustreerd omdat ik al weken vast zit op een bepaald punt bij een Playstation spel en het mij vanochtend alweer niet is gelukt...quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb er nog maar weinig zin in, vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |