Was iets voor tienen dat ik het kreeg. Dus ik ben wel heel benieuwd hoe ze nu de nacht doorgekomen is. Of ze uberhaupt rust heeft gehad, of dat de nacht juist 'verlossing' heeft gebracht.quote:Helaas nog steeds niets. Ik heb nu een epiduraal zodat we wat kunnen rusten.
Ik weet anders heel goed wie Sjak isquote:Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef freecell het volgende:
Ik ben benieuwd naar Sjak!
(eigenlijk wel grappig, hele topic leeft meeIk ken haar niet, maar heb toch écht wel regelmatig aan haar gedacht gisteren, haha)
Goed idee ET, het zou daar best wel eens door kunnen komen. Ik ben vorige week op nieuwe BH-jacht gegaan, maar mijn maat hadden ze niet, dus die is besteld. Mijn omvang is hetzelfde, maar ik zit nu al een cup groter op Fquote:Op woensdag 16 april 2008 11:31 schreef E.T. het volgende:
Reinhilde het kan soms helpen als je de schouderbanden van je BH strakker zet![]()
Ongemerkt kunnen je borsten een beetje veranderen en meer aan je nek 'trekken/hangen'. Schouderbandjes strakker zetten kan hoofdpijn voorkomen
Ik kreeg inderdaad gigantische hoofd- en nekpijn omdat mijn BH's te klein werden. Bij mij werkte het verstellen van de bandjes niet meer en dus heb ik andere BH's nu en de hoofdpijn verdween snel. Natuurlijk heb ik af en toe nog wel wat hoofdpijn en een paracetamolletje mag echt. Je mag er maximaal 6 op een dag van wat ik begrepen heb.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:31 schreef E.T. het volgende:
Reinhilde het kan soms helpen als je de schouderbanden van je BH strakker zet![]()
Ongemerkt kunnen je borsten een beetje veranderen en meer aan je nek 'trekken/hangen'. Schouderbandjes strakker zetten kan hoofdpijn voorkomen
Yep! Althans zo beschreef ik het altijd. Alsof je een trillend oogspiertje in je buik voelt.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:10 schreef OooLizaooO het volgende:
IK HEB NET DE BABY GEVOELD denk ik
voelde zo'n beetje als spiertrekkingetje maar dan niet van 'n "eigen" spier, beetje zoals je ooglid dat soms zo kan trillen, beetje plopje, beetje stampje. Is dat het? Ja toch?
En Sjak, heel, heel, heel erg veel sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |