Menthol gel geeft een 30 minuten rust en dan komt het verhevigd terug.quote:Op maandag 14 april 2008 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
Sjak, tof dat er zo met je wordt meegeleefd, zet em op!
En owlet: fijn dat het goed gaat met je boontjeIs altijd fijn om het hartje te horen
[..]
Mijn buik jeukt ondraaglijk, vooral als ik net onder de douche ga staan, dan MOET ik krabben.
De tubes mentholgel vliegen er door heen (zo'n 1 in de week)
Gek wordt ik ervan, maarja donderdag weer naar de VK, misschien weet zij nog wat.
Ohja en de 22e dan hebben we een pretecho! Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien, je hoort zoveel verschillende ervaringen en verhalen.
Nu richting bedje, truste mede-zwangere (op naar een rustige nacht voor allen)
Dus jij denkt dat ik bij mijn eerste zwangerschap er een puber uitgeperst heb?!quote:Op maandag 14 april 2008 23:06 schreef FoN het volgende:
Houden ze de groei van de baby niet (mede) door het wegen in de gaten dan..?
Na zo'n dag kun je iid wel een rustdag gebruiken Mammietje, denk dat ik ook thuis was gebleven (en met een boek in bed!)
Morgen weer een keuring hier, denk dat we de bevalling eens door gaan nemen en Berry gaat dus mee, ben benieuwd
ik heb het ook degelijk gevoeld, terwijl gyn zei dat dit onmogelijk was.. en was inderdaad een héél pijnlijke bedoening.. maar ik was ook zo suf van die 13uur stormweeën op te vangen dat ik dacht dat ik er gewoon daardoor gevoeliger door was...quote:Op dinsdag 15 april 2008 06:35 schreef Red_Cat het volgende:
Ik had een vraagje aan de dames hier... Wel een beetje een rotvraag, maar het gaat over het feit dat wanneer je aan het bevallen bent en je scheurt uit, en later word je dichtgenaaid.. Wie kon er ook ondanks de verdoving voelen dat de naald erin ging, er doorheen ging, en er weer uitkwam, en dat gepaard met helse pijn ??!!
Ik vond dat hele gedoe persoonlijk naarder dan de hele bevalling..
Vraag me af of er dames zijn of er dames zijn die dat met me delen?
Hangt er ook een beetje vanaf hoe jouw buikje is. Ik heb nogal een vetlaagje dus misschien duurde het bij mij wel iets langer. Verschilt natuurlijk per persoon.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:51 schreef freecell het volgende:
Weet iemand wanneer je het aan de buitenkant ongeveer kan voelen? Duurt dat nog erg lang?
Dan alweer joh?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:29 schreef FoN het volgende:
Go Sjak!![]()
Libel goed dat 't wat beter gaat en lief van je nichtje dat ze effe bijspringt
Net gekeurd, alles nogsteeds goed, wordt wel een beetje saai hoorMaar liever saai dan dat er iets gebeurt he?
Vanaf vrijdag mag ik!
Gelukkig niet! Ben bij beide vorige bevallingen (ondanks knip) uitgescheurd en door de verdoving voelde ik bij het hechten alleen gekriebel.quote:Op dinsdag 15 april 2008 06:35 schreef Red_Cat het volgende:
Ik had een vraagje aan de dames hier... Wel een beetje een rotvraag, maar het gaat over het feit dat wanneer je aan het bevallen bent en je scheurt uit, en later word je dichtgenaaid.. Wie kon er ook ondanks de verdoving voelen dat de naald erin ging, er doorheen ging, en er weer uitkwam, en dat gepaard met helse pijn ??!!
Hoe voelt dat dan? Die schopjes? Is het bij jou ook het eerste, ja toch?quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:12 schreef freecell het volgende:
Dan al, dat is snel
Ik ben nou 19 weken en voel het zelf nog maar netMaar hier ligt de placenta aan de voorkant, dus het zal wel iets langer duren gok ik zo.
Heb terug gesms-ed dat al het werk nu niet voor niets is. En dat we allemaal meeleven.quote:Hoi. Helaas hebben wij nog geen nieuws. Wel weëen maar niet effectief. Best wel pijnlijk en teleurstellend. Het ziet er naar uit dat het nog wel een nachtje gaat duren.
Dit herken ik wel. Het hechten was verschrikkelijk. Ik kreeg 'maar' twee verdovingen op meer dan 10 hechtingen (vk was de tel kwijt en ik dacht dat ik gek aan het worden was). De naald heb ik ook gezien en alles gevoeld. Ik vond dat echt heel, heel, erg.quote:Op dinsdag 15 april 2008 06:35 schreef Red_Cat het volgende:
HIer ook de eerste inderdaad. En het voelde in het begin alsof mijn darmen rommelden en plopten, maar toch net anders. En daarna alsof iemand de binnenkant van mijn buik met een klein kwastje aan het schilderen was. Dat kietelde echt, niet echt aangenaamquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:49 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Hoe voelt dat dan? Die schopjes? Is het bij jou ook het eerste, ja toch?
En voor de vanbuiten-voelbare schopjes? Hoe is dat?Hoe voelt dat vanbuitenuit?
Was iets voor tienen dat ik het kreeg. Dus ik ben wel heel benieuwd hoe ze nu de nacht doorgekomen is. Of ze uberhaupt rust heeft gehad, of dat de nacht juist 'verlossing' heeft gebracht.quote:Helaas nog steeds niets. Ik heb nu een epiduraal zodat we wat kunnen rusten.
Ik weet anders heel goed wie Sjak isquote:Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef freecell het volgende:
Ik ben benieuwd naar Sjak!
(eigenlijk wel grappig, hele topic leeft meeIk ken haar niet, maar heb toch écht wel regelmatig aan haar gedacht gisteren, haha)
Goed idee ET, het zou daar best wel eens door kunnen komen. Ik ben vorige week op nieuwe BH-jacht gegaan, maar mijn maat hadden ze niet, dus die is besteld. Mijn omvang is hetzelfde, maar ik zit nu al een cup groter op Fquote:Op woensdag 16 april 2008 11:31 schreef E.T. het volgende:
Reinhilde het kan soms helpen als je de schouderbanden van je BH strakker zet![]()
Ongemerkt kunnen je borsten een beetje veranderen en meer aan je nek 'trekken/hangen'. Schouderbandjes strakker zetten kan hoofdpijn voorkomen
Ik kreeg inderdaad gigantische hoofd- en nekpijn omdat mijn BH's te klein werden. Bij mij werkte het verstellen van de bandjes niet meer en dus heb ik andere BH's nu en de hoofdpijn verdween snel. Natuurlijk heb ik af en toe nog wel wat hoofdpijn en een paracetamolletje mag echt. Je mag er maximaal 6 op een dag van wat ik begrepen heb.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:31 schreef E.T. het volgende:
Reinhilde het kan soms helpen als je de schouderbanden van je BH strakker zet![]()
Ongemerkt kunnen je borsten een beetje veranderen en meer aan je nek 'trekken/hangen'. Schouderbandjes strakker zetten kan hoofdpijn voorkomen
Yep! Althans zo beschreef ik het altijd. Alsof je een trillend oogspiertje in je buik voelt.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:10 schreef OooLizaooO het volgende:
IK HEB NET DE BABY GEVOELD denk ik
voelde zo'n beetje als spiertrekkingetje maar dan niet van 'n "eigen" spier, beetje zoals je ooglid dat soms zo kan trillen, beetje plopje, beetje stampje. Is dat het? Ja toch?
En Sjak, heel, heel, heel erg veel sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |