Die blijkt toch al een meneer fruts te hebbenquote:
sinds wanneer is Fruts gayquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die blijkt toch al een meneer fruts te hebben![]()
Sinds hij bepaald wilde worden. Dat verraste mij ook enormquote:
Ach.... hier online mag ie gewoon genieten van zijn harem, hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 07:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Goodmeurning![]()
Een zwarte dag van de geschiedenis der Forumliefde....Frutsie, wat doe je ons aan?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sinds hij bepaald wilde worden. Dat verraste mij ook enorm
quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Goodmeurning![]()
Een zwarte dag van de geschiedenis der Forumliefde....Frutsie, wat doe je ons aan?
Tuurlijk ben ik geen man, da's evident, maar als ik jou wil bepalen zal ik toch wel mannelijk aandoende hulpstukken nodig hebben. En een voorliefde voor bepaald worden geeft daarin wel wat aan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
ik zei bepaalt door 'jou'.. Jammer dat je jezelf ineens omschrijft als 'man'
Hmm.. interessant... ligt eraan hoe je het werkwoord bepalen natuurlijk omschrijft... zo had ik het nog niet bepaald.. .euh bepaalt... whateverquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik geen man, da's evident, maar als ik jou wil bepalen zal ik toch wel mannelijk aandoende hulpstukken nodig hebben. En een voorliefde voor bepaald worden geeft daarin wel wat aan.
Ik bepaal ook dansend, kijk maarquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm.. interessant... ligt eraan hoe je het werkwoord bepalen natuurlijk omschrijft... zo had ik het nog niet bepaald.. .euh bepaalt... whatever![]()
Bij bepaalde woorden bepaal ik zelf hoe ik iets omschrijf, zeker wanneer het een paalaktie van tubwanda betreft die een bepaalde paal denkt te kunnen bepalen.. althams zo bepaalde ik de omschrijving die je gaf.
Maar goed![]()
![]()
Wat een heerlijke wanda ben je toch
Hehe ja, dat vind ik zelf ookquote:Op vrijdag 11 april 200813:51 schreef nokwanda het volgende:
Ziggs
geweldig spul, maar de aanblik van een drijfnatte, intens woedende Ziggs blijft meesterlijk (maar wel zielig).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |