Ik ook eigenlijk. Zit zowat meer met de uitschakeling van Getafequote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef Frey het volgende:
Raar eigenlijk, maar ik zit helemaal niet met een enorm rotgevoel ofzo.
Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik zondag veel belangrijker vind.
Haha ik moest bijna lachen!!!quote:
Oh, was helemaal niet grappig bedoeld...quote:
Ik vond het dus ook niet grappigquote:Op donderdag 10 april 2008 23:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Oh, was helemaal niet grappig bedoeld...
Maar deze reacties hebben jullie wel een beetje aan jullie zelf te danken. Speel je uit 1-1 en iedereen doet alsof je door bent. Beetje vaag was t wel
Zoals de helft van Nederland en 90% van de PSV aanhang ook al doet alsof we kampioen zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Oh, was helemaal niet grappig bedoeld...
Maar deze reacties hebben jullie wel een beetje aan jullie zelf te danken. Speel je uit 1-1 en iedereen doet alsof je door bent. Beetje vaag was t wel
Van de andere kant heb ik dan wel weer het gevoel dat we zondag gaan winnen, maar zeker van het kampioenschap zijn ben ik nietquote:Op donderdag 10 april 2008 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals de helft van Nederland en 90% van de PSV aanhang ook al doet alsof we kampioen zijn.
Vergoossen begint zolangzamerhand wel door de mand te vallen. Bakkal op rechts, Mendez na rust laten staan ipv Bakkal daar neer te zetten.
quote:
Eerst in Eindhoven, dan naar Kerkrade. Jeweet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]ga lekker bij je eigen club feestvieren
Eigenlijk is limburg vanaf eindhoven ook niet ver met de trein, roermond zit je zo !quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eerst in Eindhoven, dan naar Kerkrade. Jeweet.
tis dat Ajax niet om de JC schaal komt spelen want dan was het in augustus voor Jorien in Amsterdam ook feestquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eerst in Eindhoven, dan naar Kerkrade. Jeweet.
JC schaal is dalijk psv-feyenoord, 100 procent winst kansenquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis dat Ajax niet om de JC schaal komt spelen want dan was het in augustus voor Jorien in Amsterdam ook feest
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
JC schaal is dalijk psv-feyenoord, 100 procent winst kansen
Bahquote:PSV vreest zware blessure Aissati
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV dreigt Ismail Aissati de laatste twee speelronden van de competitie te moeten missen. De middenvelder raakte vorige week geblesseerd. De kwetsuur aan zijn kuitbeen zag er aanvankelijk niet ernstig uit, maar omdat de Utrechter last bleef houden, werd er voor de zekerheid een scan gemaakt. In zijn kuitbeen leek een breuk te zitten.
De definitieve uitslag volgt vandaag. Aissati maakte geen deel uit van de selectie van PSV, die gisteren kansloos van Fiorentina verloor (0-2) en werd uitgeschakeld voor de UEFA Cup.
Zondag, ik heb er zin an.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:35 schreef Vitamine_C het volgende:
Gelukkig kunnen we ons troosten met een kamioensfeest zondag
tijd voor Stevens (en een nieuwe spits)!
Zondag is een mooie dag. En ik ga nog geen ticket kopen naar Eindhovenquote:
ja, hoop nu maar dat Glasgow en Bayern in de finale komen zodat het tenminste een voetbalfeest wordt in Manchesterquote:
Tuurlijk moeten we er blij mee zijn, en dat ben ik ook tot een zekere hoogte. Ik vind alleen dat de wedstrijd van gisteravond saaier was dan een VVV - Willem IIquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:50 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed.. toch vind ik wel dat we redelijk trots kunnen zijn dat we tot de kwart finale zijn gekomen
oke op de manier hoe we verliezen is gewoon jammer... maar toch de kwart finales... de meeste Nederlandse ploegen mochten niet eens mee doen...
Dat zeker... toch kan ik wel genieten van Mutu.. wat een wereld voetballer is dat... harde werker en scoort ook nogquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten we er blij mee zijn, en dat ben ik ook tot een zekere hoogte. Ik vind alleen dat de wedstrijd van gisteravond saaier was dan een VVV - Willem II
Ik ook, die vrije trap gisteren!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zeker... toch kan ik wel genieten van Mutu.. wat een wereld voetballer is dat... harde werker en scoort ook nog
Precies. Dan is Farfan er weer bij. Jammer dat Aissati er niet bij is. Dan zal Mendez of Culina wel weer spelen ipv Afellay. Zet dan Vayrinen erin voor wat meer offensieve kracht...quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:58 schreef Ruudt het volgende:
Dan zondag maar knallen..
quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:48 schreef PyTh het volgende:
Een woord voor het PSV van gisteren; Dramatisch
Inderdaad. Ik was blij dat ik geen Getafe fan ben, dat is pas zuur verliezen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:04 schreef mcyodogg het volgende:
Soms zijn er nederlagen waar je maanden en zelfs jaren erna ziek van bent, soms zijn er nederlagen waar je redelijk snel vrede mee hebt. Vandaag het laatste. Hopeloos uitgeschakeld.
Inderdaad, gewoon een bal die een keeper op dit niveau eruit moet houden.quote:
Koevermans kan internationaal ook niet mee. Vayrynen speelt al 3 jaar niet, die kun je afschrijven. En breek me de bek niet open over Culina en Mendez. En Vergoossenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef endr0me het volgende:
Als niet fanatieke PSV fan, maar wel iemand die de club alles gunt het volgende..
Lazovic kan internationaal niet mee
Koevermans had zn dag niet
Culina wordt helemaal verkeerd gebruikt
en een vraag:
Waarom speelt vayrynen zo weinig bij jullie? (blessure/vormcrisis?)
dat is toch een beste speler.. in ieder geval beter als een mendez of culina.. (hoewel culina op een andere positie wel van waarde kan zijn)
Wat heeft iedereen het toch over zondag? Het maakt niet uit wat PSV doet, Ajax wint toch niet in Groningenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:48 schreef jpg97 het volgende:
Het is gewoon jammer. PSV begon niet slecht maar na die 1-0 en vooral de 2-0 hadden ze er al de brui aan gegeven.
Toch trots dat PSV met dit materiaal gewoon de laatste 8 heeft bereikt, én 1ste staat in de competitie; ga maar na: miskopen, trainer die ( achteraf gezien godzijdank ) tussentijds opstapt, een waardeloze interim "gedwongen" coach ( Wouters ) en een 2e interim die met een samengeraapt zooitje nog kampioen moet worden.
Gezien de omstandigheden heeft PSV het helemaal niet slecht gedaan tot nu toe.
Zondag gaat het gewoon goed, de spelers gaan er heus wel voor, en ik ben er zeker van dat er dan een heel ander PSV staat dan gisteren, en gewoon kampioen worden.
PSV
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen het toch over zondag? Het maakt niet uit wat PSV doet, Ajax wint toch niet in Groningen
wie heeft het toch over Ajax (quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen het toch over zondag? Het maakt niet uit wat PSV doet, Ajax wint toch niet in Groningen
Ik denk niet dat Ajax nog punten laat liggen de komende twee wedstrijden. Maar in tegenstelling tot Grrrrrrr (quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoho, je mist de nuances in mijn postsquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:12 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ajax nog punten laat liggen de komende twee wedstrijden. Maar in tegenstelling tot Grrrrrrr () denk ik wel dat we het gaan redden.
Dát was inderdaad zuur.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:48 schreef Juweel het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik was blij dat ik geen Getafe fan ben, dat is pas zuur verliezen...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:35 schreef MaatjeTho het volgende:
Momo was nog het hoogtepunt van gister denk ik; bij het Lempke hadden ze geld voor hem ingezameld maar dat wilde hij niet dus spendeerde hij al het geld aan bier voor iedereen
Haha, was idd grappig ja.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:35 schreef MaatjeTho het volgende:
Momo was nog het hoogtepunt van gister denk ik; bij het Lempke hadden ze geld voor hem ingezameld maar dat wilde hij niet dus spendeerde hij al het geld aan bier voor iedereen
Was het maar waar...quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV moet Kezman terug halen dan hebben we weer de meest doeltreffende spits van Nederland.
Wie is momo?quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:35 schreef MaatjeTho het volgende:
Wie niet?quote:
Ikquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
Wie zijn er zondag allemaal te bewonderen in Eindhoven?
Dan word het veel te gezellig!!quote:
quote:
"e:11/4/2008 - Grote schermen op de Markt en het Stadhuisplein, optredens beginnen vanaf 12.30 uur
(Gepost door RvN)
BRON: Eindhovens Dagblad
Het Eindhovens Dagblad meldt dat zondagmorgen om zeven uur begonnen wordt met het 'kampioensklaar' maken van de Markt en het Stadhuisplein. Op beide pleinen komen biertappunten en een groot beeldscherm. Daarop kan vanaf half drie de wedstrijd live gevolgd worden.
PSV Netwerk
Maar al vanaf 12.30 uur is het gezellig op de pleinen. Dan gaan de bars open en beginnen de optredens. Artiesten zijn: Double DJ's, Tim Schalkx, Kirsten, Eric Dikeb en Zware Jongens. Ook bij discotheek Liquid in de Dommelstraat is de wedstrijd live te zien. Daarna is hier een Brabant Party met onder meer een optreden van René Schuurmans. De Brabant Party is later te zien bij Omroep Brabant TV. Kaartjes ŕ vijftien euro zijn te bestellen bij
quote:11/4/2008 - Bij behalen kampioenschap start de 'platte kar' om 17.30 uur, balkonscčne om 19.15 uur
(Gepost door RvN)
BRON: Eindhovens Dagblad
Het Eindhovens Dagblad meldt dat het programma van de huldiging in de stad indien PSV zondag kampioen wordt inmiddels vastligt. Om 17.30 uur vertrekt de 'platte kar' dan met de kampioenen bij het Philips Stadion. Daar achteraan rijden de wagen van de supportersvereniging en de dubbeldekker met voetbalvrouwen. Om 19.00 uur moet de kar aankomen bij het gemeentehuis, voor het eerst aan de achterkant. "Er is gekozen voor een iets langere route over de Vestdijk en de Geldropseweg omdat de spelers het zo leuk vinden", zegt Vos.
PSV Netwerk
Om 19.15 uur zou dan de huldiging op het balkon moeten gaan aanvangen. De balkonscčne is ook live te zien op het grote beeldscherm op de Markt. Om acht uur eindigt het georganiseerde kampioensfeest.
Trouwens, indien jij de maker van dat filmpje bent stond ik vlak bij je in de buurt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:35 schreef MaatjeTho het volgende:
Met Culina en Mendez gaat het 'm waarschijnlijk niet worden nee. Hopen dat Bakkal kan spelen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:24 schreef Saekerhett het volgende:
Als Twente een beetje in vorm is, winnen jullie never nooit niet. Jullie missen dan gewoon teveel creativiteit op het middenveld. Afellay is ontzettend belangrijk daar en met het wegvallen van hem valt het hele middenveld uit elkaar zo lijkt het wel...
Maarja maakt niet uit, want wij verneuken het wel in Groningen
ik kom ook...helemaal vanuit Groningen met het OV dus ze zorgen maar dat ze kampioen worden morgen.. Ik heb geen kaartje voor de wedstrijd maar ik ga gewoon naar het stadhuisplein of de grote markt..quote:
Ik ben niet de maker maar stond er wel vlakbij, met een PSV-sjaal als mitellaquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Trouwens, indien jij de maker van dat filmpje bent stond ik vlak bij je in de buurt.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:19 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooie beelden weer
Prachtig inderdaad.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:19 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:19 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gomes gaat niet meer wegquote:Arsenal heeft belangstelling voor Heurelho Gomes. Een delegatie van de Londense club bekeek de doelman van PSV afgelopen donderdag in het UEFA Cup-duel tegen Fiorentina. (Diverse Britse tabloids)
quote:PSV - FC Twente live op twee grote schermen in de stad
De competitiewedstrijd PSV - FC Twente, al enige weken uitverkocht voor PSV-supporters, is komende zondag ook live te zien op twee grote schermen in de binnenstad van Eindhoven. PSV kan zondag op eigen kracht de 21ste landstitel binnenslepen. De schermen staan op De Markt en het Stadhuisplein. De live-uitzending van PSV - FC Twente wordt mede mogelijk gemaakt door Tele2.
PSV TV en Omroep Brabant
Mocht PSV erin slagen deze titel zondag te behalen - het team moet daarbij zelf winnen om niet afhankelijk te zijn van andere wedstrijden - dan verzorgt Omroep Brabant in samenwerking met PSV TV een live verslag van de festiviteiten na afloop. Die uitzending begint dan rond 17.30 uur met het vertrek van de stoet vanaf de Frederiklaan, de route van de ‘platte kar’ naar het stadhuis en de huldiging op het bordes. Het geheel wordt omlijst met enkele items van het afgelopen seizoen, gemaakt door PSV TV. De uitzending is dan te zien op de schermen in de binnenstad en uiteraard op Omroep Brabant TV. Omroep Brabant TV is in de provincie analoog en in heel Nederland te ontvangen via digitale televisie. Abonnees van UPC stemmen bijvoorbeeld af op kanaal 712. In het verzorgingsgebied van Casema kan afgestemd worden op kanaal 985. De verwachting is dat de uitzending zal duren tot iets na acht uur.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:
quote:Bekerfinale in no-time uitverkocht
De resterende kaarten voor de bekerfinale Feyenoord - Roda Jc zijn vanochtend in no-time opgekocht door seizoenkaarthouders. Vele supporters werden teleurgesteld, aangezien de vraag het aanbod ruimschoots overtrof. Sommige stonden al sinds donderdag in de rij bij een van de verkooppunten.
De meeste Ticketbox verkooppunten slaagden erin 18 kaarten uit te draaien, een enkeling 27. Een medewerker van FR-Fans.nl kwam op het idee zijn kaart te halen bij het Psv stadion in Eindhoven, en niet zonder succes. Voor alle 9 supporters die daar stonden werd keurig een kaart uitgedraaid!
PSV en Twentequote:Op vrijdag 11 april 2008 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
Jawohlllllllllllllllllllllllllllllllllll.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Vertonghen vindt naturalisatie Gomes 'belachelijk'
12 april 2008
Ajax-verdediger Jan Vertonghen snapt niets van de plannen van Heurelho Gomes. De Braziliaanse sluitpost van PSV laat onderzoeken of hij in de toekomst kan uitkomen voor het Nederlands elftal.
"Dat Gomes zegt dat hij Nederlander wil worden, vind ik echt belachelijk. Omdat hij even niet in aanmerking komt voor Brazilië, zegt hij dat hij voor Oranje wil spelen. Ik zou nooit van mijn leven voor een ander land willen spelen", zegt Vertonghen in Sportweek.
"Ik zou me domweg niet goed voelen om voor Duitsland of Nederland te spelen. Zelfs als je met dat andere land drie keer wereldkampioen wordt. Dat doe je niet. Toen ik het hoorde dacht ik: hoe kún je dat zeggen?"
quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom gaat een zegt een/die Belg uberhaupt iets zeggen over een Brazilliaan die Hollander wil worden.
Hij heeft groot gelijk. Ik vind dat naturaliseren vaak ook maar hoogst discutabel. Gomes is gewoon eenquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
jullie favoriete Ajacied Jan Vertonghen heeft weer iets te zeggen![]()
[..]
Hij moet assistent-trainer worden volgend jaar, hij weet precies wat er bij PSV allemaal mankeertquote:
Ik uiteraard. In ieder geval naar het stadion. Wat ik daarna doe zie ik dan wel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
kan die niet in 410 gaan staan ofzoquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:17 schreef Blawh het volgende:
Vertonghen denkt volgens mij dat hij al van het kaliber Cruijff is, overal zijn 'wijze' mening over willen geven.![]()
Als hij hier nou gewoon naar gevraagd is in een interview?quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:17 schreef Blawh het volgende:
Vertonghen denkt volgens mij dat hij al van het kaliber Cruijff is, overal zijn 'wijze' mening over willen geven.![]()
Waarom zou iemand aan Vertongen vragen over Gomes en Oranje?quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als hij hier nou gewoon naar gevraagd is in een interview?
Of mag hij daar dan geen antwoord op geven. Want het lijkt me idd erg aannemelijk dat Jan ff naar Sportweek heeft gebeld met de mededeling: "Amai gast, ik heb ff wat te melden over Gomes".
Misschien omdat Verthongen ook al een aantal jaren in Nederland vertoeft, en er voor de Rode Duivels niet echt veel toekomstperspectief is? En derhalve een vergelijking met Gomes.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou iemand aan Vertongen vragen over Gomes en Oranje?
Inderdaad, Vertonghen is niet betrokken bij Oranje, PSV en Gomes. Ik zou dus ook niet weten waarom ze hem dat zouden vragen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou iemand aan Vertongen vragen over Gomes en Oranje?
Ah dat is een goede reden iddquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Misschien omdat Verthongen ook al een aantal jaren in Nederland vertoeft, en er voor de Rode Duivels niet echt veel toekomstperspectief is? En derhalve een vergelijking met Gomes.
Vertonghen in Oranje!!!111quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:58 schreef zjroentje het volgende:
Misschien omdat Verthongen ook al een aantal jaren in Nederland vertoeft, en er voor de Rode Duivels niet echt veel toekomstperspectief is? En derhalve een vergelijking met Gomes.
Hehe doe ik mijn Simons thuisshirt aanquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jawohlllllllllllllllllllllllllllllllllll.
In m'n Simons thuisshirtop de markt, bij Fritsje.
Heb ze al gezien met een 4-op-een-rij spel eropquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:04 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Hehe doe ik mijn Simons thuisshirt aan
Weet iemand ook waar en wanneer dan die kampioens t-shirts te koop zijn? Die wil ik wel ff hebben namelijk..
Die zullen morgen wel her en der te koop zijn. Ook in het stadscentrum. Anders even naar een stand lopen bij het stadion.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:04 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Hehe doe ik mijn Simons thuisshirt aan
Weet iemand ook waar en wanneer dan die kampioens t-shirts te koop zijn? Die wil ik wel ff hebben namelijk..
ook met 07/08?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
kijk in alkmaar even, hebben ze er genoeg over van vorig jaar
![]()
hehe ik zie wel even welke het leukst is..quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ze al gezien met een 4-op-een-rij spel erop
ahh nou ja dan kom ik het wel tegen..quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die zullen morgen wel her en der te koop zijn. Ook in het stadscentrum. Anders even naar een stand lopen bij het stadion.
Haha, die lijkt me wel vetquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ze al gezien met een 4-op-een-rij spel erop
Sweetquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, die lijkt me wel vet
Ik heb die zwarte, met het hoofd van Sef, die de afgehakte hoofden van Van Gaal en Koster vasthoudt.
Hehe.. ik zie mezelf al op het werk komen in een kampioensshirt..quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sweet
Zit eraan te denken om ook een kampioensshirt te kopen...al is het maar om m'n ajax-knuffelende baas te pesten
Heeft inderdaad helemaal niets met PSV te maken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen idee waarom dat hier gepost word?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:24 schreef jmac het volgende:
http://www.telesport.nl/v(...)Henry__.html?cid=rss
90% van dit topic?quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:13 schreef Imperatore het volgende:
Morgen nog een Fok-meet/delegatie @ Eindhoven? Ik ben van de partij maar moet helaas alleen richting de grote stad.
Wie-o-wie komt er nog meer?
Ik heb er wel vertrouwen in, maar ik zeg niet dat we morgen op zeker kampioen worden.quote:
Ohw jawellllllllllllllllllllllll.quote:
Amen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ohw jawellllllllllllllllllllllll.
Forza PSV
Forza Groningen
Ach, wat mij betreft winnen jullie met 39-0, zolang wij maar winnen
"Ajax kampioen? 't Kenneth"quote:
Ja, farfán, 2 keer in 20 secondenquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb wel vertrouwen opzich omdat PSV vorig jaar ook gemakkelijk won van Twente in eigenhuis toen ze ook niet in vorm waren.
de wedstrijd na die dramatische wedstrijd tegen Utrecht was het ook allemaal ineens een stuk beter. Ik hoop dat het nu weer zo gaatquote:Op zondag 13 april 2008 00:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, farfán, 2 keer in 20 secondenMaargoed, in het verleden behaalde resultaten......
Maargoed. Het moet gewoon lukken, dat weten de jongens die morgen op het veld staan ook.
kent zij iets van PSV, laat staan voetbal?quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, bijna iedereen in t topic gaat wel![]()
Waar in de stad ergens zijn jullie te vinden dan?
M'n vriendin wilt verdikkie m'n simons shirt aan![]()
Gewoon naar de wedstrijd gaan luie donderquote:Op zondag 13 april 2008 00:19 schreef appelsientje het volgende:
Goed... morgen maar voor de radio gaan zitten...
of als er ergens een livestream is
Mwah, ze ging weleens naar Helmond sport, maar daar houdt het ook mee op. Ze is idolaat van Koef, vind het een lekker ding. Maargoed. Ik moet altijd mee uit van haar, mag ze best een keer met mij meequote:Op zondag 13 april 2008 00:16 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
kent zij iets van PSV, laat staan voetbal?
Of gaat ze gewoon mee om mee te feesten?
Wtf? Ik heb mijn vriendin nog nooit gehoord over dat Koef een lekker ding is.quote:Op zondag 13 april 2008 00:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, ze ging weleens naar Helmond sport, maar daar houdt het ook mee op. Ze is idolaat van Koef, vind het een lekker ding. Maargoed. Ik moet altijd mee uit van haar, mag ze best een keer met mij mee
quote:Op zondag 13 april 2008 00:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, ze heeft geen smaak wat jongens betreft.
Ik ben er morgen met een paar collega's, als PSV kampioen wordt, feesten we door, zo niet: drinken we nog een biertje en bewaren we de rest voor volgende week.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:13 schreef Imperatore het volgende:
Morgen nog een Fok-meet/delegatie @ Eindhoven? Ik ben van de partij maar moet helaas alleen richting de grote stad.
Wie-o-wie komt er nog meer?
Ik ben te herkennen aan een witte roos op mijn borst uitshirt van vorig seizoen (zonder naam en rugnummer).
hehehe de wedstrijd was echt te snel uitverkocht...quote:Op zondag 13 april 2008 00:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gewoon naar de wedstrijd gaan luie donder
hoe is het trouwens
2 x gelijk is ook genoegquote:Op zondag 13 april 2008 09:23 schreef BigKahuna het volgende:
Beste boeren,
Willen jullie even vandaag en volgende week niet winnen?
Bij voorbaat dank.
Ik zal iedereen zo aanspreken en vragen of ie 'zwansen' heetquote:Op zondag 13 april 2008 04:22 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop echt op goed weer. Ga ik nog fokkers tegenkomen die ook bij de Markt het op een groot scherm gaan kijken? Je kunt me herkennen aan een rood-wit shirt.
ik zit er aan te denken om naar het stadhuisplein te gaan.. Maar ook mij kun je herkennen aan een rood-wit shirt.. ohw ja nog paar dingen waaraan je me kunt herkennen.. Ik ben mannelijk en heb bruin haarquote:Op zondag 13 april 2008 04:22 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop echt op goed weer. Ga ik nog fokkers tegenkomen die ook bij de Markt het op een groot scherm gaan kijken? Je kunt me herkennen aan een rood-wit shirt.
Ik zou naar de markt gaan. Daar treden ook bandjes op zoals die van bjorn vd doelen. Stadhuis is tijdens de wedstrijd altijd wat rustiger dan de markt in andere jaren. Na de wedstrijd is t stadhuisplein natuurlijk DE plekquote:Op zondag 13 april 2008 10:00 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik zit er aan te denken om naar het stadhuisplein te gaan.. Maar ook mij kun je herkennen aan een rood-wit shirt.. ohw ja nog paar dingen waaraan je me kunt herkennen.. Ik ben mannelijk en heb bruin haar
hmmz dan ga ik naar de Markt..quote:Op zondag 13 april 2008 10:02 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik zou naar de markt gaan. Daar treden ook bandjes op zoals die van bjorn vd doelen. Stadhuis is tijdens de wedstrijd altijd wat rustiger dan de markt in andere jaren. Na de wedstrijd is t stadhuisplein natuurlijk DE plek
quote:Op zondag 13 april 2008 11:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zit gewoon nou al in spanning?![]()
Daarom werd ik ook zo vroeg wakker
Normaal sta ik netjes om 12 uur op. Nu werd ik al om half 9 wakkerquote:Op zondag 13 april 2008 11:11 schreef jmac het volgende:
[..]Ja ik ben ook wel erg vroeg al wakker. Verveling tot het eindelijk zo ver is.
Juist.quote:Op zondag 13 april 2008 11:11 schreef jmac het volgende:
[..]Ja ik ben ook wel erg vroeg al wakker. Verveling tot het eindelijk zo ver is.
Als dat zo is....dan...dan....dan.... ZIJN WE KAMPIOEN!quote:Op zondag 13 april 2008 11:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Zou wel echt iets zijn voor dit seizoen, zelf 0-3 verliezen en dat Ajax dan zelf ook 1-0 onderuitgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |