Ooooh, da's zo'n enorrrrm slechte film, maar wat heb ik daar vreselijk dubbel om gelegen zeg!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
Ing!Jij heldin!
Hier staat Boattrip op, een film over mannen die per ongeluk op een gay cruise terecht komen.
Grappig!
DankDank! Je doet me eraan herinneren dat ik de was uit de waschmasjien in de drogert moet stoppen!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet nu nog ff was ophangen en dan kap ik er mee voor vandaag.
Eerlijk gezegd is het gewoon Studie Ontwijkend Gedrag hoor
Bij mij gaan ook de handdoeken, joggingbroeken en verfkleren d'r in. Eigenlijk alleen m'n mooie kleren niet. Maar te lange broeken weer welquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Niks, ik gebruik em alleen voor de sokken en het beddegoed.
De rest gaat op het molentje
Gezelligquote:
Dat is idd de achterliggende gedachte!quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:29 schreef Greys het volgende:
Oh dat vind ik ook altijd zalig.... ik heb hem van de week nog lopen aansporen om toch vooral weer eens de kroeg in te duiken. Binnenkort komen er weer optredens met de bluesband en met een nieuwe band, dus dan kan ik zonder schuldgevoel ook weer eens de Get Back inhollen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:35 schreef conleche het volgende:
Die van mij blijft ook altijd tot sluitingstijdHij blijft altijd totdat ze weer: " Het is tijd, de hoogste tijd, U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid, tadada tadadada tadadadaddadatadada" hebben opgezet!
Valt nog mee, toen ik 'm net kende kwam hij weleens om 4 uur de volgende middag thuis. Hij was geen vriendin gewend, dus hij wist niet dat je dan beter even kon bellen, omdat iemand zich dan misschien ongerust maakte......
Heeeeey lekker ding, long time indeed.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef Marietje_34 het volgende:
Hallo lieve mensjes!!!
Long time no seeHoop dat alles ok is met iedereen hier. Heb nu weinig tijd, moet zo weg, maar kom snel even bjibeppen!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:53 schreef Greys het volgende:
Ik moet dat hier ook maar een beetje gaan invoeren, want vaak gaat Heer G heftig snurken - en als ik mazzel heb Bink ook- en dan lig ik nog een uur of 2 naar het plafond (of naar Southpark) te loeren.
Nee!quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:12 schreef Greys het volgende:
Ze hebben allemaal een leven ineens denk ik
Dorst?? Maar hij heeft gisteren toch al genoeg gedronken? (mijn standaard repliek als Meneer C. om water smeekt vanuit z'n bedjequote:Op zaterdag 12 april 2008 10:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh...
Heb heerlijk geslapen en niet eens gemerkt dat er iemand naast me is gekropen.
Die nu al aan z'n 4e glas water zit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |