een palestijnse theedoekquote:Op donderdag 10 april 2008 21:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat heeft die gek op zijn stinkharses zitten
[ afbeelding ]
poort !!!!!!! camera buiten !!!!!!!!!
Die WILLEN niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Dementor het volgende:
Brian: dus aman dan mag je meerdere mensen uitnodigen.
Tja maar die kent ze niet!
jawellllllllll amanda heeft allemaal beste vriendinnen hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Dementor het volgende:
Ik ook, kan toch niet missen. Heerlijk voor Huub, eindelijk wat support van achter.quote:
biedt je aan!!!quote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Dementor het volgende:
jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 10 april 2008 21:12 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jawellllllllll amanda heeft allemaal beste vriendinnen hoor
oke en gaan we dat merken dat hij terug is ???? in het voordeel voor Huub.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:11 schreef Dementor het volgende:
Stijn is terug, ik ken iemand die doet dingen voor DGK daar krijg ik mijn info van.
Pfff dat is er ook weer uit want dat lek vinden ze toch niet.
je vergeet zuurpruim Slène, skattiequote:Op donderdag 10 april 2008 21:13 schreef avonne het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa
... effe denken, wie kwamen ook al weer op haar verjaardag? Netty, Kenneth, Nadia en eh..... oja, de butler Melissa
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:14 schreef STAP01 het volgende:
Amanda zei gelijk dat ze dat verteld hebben. Jammer Brian, je wist het dus wel! Geen zogenaamd achtergestelde Brian dus, jammer joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |