Ik wel. Tips nodig?quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja hoi!
Ik kan echt niet goed chaggie zijn zeg.. nou moe
neuh, gestuiter bevalt me beter dan gestampquote:
Dat heb ik bij Zelda Twilight Princess, maar dan al sinds novemberquote:Op zaterdag 12 april 2008 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer lichtelijk gefrustreerd omdat ik al weken vast zit op een bepaald punt bij een Playstation spel en het mij vanochtend alweer niet is gelukt...
Voor je onderburen maakt het niet zoveel uit als je zou denkenquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
neuh, gestuiter bevalt me beter dan gestamp
like i carequote:Op zaterdag 12 april 2008 10:59 schreef Litpho het volgende:
Voor je onderburen maakt het niet zoveel uit als je zou denken.
* nectarientje stampt erop lostquote:
Ik ga zo weer een poging wagen. En anders flikker ik dat spel het raam uit...quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik bij Zelda Twilight Princess, maar dan al sinds november.
eerst op stampen en met een schaar bewerken en dan pas het raam uit flikkerenquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga zo weer een poging wagen. En anders flikker ik dat spel het raam uit...
Je bent een kenner!quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:40 schreef CherryLips het volgende:
eerst op stampen en met een schaar bewerken en dan pas het raam uit flikkeren.
Jij!quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik zou hem ook nog in brand steken, maar goed, dat ben ik.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:34 schreef TwistedDarling het volgende:
M'n vader heeft al helemaal een slechte dag. Die is wel een minuut beneden geweest en gelijk weer terug naar bed.
Het gaat nu al wat beter. We gaan zo samen appeltaart bakken.quote:
same here.. ik kan nog wel de krant gaan lezen en het gebruikelijke schoonmaakriedeltje gaan doen maar ik wil iets leuks doenquote:
zo'n tangojurkje?quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:07 schreef liefie_ het volgende:
Met alleen maar dingen die ik leuk vindkleren, boeken, chocolade, meubels
En dan word het een soort van huiskamer waarin alles te koop is
Zodat als de vrouw een jurkje past de man kan gaan zitten op een heerlijke stoel met een tof boek en die dan ook allebei koopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |