abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58055581
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
Sjak, tof dat er zo met je wordt meegeleefd, zet em op!
En owlet: fijn dat het goed gaat met je boontje Is altijd fijn om het hartje te horen
[..]

Mijn buik jeukt ondraaglijk, vooral als ik net onder de douche ga staan, dan MOET ik krabben.
De tubes mentholgel vliegen er door heen (zo'n 1 in de week)
Gek wordt ik ervan, maarja donderdag weer naar de VK, misschien weet zij nog wat.
Ohja en de 22e dan hebben we een pretecho! Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien, je hoort zoveel verschillende ervaringen en verhalen.
Nu richting bedje, truste mede-zwangere (op naar een rustige nacht voor allen)
Menthol gel geeft een 30 minuten rust en dan komt het verhevigd terug.
Kun je beter antiPrrrrikgelei (na muggenbulten- Kruidvat) smeren.
pi_58055623
Klinkt als een goed vlos-bezoekje, Owlet. Kan erg bevrijdend/opluchtend voelen om vorige bevallingen en alles wat daar bij komt kijken te bespreken, zeker met de vlos. Goed trouwens dat je dat weegschaalgebeuren aangekaart hebt. Ik begrijp dat wegen ook niet zo goed. Ik ben nooit gewogen bij mijn vlos. Ben bij mijn 1e zelfs 24 kilo aangekomen en er is geen haan die er naar gekraaid heeft. (Nou woog ik daarvoor ook 47 kilo, dus ik kon er wel wat bij hebben, maar toch.) Mijn schoonzusje zit bij een vlos die haar iedere keer weegt en die doet ook standaard moeilijk over haar gewicht. De vorige 2 keer was ze teveel aangekomen en de laatste keer te weinig. Pfff, wat een gezeur. Als de baby maar goed groeit toch? Laten ze dat lekker in de gaten houden!

Wij hebben gisteren de verjaardag van Tinka alvast gevierd (die is vrijdag jarig, maar dan kunnen we niet). Hele morgen en middag huis bomvol visite en ondanks dat ik toch wel lekker geholpen werd bij alles, was ik brak aan het eind van de middag, zowel geestelijk als lichamelijk. Alles gonsde in mijn hoofd, was emo, veel harde buiken (waarvan ik er zelfs 1 weg moest puffen, schrik!) en mijn lichaam voelde alsof ik overreden was. Deed me denken aan de kraamtijd, dus moeten wel hormonen zijn geweest, lijkt me. Moest vandaag -heel vroeg- naar de andere kant van het land voor een crematie (van mijn eigen oom nog wel) maar heb manlief alleen laten gaan. Ik vertrouwde het echt niet, was als de dood dat ik daar ergens in een ziekenhuis zou belanden met vroegtijdige weeën. Achteraf voelt het toch als een goede keuze, heb me de hele dag zo gevoeld. Inmiddels gaat het gelukkig een stuk beter.

Sjak, alle succes morgen! Fijn als het vannacht spontaan al begint, maar inleiden is ook
  maandag 14 april 2008 @ 23:01:54 #103
62233 Jelief
ikke lief!
pi_58056069
* Jelief nestelt zich morgen onder de ramen van de verlosafdeling
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_58056221
Houden ze de groei van de baby niet (mede) door het wegen in de gaten dan..?
Na zo'n dag kun je iid wel een rustdag gebruiken Mammietje, denk dat ik ook thuis was gebleven (en met een boek in bed!)
Morgen weer een keuring hier, denk dat we de bevalling eens door gaan nemen en Berry gaat dus mee, ben benieuwd

Sjak, succes morgen, denk dat iedereen hier aan je denkt straks
  maandag 14 april 2008 @ 23:10:34 #105
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_58056364
Sjak, succes morgen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_58056990
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:06 schreef FoN het volgende:
Houden ze de groei van de baby niet (mede) door het wegen in de gaten dan..?
Na zo'n dag kun je iid wel een rustdag gebruiken Mammietje, denk dat ik ook thuis was gebleven (en met een boek in bed!)
Morgen weer een keuring hier, denk dat we de bevalling eens door gaan nemen en Berry gaat dus mee, ben benieuwd
Dus jij denkt dat ik bij mijn eerste zwangerschap er een puber uitgeperst heb?! Ik was met mijn 2e zwangerschap véél minder aangekomen maar mijn dochter was toch bijna een kilo zwaarder dan mijn zoon (de 1e dus). Zegt niets dus (nah ja... over je trek in gevulde koeken misschien! )
Met dat boek in bed, oooh... dat lijkt me lekker zeg! Was helaas geen optie, mijn 2 peuters waren het daar helaas niet mee eens! Maar is wel een ontzettend aantrekkelijk idee voor zondag, na de bruiloft waar we 2 dagen heen moeten. Ga es ff manlief inlichten over zijn dagbesteding zondag!

Spannend, dat bevalling doornemen! Dat maakt dat het wel heel dichtbij komt ineens!
pi_58057906
Lucas (2,5) vindt het heerlijk, die komt er gewoon bijliggen met een eigen boek en een stapel knuffelbeesten Heel gezellig Wij zijn vanavond om 5 uur alle drie gaan liggen, papa eventjes voor de gezelligheid erbij, die ging koken. Werden we om half 9 pas wakker
2 dagen bruiloft, is't heel ver weg oid? Zal ook wel vermoeiend zijn zeg, sla vast wat lekkere niet-kruimelende snacks in voor zondag bij't lezen
Ik heb gewoon zin in bevallen op't moment Zal tegen die tijd wel anders zijn
  dinsdag 15 april 2008 @ 06:13:08 #108
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58059329
Mammietje, ik heb ook begrepen dat het wegen wel degelijk een functie heeft. O.a. voor het kindje en als je teveel aankomt dat het zou kunnen duiden op bijvoorbeeld zwangerschapsvergiftiging vanwege teveel vocht vast houden et cetera.

Nou doet mijn verloskundige echt niet moeilijk over mijn gewicht. Ik zal in totaal zo'n 20 kilo aankomen, en dat gaat er ook wel weer vanaf. Ik was een keer 2,5 kilo aangekomen in een maand en de rest dus een pondje per week, wat volgens hem niet raar was.

Als alles op orde is ga ik ook niet erg enthousiast lijnen, maar zeker wel mijn eetpatroon aanpassen en natuurlijk gewoon weer bewegen, waar ik nu niet veel kans toe krijg. En over en jaar zien we wel weer.

Om 11:00 komt de kraamzorg en stiekem ben ik er een beetje zenuwachtig voor. Alles komt nu echt dichtbij.

Sjak, vandaag de grote dag en je bent al bijna in het ziekenhuis. Ik hoop dat het al spontaan begonnen was, zo niet, heel veel succes zometeen!
  dinsdag 15 april 2008 @ 06:35:59 #109
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58059377
Ik had een vraagje aan de dames hier... Wel een beetje een rotvraag, maar het gaat over het feit dat wanneer je aan het bevallen bent en je scheurt uit, en later word je dichtgenaaid.. Wie kon er ook ondanks de verdoving voelen dat de naald erin ging, er doorheen ging, en er weer uitkwam, en dat gepaard met helse pijn ??!!

Ik vond dat hele gedoe persoonlijk naarder dan de hele bevalling..

Vraag me af of er dames zijn of er dames zijn die dat met me delen?
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_58059383
Ohwja owlet; dat wilde ik nog zeggen;

Fijn dat je dus niet op de weegschaal hoeft als je er zo tegenop ziet! Ook goed dat je het gezegd hebt!

Kennelijk is het bij mijn vk normaal om niet op de weegschaal te gaan, daar is nooit een woord over gevallen. Mijn beste vriendin die daar 2 keer heeft gelopen hoefde ook nooit op de weegschaal.
Ik ben wel mezelf gaan wegen thuis, en dat is me meegevallen (ik was goed afgevallen de 2 jaar ervoor, maar vlak voor ik wist dat ik zwanger was voelde ik me al opzwellen, en dat klopte dus, ik was zwanger Weet helaas ook niet mijn exacte startgewicht, kan zijn dat dat minder is geweest dan ik gok).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_58059456
Bij onze vk deden ze ook niet aan wegen (bij Sara iig). Ik was ook niet van plan om dat nu wel te doen, ik denk dat je het zelf ook in de gaten kan houden. Vocht vasthouden deed ik toen wel, maar dat kun je ook gewoon zien aan bijv.voeten en vingers.

Red Cat, nee, ik heb er echt niets van gevoeld....
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 15 april 2008 @ 08:21:00 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58059825
Ik ben ook helemaal geen fan van de weegschaal, maar vond het ook geen ramp. Ineens veel aankomen kan oa. ook duiden op zwangerschapssuiker en dan heb ik toch liever dat ze dat eerder dan later doorhebben.
Scheelt wel dat ik tot de risicogroep behoorde, maar toch.
pi_58059927
Volgens mijn VK trek je zelf wel aan de bel als je ineens veel bijkomt of afvalt, dat merk je nl ook wel aan andere dingen als de weegschaal denk ik

* Bla_Bla_Bla negeert de post van Red_cat lalalalalalala niks gehoord over naalden en andere enge dingen
  dinsdag 15 april 2008 @ 08:32:50 #114
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_58059949
Sjakkie! Kom op, he?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 15 april 2008 @ 08:33:52 #115
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58059958
Mijn vk weegt ook niet. De vk waar ik de vorige kere liep trouwens wel.
Ik sta zelf wel regelmatig op de weegschaal. De vorige keer ben ik zowat 20 kilo aangekomen en ik hoop hard dat dat deze keer minder wordt. Tot nu toe valt het mee, pas 2 kilo, maar ik heb nog ff te gaan.

Gisterenavond voelde ik beebje voor het eerst echt schoppen. Ik had al wel eerder wat vaag draaiende bewegingen gevoeld waarvan ik twijfelde of het beeb wel was maar nu wist ik het helemaal zeker
pi_58060192
Sjak

Ik gok op een zusje voor Jetske
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_58060251
Fijn dat het weer wat beter met je gaat Libel en goed dat je je nichtje hebt gevraagd uit te komen helpen!
pi_58060490
zettem op Sjak!

Bij Amber ben ik aan het begin gewogen en aan het einde, maar verder niet. Zo hoefde ik ook nooit urine me te nemen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 15 april 2008 @ 09:17:29 #119
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_58060539
Sjak, SUCCES!!!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_58060874
Weegschalen zijn idd rotdingen, en ik ben er ook absoluut geen fan van. Mijn vk weegt dus wel en aan de ene kant is het wel goed om het in de gaten te houden. Zo vertelde ze me dat een pond per week aankomen de norm is. (als ik het fout heb corrigeer me maar echt precies weet ik het niet)
Dus toen ik op de weegschaal stond en ik in 4 weken tijd 5 kilo was aangekomen was dat voor mezelf al geen pretje (ik voel me al zo'n kamerolifant op dit moment) en vond de vk het ook tijd om mijn gewicht in de gaten te houden.
Het kan namelijk duiden op zwangerschapssuiker, en dan mag je toch blij zijn dat ze er op tijd bij kunnen zijn. En er wat aan kunnen doen.
Nou neem ik aan dat als je zelf merkt dat je erg veel aankomt je het misschien ook wel aankaart bij je VK, het kan iig geen kwaad lijkt me om het te checken.
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:37:11 #121
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_58061827
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 06:35 schreef Red_Cat het volgende:
Ik had een vraagje aan de dames hier... Wel een beetje een rotvraag, maar het gaat over het feit dat wanneer je aan het bevallen bent en je scheurt uit, en later word je dichtgenaaid.. Wie kon er ook ondanks de verdoving voelen dat de naald erin ging, er doorheen ging, en er weer uitkwam, en dat gepaard met helse pijn ??!!

ik heb het ook degelijk gevoeld, terwijl gyn zei dat dit onmogelijk was.. en was inderdaad een héél pijnlijke bedoening.. maar ik was ook zo suf van die 13uur stormweeën op te vangen dat ik dacht dat ik er gewoon daardoor gevoeliger door was...
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:38:59 #122
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_58061864
jojogirl een mooi en zalig gevoel hé meid

Hier geniet ik er nog elke dag van, die stampjes, ook al heeft ze het ook vaak op ribben en blaas gemunt.. neem het er tot nu toe nog graag bij

Sjak.. hopelijk gaat het vlotjes meid.... of heb je je beebje al in je armen...
pi_58062085
Hoppa Sjak!

Hier nu af en toe ook een stampje in plaats van het gebruikelijke gekriebel aan de binnenkant. Leuk gevoel die stampjes. En TARA is jaloers dat hij het nog niet kan voelen en ik wel

Weet iemand wanneer je het aan de buitenkant ongeveer kan voelen? Duurt dat nog erg lang?
pi_58062311
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:51 schreef freecell het volgende:
Weet iemand wanneer je het aan de buitenkant ongeveer kan voelen? Duurt dat nog erg lang?
Hangt er ook een beetje vanaf hoe jouw buikje is. Ik heb nogal een vetlaagje dus misschien duurde het bij mij wel iets langer. Verschilt natuurlijk per persoon.
Mijn vriend kon het denk ik tussen de 20 en 22 weken wel duidelijk voelen. In het begin moest ik zijn hand nog wel een beetje stevig aandrukken tegen me buik anders voelde hij het niet.

Ik heb ook nog even een vraagje :
Wanneer begint die nesteldrang eigenlijk? En waaraan merk je het eigenlijk?
Of verschilt dat ook per persoon? Ik ben toch al zo'n regelmuts die alles goed voor elkaar wil hebben, en nu ik vergeleken met de vorige zwangerschap best wel energiek ben doe ik ook nog best wel veel in huis.
Ik heb de vorige keer geen nesteldrang gehad, de hele zwangerschap was een ramp qua energie en gezondheid

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2008 11:06:01 ]
  dinsdag 15 april 2008 @ 11:07:44 #125
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_58062393
dat hangt er van af freecell.. bij Luna heeft ventje nooit het stampen gevoeld en dit beebje stampt lustig er op los als hij mij nog maar aanraakt... denk ongeveer bij 20 weken dat ventje voor eerste keer gevoeld heeft
pi_58062498
Dan al, dat is snel
Ik ben nou 19 weken en voel het zelf nog maar net Maar hier ligt de placenta aan de voorkant, dus het zal wel iets langer duren gok ik zo.
  dinsdag 15 april 2008 @ 11:15:32 #127
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_58062550
Sjak, ik duim voor je! Zet 'm op!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 15 april 2008 @ 11:37:08 #128
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58062987
Heel veel succes Sjak
pi_58064296
Go Sjak!
Libel goed dat 't wat beter gaat en lief van je nichtje dat ze effe bijspringt
Net gekeurd, alles nogsteeds goed, wordt wel een beetje saai hoor Maar liever saai dan dat er iets gebeurt he?
Vanaf vrijdag mag ik!
pi_58064489
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:29 schreef FoN het volgende:
Go Sjak!
Libel goed dat 't wat beter gaat en lief van je nichtje dat ze effe bijspringt
Net gekeurd, alles nogsteeds goed, wordt wel een beetje saai hoor Maar liever saai dan dat er iets gebeurt he?
Vanaf vrijdag mag ik!
Dan alweer joh?
Gaat hard ineens hier!
  dinsdag 15 april 2008 @ 13:17:12 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58065394
Ik ben zo benieuwd hoe het met Sjak is! Nog maar een er tegenaan voor de zekerheid.
pi_58065745
Tsja, het is spannend.. ik heb niet het hele verhaal mee gekregen maar ze zou vandaag ingeleid worden?
  dinsdag 15 april 2008 @ 14:19:29 #133
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_58066591
quote:

Gelukkig niet! Ben bij beide vorige bevallingen (ondanks knip) uitgescheurd en door de verdoving voelde ik bij het hechten alleen gekriebel.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_58067142
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 11:12 schreef freecell het volgende:
Dan al, dat is snel
Ik ben nou 19 weken en voel het zelf nog maar net Maar hier ligt de placenta aan de voorkant, dus het zal wel iets langer duren gok ik zo.
Hoe voelt dat dan? Die schopjes? Is het bij jou ook het eerste, ja toch?

En voor de vanbuiten-voelbare schopjes? Hoe is dat? Hoe voelt dat vanbuitenuit?
pi_58067268
In het begin als een klein tikje, een klein schokje.
En op het eind zie je de bulten voorbij schuiven
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:42:18 #136
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_58068001
Kreeg een sms-je van Sjak. Ze vroeg of ik het jullie wilde doorgeven:
quote:
Hoi. Helaas hebben wij nog geen nieuws. Wel weëen maar niet effectief. Best wel pijnlijk en teleurstellend. Het ziet er naar uit dat het nog wel een nachtje gaat duren.
Heb terug gesms-ed dat al het werk nu niet voor niets is. En dat we allemaal meeleven.
Ik ga gewoon weer verder met nagels bijten hier.
pi_58068171
Arme Sjak Ik ga duimen dat het zomaar inene snel zal gaan!
pi_58068207
Spannend! Maar het kan zo maar ineens doorzetten, ik duim toch nog steeds voor een kindje dat vanavond geboren gaat worden.
  dinsdag 15 april 2008 @ 16:25:11 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58068717
Bedankt voor de update Dutch...
Wat balen dat het nog niet wil doorzetten!
Hou vol Sjak!
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 16:26:40 #140
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_58068748
* Macka66 duimt mee met owlet en snoopy
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_58068829
Sjak... hou vol !
balen dat het nog niet ècht op gang lijkt... maar het is waar: niets is voor niets !
pi_58069050
Sjak en ! Komt goed! Hopelijk is je baby er snel na al die moeite!
  dinsdag 15 april 2008 @ 17:57:19 #143
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58070359
Zet hem op Sjak!
Saartje
pi_58070700
Sjak, balen dat 't nog niet zo doorzet, zet 'm op meid!!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 15 april 2008 @ 18:27:48 #145
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58070846
Sjak zet hem op! Hopelijk zet het gauw door!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_58071021
Balen Sjak dat t niet doorzet
Heel veel sterkte en succes, hopelijk gaat t straks ineens snel!!!!!
  Jubileum moderator dinsdag 15 april 2008 @ 20:14:56 #147
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58073142
He verdorie Sjak, dat is zo uitputtend, zoveel pijn en dan geen effect. Sterkte
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 15 april 2008 @ 20:19:40 #148
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58073235
quote:

Dit herken ik wel. Het hechten was verschrikkelijk. Ik kreeg 'maar' twee verdovingen op meer dan 10 hechtingen (vk was de tel kwijt en ik dacht dat ik gek aan het worden was). De naald heb ik ook gezien en alles gevoeld. Ik vond dat echt heel, heel, erg.

Arme Sjak, schiet niet op zo.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_58074126
Arme Sjak. Zet hem op meid!
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:49 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Hoe voelt dat dan? Die schopjes? Is het bij jou ook het eerste, ja toch?

En voor de vanbuiten-voelbare schopjes? Hoe is dat? Hoe voelt dat vanbuitenuit?
HIer ook de eerste inderdaad. En het voelde in het begin alsof mijn darmen rommelden en plopten, maar toch net anders. En daarna alsof iemand de binnenkant van mijn buik met een klein kwastje aan het schilderen was. Dat kietelde echt, niet echt aangenaam
En nu zijn het die "rommeltjes" alleen veel sterker en ook plofjes en stampjes. Die stampjes zijn echt herkenbaar en heel grappig.

Vandaag bijvoorbeeld toen ik ging gitaarspelen (had ik al heel lang niet meer gedaan) vanaf de eerste 2 aanslagen was het een groot gestamp in mijn buik. Beeb had er blijkbaar een mening over
Geen idee of die mening positief of negatief was
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:21:02 #150
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_58074652
@Red_Cat: Bij de eerste heb ik van het hechten helemaal niets gevoeld, bij de tweede ging ik door het plafond van de pijn. Verschrikkelijk vond ik het. Nochtans beweerde de gyn dat ze het verdoofd had, maar daar geloof ik tot op de dag van vandaag geen jota van
pi_58074995
Ben zo benieuwd hoe het nu met Sjak en gezin is...
pi_58075025
Hoi allemaal,

Sjak, ik lees het net allemaal. Veel sterkte.

Hier alles redelijk goed. Alleen steeds veel te hoge bloeddruk. Moest daarom naar het ziekenhuis.
Maar na controle (CTG, urine, bloed en echo) was alles gelukkig OK.
Moet alleen nu wel heel rustig aandoen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_58075648
Lang niets gehoord Flowerbox, rot van de bloeddruk, maar fijn dat ze je goed in de gaten houden en het nog ok is. Niet lang meer nu
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:59:52 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_58075657
Sjak, wat een vervelende dag voor je dat het niet wil vlotten. Ik hoop echt dat je die kleine snel in je armen hebt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 15 april 2008 @ 22:10:56 #155
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_58075972
Sjak, ik denk aan je. Hoop dat het inmiddels toch ineens wil vlotten
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_58076026
Sjak, ook ik denk aan je
  dinsdag 15 april 2008 @ 22:37:48 #157
62233 Jelief
ikke lief!
pi_58076594
Ik was vanavond in het ziekenhuis en heb even buiten naar de ramen staan kijken. Raar idee om te weten dat iemand die je (vaag) kent daar ligt te bevallen. In ieder geval even aan haar gedacht
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_58080559
Sjak, ik hoop van harte dat het heeft doorgezet en anders dat het vandaag voorspoedig gaat
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 16 april 2008 @ 07:40:47 #159
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58080675
och, nog geen nieuws van Sjak?

Sterkte Sjak! (en Schanul ook natuurlijk )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_58081608
Goeiemorgen allemaal, nog steeds geen nieuws van Sjak?
Ben benieuwd of het allemaal een beetje wil vlotten.
We leven iig allemaal met je mee Sjak!
  woensdag 16 april 2008 @ 09:51:45 #161
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58082457
Sjak, hopelijk lig je al uit te rusten. Zoniet, geef de moed niet op! 't Kan niet lang meer duren!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_58082789
Ik ben benieuwd naar Sjak!
(eigenlijk wel grappig, hele topic leeft mee Ik ken haar niet, maar heb toch écht wel regelmatig aan haar gedacht gisteren, haha)
  woensdag 16 april 2008 @ 10:17:38 #163
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_58082963
Leuk is dat hè Freecell? Welkom op OUD.

Heb gisteravond nog 1 smsje van haar gehad, daarna niks meer. Durf haar ook niet te sms-en nu.
quote:
Helaas nog steeds niets. Ik heb nu een epiduraal zodat we wat kunnen rusten.
Was iets voor tienen dat ik het kreeg. Dus ik ben wel heel benieuwd hoe ze nu de nacht doorgekomen is. Of ze uberhaupt rust heeft gehad, of dat de nacht juist 'verlossing' heeft gebracht.

[ Bericht 3% gewijzigd door dutchie op 16-04-2008 11:13:17 ]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 april 2008 @ 10:34:12 #164
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_58083344
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef freecell het volgende:
Ik ben benieuwd naar Sjak!
(eigenlijk wel grappig, hele topic leeft mee Ik ken haar niet, maar heb toch écht wel regelmatig aan haar gedacht gisteren, haha)
Ik weet anders heel goed wie Sjak is
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_58083421
Jeetje, ik hoop dat we zo goed nieuws van Sjak te horen gaan krijgen.
  woensdag 16 april 2008 @ 10:56:40 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58083853
Wel 'fijn' dat ze een ruggeprik gekregen heeft om wat rust te kunnen krijgen, als je zo de hele nacht door moet lijkt me echt niet fijn.
Laten we hopen dat het inmiddels al gebeurd is, of dat het anders dan iig in volle gang is!
pi_58084181
Lalalalala
pi_58084256
Ik ben vandaag alweer/pas 8 weken! Tjeetje. Ik heb gelukkig niet meer zoveel krampen, maar wel de hele dag misselijk en onvoorstelbaar moe. Wat ik wel echt vervelend vind is dat ik al 5 dagen hoofdpijn heb. Weet iemand daar iets tegen?
pi_58084286
Hoofdpijn heb ik ook opeens meer dan normaal. Mijn tactiek is negeren, dus ik dek niet dat je daar veel aan hebt

Het is vandaag heel druk in mijn buik Erg lollig
pi_58084368
Mijn moeder heeft gezegd dat ik best af en toe een paracetamol mag slikken, maar ergens voelt dat toch niet helemaal goed... Oh, en stinkende middeltjes heeft geen zin, want dat kots ik er uit!
pi_58084371
ik heb ook een tijdje veel hoofdpijn gehad, het advies dat ik kreeg is vooral veel drinken.
en anders mag paracetamol ook gewoon

Ik ben komende vrijdag gewoon al 30 weken zwanger , dus nog maar 10 weken...en nog maar 6 weken werken
pi_58084467
Jeetje Bla!!

Ik drink sowieso elke dag min. 1,5 liter water, en dan ook nog thee en sapjes erbij. Dus ik ga ervan uit dat ik wel genoeg drink, maar zal voor de zekerheid het watergehalte nog een beetje opschroeven!
pi_58084585
hm dat lijkt me idd genoeg wat je qua vocht binnenkrijgt
helaas geen andere tips hier
pi_58084601
Gaat hard Bla Maar wel een lekker idee lijkt me, je hebt nu echt wat om naar uit te gaan kijken. Al kunnen 10 weken dan natuurlijk erg lang duren
Sowieso gaat t bij iedereen hard vind ik. Lijkt wel als de eerste 12 weken voorbij zijn de weken opeens vliegen

Ben benieuwd naar Sjak!
  woensdag 16 april 2008 @ 11:31:50 #175
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58084640
Reinhilde het kan soms helpen als je de schouderbanden van je BH strakker zet
Ongemerkt kunnen je borsten een beetje veranderen en meer aan je nek 'trekken/hangen'. Schouderbandjes strakker zetten kan hoofdpijn voorkomen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_58084645
ja is ook wel een lekker idee, al krijg ik er heeeeel af en toe ook wel een beetje een paniekerig gevoel bij....zo'n bevalling is natuurlijk niet iets waar je om staat te springen hihi

ben ook benieuwd naar Sjak, vind het wel tijd voor verse baby's incl foto's
pi_58084770
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:31 schreef E.T. het volgende:
Ongemerkt kunnen je borsten een beetje veranderen en meer aan je nek 'trekken/hangen'. Schouderbandjes strakker zetten kan hoofdpijn voorkomen
Goed idee ET, het zou daar best wel eens door kunnen komen. Ik ben vorige week op nieuwe BH-jacht gegaan, maar mijn maat hadden ze niet, dus die is besteld. Mijn omvang is hetzelfde, maar ik zit nu al een cup groter op F

En geen van mijn huidige BH's past goed. Dus nog maar even afwachten tot de BH-winkel belt.
pi_58084795
Ok, meteen geprobeerd om bandjes kleiner te maken, maar ze zitten al op hun kleinst
  woensdag 16 april 2008 @ 12:07:16 #179
54772 Silmarwen
pi_58085418
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:31 schreef E.T. het volgende:
Ik kreeg inderdaad gigantische hoofd- en nekpijn omdat mijn BH's te klein werden. Bij mij werkte het verstellen van de bandjes niet meer en dus heb ik andere BH's nu en de hoofdpijn verdween snel. Natuurlijk heb ik af en toe nog wel wat hoofdpijn en een paracetamolletje mag echt. Je mag er maximaal 6 op een dag van wat ik begrepen heb.

Pfff, ik hoop dat Sjak nu wel klaar is en lekker haar beepje in de armen heeft!
pi_58085482
IK HEB NET DE BABY GEVOELD denk ik
voelde zo'n beetje als spiertrekkingetje maar dan niet van 'n "eigen" spier, beetje zoals je ooglid dat soms zo kan trillen, beetje plopje, beetje stampje. Is dat het? Ja toch?

En Sjak, heel, heel, heel erg veel sterkte!
pi_58085510
Silmarwen, fijn, ik ga meteen na de lunch een paracetamol innemen, wie weet kan ik dan even rusten vanmiddag. En Liza! Wat heerlijk!
pi_58085621
hihi Liza ik denk dat je idd de baby hebt gevoeld, tenminste zoals jij het beeschrijft voelde ik t in t begin ook. Leuk he
  woensdag 16 april 2008 @ 12:17:58 #183
54772 Silmarwen
pi_58085636
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:10 schreef OooLizaooO het volgende:
IK HEB NET DE BABY GEVOELD denk ik
voelde zo'n beetje als spiertrekkingetje maar dan niet van 'n "eigen" spier, beetje zoals je ooglid dat soms zo kan trillen, beetje plopje, beetje stampje. Is dat het? Ja toch?

En Sjak, heel, heel, heel erg veel sterkte!
Yep! Althans zo beschreef ik het altijd. Alsof je een trillend oogspiertje in je buik voelt.

Trouwens Reinhilde. Er wordt wel geadviseerd niet langer dan een week elke dag paracetamol in te nemen zonder overleg met de huisarts. Maar ik ben drie keer goed ziek geweest en elke keer kreeg ik weer te horen, maximaal 6 paracetamol per 24 uur en niet langer dan een week.

Ik geloof dat het het enige medicijn is wat je gewoon kunt gebruiken.

Oh en de vraag wanneer je het aan de buitenkant kan voelen? Ik geloof dat Knut het rond 20/22 weken een beetje kon voelen. Tegenwoordig zie je de baby gewoon rondschuiven.
pi_58085712
ik word er helemaal blij en emo van
  woensdag 16 april 2008 @ 12:25:15 #185
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_58085802

Dames (en heren),

Met gepaste trots kan ik melden dat Sjak vannacht om 0:40 het leven heeft geschonken aan een prachtige jongen van 4100 gram die gaat luisteren naar de naam Piet Stijn, roepnaam Stijn.
De bevalling kwam langzaam op gang maar eindigde met de turbo er op, ze heeft het super gedaan. Stijn heeft vannacht en vanmorgen in de couveuse gelegen omdat zijn bloedsuiker bijgehouden moest worden maar hij lijkt uitstekend in staat om dat zelf te reguleren en heeft dan ook niet aan een infuus gehangen. Als dit doorzet heb ik ze vanmiddag nog thuis.
Foto's volgen vanavond nog wel, er zijn nu allerlei belangrijkere zaken te regelen.

Life is what you make it.
pi_58085865
Gefeliciteerd met Stijn
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_58085879
Gefeliciteerd Sjak en Schanulleke
pi_58085908
gefeliciteerd fijn dat zijn suiker goed gaat!!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 april 2008 @ 12:31:38 #189
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_58085950
Ah!
Gefeliciteerd Sjak en Schanulleke met Stijn
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_58085970
Sjak en Schanulleke van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Wat fijn dat het allemaal goed gaat. Hopelijk mogen ze vanmiddag mee naar huis!
pi_58085977
Gefeliciteerd Sjak en Schanulleke!!!
pi_58086016
Sjak en Schanulleke gefeliciteerd met jullie zoon Stijn Wat een leuke naam zeg! Past ook leuk bij Jetske!!
Geniet lekker van elkaar! Hoop dat je ze idd vandaag nog thuis hebt!
pi_58086053
Een jongen

Gefeliciteerd met Stijn.

pi_58086088
Gefeliciteerd Sjak en Schanulleke
  woensdag 16 april 2008 @ 12:41:07 #195
24188 Belana
kloon van belana
pi_58086133
yeah sjak en schanulleke van harte met jullie zoon Stijn!!
stormy waters...
sailin'
pi_58086181
Joehoe Gefeliciteerd met jullie zoon!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_58086188
Proficiat Sjak, Schanulleke en Jetske met jullie zoon en broertje!
  woensdag 16 april 2008 @ 12:46:06 #198
108648 cattie
lieve moeder
pi_58086229
Sjak, Schanulleke en Jetske van harte gefeliciteerd met de geboorte van Stijn!
  woensdag 16 april 2008 @ 12:46:16 #199
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58086233
Jaaaaaaa, gefeliciteerd!!! . . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_58086295

Gefeliciteer met Stijn!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')