Ben je gek, dit soort regels gelden toch niet voor de kindjes van God?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Nou ,even naar Stefan Thielemans , de uitvoerend producent,
en een meerderheidsstemming aanvragen om mee te kunnen.
Had Huub kunnen gebruiken bij Brian's zogenaamde anderhalf jaar dag.....quote:Op donderdag 10 april 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat Akveor zegt. Ze moeten gaan tellen vanaf het moment dat hij een nacht doorgebracht heeft in de Witte Bergen. Dat hok verlaten betekent opnieuw gaan tellen, hebben ze bij Huub ook gedaan.
Zij buigen idd niet omdat ze alle medewerking van die klootzakken van een febo hebben. Je hoort het toch aan alles? Plannetje tegen Brian: Het zal wel weer niet mogen....quote:Op donderdag 10 april 2008 20:28 schreef coldstar het volgende:
Als Brain er niet geweest was, had Huub niemand om iets tegen te doen. Brain en Amanda zijn de enige die niet buigen voor Huub. Vandaar dat hij ook zo'n hekel aan ze heeft.
mazaru, had ik je al verteld dat ik van je hou?quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
mazaru, had ik je al verteld dat ik van je hou?
Alsof die forums er toe doen.....quote:Op donderdag 10 april 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan, geen hond die hem mist, dat moet de FEBO toch ook weten als ze hier meelezen. En niet alleen hier maar ook op andare fora, VOL daargelaten.![]()
Ik vind dat beide behoorlijk veel krediet krijgen en hebben gekregen. Normaliter, hadden ze er alllang allebei uitgetrapt moeten zijn. Zowel Brain, als Huub.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Zij buigen idd niet omdat ze alle medewerking van die klootzakken van een febo hebben. Je hoort het toch aan alles? Plannetje tegen Brian: Het zal wel weer niet mogen....
dus van niets iets maken.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:35 schreef ericahysterica het volgende:
ik log net in en hoor die rat zn glijstem"ja huub heeft jou op de arm gezoend dus wij kunnen er wel iets ergs van maken.........paaldansslet trok een zeer interessant gezicht. ...misselijk wijf dus zit in het het kamp van slet&rattie
Natuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2008 20:35 schreef ericahysterica het volgende:
ik log net in en hoor die rat zn glijstem"ja huub heeft jou op de arm gezoend dus wij kunnen er wel iets ergs van maken.........paaldansslet trok een zeer interessant gezicht. ...misselijk wijf dus zit in het het kamp van slet&rattie
trol dusquote:Op donderdag 10 april 2008 20:40 schreef Marieke_B het volgende:
borst 95
taille 71
heupen 95
bovenbeen 56
Als het er 20.000 zijn.....quote:Op donderdag 10 april 2008 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof die forums er toe doen.....![]()
500.000 tv-kijkers tegenover 20.000 streamers....
Ik las mattenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:40 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda's maten:
borst 95
taille 71
heupen 95
bovenbeen 56
bovenarm 28
Suzanne' s maten:
borst 87
taille 71
heupen 93
D'r hoofd wel, een heleboel vrouwen zouden qua maten heus wel willen ruilen denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |