nope... de 4 gaan zowiezo naar de finale (en terecht!!)quote:Op donderdag 10 april 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn er echt nog mensen die hier denken dat spelers gezamenlijk bepalen wie eruit gaat
Brian opstappen een maand voor het eind..... echt niet, nooit nietquote:Op donderdag 10 april 2008 20:12 schreef Dementor het volgende:
Amanda eruit gaat niet lukken die krijgt teveel steun van achter en wie weet zegt Brian dan wel als A opstapt stap ik ook op veel succes met het programma.
brian kan ik nog begrijpen maar amanda niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar je weet dat de FEBO bepaalt. Ik ga me niet meer drukmaken om deze onzin.
Wat ik wel weet is dat Brian en Amanda in de finale staan, God knows why.![]()
Hij zal het nooit doen maar hij kan er wel mee dreigen.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:13 schreef Desii het volgende:
[..]
Brian opstappen een maand voor het eind..... echt niet, nooit niet
nope brian stapt nooit op ,anders om wel zou brian nu weg gaan gaat amanda gelijk meequote:Op donderdag 10 april 2008 20:13 schreef Desii het volgende:
[..]
Brian opstappen een maand voor het eind..... echt niet, nooit niet
Dat denk ik dus niet...quote:Op donderdag 10 april 2008 20:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nope brian stapt nooit op ,anders om wel zou brian nu weg gaan gaat amanda gelijk mee
En dan, geen hond die hem mist, dat moet de FEBO toch ook weten als ze hier meelezen. En niet alleen hier maar ook op andare fora, VOL daargelaten.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:14 schreef Dementor het volgende:
Hij zal het nooit doen maar hij kan er wel mee dreigen.
Achter welquote:
Ze gaan niet uit van de streamers, maar van het volk dat de laatste week DGK volgt en gaat stemmen op de avond van de finale.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan, geen hond die hem mist, dat moet de FEBO toch ook weten als ze hier meelezen. En niet alleen hier maar ook op andare fora, VOL daar gelaten.![]()
Wat Akveor zegt. Ze moeten gaan tellen vanaf het moment dat hij een nacht doorgebracht heeft in de Witte Bergen. Dat hok verlaten betekent opnieuw gaan tellen, hebben ze bij Huub ook gedaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:17 schreef Dementor het volgende:
Achter wel
Jaap en Huub hebben DGK gemaakt en Brian draagt hem al tijden mee naar buiten met al zijn optredens terwijl Huub maandenlang in de villa zat en niet mee mocht.
Sommige miljonairs lenen zich daar dan ook erg goed voorquote:Op donderdag 10 april 2008 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
mazaru, je laat mensen iig erg lachen om je gifjes... dank je wel
Ben je gek daar komt geen stemming overquote:Op donderdag 10 april 2008 20:22 schreef tuinfluiter het volgende:
15 minuten geleden.![]()
Amanda heeft zaterdag 19 april een optreden in de Matrix in Nijmegen.
Brian: Is het een groot feest?
PD-lerares Susanne: Ben je zenuwachtig Amanda?
Amanda: Best wel.
Susanne: Ik niet meer, het geeft me een kick op dat grote podium te staan.
Brian: Er kunnen toch wel een paar duizend in de Matrix......
Nou ,even naar Stefan Thielemans , de uitvoerend producent,
en een meerderheidsstemming aanvragen om mee te kunnen.
Wat denkt die gast dan wel niet. Denkt ie dat B en A los op Huub en Claire gaan ofzo? 1 ding is zeker.... Jaap zal zijn winkansen vergroten naar 33%... daaaaaggggg Huub.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Dus trouwen 23 april , de huwelijksnacht en dan de volgende dag ontslagronde en
Claire eruit, Huub is bezorgd dat hij de dag na de ontslagronde vreselijke spijt krijgt,
dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt.
Ben je gek, dit soort regels gelden toch niet voor de kindjes van God?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Nou ,even naar Stefan Thielemans , de uitvoerend producent,
en een meerderheidsstemming aanvragen om mee te kunnen.
Had Huub kunnen gebruiken bij Brian's zogenaamde anderhalf jaar dag.....quote:Op donderdag 10 april 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat Akveor zegt. Ze moeten gaan tellen vanaf het moment dat hij een nacht doorgebracht heeft in de Witte Bergen. Dat hok verlaten betekent opnieuw gaan tellen, hebben ze bij Huub ook gedaan.
Zij buigen idd niet omdat ze alle medewerking van die klootzakken van een febo hebben. Je hoort het toch aan alles? Plannetje tegen Brian: Het zal wel weer niet mogen....quote:Op donderdag 10 april 2008 20:28 schreef coldstar het volgende:
Als Brain er niet geweest was, had Huub niemand om iets tegen te doen. Brain en Amanda zijn de enige die niet buigen voor Huub. Vandaar dat hij ook zo'n hekel aan ze heeft.
mazaru, had ik je al verteld dat ik van je hou?quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
mazaru, had ik je al verteld dat ik van je hou?
Alsof die forums er toe doen.....quote:Op donderdag 10 april 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan, geen hond die hem mist, dat moet de FEBO toch ook weten als ze hier meelezen. En niet alleen hier maar ook op andare fora, VOL daargelaten.![]()
Ik vind dat beide behoorlijk veel krediet krijgen en hebben gekregen. Normaliter, hadden ze er alllang allebei uitgetrapt moeten zijn. Zowel Brain, als Huub.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Zij buigen idd niet omdat ze alle medewerking van die klootzakken van een febo hebben. Je hoort het toch aan alles? Plannetje tegen Brian: Het zal wel weer niet mogen....
dus van niets iets maken.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:35 schreef ericahysterica het volgende:
ik log net in en hoor die rat zn glijstem"ja huub heeft jou op de arm gezoend dus wij kunnen er wel iets ergs van maken.........paaldansslet trok een zeer interessant gezicht. ...misselijk wijf dus zit in het het kamp van slet&rattie
Natuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2008 20:35 schreef ericahysterica het volgende:
ik log net in en hoor die rat zn glijstem"ja huub heeft jou op de arm gezoend dus wij kunnen er wel iets ergs van maken.........paaldansslet trok een zeer interessant gezicht. ...misselijk wijf dus zit in het het kamp van slet&rattie
trol dusquote:Op donderdag 10 april 2008 20:40 schreef Marieke_B het volgende:
borst 95
taille 71
heupen 95
bovenbeen 56
Als het er 20.000 zijn.....quote:Op donderdag 10 april 2008 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof die forums er toe doen.....![]()
500.000 tv-kijkers tegenover 20.000 streamers....
Ik las mattenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:40 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda's maten:
borst 95
taille 71
heupen 95
bovenbeen 56
bovenarm 28
Suzanne' s maten:
borst 87
taille 71
heupen 93
D'r hoofd wel, een heleboel vrouwen zouden qua maten heus wel willen ruilen denk ik.quote:
Alsof die kijkcijfers kloppenquote:
Tuurlijk en dan de plannen van vannacht afkappen met de smoes er is al zat tv.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
Er komt geen skelter verhaal, brians plannen gaan voor?
tnx voor je super gifs wat is het een varken hoe ze eet.quote:
Eindelijk eens een keertje info voor Huub!quote:Op donderdag 10 april 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
Tommie licht Claire en Huub in over de plannen van Jaap. Het kussen van de arm van Suus door Huub in de jacuzzi.
Ik love Tommie.
Ik weet het niet. Volgens mij krijgen Huub en Claire nu ook wat steun van de FEBO. Stijn echt terug?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben bang dat dit de laatste avond van Tommy gaat worden ...........
Dat is dan wel weer jammer ja, want daar zal je wel gelijk in krijgen ben ik bangquote:Op donderdag 10 april 2008 20:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben bang dat dit de laatste avond van Tommy gaat worden ...........
Hij is terugquote:Op donderdag 10 april 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Volgens mij krijgen Huub en Claire nu ook wat steun van de FEBO. Stijn echt terug?
Een varken als ze eetquote:Op donderdag 10 april 2008 20:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
tnx voor je super gifs wat is het een varken hoe ze eet.
kan qua hersens dan weer nietquote:Op donderdag 10 april 2008 20:50 schreef 2live het volgende:
[..]
D'r hoofd wel, een heleboel vrouwen zouden qua maten heus wel willen ruilen denk ik.
Het blijft toch ook een poldertrien met die paal.quote:
Ik weet niet hoe je aan deze info komt, maar ik ben geneigd je te geloven.quote:
Het is echt net een houten pop.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het blijft toch ook een poldertrien met die paal.
Arrafat is alive.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een varken als ze eet
Een schijtlijster hoe ze speelt
Een dooie marmot op haar hoofd.
Een speenvarken als ze spreekt
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:00 schreef mazaru het volgende:
Een varken als ze eet
Een schijtlijster hoe ze speelt
Een dooie marmot op haar hoofd.
Een speenvarken als ze spreekt
Huub gunt de kneuzen ook hun momentje.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:07 schreef Disana het volgende:
Huub laat zich gewillig naar de slachtbank leiden, hij gaat mee naar de chill room.
een palestijnse theedoekquote:Op donderdag 10 april 2008 21:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat heeft die gek op zijn stinkharses zitten
[ afbeelding ]
poort !!!!!!! camera buiten !!!!!!!!!
Die WILLEN niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Dementor het volgende:
Brian: dus aman dan mag je meerdere mensen uitnodigen.
Tja maar die kent ze niet!
jawellllllllll amanda heeft allemaal beste vriendinnen hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Dementor het volgende:
Ik ook, kan toch niet missen. Heerlijk voor Huub, eindelijk wat support van achter.quote:
biedt je aan!!!quote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Dementor het volgende:
jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 10 april 2008 21:12 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jawellllllllll amanda heeft allemaal beste vriendinnen hoor
oke en gaan we dat merken dat hij terug is ???? in het voordeel voor Huub.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:11 schreef Dementor het volgende:
Stijn is terug, ik ken iemand die doet dingen voor DGK daar krijg ik mijn info van.
Pfff dat is er ook weer uit want dat lek vinden ze toch niet.
je vergeet zuurpruim Slène, skattiequote:Op donderdag 10 april 2008 21:13 schreef avonne het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa
... effe denken, wie kwamen ook al weer op haar verjaardag? Netty, Kenneth, Nadia en eh..... oja, de butler Melissa
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:14 schreef STAP01 het volgende:
Amanda zei gelijk dat ze dat verteld hebben. Jammer Brian, je wist het dus wel! Geen zogenaamd achtergestelde Brian dus, jammer joh!
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je vergeet zuurpruim Slène, skattie
helleueuquote:Op donderdag 10 april 2008 21:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je vergeet zuurpruim Slène, skattie
want?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:16 schreef Lady-night het volgende:
Hoop dat hij zegt dat Huub niet in de chill moet gaan zitten
Kut he Jaap!quote:Op donderdag 10 april 2008 21:17 schreef Desii het volgende:
@ Mazaru......... geweldig getimed weer![]()
[ afbeelding ]
Ze mag mij wel uitnodigen hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Dementor het volgende:
Wat is er in de chill?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:16 schreef Lady-night het volgende:
Hoop dat hij zegt dat Huub niet in de chill moet gaan zitten
Mooi he?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:17 schreef Desii het volgende:
@ Mazaru......... geweldig getimed weer![]()
[ afbeelding ]
Moederlijk advies van yvonnequote:
ik an me herinneren dat je vertelde dat jijzelf achter bij de kooi werktequote:Op donderdag 10 april 2008 21:11 schreef Dementor het volgende:
Stijn is terug, ik ken iemand die doet dingen voor DGK daar krijg ik mijn info van.
Pfff dat is er ook weer uit want dat lek vinden ze toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |