Ik ook eigenlijk. Zit zowat meer met de uitschakeling van Getafequote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef Frey het volgende:
Raar eigenlijk, maar ik zit helemaal niet met een enorm rotgevoel ofzo.
Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik zondag veel belangrijker vind.
Haha ik moest bijna lachen!!!quote:
Oh, was helemaal niet grappig bedoeld...quote:
Ik vond het dus ook niet grappigquote:Op donderdag 10 april 2008 23:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Oh, was helemaal niet grappig bedoeld...
Maar deze reacties hebben jullie wel een beetje aan jullie zelf te danken. Speel je uit 1-1 en iedereen doet alsof je door bent. Beetje vaag was t wel
Zoals de helft van Nederland en 90% van de PSV aanhang ook al doet alsof we kampioen zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Oh, was helemaal niet grappig bedoeld...
Maar deze reacties hebben jullie wel een beetje aan jullie zelf te danken. Speel je uit 1-1 en iedereen doet alsof je door bent. Beetje vaag was t wel
Van de andere kant heb ik dan wel weer het gevoel dat we zondag gaan winnen, maar zeker van het kampioenschap zijn ben ik nietquote:Op donderdag 10 april 2008 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals de helft van Nederland en 90% van de PSV aanhang ook al doet alsof we kampioen zijn.
Vergoossen begint zolangzamerhand wel door de mand te vallen. Bakkal op rechts, Mendez na rust laten staan ipv Bakkal daar neer te zetten.
quote:
Eerst in Eindhoven, dan naar Kerkrade. Jeweet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]ga lekker bij je eigen club feestvieren
Eigenlijk is limburg vanaf eindhoven ook niet ver met de trein, roermond zit je zo !quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eerst in Eindhoven, dan naar Kerkrade. Jeweet.
tis dat Ajax niet om de JC schaal komt spelen want dan was het in augustus voor Jorien in Amsterdam ook feestquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eerst in Eindhoven, dan naar Kerkrade. Jeweet.
JC schaal is dalijk psv-feyenoord, 100 procent winst kansenquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis dat Ajax niet om de JC schaal komt spelen want dan was het in augustus voor Jorien in Amsterdam ook feest
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
JC schaal is dalijk psv-feyenoord, 100 procent winst kansen
Bahquote:PSV vreest zware blessure Aissati
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV dreigt Ismail Aissati de laatste twee speelronden van de competitie te moeten missen. De middenvelder raakte vorige week geblesseerd. De kwetsuur aan zijn kuitbeen zag er aanvankelijk niet ernstig uit, maar omdat de Utrechter last bleef houden, werd er voor de zekerheid een scan gemaakt. In zijn kuitbeen leek een breuk te zitten.
De definitieve uitslag volgt vandaag. Aissati maakte geen deel uit van de selectie van PSV, die gisteren kansloos van Fiorentina verloor (0-2) en werd uitgeschakeld voor de UEFA Cup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |