abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58041108
Ik ben benieuwd naar de foto's Silmarwen

Dit weekend heb ik wat last gehad van mijn onderkant kan t niet goed omschrijven
beetje vaag, zal komende maandag aan de vk eens vragen of ze weet wat dit is.

Verder is de baby lekker bewegelijk en voel je tegenwoordig echt heel goed hoe ze ligt

en alweer aan t aftellen tot vriendje thuiskomt, nog maar 5 nachtjes

owja en had ik al gezegd dat nesteldrang geweldig is ik had gister zomaar zin om mijn hele keuken te soppen van en alle kastjes opnieuw in te ruimen...zou t niet erg vinden als dit blijft na de bevalling hihi
  maandag 14 april 2008 @ 12:46:03 #52
593 sjak
Juffie Bloem
pi_58041129
We zijn nog steeds met z'n drieen hoor. Nou ja, eigenlijk ben ik vandaag alleen. Jet is naar de creche, schanul is werken. En maar beter ook, ik heb een humeur om op te schieten. Zullen de zenuwen wel zijn.
Morgen mogen we ons al om 6.30 melden in het ziekenhuis. Ik hoop dat Schanulleke het jullie morgen ook kan laten horen. Maar dat weten we natuurlijk ook niet zeker.
Lekker douchen!
pi_58041226
om half 7 al, pff lekker op tijd zeg...niet eens mogen uitslapen
pi_58041227
Hoi allemaal!
Mag ik ook tussen het lijstje?
Ik ben niet zo heel erg actief maar een FoK!baby is toch altijd leuk?
Uitgerekend op 7-7-2008 (jongen) en de vader is Cryothic hier op FoK! We hebben elkaar ontmoet via FotoBoek, hij lurkte en ik reageerde daarop
Een week later afgesproken en het was liefde op het eerste gezicht! Inmiddels samenwonend en verwachten we een zoon! Ik heb nog een zoon van bijna 4 uit een eerdere relatie.
Alvast bedankt en succes allemaal met de zwangerschap.... tot gauw

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2008 13:06:33 ]
pi_58041429
Het eerste bezoek aan de verloskunidge was leuker en nuttiger dan ik had verwacht. We hebben even de zwangerschap en bevalling van Ronja doorgesproken en vooral het gebrek aan roze wolk en andere valkuilen die ik nu probeer te vermijden.
En, en voor een ander is het misschien niets maar voor mij was het een grote stap , ik heb gevraagd of ik niet elke keer gewogen hoef te worden. Het heeft me meer dan tien jaar gekost om los te komen van de weegschaal en me lekker in mijn vel te voelen, ik wil niet elke maand opzien tegen het bezoekje aan de verloskundige alleen maar omdat ik mezelf moet wegen.
Het was prima en ik was zeker niet de enige. Heerlijk, weer een stapje verder naar de poging om heel bewust te werken aan mijn eigen genieten in de zwangerschap.

Vanmiddag al de echo en ik vind het spannender dan nodig zou zijn. Alles lijkt goed te gaan, maar op de een of andere manier blijven de verhalen van pas bij de termijnecho ontdekte miskramen beter hangen dan al die succesverhalen
  maandag 14 april 2008 @ 13:06:12 #56
593 sjak
Juffie Bloem
pi_58041462
Goed dat je dat gezegd hebt owlet!
Heel veel sterkte vanmiddag, het blijft gewoon spannend hoor zo'n eerste echo. Ik zal aan je denken!

Welkom Lovelylady! Een echte Fokbaby?! Leuk hoor!
Lekker douchen!
pi_58041469
Sjak, wat lief dat je hebt gewacht tot ik terug was
Sterkte met de zenuwen

Owlet, ik ben benieuwd naar je echo

Nieuwe zwangere(n), van harte gefeliciteerd!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 april 2008 @ 13:19:03 #58
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_58041696
LovelyLady, wat leuk
Heb je je hier al gemeld?
Het Grote Ultieme Officiële Fok!kindertjes topic
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_58041717
Succes met de echo Owlet, hopelijk zie je een mooi knipperlichtje
Welkom LovelyLady, en gefeliciteerd
Wat zal dit een rare dag voor je zijn Sjak, heb je nog iets te doen of zit je gewoon te duimendraaien totdat Jet en Shanul thuis komen?
  maandag 14 april 2008 @ 13:20:33 #60
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_58041718
Tja... zijn er eigenlijk FOK! rompertjes?
NIEUW: Foto's!
pi_58041735
Laat er eentje drukken
Enneuh, ook jij gefeli
pi_58041790
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
LovelyLady, wat leuk
Heb je je hier al gemeld?
Het Grote Ultieme Officiële Fok!kindertjes topic
Nee nog niet...
kga gelijk eens kijken
  maandag 14 april 2008 @ 13:24:51 #63
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_58041805
Sjak, neem het er vandaag gewoon even van. Doe alleen maar dingen waar je zelf zin in hebt. Als dat gewoon lekker luieren met een boek op schoot is, is dat toch genoeg? Probeer wat voor te slapen of klungel lekker wat in huis.
Zenuwen = logisch.

Owlet, ben benieuwd naar de echo.
Lovelady van harte met je zwangerschap en welkom hier.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_58041964
Welkom Lovelady en Gefeliciteerd natuurlijk

Owlet het schijnt idd dat meer mensen niet elke keer op zo'n weegmoment zitten te wachten, bij mij werd het de eerste keer al gevraagd of ik wel of niet door/ bij hun gewogen wou worden en nee voor mij hoeft dit ook niet zo
Succes bij de echo straks
pi_58042095
Ik vergeet Sjak! Veel succes morgen
  maandag 14 april 2008 @ 14:10:24 #66
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_58042656
Welkom Lovelady en Gefeliciteerd , zelfde datum uitgerekend als wij...

sjak spannend ik duim alvast voor morgen

Owlet... spannend voor de echo...
  maandag 14 april 2008 @ 14:16:08 #67
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58042764
quote:
Op maandag 14 april 2008 12:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ben benieuwd naar de foto's Silmarwen

Dit weekend heb ik wat last gehad van mijn onderkant kan t niet goed omschrijven
beetje vaag, zal komende maandag aan de vk eens vragen of ze weet wat dit is.

Verder is de baby lekker bewegelijk en voel je tegenwoordig echt heel goed hoe ze ligt

en alweer aan t aftellen tot vriendje thuiskomt, nog maar 5 nachtjes

owja en had ik al gezegd dat nesteldrang geweldig is ik had gister zomaar zin om mijn hele keuken te soppen van en alle kastjes opnieuw in te ruimen...zou t niet erg vinden als dit blijft na de bevalling hihi
Beetje een blauwe plek gevoel of beurs. Volgens de fysio zijn dat namelijk je bekken die verweken en dat geeft een nogal vervelend gevoel. Althans bij mij wel.

Vijf nachtjes... poehee. Nou nog maar vijf nachtjes! Om het positief te houden.

En de nesteldrang mag bij mij ook wel blijven.

Sjak, wat vroeg! Spannend hoor, maar morgen heb jij gewoon je kindje in handen!

Owlet, succes met de echo!
pi_58043745
Mooi boontje!

Lovelyladly en man: proficiat!

Sjak, wij gaan hier morgen vanop het forum heel errug hard aan je denken!!!

Hier deze week eindelijk op de helft, 20 weken!
pi_58043763
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:16 schreef Silmarwen het volgende:
Beetje een blauwe plek gevoel of beurs. Volgens de fysio zijn dat namelijk je bekken die verweken en dat geeft een nogal vervelend gevoel. Althans bij mij wel.

Vijf nachtjes... poehee. Nou nog maar vijf nachtjes! Om het positief te houden.
Niet echt als een blauwe plek, maar n beurs gevoeld komt volgens mij wel in de buurt van een goede omschrijving

whehe ja ja als t om totaal 10 dagen gaat ben ik bij bij nog maar 5 nachtjes toch al n beetje blij
pi_58043788
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:04 schreef owlet het volgende:

Vanmiddag al de echo en ik vind het spannender dan nodig zou zijn. Alles lijkt goed te gaan, maar op de een of andere manier blijven de verhalen van pas bij de termijnecho ontdekte miskramen beter hangen dan al die succesverhalen
Veel succes (en plezier)! Kom je een foto posten straks?

En mijn verloskundige weegt sowieso niet? Ik weeg mezelf wel en geef haar af en toe de tussenstand door
pi_58043844
hier wegen ze ook niet,
ze weet wel 'beginstand' en straks ergens in laatste trimester wil ze het nog een keer weten
(tenzij er eerder redenen zijn om me te checken )

Sjak, alvast heel veel succes morgen !!!!!!
pi_58043846
Een boontje . Mét een duidelijk hoorbaar hartje, dus ik ben helemaal blij. De uitgerekende datum mag ook blijven staan.

Foto posten doe ik niet. Er is niet veel spannends aan te zien, het is echt een vlekje en ik heb geen zin om daarvoor een foto van een foto te gaan maken.
pi_58043912
wat fijn owlet

en Sjak succes morgen voor ik t vergeet

Liza eindelijk op de helft....nu gaat t heel snel hoor
pi_58044200
Gefeliciteerd Owlet! En Liza ook, op de helft alweer!
  maandag 14 april 2008 @ 15:52:33 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58044500
Welkom Lovelylady! Jullie staan in het lijstje hoor!

Owlet, gefeliciteerd!
pi_58044702
Leuk owlet! Je eigen hart gaat er toch ook wat sneller van slaan hé (dat was bij mij toch ).
  maandag 14 april 2008 @ 16:27:20 #77
62233 Jelief
ikke lief!
pi_58045092
Sjak, succes morgen, lig je bij mij om de hoek?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_58046378
Owlet, super meis! Helemaal tof!

Sjak, heel veel succes morgen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_58046572
Mijn buik jeukt aan de buitenkant
Wel dragelijk, maar af en toe krabbelen is wel fijn, maar dat ziet er zo stom uit in het openbaar
  maandag 14 april 2008 @ 17:54:01 #80
108648 cattie
lieve moeder
pi_58046584
Wat fijn Owlet dat de echo goed was!

Sjak, veel succes morgen. Ik denk aan je.
pi_58046638
Sjak heel veel succes morgen en Jetske geniet ook van je laatste daagje alleen. ik ben benieuwd naar de naam...

Owlet wat fijn dat je een hartje hebt gezien.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_58046640
Sjak alvast heel veel succes voor morgen!
pi_58047953
Fijn hè Owlet!

Succes morgen Sjak, ik ben heel benieuwd...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_58048124
Succes morgen Sjak!

Owlet, fijn dat je een knipperend hartje hebt gezien!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 14 april 2008 @ 20:21:24 #85
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58050245
Sjak, heel veel succes morgen

Ik hoop nog steeds voor je dat het vanavond of vannacht lekker vanzelf op gang komt
  Jubileum moderator maandag 14 april 2008 @ 20:21:25 #86
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58050246
Welkom Lovelylady

Fijn owlet, altijd een geruststelling zo'n knipperend vlekje in een boontje

Lieve Sjak, heel veel sterkte morgen, heel veel succes. Ik zal aan jullie denken en ik hoop dat Schanul snel nieuws heeft
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 14 april 2008 @ 20:23:26 #87
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58050311
Sjak, succes morgen! Wat een spannende dag!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 14 april 2008 @ 20:27:27 #88
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_58050453
Sjak, ontzettend veel succes morgen!! Spannend

Owlet, wat leuk dat je het hartje gezien hebt. Zaaaaalig moment toch telkens weer!

Hier gaat het allemaal veel te snel
29 weken alweer. Niet te geloven. Volgens mijn bannertje nog maar 75 dagen.
En we moeten nog vanalles!!
Namen zijn we nu wel (bijna ) uit.

Gelukkig gaat het heel wat beter met mij. Emotioneel gezien dan.
Er zijn nog wel wat moeilijke momenten met mijn oudste, maar ze zijn aan het minderen. Groeit hij eruit misschien. Ik hoop het
Ik heb ook een nichtje gevraagd om hier een paar daagjes per week te komen helpen bij de avondroutine. Want na zelf een hele dag gewerkt te hebben en twee vermoeide kindjes te moeten entertainen + avondeten maken was iets te veel van het goede.
  maandag 14 april 2008 @ 20:44:01 #89
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58051029
Sterkte voor morgen Sjak, hopelijk begint er vannacht zelf al iets.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 14 april 2008 @ 21:04:48 #90
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58051767
Sjak, succes morgen!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_58052085
Lovelady welkom & gefeliciteerd!!

Owlet, fijn dat het eerste bezoek goed bevallen is en je een mooie echo hebt gehad!!

Sjak; veel sukes morgen en zet hem op!!

Ik ben vandaag weer goedgekeurd bij de VK, beeb groeit goed, hartje goed, en bloeddruk blijft nog steeds lekker laag
En vandaag is er een dame aangenomen op m'n werk die zometeen mijn werk gaat overnemen met zwangerschapsverlof, ben blij dat dat nu rond is Even goed inwerken nog, en dan kan ik met een gerust hart met verlof (hoop ik ).
Verder moe, was weer druk dagje op het werk vandaag, en ook nog brandoefening met heuze rook, en een beeb die de hoogte opzoekt waardoor ik wat minder lucht krijg, dus nu lekker vroeg naar bed.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  maandag 14 april 2008 @ 21:18:38 #92
593 sjak
Juffie Bloem
pi_58052296
Wat lief al die succes wensen. Ik ben blij dat ik nog even ingelogd heb! Ik ga heel erg hard mijn best doen zodat we morgen weer een nieuwe fokbaby hebben, maar het kan ook nog woensdag worden hoor. Dus als jullie morgen niets weten stuur Jelief dan maar even naar haar buren om te vragen hoe het zit
Lekker douchen!
pi_58052436
Succes morgen Sjak!
pi_58052523
zet 'm op morgen, sjak! en schanulleke. spannend weer hoor! (ik was nog vergeten te zeggen hoe blij ik voor jullie was dat jetske toch niet de waterpokken had! zijn die allergische reacties wat gezakt inmiddels?)
pi_58054143
Sjak, die baby komt er morgen vast wel Je kan het
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 14 april 2008 @ 22:13:16 #96
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58054289
Alvast even . . . en . . . voor Sjak!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 14 april 2008 @ 22:17:59 #97
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_58054475
Sjak, veel succes!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_58054714
Sjak, tof dat er zo met je wordt meegeleefd, zet em op!
En owlet: fijn dat het goed gaat met je boontje Is altijd fijn om het hartje te horen
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:53 schreef freecell het volgende:
Mijn buik jeukt aan de buitenkant
Wel dragelijk, maar af en toe krabbelen is wel fijn, maar dat ziet er zo stom uit in het openbaar
Mijn buik jeukt ondraaglijk, vooral als ik net onder de douche ga staan, dan MOET ik krabben.
De tubes mentholgel vliegen er door heen (zo'n 1 in de week)
Gek wordt ik ervan, maarja donderdag weer naar de VK, misschien weet zij nog wat.
Ohja en de 22e dan hebben we een pretecho! Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien, je hoort zoveel verschillende ervaringen en verhalen.
Nu richting bedje, truste mede-zwangere (op naar een rustige nacht voor allen)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2008 22:27:45 ]
pi_58054903
Mwa, hier is het nog lang geen ondragelijke jeuk, maar gewoon jeuk, een beetje vervelend, meer niet.

Sjak: heel veel succes morgen
  maandag 14 april 2008 @ 22:35:47 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58055100
Sjak, zet hem op morgen! Heel veel sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')