Fok is een hoop geouwehoer hequote:Op donderdag 10 april 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht dat ie verkering had en ondertussen hier het hele vrouwelijke SC-volk (en voornamelijk Tubwanda) oneerbare voorstellen doet?
Ach je hebt gelijk ook, het een sluit het ander niet uit![]()
Heb al die tijd moeten bijlezen... jeeezzzzz, ga je even iets anders doen zegquote:Op donderdag 10 april 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht dat ie verkering had en ondertussen hier het hele vrouwelijke SC-volk (en voornamelijk Tubwanda) oneerbare voorstellen doet?
Ach je hebt gelijk ook, het een sluit het ander niet uit![]()
jaaaa, eeeenigjesquote:Op donderdag 10 april 2008 23:04 schreef Frutsel het volgende:
BTW, wel leuk om te zien dat Greys ook Tubwanda overneemt![]()
Ahhh... dan heb ik bij deze vast afgedaanquote:Op donderdag 10 april 2008 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb al die tijd moeten bijlezen... jeeezzzzz, ga je even iets anders doen zeg
en wellus.... dat doen we niet nog een keer, he... been there, done that![]()
mja anders had ik t wel gewetenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:04 schreef Frutsel het volgende:
Maarruh Greys ... er is wel een mevrouw frutsWeliswaar nog niet zo lang, dus ja Memento Mori heeft wel een punt
![]()
Ja echt welquote:Op donderdag 10 april 2008 23:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ahhh... dan heb ik bij deze vast afgedaan
Hoezo, ik zie hier vaak genoeg Meneer Greys voorbij komen enzoquote:Op donderdag 10 april 2008 23:06 schreef nokwanda het volgende:Dat klinkt maf...mevrouw Fruts
Of is het mevrouw Ruftsel?
Tjaquote:
Je moet eerst bellen of mailen voordat je kunt bezichtigen.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:03 schreef Maes het volgende:
Dat bedoel ik, raar verhaal. Wil je een auto bekijken weet je niet eens waar ze zitten.
Dus waaruit kon je dan afleiden dat er geen mevrouw fruts zou zijn? je spreekt jezelf tegen nuquote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Fruts, oneerbare voorstellen zijn toch ook stiekem gewèldig, zelfs als je al dikke verkering hebt?
Wat had je dan wel gewetenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja anders had ik t wel geweten
Nóg een keer? Ik bedoel je?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb al die tijd moeten bijlezen... jeeezzzzz, ga je even iets anders doen zeg
en wellus.... dat doen we niet nog een keer, he... been there, done that![]()
Dat doe ik wel vakerquote:Op donderdag 10 april 2008 23:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus waaruit kon je dan afleiden dat er geen mevrouw fruts zou zijn? je spreekt jezelf tegen nu
Whatever... ben anderhalf jaar vrijgezel geweest en je stak geen hand uitquote:Op donderdag 10 april 2008 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als er geen mevrouw fruts was dan had ik het wel gewetenmaar wat zul je nu nooit achterkomen
wie zegt dat. Ik val stiekem nog steeds op je hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef Frutsel het volgende:
Snik...
ben je weer eens wie je bent, is het ook weer niet goed![]()
kutfok
Niet dat ik weet en dan nog... ik heb niets te verbergen, ben who i am, kan MM wel beamen denk ikquote:Op donderdag 10 april 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Fruts, leuk voor je!Als ze maar tegen een geintje kan dan, hoop niet dat ze hier ooit meeleest
Ja? Is het een smakelijk hapje, die Fruts?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als er geen mevrouw fruts was dan had ik het wel gewetenmaar wat zul je nu nooit achterkomen
*beaamtquote:Op donderdag 10 april 2008 23:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet dat ik weet en dan nog... ik heb niets te verbergen, ben who i am, kan MM wel beamen denk ik![]()
Ze is denk ik zelf net zo erg
Je mag het ook gewoon vragen hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker
Maar het was gewoon een uitlokkende uitspraak en het werkte
Ik stiekum ook op jouquote:Op donderdag 10 april 2008 23:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wie zegt dat. Ik val stiekem nog steeds op je hoor
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nóg een keer? Ik bedoel je?
Ik heb zoiets (nog) nooit gedaan....Maar nieuwe dingen zijn er om... ach... nee, let's not go there
Fruts, leuk voor je!Als ze maar tegen een geintje kan dan, hoop niet dat ze hier ooit meeleest
Jij wilde nooit meetenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Whatever... ben anderhalf jaar vrijgezel geweest en je stak geen hand uit
Nee dat dan weer nietquote:Op donderdag 10 april 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja? Is het een smakelijk hapje, die Fruts?
Alleen greys?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon vragen hoorJe mag me alles vragen
![]()
Pas als ik erover zou liegen kan je me d'r op afrekenen, maar ergens mee te koop lopen doe ik ook niet![]()
[..]
quote:Ik stiekum ook op jou*boing*
Dat willen wij graag zelf bepalen (hihi, ik zei bepalen)quote:
Tuulk niequote:
* Frutsel terugkijkt in pmbox en notitiesquote:AUW, verdomme, doe dat eens een beetje teder
Hij is iig een schat van een ventquote:Op donderdag 10 april 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja? Is het een smakelijk hapje, die Fruts?
WHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 10 april 2008 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat willen wij graag zelf bepalen (hihi, ik zei bepalen)
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij is iig een schat van een vent
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA
er kwam fucking gewoon cola door me neus nu![]()
Jij bepaalt maar
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil je dat echt? Weet je zeker dat er niet gewoon een tweede Mr. Fruts is.
Oeewwwwww, darling...surprising!!!!!
Die was even Monique Smit opnieuw aan het opzetten!quote:
Ow daarquote:Op donderdag 10 april 2008 23:25 schreef Greys het volgende:
Wat jij wiltttttt van mijjjjjjjjjjj
maakt me wild van jouuuuuuuuuuuuuuu
Tra la laaaa la laaaaaaaaa
Sorry, moest even
Hmm... ik ruftsel wel ff.. dan komt ze wel tevoorschijnquote:Op donderdag 10 april 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
Die is klein genoeg om zich overal te verstoppen in elk geval![]()
Ah tis weer voor wat hoort wat tijdquote:Op donderdag 10 april 2008 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zal nog eens iets liefs zeggen fruts.
Hierrrrrquote:
* Frutsel ruft nog even bij mevrouw greys doorquote:Op donderdag 10 april 2008 23:41 schreef Greys het volgende:
* Greys zegt: "Ha Fruts, wat ben je toch een fijne ruftert!"
* Greys benieuwd is wat er nu terug komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |