Ik ook eigenlijk. Zit zowat meer met de uitschakeling van Getafequote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef Frey het volgende:
Raar eigenlijk, maar ik zit helemaal niet met een enorm rotgevoel ofzo.
Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik zondag veel belangrijker vind.
Haha ik moest bijna lachen!!!quote:
Oh, was helemaal niet grappig bedoeld...quote:
Ik vond het dus ook niet grappigquote:Op donderdag 10 april 2008 23:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Oh, was helemaal niet grappig bedoeld...
Maar deze reacties hebben jullie wel een beetje aan jullie zelf te danken. Speel je uit 1-1 en iedereen doet alsof je door bent. Beetje vaag was t wel
Zoals de helft van Nederland en 90% van de PSV aanhang ook al doet alsof we kampioen zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Oh, was helemaal niet grappig bedoeld...
Maar deze reacties hebben jullie wel een beetje aan jullie zelf te danken. Speel je uit 1-1 en iedereen doet alsof je door bent. Beetje vaag was t wel
Van de andere kant heb ik dan wel weer het gevoel dat we zondag gaan winnen, maar zeker van het kampioenschap zijn ben ik nietquote:Op donderdag 10 april 2008 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals de helft van Nederland en 90% van de PSV aanhang ook al doet alsof we kampioen zijn.
Vergoossen begint zolangzamerhand wel door de mand te vallen. Bakkal op rechts, Mendez na rust laten staan ipv Bakkal daar neer te zetten.
quote:
Eerst in Eindhoven, dan naar Kerkrade. Jeweet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]ga lekker bij je eigen club feestvieren
Eigenlijk is limburg vanaf eindhoven ook niet ver met de trein, roermond zit je zo !quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eerst in Eindhoven, dan naar Kerkrade. Jeweet.
tis dat Ajax niet om de JC schaal komt spelen want dan was het in augustus voor Jorien in Amsterdam ook feestquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eerst in Eindhoven, dan naar Kerkrade. Jeweet.
JC schaal is dalijk psv-feyenoord, 100 procent winst kansenquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis dat Ajax niet om de JC schaal komt spelen want dan was het in augustus voor Jorien in Amsterdam ook feest
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
JC schaal is dalijk psv-feyenoord, 100 procent winst kansen
Bahquote:PSV vreest zware blessure Aissati
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV dreigt Ismail Aissati de laatste twee speelronden van de competitie te moeten missen. De middenvelder raakte vorige week geblesseerd. De kwetsuur aan zijn kuitbeen zag er aanvankelijk niet ernstig uit, maar omdat de Utrechter last bleef houden, werd er voor de zekerheid een scan gemaakt. In zijn kuitbeen leek een breuk te zitten.
De definitieve uitslag volgt vandaag. Aissati maakte geen deel uit van de selectie van PSV, die gisteren kansloos van Fiorentina verloor (0-2) en werd uitgeschakeld voor de UEFA Cup.
Zondag, ik heb er zin an.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:35 schreef Vitamine_C het volgende:
Gelukkig kunnen we ons troosten met een kamioensfeest zondag
tijd voor Stevens (en een nieuwe spits)!
Zondag is een mooie dag. En ik ga nog geen ticket kopen naar Eindhovenquote:
ja, hoop nu maar dat Glasgow en Bayern in de finale komen zodat het tenminste een voetbalfeest wordt in Manchesterquote:
Tuurlijk moeten we er blij mee zijn, en dat ben ik ook tot een zekere hoogte. Ik vind alleen dat de wedstrijd van gisteravond saaier was dan een VVV - Willem IIquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:50 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed.. toch vind ik wel dat we redelijk trots kunnen zijn dat we tot de kwart finale zijn gekomen
oke op de manier hoe we verliezen is gewoon jammer... maar toch de kwart finales... de meeste Nederlandse ploegen mochten niet eens mee doen...
Dat zeker... toch kan ik wel genieten van Mutu.. wat een wereld voetballer is dat... harde werker en scoort ook nogquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten we er blij mee zijn, en dat ben ik ook tot een zekere hoogte. Ik vind alleen dat de wedstrijd van gisteravond saaier was dan een VVV - Willem II
Ik ook, die vrije trap gisteren!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zeker... toch kan ik wel genieten van Mutu.. wat een wereld voetballer is dat... harde werker en scoort ook nog
Precies. Dan is Farfan er weer bij. Jammer dat Aissati er niet bij is. Dan zal Mendez of Culina wel weer spelen ipv Afellay. Zet dan Vayrinen erin voor wat meer offensieve kracht...quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:58 schreef Ruudt het volgende:
Dan zondag maar knallen..
quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:48 schreef PyTh het volgende:
Een woord voor het PSV van gisteren; Dramatisch
Inderdaad. Ik was blij dat ik geen Getafe fan ben, dat is pas zuur verliezen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:04 schreef mcyodogg het volgende:
Soms zijn er nederlagen waar je maanden en zelfs jaren erna ziek van bent, soms zijn er nederlagen waar je redelijk snel vrede mee hebt. Vandaag het laatste. Hopeloos uitgeschakeld.
Inderdaad, gewoon een bal die een keeper op dit niveau eruit moet houden.quote:
Koevermans kan internationaal ook niet mee. Vayrynen speelt al 3 jaar niet, die kun je afschrijven. En breek me de bek niet open over Culina en Mendez. En Vergoossenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef endr0me het volgende:
Als niet fanatieke PSV fan, maar wel iemand die de club alles gunt het volgende..
Lazovic kan internationaal niet mee
Koevermans had zn dag niet
Culina wordt helemaal verkeerd gebruikt
en een vraag:
Waarom speelt vayrynen zo weinig bij jullie? (blessure/vormcrisis?)
dat is toch een beste speler.. in ieder geval beter als een mendez of culina.. (hoewel culina op een andere positie wel van waarde kan zijn)
Wat heeft iedereen het toch over zondag? Het maakt niet uit wat PSV doet, Ajax wint toch niet in Groningenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:48 schreef jpg97 het volgende:
Het is gewoon jammer. PSV begon niet slecht maar na die 1-0 en vooral de 2-0 hadden ze er al de brui aan gegeven.
Toch trots dat PSV met dit materiaal gewoon de laatste 8 heeft bereikt, én 1ste staat in de competitie; ga maar na: miskopen, trainer die ( achteraf gezien godzijdank ) tussentijds opstapt, een waardeloze interim "gedwongen" coach ( Wouters ) en een 2e interim die met een samengeraapt zooitje nog kampioen moet worden.
Gezien de omstandigheden heeft PSV het helemaal niet slecht gedaan tot nu toe.
Zondag gaat het gewoon goed, de spelers gaan er heus wel voor, en ik ben er zeker van dat er dan een heel ander PSV staat dan gisteren, en gewoon kampioen worden.
PSV
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen het toch over zondag? Het maakt niet uit wat PSV doet, Ajax wint toch niet in Groningen
wie heeft het toch over Ajax (quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen het toch over zondag? Het maakt niet uit wat PSV doet, Ajax wint toch niet in Groningen
Ik denk niet dat Ajax nog punten laat liggen de komende twee wedstrijden. Maar in tegenstelling tot Grrrrrrr (quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoho, je mist de nuances in mijn postsquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:12 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ajax nog punten laat liggen de komende twee wedstrijden. Maar in tegenstelling tot Grrrrrrr () denk ik wel dat we het gaan redden.
Dát was inderdaad zuur.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:48 schreef Juweel het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik was blij dat ik geen Getafe fan ben, dat is pas zuur verliezen...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:35 schreef MaatjeTho het volgende:
Momo was nog het hoogtepunt van gister denk ik; bij het Lempke hadden ze geld voor hem ingezameld maar dat wilde hij niet dus spendeerde hij al het geld aan bier voor iedereen
Haha, was idd grappig ja.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:35 schreef MaatjeTho het volgende:
Momo was nog het hoogtepunt van gister denk ik; bij het Lempke hadden ze geld voor hem ingezameld maar dat wilde hij niet dus spendeerde hij al het geld aan bier voor iedereen
Was het maar waar...quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV moet Kezman terug halen dan hebben we weer de meest doeltreffende spits van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |