awwwwquote:Op donderdag 10 april 2008 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, je buik is mij iig nooit opgevallen
Ik ben gek op groenteen frut
Kikkershirtquote:Op donderdag 10 april 2008 22:29 schreef jora23 het volgende:
[..]
Mijn kikkershirt hangt ervoor![]()
Maar jij hebt de site gemaakt van de nacht??
Ik moest lachenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeveel euro verschil zat er nou eigk tussen?
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's lang zat, wil je da erna fatsoenlijk kunnen lopen![]()
Met Tubwanda?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Nou, neuken dan maar?
Kan best lekker zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 22:31 schreef Qwea het volgende:
wel een vluggertje, want sex mag maar 7 minuten duren
las ik
Jeuzus.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kocht dr een van 245 en kreeg dr een van 500
Waar las je dat?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:31 schreef Qwea het volgende:
wel een vluggertje, want sex mag maar 7 minuten duren
las ik
Ja, dankzij Maesquote:Op donderdag 10 april 2008 22:32 schreef Greys het volgende:
Ha, schatjes!![]()
Wat kakelen jullie weer lekker! We gaan hard he, met de topics!?
Ik heb lekker een zonnebankje en een douche gedaan en ben weer helemaal het vrouwtje
Q, je humeur is weer stukken beter dan vanmiddag he?
Maes, jij spoilerttttt!
Tubbie is de enige die nog niet aan de kerel is dacht ik. Dus laat haar maar eens even zien wat een echte man doet .. frut.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Met Tubwanda?![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Kan best lekker zijn
Daag PSV![]()
![]()
Liefje!quote:
Kijk maar in mijn active topics. Daar heb ik in gepost in dat topicquote:Op donderdag 10 april 2008 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar las je dat?En wáárom is dat dan volgens hen?
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Liefje!
Q, het is zó enorm spannend, ik wilde het niet voor je verzieken
Ik ook.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:35 schreef jora23 het volgende:
Maar slaap lekker weer allemaal.... Ik ga klaas vaak uitnodigen in mijn slaapkamer!!
Wel dapper dat jij dan wel wilde neukenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tubbie is de enige die nog niet aan de kerel is dacht ik. Dus laat haar maar eens even zien wat een echte man doet .. frut.
Ach ja je woont maar twee straten verderquote:Op donderdag 10 april 2008 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook.
Als je hem ziet, schop hem ff mijn kant op
Trusten
De rest ook, weltrusten und bis morgen!
dies dan over zeven minuten weer vrij man?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:35 schreef jora23 het volgende:
Maar slaap lekker weer allemaal.... Ik ga klaas vaak uitnodigen in mijn slaapkamer!!
MikeyMo heeft het maar goed te vindenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel dapper dat jij dan wel wilde neuken
Vind meneer Qwea dat zomaar goed
Greys![]()
![]()
![]()
lekkere deleetster
(NEE, geen DEL-EETSTER)
Jora![]()
Slaap lekker
Dan woon je wel donders dichtbijquote:Op donderdag 10 april 2008 22:38 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ach ja je woont maar twee straten verder![]()
Dat kan hij lopend doen.
Slaap lekker!!!!
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dies dan over zeven minuten weer vrij man?
Whehehequote:Op donderdag 10 april 2008 22:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dies dan over zeven minuten weer vrij man?
Ik probeer een aantal keren iets op te schrijven maar het lukt niet in een paar woorden. Laat ik het er maar ophouden dat ik blij ben dat ze bij ons is.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat doet een kind idd niet zomaar. Op die leeftijd ben je in de grond toch vooral nog loyaal aan je ouders, vooral bij de ouder waar je woont.
Voor wat hoort wat... jij twee kerels... hij twee vrouwenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
MikeyMo heeft het maar goed te vinden
Als ik vraag of hij een geil trio met 2 vrouwen wil, of met een lekker wijf wil neuken zegt hij vast ook geen neeniet dat ik dat vraag natuurlijk
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
Fruts, heb je hypertjes gegeten vanavond?![]()
Slaap lekker Q en Jora!
* Greys gaat het sextopic van Q zoeken
Ik dacht dat Greys hier ook was gesignaleerd?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe
Oh jongens, ik heb even serieus consult nodig...
Hoe erg ben ik er aan toe als ik 'Wild' van Monique Smit een leuk deuntje vind hebben?
Ja, wie is er in mijn lichaam getreden?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Greys hier ook was gesignaleerd?
Wie zegt dat fruts available is?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En je hebt wel interesse in Fruts begrijp ik?
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...je hebt duidelijk meer beweging nodig... dat verminderd de (kans op) spierpijn
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wie zegt dat fruts available is?
Jij dacht dat ie verkering had en ondertussen hier het hele vrouwelijke SC-volk (en voornamelijk Tubwanda) oneerbare voorstellen doet?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wie zegt dat fruts available is?
Nee! Ik zal even naar boven gillen, Heer G ligt weer in bad.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:58 schreef Maes het volgende:
Greys, ken jij sennacars in Bleiswijk? (of meneer G misschien?)
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht dat ie verkering had en ondertussen hier het hele vrouwelijke SC-volk (en voornamelijk Tubwanda) oneerbare voorstellen doet?
Ach je hebt gelijk ook, het een sluit het ander niet uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |