Ik neem aan dat je het over Leafmeisje hebt?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:26 schreef liefie_ het volgende:
Oeh wisten jullie dat loosmeisje eerst zo bij spuiten en slikken was en zei dat haar fantasie was het nog eens met een meisje te doen?

Nee, over een meisje dat loost, schijnbaar.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over Leafmeisje hebt?

Wow. En ik dacht nog wel dat we in de tweede ronde teveel tijd aan kletsen en te weinig tijd aan vragen hadden besteedquote:

Ik heb helemaal niks meegrekegen van die tweede rondequote:Op vrijdag 11 april 2008 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wow. En ik dacht nog wel dat we in de tweede ronde teveel tijd aan kletsen en te weinig tijd aan vragen hadden besteed.

Misschien hebben ze hem gewoon niet meegeteld, onze eerste en derde ronde waren prima tenslotte en dan worden we vanzelf eerstequote:Op vrijdag 11 april 2008 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks meegrekegen van die tweede ronde.

Hoezo verkloot?quote:

Wacht even, was jij toen niet aan het soppen op Depp en Fox?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks meegrekegen van die tweede ronde.

Megan Fox? Ik wist wel dat CL het in zich had...quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:47 schreef Litpho het volgende:
Wacht even, was jij toen niet aan het soppen op Depp en Fox?

Persoonlijk heb ik meer met Jorja Fox. Alhoewel die het uiteraard ook niet was. Maar niet meespelen in dat wanprodukt om de nostalgischer leden van mijn generatie geld uit te kloppen en wél meespelen in de West Wing maken dat natuurlijk een no-brainer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Megan Fox? Ik wist wel dat CL het in zich had...
[ afbeelding ]

Awww, arme jijquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:54 schreef liefie_ het volgende:
Meer van die plaatjes posten
Vriendje is al bijna een week weg dus de gedachten alleen al is voor mij tegenwoordig al te veel![]()
![]()

quote:Op vrijdag 11 april 200815:46 schreef liefie_ het volgende:
Huh? Ready Steady Cook op net 5 [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

*op zoek gaat naar foto's van Annemarie Brohm*quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:54 schreef liefie_ het volgende:
Niet van die plaatjes posten
Vriendje is al bijna een week weg dus de gedachten alleen al is voor mij tegenwoordig al te veel![]()
![]()

Jij bent gemeenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*op zoek gaat naar foto's van Annemarie Brohm*

Hime is weg dit weekend, dus we kunnen elkaars gemis opvullen...quote:

Liefie_, AirwiN. AirwiN, liefie_.quote:

Als je er uit ziet als leaf meisje dan spring ik nu in de treinquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hime is weg dit weekend, dus we kunnen elkaars gemis opvullen...

Tot straks dan!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:06 schreef liefie_ het volgende:
Als je er uit ziet als leaf meisje dan spring ik nu in de trein

Er zijn geen significante verschillen in mijn ogen, dus leef je uit.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Als je er uit ziet als leaf meisje dan spring ik nu in de trein

Dat zijn allebei aannames!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:10 schreef liefie_ het volgende:
Dat is niet want jij bent een man!
Zij is helemaal vrouw!

Voordeel voor vriendje is dat hij weet dat hij ook kan vreemdgaan als hij een lekker wijf tegen komt als hij twee weken van huis is. Dat zou jij immers ook doen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:12 schreef liefie_ het volgende:
Ik zou zo vreemd gaan als zij in mn bed lag
Erg he
Naja vriendje weet het ookdus dat scheelt haha

Dat is anders...quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voordeel voor vriendje is dat hij weet dat hij ook kan vreemdgaan als hij een lekker wijf tegen komt als hij twee weken van huis is. Dat zou jij immers ook doen...

Beroemd is tegenwoordig een rekbaar begrip. Hou je piemel tegen de Taj Mahal en iedereen kent je...quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:20 schreef liefie_ het volgende:
Hij mag ook een 'beroemd' iemand uit zoeken ja
Het moet wel eerlijk blijven

Ik stel voor dat we liefie_'s vriendje iets meer smaak gunnen. Iemand uit Starmaker of zoquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beroemd is tegenwoordig een rekbaar begrip. Hou je piemel tegen de Taj Mahal en iedereen kent je...

[Amsterdams kutaccent]Hallo, ik ben Sita en ik kom uit Ilpendam...[/Amsterdams kutaccent]quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:24 schreef Litpho het volgende:
Ik stel voor dat we liefie_'s vriendje iets meer smaak gunnen. Iemand uit Starmaker of zo.

Die hamster inderdaad.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[Amsterdams kutaccent]Hallo, ik ben Sita en ik kom uit Ilpendam...[/Amsterdams kutaccent]
Wie?

Dealquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:29 schreef Anthraxx het volgende:
Dus de volgende PubQuiz mag ik niet meedoen omdat we dan geen eerste worden?

Al zal ik die hollende Anna in de videoclip van 'Damn, I think I love you' nooit meer van mijn netvlies zal afkrijgen vrees ik...quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:29 schreef Litpho het volgende:
Die hamster inderdaad.

... en gelukkig ben ik niet de enige...quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:31 schreef liefie_ het volgende:
Als ik perse sex met iemand van starmaker zou moeten hebben dan toch me die anna denk ik

quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:39 schreef liefie_ het volgende:
Volgens mij zitten wij ook wel vaak op een lijn als het over vrouwen gaat toch?

Waarom antwoord je niet op MSN?quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:21 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben zo geil als boter
Dat moet je natuurlijk nooit op fok zeggen maar toch

Doe die deur eens open, ik sta al tien minuten aan te bellen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:21 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben zo geil als boter
Dat moet je natuurlijk nooit op fok zeggen maar toch

Ons wel een beetje warm maken, maar dan niet thuis gevenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:58 schreef liefie_ het volgende:
All talk no action heren
Niet dat dat de bedoeling is hoor
Vriendje moet gewoon terug komen!

Het feit dat jij bezet bent houd jou ook niet tegen om met een ander in bed te duiken als de gelegenheid zich aanbiedt...quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:19 schreef liefie_ het volgende:
Jullie zijn toch allemaal bezet of watjes

Je zoekt wel een uitdaging volgens mijquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:19 schreef liefie_ het volgende:
Jullie zijn toch allemaal bezet of watjes

quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat jij bezet bent houd jou ook niet tegen om met een ander in bed te duiken als de gelegenheid zich aanbiedt...

Nee hoor, vraag maar aan de andere hier, ik ben extreem luiquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:27 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Je zoekt wel een uitdaging volgens mij

Dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee hoor, vraag maar aan de andere hier, ik ben extreem lui

webct weer helemaal van slag natuurlijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:25 schreef TwistedDarling het volgende:
De uitslag van dat tentamen via WebCT van woensdag is er ook nog niet.
Iedereen helemaal nerveus/neureutisch op WebCT.

Dat (nog) niet. Het werkt al een hele poos echt goed,quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
webct weer helemaal van slag natuurlijk.

Dus je bent zelf net zo hard All talk, no action. Tutjequote:Op vrijdag 11 april 2008 18:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee hoor, vraag maar aan de andere hier, ik ben extreem lui

Ik mag en kan niet want ik heb vriendje!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:18 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dus je bent zelf net zo hard All talk, no action. Tutje

Precies, eigen schuldquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:49 schreef liefie_ het volgende:
Naja gelukkig ging haar verloofde dood
Moet ze maar niet van die jurkjes dragen lekker puh

Ik heb zelf al meer dan genoeg veel te veel aan kilo's.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:36 schreef nectarientje het volgende:
Wat een lief jurkje TD!Bij mij valt zoiets altijd uit als een positiejurk.. 10 kilo minder anyone?
Zon met boek en mangosinaasappelsap van de appie is fijn

Die verloofde, was dat die gozer die mij deed denken aan McDreamy?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:49 schreef liefie_ het volgende:
Naja gelukkig ging haar verloofde dood
Moet ze maar niet van die jurkjes dragen lekker puh

ja, die is zo dood als een pier! gescheurde aorta..quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Die verloofde, was dat die gozer die mij deed denken aan McDreamy?

Dan is het maar goed dat ik die serie niet ben gaan volgend destijds, als je zulkequote:Op vrijdag 11 april 2008 20:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja, die is zo dood als een pier! gescheurde aorta..

vond je diequote:Op vrijdag 11 april 2008 20:25 schreef TwistedDarling het volgende:
Dan is het maar goed dat ik die serie niet ben gaan volgend destijds, als je zulkemannen
uit de serie gooit dan is het waardeloos.

Niet zozeer die, ik heb hem ook maar één keer vluchtig voorbij zien komen en toen deed ie me aan McDreamy denken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
vond je die? Sjeetje, ik vond er geen klap aan.. Er zit hoe dan ook niets leuks in. Stomme jurkjes, stomme mannen, het is dat het na Grey's komt, anders zou ik het niet kijken

oe ja! jeroen!quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:29 schreef liefie_ het volgende:
Het is een stomme serie indd
Te veel zon ook nog
Hoewel ik vond die beste vriend van die dooie die er was toen ie dood ging wel

Whaha briljante uitdrukkingquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oe ja! jeroen!Daar mag de lamp wel bij aan blijven

euh ja dingetje, hoe heettie..quote:

zet je bril af, doe die lamp toch uit en hij is donkerquote:

b.g.b?quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
zet je bril af, doe die lamp toch uit en hij is donker![]()
Ik heb ook zo mijn voorkeur voor donker haar maar b.g.b

bij gebrek aan beterquote:

Als dat geen permanente hersenschade heeft opgeleverd...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |