nou.... ik doe het momenteel ook niet slecht.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:43 schreef jora23 het volgende:
Haha ik zeg niks hoor![]()
Ja alles goed hier Q en daar?
Haha en wat wil jij dan Nokwanda???? Ik ga vooren dan het liefst mac Donalds.
Maar ook ik heb spastische darmen :S
Vast wel. Ze heeft die andere immers ook gevonden.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:50 schreef nokwanda het volgende:
Weet Jora de weg naar dit nieuwe SC topic?
Ik heb het slechtquote:Op donderdag 10 april 2008 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou.... ik doe het momenteel ook niet slecht.
Op dit moment ook een van de kattekindjes op schoot die mij kusjes geeft (Karel natuurlijk weer), dekentje om me heen.
Eigenlijk alleen een lekkere bosche bol en heeeel misschien een goeie whisky. Maar de goeie is op en de goedkope komt niet op.
Straks als ik in bed ga liggen is het helemaal feest. Altijd eventjes Mudhle bij me onder de dekens. die is vrij eenkennig, maar dat is echt alleen mijn poezekind.
Daarna komt vaak Kay even en Bijoux ploft altijd samen met haar maat karel ergens aan mijn voeten neer.
Ik mag een randje bed hebben
Nou ja..... okay... Fruts mag mijn schouders best komen masseren
Lees jij die?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:56 schreef oh-oh het volgende:Welkom Jora!
Arme mamaMaes ...
Ik lees me scheel op die kleine lettertjes in dat boekje van de camera.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Ik voor het eerst, deze cam kan zo veel en mn minolta had echt een heel ander menu.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lees jij die?
Ik lees nooit handleidingenecht nooit gewoon.
En dan is het niet eens een heel erg klein kind, qua leeftijd.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:54 schreef Maes het volgende:
Avond![]()
Welkom Jora23, ik post niet veel maar ik lees wel alles
Even nog terug komen op het kliko verhaal. Wij hebben hier vuilcontainers op de hoek van de straat, mooi weggewerkt tussen houten schuttingen. Het werkt prima. Voor het tuinafval staan er groene containers.
Oud papier staat ook een bak voor.
Goh het is toch wel vermoeiend een kind in huis
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:59 schreef Maes het volgende:
Ze is 11 jaar QHELDINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 jaar, ja dat zal idd wel vermoeiend zijn. Ach, wees blij dat ze nog geen 16 is
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Hoeveel euro verschil zat er nou eigk tussen?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik voor het eerst, deze cam kan zo veel en mn minolta had echt een heel ander menu.
Ik ga uit deze meevaller echt alles halen wat er in zit hoor
Nee maar als je het niet meer gewend bent. Ze is heel lief, gezellig en behulpzaam, het is vermoeiend omdat ze veel vragen heeft, haar moeder irritant op de achtergrond aanwezig is.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan is het niet eens een heel erg klein kind, qua leeftijd.
Ik kan nooit zolang wachten als ik het antwoord niet weet. Dan weet ik tenminste wat er gaat gebeurenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:08 schreef jora23 het volgende:
Q wat is er nu leuk aan dat je het antwoord weet??
Zal ik je ook vertellen wat er in seizoen 4 allemaal gebeurd haha?
Hoe is het nu je weer medicijnen geeft met baloe?
Maar wat ik me bedacht zomaar opeens he ; als zij als 11 jarige aangeven heeft thuis weg te willen, dan moet het wel praktisch een hel zijn daarquote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee maar als je het niet meer gewend bent. Ze is heel lief, gezellig en behulpzaam, het is vermoeiend omdat ze veel vragen heeft, haar moeder irritant op de achtergrond aanwezig is.
Daar zat ik dus ook al verbaasd naar te kijkenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:12 schreef nokwanda het volgende:
huh?? Nou zie ik iets raars op tv. Je kunt een optreden voor je kat winnen in GTST
Waarom zou ik dat willen? Wat heeft een kat eraan? Mijnkatten zouden dat echt alleen maar akelig eng vinden, zo'n drukke set en reizen in een draagtas en zo. Dat is toch alleen maar voor de mens achter de kat?
Dara heeft de kat alleen iets aan als die dan een leven lang gratis eten met muis/vogeltjessmaak wint.
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:50 schreef nokwanda het volgende:
Nou ja..... okay... Fruts mag mijn schouders best komen masseren
Dat zal, denk ik, het meest vermoeiend zijn. Daarom zei ik ook:qua leeftijd.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee maar als je het niet meer gewend bent. Ze is heel lief, gezellig en behulpzaam, het is vermoeiend omdat ze veel vragen heeft, haar moeder irritant op de achtergrond aanwezig is.
Ik ben sinds maandag bezig. Af en toe een zoet yoghurt snoepje tussendoor omdat ik anders in 1x cold turkey moet van wel heel erg veel suiker.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Welkom Jora![]()
Hier al 2 weken braaf aan het niet snoepen en gezond eten.
Werpt al aardig vruchtjes af. En het mooie is, als je geen zoetigheid neemt, krijg je ook geen trek in zoetigheid![]()
Ik kan de hele dag teren op 5 broodjes of 4 broodjes en warm eten.
ubermod?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:14 schreef Qwea het volgende:
Aah, daar hebben we onze übermod weer
Ben je gek, dat ben jijquote:
Spierpijn wel een beetje. Ook deels omdat ik een paar dagen geleden weer aan het slepen was met een eiken kast die eruit ging en het in elkaar zetten van een stellingkast en vandaag aan het rommelen was in de tuin en met 3 zware tassen vol boodschappen liep te sjouwen. had weer eens niet verwacht zoveel mee te brengen. Anders had ik EW wel gevraagd om mee te helpen. Maar ja... nu eten de poesjes weer een week.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
spierpijn?![]()
hoe is het met je genotsneus?
das die donkerblauwe overloperquote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben je gek, dat ben jij![]()
Senesta, wies da?
Aaaah arme ziel tochquote:Op donderdag 10 april 2008 22:18 schreef Frutsel het volgende:
kon het topic niet vinden
stond nie in me lijst
Hmm...je hebt duidelijk meer beweging nodig... dat verminderd de (kans op) spierpijnquote:Op donderdag 10 april 2008 22:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Spierpijn wel een beetje. Ook deels omdat ik een paar dagen geleden weer aan het slepen was met een eiken kast die eruit ging en het in elkaar zetten van een stellingkast en vandaag aan het rommelen was in de tuin en met 3 zware tassen vol boodschappen liep te sjouwen. had weer eens niet verwacht zoveel mee te brengen. Anders had ik EW wel gevraagd om mee te helpen. Maar ja... nu eten de poesjes weer een week.
Met 7 stuks is dat eten en kattenzand meer gesjouw dan ons eigen eten (dat ze eigenlijk ook nog willen inpikken)
De neus lekt iets minder ergerlijk en belooft de kmende nacht liever voor me te zijn. Doet ook niet meer zo zeer aan de randjes. Heb de boel vandaag goed in het vet gezet
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op donderdag 10 april 2008 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaaah arme ziel toch
*insert aaismiley*
Ooh puhlease, je bent gewoon je fallus aan het aanbieden he?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...je hebt duidelijk meer beweging nodig... dat verminderd de (kans op) spierpijn
Dat doet een kind idd niet zomaar. Op die leeftijd ben je in de grond toch vooral nog loyaal aan je ouders, vooral bij de ouder waar je woont.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar wat ik me bedacht zomaar opeens he ; als zij als 11 jarige aangeven heeft thuis weg te willen, dan moet het wel praktisch een hel zijn daar![]()
Daaromquote:Op donderdag 10 april 2008 22:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat doet een kind idd niet zomaar. Op die leeftijd ben je in de grond toch vooral nog loyaal aan je ouders, vooral bij de ouder waar je woont.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:21 schreef jora23 het volgende:
Ik kan niet gezond eten.... Ik lust geen groenten, behalve spinazie a la creme![]()
Dus snoepen![]()
En daarna gezellig een uur op wc bezoek haha.
Ik probeer het weleens, maar het lukt niet om gezond te eten....
Het is maar wat je d'r van maakt hequote:Op donderdag 10 april 2008 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh puhlease, je bent gewoon je fallus aan het aanbieden he?![]()
Je hebt mijn buik nooit bekekenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]en jij komt niet aan?
Man, ik ben in 2 weken 3 kilo aangekomen![]()
![]()
Hoe gek ik ook ben op snoep, no more snoepjes
*krast
Maar eet je dan helemaal geen groeten?
Nou, je buik is mij iig nooit opgevallenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:26 schreef jora23 het volgende:
[..]
Je hebt mijn buik nooit bekeken![]()
Maar ik leef een beetje onregelmatig en snoep dan te snel.
En nee lust geen groenten.
Vraag mijn vader maar wat ik met groentes doe... Ik spuug het zo weer over de tafel heen![]()
Ieder gek zijn gebrek
this thread is worthless without picsquote:Op donderdag 10 april 2008 22:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is maar wat je d'r van maakt he
Mijn kikkershirt hangt ervoorquote:Op donderdag 10 april 2008 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, je buik is mij iig nooit opgevallen
Ik ben gek op groenteen fruit
awwwwquote:Op donderdag 10 april 2008 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, je buik is mij iig nooit opgevallen
Ik ben gek op groenteen frut
Kikkershirtquote:Op donderdag 10 april 2008 22:29 schreef jora23 het volgende:
[..]
Mijn kikkershirt hangt ervoor![]()
Maar jij hebt de site gemaakt van de nacht??
Ik moest lachenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeveel euro verschil zat er nou eigk tussen?
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's lang zat, wil je da erna fatsoenlijk kunnen lopen![]()
Met Tubwanda?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Nou, neuken dan maar?
Kan best lekker zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 22:31 schreef Qwea het volgende:
wel een vluggertje, want sex mag maar 7 minuten duren
las ik
Jeuzus.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kocht dr een van 245 en kreeg dr een van 500
Waar las je dat?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:31 schreef Qwea het volgende:
wel een vluggertje, want sex mag maar 7 minuten duren
las ik
Ja, dankzij Maesquote:Op donderdag 10 april 2008 22:32 schreef Greys het volgende:
Ha, schatjes!![]()
Wat kakelen jullie weer lekker! We gaan hard he, met de topics!?
Ik heb lekker een zonnebankje en een douche gedaan en ben weer helemaal het vrouwtje
Q, je humeur is weer stukken beter dan vanmiddag he?
Maes, jij spoilerttttt!
Tubbie is de enige die nog niet aan de kerel is dacht ik. Dus laat haar maar eens even zien wat een echte man doet .. frut.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Met Tubwanda?![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Kan best lekker zijn
Daag PSV![]()
![]()
Liefje!quote:
Kijk maar in mijn active topics. Daar heb ik in gepost in dat topicquote:Op donderdag 10 april 2008 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar las je dat?En wáárom is dat dan volgens hen?
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Liefje!
Q, het is zó enorm spannend, ik wilde het niet voor je verzieken
Ik ook.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:35 schreef jora23 het volgende:
Maar slaap lekker weer allemaal.... Ik ga klaas vaak uitnodigen in mijn slaapkamer!!
Wel dapper dat jij dan wel wilde neukenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tubbie is de enige die nog niet aan de kerel is dacht ik. Dus laat haar maar eens even zien wat een echte man doet .. frut.
Ach ja je woont maar twee straten verderquote:Op donderdag 10 april 2008 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook.
Als je hem ziet, schop hem ff mijn kant op
Trusten
De rest ook, weltrusten und bis morgen!
dies dan over zeven minuten weer vrij man?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:35 schreef jora23 het volgende:
Maar slaap lekker weer allemaal.... Ik ga klaas vaak uitnodigen in mijn slaapkamer!!
MikeyMo heeft het maar goed te vindenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel dapper dat jij dan wel wilde neuken
Vind meneer Qwea dat zomaar goed
Greys![]()
![]()
![]()
lekkere deleetster
(NEE, geen DEL-EETSTER)
Jora![]()
Slaap lekker
Dan woon je wel donders dichtbijquote:Op donderdag 10 april 2008 22:38 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ach ja je woont maar twee straten verder![]()
Dat kan hij lopend doen.
Slaap lekker!!!!
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dies dan over zeven minuten weer vrij man?
Whehehequote:Op donderdag 10 april 2008 22:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dies dan over zeven minuten weer vrij man?
Ik probeer een aantal keren iets op te schrijven maar het lukt niet in een paar woorden. Laat ik het er maar ophouden dat ik blij ben dat ze bij ons is.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat doet een kind idd niet zomaar. Op die leeftijd ben je in de grond toch vooral nog loyaal aan je ouders, vooral bij de ouder waar je woont.
Voor wat hoort wat... jij twee kerels... hij twee vrouwenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
MikeyMo heeft het maar goed te vinden
Als ik vraag of hij een geil trio met 2 vrouwen wil, of met een lekker wijf wil neuken zegt hij vast ook geen neeniet dat ik dat vraag natuurlijk
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
Fruts, heb je hypertjes gegeten vanavond?![]()
Slaap lekker Q en Jora!
* Greys gaat het sextopic van Q zoeken
Ik dacht dat Greys hier ook was gesignaleerd?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe
Oh jongens, ik heb even serieus consult nodig...
Hoe erg ben ik er aan toe als ik 'Wild' van Monique Smit een leuk deuntje vind hebben?
Ja, wie is er in mijn lichaam getreden?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Greys hier ook was gesignaleerd?
Wie zegt dat fruts available is?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En je hebt wel interesse in Fruts begrijp ik?
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...je hebt duidelijk meer beweging nodig... dat verminderd de (kans op) spierpijn
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wie zegt dat fruts available is?
Jij dacht dat ie verkering had en ondertussen hier het hele vrouwelijke SC-volk (en voornamelijk Tubwanda) oneerbare voorstellen doet?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wie zegt dat fruts available is?
Nee! Ik zal even naar boven gillen, Heer G ligt weer in bad.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:58 schreef Maes het volgende:
Greys, ken jij sennacars in Bleiswijk? (of meneer G misschien?)
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht dat ie verkering had en ondertussen hier het hele vrouwelijke SC-volk (en voornamelijk Tubwanda) oneerbare voorstellen doet?
Ach je hebt gelijk ook, het een sluit het ander niet uit![]()
Fok is een hoop geouwehoer hequote:Op donderdag 10 april 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht dat ie verkering had en ondertussen hier het hele vrouwelijke SC-volk (en voornamelijk Tubwanda) oneerbare voorstellen doet?
Heb al die tijd moeten bijlezen... jeeezzzzz, ga je even iets anders doen zegquote:Op donderdag 10 april 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
jaaaa, eeeenigjesquote:Op donderdag 10 april 2008 23:04 schreef Frutsel het volgende:
BTW, wel leuk om te zien dat Greys ook Tubwanda overneemt![]()
Ahhh... dan heb ik bij deze vast afgedaanquote:Op donderdag 10 april 2008 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb al die tijd moeten bijlezen... jeeezzzzz, ga je even iets anders doen zeg
en wellus.... dat doen we niet nog een keer, he... been there, done that![]()
mja anders had ik t wel gewetenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:04 schreef Frutsel het volgende:
Maarruh Greys ... er is wel een mevrouw frutsWeliswaar nog niet zo lang, dus ja Memento Mori heeft wel een punt
![]()
Ja echt welquote:Op donderdag 10 april 2008 23:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ahhh... dan heb ik bij deze vast afgedaan
Hoezo, ik zie hier vaak genoeg Meneer Greys voorbij komen enzoquote:Op donderdag 10 april 2008 23:06 schreef nokwanda het volgende:Dat klinkt maf...mevrouw Fruts
Of is het mevrouw Ruftsel?
Tjaquote:
Je moet eerst bellen of mailen voordat je kunt bezichtigen.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:03 schreef Maes het volgende:
Dat bedoel ik, raar verhaal. Wil je een auto bekijken weet je niet eens waar ze zitten.
Dus waaruit kon je dan afleiden dat er geen mevrouw fruts zou zijn? je spreekt jezelf tegen nuquote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Fruts, oneerbare voorstellen zijn toch ook stiekem gewèldig, zelfs als je al dikke verkering hebt?
Wat had je dan wel gewetenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja anders had ik t wel geweten
Nóg een keer? Ik bedoel je?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb al die tijd moeten bijlezen... jeeezzzzz, ga je even iets anders doen zeg
en wellus.... dat doen we niet nog een keer, he... been there, done that![]()
Dat doe ik wel vakerquote:Op donderdag 10 april 2008 23:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus waaruit kon je dan afleiden dat er geen mevrouw fruts zou zijn? je spreekt jezelf tegen nu
Whatever... ben anderhalf jaar vrijgezel geweest en je stak geen hand uitquote:Op donderdag 10 april 2008 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als er geen mevrouw fruts was dan had ik het wel gewetenmaar wat zul je nu nooit achterkomen
wie zegt dat. Ik val stiekem nog steeds op je hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef Frutsel het volgende:
Snik...
ben je weer eens wie je bent, is het ook weer niet goed![]()
kutfok
Niet dat ik weet en dan nog... ik heb niets te verbergen, ben who i am, kan MM wel beamen denk ikquote:Op donderdag 10 april 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Fruts, leuk voor je!Als ze maar tegen een geintje kan dan, hoop niet dat ze hier ooit meeleest
Ja? Is het een smakelijk hapje, die Fruts?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als er geen mevrouw fruts was dan had ik het wel gewetenmaar wat zul je nu nooit achterkomen
*beaamtquote:Op donderdag 10 april 2008 23:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet dat ik weet en dan nog... ik heb niets te verbergen, ben who i am, kan MM wel beamen denk ik![]()
Ze is denk ik zelf net zo erg
Je mag het ook gewoon vragen hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker
Maar het was gewoon een uitlokkende uitspraak en het werkte
Ik stiekum ook op jouquote:Op donderdag 10 april 2008 23:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wie zegt dat. Ik val stiekem nog steeds op je hoor
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nóg een keer? Ik bedoel je?
Ik heb zoiets (nog) nooit gedaan....Maar nieuwe dingen zijn er om... ach... nee, let's not go there
Fruts, leuk voor je!Als ze maar tegen een geintje kan dan, hoop niet dat ze hier ooit meeleest
Jij wilde nooit meetenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Whatever... ben anderhalf jaar vrijgezel geweest en je stak geen hand uit
Nee dat dan weer nietquote:Op donderdag 10 april 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja? Is het een smakelijk hapje, die Fruts?
Alleen greys?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon vragen hoorJe mag me alles vragen
![]()
Pas als ik erover zou liegen kan je me d'r op afrekenen, maar ergens mee te koop lopen doe ik ook niet![]()
[..]
quote:Ik stiekum ook op jou*boing*
Dat willen wij graag zelf bepalen (hihi, ik zei bepalen)quote:
Tuulk niequote:
* Frutsel terugkijkt in pmbox en notitiesquote:AUW, verdomme, doe dat eens een beetje teder
Hij is iig een schat van een ventquote:Op donderdag 10 april 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja? Is het een smakelijk hapje, die Fruts?
WHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 10 april 2008 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat willen wij graag zelf bepalen (hihi, ik zei bepalen)
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij is iig een schat van een vent
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA
er kwam fucking gewoon cola door me neus nu![]()
Jij bepaalt maar
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil je dat echt? Weet je zeker dat er niet gewoon een tweede Mr. Fruts is.
Oeewwwwww, darling...surprising!!!!!
Die was even Monique Smit opnieuw aan het opzetten!quote:
Ow daarquote:Op donderdag 10 april 2008 23:25 schreef Greys het volgende:
Wat jij wiltttttt van mijjjjjjjjjjj
maakt me wild van jouuuuuuuuuuuuuuu
Tra la laaaa la laaaaaaaaa
Sorry, moest even
Hmm... ik ruftsel wel ff.. dan komt ze wel tevoorschijnquote:Op donderdag 10 april 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
Die is klein genoeg om zich overal te verstoppen in elk geval![]()
Ah tis weer voor wat hoort wat tijdquote:Op donderdag 10 april 2008 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zal nog eens iets liefs zeggen fruts.
Hierrrrrquote:
* Frutsel ruft nog even bij mevrouw greys doorquote:Op donderdag 10 april 2008 23:41 schreef Greys het volgende:
* Greys zegt: "Ha Fruts, wat ben je toch een fijne ruftert!"
* Greys benieuwd is wat er nu terug komt
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hierrrrr![]()
Was ff een minuut of 7 weg
Ik had me alvast verstopt in bed achter de rug van Meneer Fruts, maar je duurde zo lang dat ik maar weer ben opgestaanquote:Op donderdag 10 april 2008 23:35 schreef Frutsel het volgende:![]()
Ik ga in elk geval zo me bed in... es kijken of tubwanda zich d'r verstopt heeft
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah tis weer voor wat hoort wat tijd![]()
![]()
Je weet wel hoe lief ik jou vind..schatjuh
![]()
ow..was jij dat...ik dacht dat ik op de afstandbediening ging liggenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik had me alvast verstopt in bed achter de rug van Meneer Fruts, maar je duurde zo lang dat ik maar weer ben opgestaan
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hierrrrr![]()
Was ff een minuut of 7 weg
Droom jij echt van 7 minuten?quote:
het HOEFT niet, schat, ik eet jouw portie dan welquote:
dat was sarcastischquote:Op donderdag 10 april 2008 23:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
het HOEFT niet, schat, ik eet jouw portie dan wel
euh... ja, ongeveer die regioquote:
Man: "na zeven minuten al voldaanquote:Op donderdag 10 april 2008 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga moe maar voldaan op bedje![]()
![]()
![]()
Oant moarn...bijna weekend!
jaaahaaa, bij Bergharenquote:
quote:
Die blijkt toch al een meneer fruts te hebbenquote:
sinds wanneer is Fruts gayquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die blijkt toch al een meneer fruts te hebben![]()
Sinds hij bepaald wilde worden. Dat verraste mij ook enormquote:
Ach.... hier online mag ie gewoon genieten van zijn harem, hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 07:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Goodmeurning![]()
Een zwarte dag van de geschiedenis der Forumliefde....Frutsie, wat doe je ons aan?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sinds hij bepaald wilde worden. Dat verraste mij ook enorm
quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Goodmeurning![]()
Een zwarte dag van de geschiedenis der Forumliefde....Frutsie, wat doe je ons aan?
Tuurlijk ben ik geen man, da's evident, maar als ik jou wil bepalen zal ik toch wel mannelijk aandoende hulpstukken nodig hebben. En een voorliefde voor bepaald worden geeft daarin wel wat aan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
ik zei bepaalt door 'jou'.. Jammer dat je jezelf ineens omschrijft als 'man'
Hmm.. interessant... ligt eraan hoe je het werkwoord bepalen natuurlijk omschrijft... zo had ik het nog niet bepaald.. .euh bepaalt... whateverquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik geen man, da's evident, maar als ik jou wil bepalen zal ik toch wel mannelijk aandoende hulpstukken nodig hebben. En een voorliefde voor bepaald worden geeft daarin wel wat aan.
Ik bepaal ook dansend, kijk maarquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm.. interessant... ligt eraan hoe je het werkwoord bepalen natuurlijk omschrijft... zo had ik het nog niet bepaald.. .euh bepaalt... whatever![]()
Bij bepaalde woorden bepaal ik zelf hoe ik iets omschrijf, zeker wanneer het een paalaktie van tubwanda betreft die een bepaalde paal denkt te kunnen bepalen.. althams zo bepaalde ik de omschrijving die je gaf.
Maar goed![]()
![]()
Wat een heerlijke wanda ben je toch
Hehe ja, dat vind ik zelf ookquote:Op vrijdag 11 april 200813:51 schreef nokwanda het volgende:
Ziggs
geweldig spul, maar de aanblik van een drijfnatte, intens woedende Ziggs blijft meesterlijk (maar wel zielig).
Ooooh, da's zo'n enorrrrm slechte film, maar wat heb ik daar vreselijk dubbel om gelegen zeg!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
Ing!Jij heldin!
Hier staat Boattrip op, een film over mannen die per ongeluk op een gay cruise terecht komen.
Grappig!
DankDank! Je doet me eraan herinneren dat ik de was uit de waschmasjien in de drogert moet stoppen!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet nu nog ff was ophangen en dan kap ik er mee voor vandaag.
Eerlijk gezegd is het gewoon Studie Ontwijkend Gedrag hoor
Bij mij gaan ook de handdoeken, joggingbroeken en verfkleren d'r in. Eigenlijk alleen m'n mooie kleren niet. Maar te lange broeken weer welquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Niks, ik gebruik em alleen voor de sokken en het beddegoed.
De rest gaat op het molentje
Gezelligquote:
Dat is idd de achterliggende gedachte!quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:29 schreef Greys het volgende:
Oh dat vind ik ook altijd zalig.... ik heb hem van de week nog lopen aansporen om toch vooral weer eens de kroeg in te duiken. Binnenkort komen er weer optredens met de bluesband en met een nieuwe band, dus dan kan ik zonder schuldgevoel ook weer eens de Get Back inhollen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:35 schreef conleche het volgende:
Die van mij blijft ook altijd tot sluitingstijdHij blijft altijd totdat ze weer: " Het is tijd, de hoogste tijd, U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid, tadada tadadada tadadadaddadatadada" hebben opgezet!
Valt nog mee, toen ik 'm net kende kwam hij weleens om 4 uur de volgende middag thuis. Hij was geen vriendin gewend, dus hij wist niet dat je dan beter even kon bellen, omdat iemand zich dan misschien ongerust maakte......
Heeeeey lekker ding, long time indeed.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef Marietje_34 het volgende:
Hallo lieve mensjes!!!
Long time no seeHoop dat alles ok is met iedereen hier. Heb nu weinig tijd, moet zo weg, maar kom snel even bjibeppen!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:53 schreef Greys het volgende:
Ik moet dat hier ook maar een beetje gaan invoeren, want vaak gaat Heer G heftig snurken - en als ik mazzel heb Bink ook- en dan lig ik nog een uur of 2 naar het plafond (of naar Southpark) te loeren.
Nee!quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:12 schreef Greys het volgende:
Ze hebben allemaal een leven ineens denk ik
Dorst?? Maar hij heeft gisteren toch al genoeg gedronken? (mijn standaard repliek als Meneer C. om water smeekt vanuit z'n bedjequote:Op zaterdag 12 april 2008 10:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh...
Heb heerlijk geslapen en niet eens gemerkt dat er iemand naast me is gekropen.
Die nu al aan z'n 4e glas water zit![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:01 schreef Greys het volgende:
Kadootjes zijn geshopt en toevallig () belandde ik ook nog in het plaatselijke enige leuke kledingwinkeltje waar ik veel te leuke dingen vond en waar ik binnen tien minuten 163 euro heb uitgegeven. Maar da's ook wel eens lekker
Oh ja Ing, jij hebt je zuurkool van gisteren nog natuurlijk! Handig!
Co, ben je al in de galerie?
Haha, nee op het werk ligtie meestal wel in de buurtquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:12 schreef Greys het volgende:
Je hebt een sms!
(Ik denk, ik zeg het maar even... anders lees je hem misschien pas over een dag of 6)
Foto, please???quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:29 schreef Greys het volgende:
Iets dat heel lastig uit te leggen is
Het is een soort strak tuinbroekjurkje (klinkt afschuwelijk he?) van donkerblauwe denim. Maar het is dezelfde kleur als mijn donkere skinny jeans. En dan met een zwart blousje en een zilver-met-zwarte koordachtige ketting. Het staat slank en... het belangrijkste... NIET tieterig
op zaterdagavond ons hier alleen laten? En wij die geen leven hebben dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:52 schreef Greys het volgende:
Oh, foto
Ik ga het even proberen, maar ik moet zo ook naar het burenfeestje
Hoi Lizzy! Daar ga je vast veel plezier van hebben, ik zou nu al niet meer weten hoe ik zonder dat ding zou moeten en hoe ik het ooit zonder gered heb![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:43 schreef Greys het volgende:
Foto outfit gaat niet meer lukken, geen tijd, sorry
Vanavond ga ik eerst naar Zoetermeer naar een optreden kijken en daarna in Arnhem
tis nu te donker voor mn foon, maar morgen maak ik ff een crappy fotoquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vraag met toch ernstig af wat ik me moet voorstellen bij een inktvis ondergoed ophang ding.
Nonneke wat fijn dat het allemaal zo soepel loopt in huis ondanks de drukte
quote:Op zondag 13 april 2008 11:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, gezellig...
Dacht echt dat het met u was![]()
Edit: lekker weer he?![]()
Nee, ligt niet aan jou, het is de hele tijd al raak! Die drugsboot die ken ik! Niet van binnen hoor, maar mijn moeder woont er vlakbij. Vreemde kinderen! Doet me een beetje denken aan dat meisje uit 40 dagen geen seks die het op 16-jarige leeftijd al met 58 mannen had gedaanquote:Op zondag 13 april 2008 13:45 schreef Greys het volgende:
Is Fok nou zo langzaam met laden of ligt dat aan mij?
Leuke avond dus Greys!quote:Op zondag 13 april 2008 13:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan jou, het is de hele tijd al raak! Die drugsboot die ken ik! Niet van binnen hoor, maar mijn moeder woont er vlakbij. Vreemde kinderen! Doet me een beetje denken aan dat meisje uit 40 dagen geen seks die het op 16-jarige leeftijd al met 58 mannen had gedaan(uit mijn hoofd dit, dus misschien zit ik er 1 of 2 naast)
Weet ik niet, want ik heb het programma eigenlijk nog nooit gezien, maar dit stukje kwam voorbij in de Wereld draait door, of zo'n soort programma.quote:Op zondag 13 april 2008 14:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuke avond dus Greys!![]()
Heb idd wel es van die boot gehoord, het zal je kind zijn zeg...
En Co, dat meisje heb ik ook gezien ja! Moest die niet janken bij die psycholoog, omdat ze alleen sex had om aardig gevonden te worden?
En had ze op vakantie toch niet stiekem gesext?
Zou me echt doodschamen als dat mijn dochter zou zijn die zo op tv kwam.
Volgens mij zou ik die huisarrest geven tot der 50e
Nee hoor, ik ben bij het eerste optreden met de spullen (koffertje met 'oortjes' en tapes enzo) in een hoekje gedoken. En de autosleutel in de hand, omdat we snel weer wegmoesten daarna. En zelf had ik al mijn tas mee en een fles water (had nergens onderweg tijd om wat te drinken natuurlijk, dus ik was goed voorbereidquote:Op zondag 13 april 2008 13:58 schreef nokwanda het volgende:
Het is zo langzaam. Ligt niet aan jou.
Maar voede jij je niet raar tussen al die maffe kinders?
Nog afgezien van schamen zou ik me afvragen wat er mis is gegaan met haar zelfbeeld. ik kan me dat van haar nog ergens wel voorstellen, sex hebben om de aandacht en om mee te doen en om lief gevonden te worden. Maar als moeder zou ik me ernstig achter de oren krabben. ik bedoel.... dit meisje is toch ook ooit iemands baby geweest.quote:Op zondag 13 april 2008 14:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuke avond dus Greys!![]()
Heb idd wel es van die boot gehoord, het zal je kind zijn zeg...
En Co, dat meisje heb ik ook gezien ja! Moest die niet janken bij die psycholoog, omdat ze alleen sex had om aardig gevonden te worden?
En had ze op vakantie toch niet stiekem gesext?
Zou me echt doodschamen als dat mijn dochter zou zijn die zo op tv kwam.
Volgens mij zou ik die huisarrest geven tot der 50e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |