... en gelukkig ben ik niet de enige...quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:31 schreef liefie_ het volgende:
Als ik perse sex met iemand van starmaker zou moeten hebben dan toch me die anna denk ik
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:39 schreef liefie_ het volgende:
Volgens mij zitten wij ook wel vaak op een lijn als het over vrouwen gaat toch?
Waarom antwoord je niet op MSN?quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:21 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben zo geil als boter
Dat moet je natuurlijk nooit op fok zeggen maar toch
Doe die deur eens open, ik sta al tien minuten aan te bellen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:21 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben zo geil als boter
Dat moet je natuurlijk nooit op fok zeggen maar toch
Ons wel een beetje warm maken, maar dan niet thuis gevenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:58 schreef liefie_ het volgende:
All talk no action heren
Niet dat dat de bedoeling is hoor
Vriendje moet gewoon terug komen!
Het feit dat jij bezet bent houd jou ook niet tegen om met een ander in bed te duiken als de gelegenheid zich aanbiedt...quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:19 schreef liefie_ het volgende:
Jullie zijn toch allemaal bezet of watjes
Je zoekt wel een uitdaging volgens mijquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:19 schreef liefie_ het volgende:
Jullie zijn toch allemaal bezet of watjes
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat jij bezet bent houd jou ook niet tegen om met een ander in bed te duiken als de gelegenheid zich aanbiedt...
Nee hoor, vraag maar aan de andere hier, ik ben extreem luiquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:27 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Je zoekt wel een uitdaging volgens mij
Dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee hoor, vraag maar aan de andere hier, ik ben extreem lui
webct weer helemaal van slag natuurlijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:25 schreef TwistedDarling het volgende:
De uitslag van dat tentamen via WebCT van woensdag is er ook nog niet.
Iedereen helemaal nerveus/neureutisch op WebCT.
Dat (nog) niet. Het werkt al een hele poos echt goed,quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
webct weer helemaal van slag natuurlijk.
Dus je bent zelf net zo hard All talk, no action. Tutjequote:Op vrijdag 11 april 2008 18:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee hoor, vraag maar aan de andere hier, ik ben extreem lui
Ik mag en kan niet want ik heb vriendje!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:18 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dus je bent zelf net zo hard All talk, no action. Tutje
Precies, eigen schuldquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:49 schreef liefie_ het volgende:
Naja gelukkig ging haar verloofde dood
Moet ze maar niet van die jurkjes dragen lekker puh
Ik heb zelf al meer dan genoeg veel te veel aan kilo's.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:36 schreef nectarientje het volgende:
Wat een lief jurkje TD!Bij mij valt zoiets altijd uit als een positiejurk.. 10 kilo minder anyone?
Zon met boek en mangosinaasappelsap van de appie is fijn
Die verloofde, was dat die gozer die mij deed denken aan McDreamy?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:49 schreef liefie_ het volgende:
Naja gelukkig ging haar verloofde dood
Moet ze maar niet van die jurkjes dragen lekker puh
ja, die is zo dood als een pier! gescheurde aorta..quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Die verloofde, was dat die gozer die mij deed denken aan McDreamy?
Dan is het maar goed dat ik die serie niet ben gaan volgend destijds, als je zulkequote:Op vrijdag 11 april 2008 20:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja, die is zo dood als een pier! gescheurde aorta..
vond je diequote:Op vrijdag 11 april 2008 20:25 schreef TwistedDarling het volgende:
Dan is het maar goed dat ik die serie niet ben gaan volgend destijds, als je zulkemannen
uit de serie gooit dan is het waardeloos.
Niet zozeer die, ik heb hem ook maar één keer vluchtig voorbij zien komen en toen deed ie me aan McDreamy denken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
vond je die? Sjeetje, ik vond er geen klap aan.. Er zit hoe dan ook niets leuks in. Stomme jurkjes, stomme mannen, het is dat het na Grey's komt, anders zou ik het niet kijken
oe ja! jeroen!quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:29 schreef liefie_ het volgende:
Het is een stomme serie indd
Te veel zon ook nog
Hoewel ik vond die beste vriend van die dooie die er was toen ie dood ging wel
Whaha briljante uitdrukkingquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oe ja! jeroen!Daar mag de lamp wel bij aan blijven
euh ja dingetje, hoe heettie..quote:
zet je bril af, doe die lamp toch uit en hij is donkerquote:
b.g.b?quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
zet je bril af, doe die lamp toch uit en hij is donker![]()
Ik heb ook zo mijn voorkeur voor donker haar maar b.g.b
bij gebrek aan beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |