Stiekem ook. Hij wilde ook die rat bij Claire in bed stoppen.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:39 schreef Dementor het volgende:
Die Rachel is ook een slang zeg...
Kortom het is gewoon een valse nicht en zo kraakhelder is hij niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Stiekem ook. Hij wilde ook die rat bij Claire in bed stoppen.
Als ik het goed heb de releaseparty overnieuw.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:02 schreef fredfik het volgende:
wat gaat de rat en jaap doen vanavond?
Maar wel ordinair.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:59 schreef Dementor het volgende:
Kortom het is gewoon een valse nicht en zo kraakhelder is hij niet.
Tnx..die heb ik nog niet gezienquote:Op donderdag 10 april 2008 18:58 schreef Lady-night het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben...van Maria van RF:
Zangles Amanda, Rob is niet tevreden.deel 1
http://www.clipser.com/watch_video/156008
Deel 2
http://www.clipser.com/watch_video/156012
Tja er moet geld verdiend worden voor na de kooi.Dus Amanda moet gaan paaldansen.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:14 schreef Disana het volgende:
Niet te geloven: op 19 april gaan Amanda en Suzanne in de Matrix in Nijmegen optreden.
Het thema is: Erotic, Wet and Red.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:14 schreef Disana het volgende:
Niet te geloven: op 19 april gaan Amanda en Suzanne in de Matrix in Nijmegen optreden.
Hetgeen ze niet kan. Maar blijkbaar ziet ze dat zelf niet in, want ze is enorm enthousiast.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tja er moet geld verdiend worden voor na de kooi.Dus Amanda moet gaan paaldansen.
Ach wie ziet dat daar,gaat alleen maar om beetje geil doen en ome John heeft weer centjes.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Hetgeen ze niet kan. Maar blijkbaar ziet ze dat zelf niet in, want ze is enorm enthousiast.
Goh, dus niet: Victorian, Dry and White?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het thema is: Erotic, Wet and Red.
ik lees sinds 2 dagen regelmatig PD, wat is dat?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:20 schreef avonne het volgende:
is dit nou een andere PD dan gisteren?
Paal Danseresquote:Op donderdag 10 april 2008 19:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
ik lees sinds 2 dagen regelmatig PD, wat is dat?
Niveau hequote:Op donderdag 10 april 2008 19:36 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda heeft EPSG gezegd dat Huub stinkt.
Brian: Die houden we erin en wrijven het er later wel in.
Dit is toch echt de bloody limit.
Ik schakel net in en zie dat ze versterking krijg van Rachelquote:Op donderdag 10 april 2008 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Hetgeen ze niet kan. Maar blijkbaar ziet ze dat zelf niet in, want ze is enorm enthousiast.
daar heeft ie jaap toch niet voor nodig kan hij zelf toch ook doen .quote:Op donderdag 10 april 2008 18:53 schreef Desii het volgende:
B: Japie we doen het vanavond nog hé.... wat later op de avond want we hebben Thais eten besteld.
wat gaan ze doen..... weer een toneelstukje (vermoed ik)
Joh, geloof het of niet, maar die heeft hier daarstraks speciaal een step-in voor aangetrokken.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik schakel net in en zie dat ze versterking krijg van Rachel
Ach als de voice over zegt: en jaap is zoals altijd bereid om brian's plannen samen met brian uit te voeren.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik krijg sterk het vermoeden dat Jaap tijdelijk met brian en amanda moet spelen omdat het er helemaal niet uit ziet en brian helemaal niks doet , doet hij nu ook niet maar nu loopt ie een beetje achter jaap aan .
toch als tv kijker moet dit ook te zien zijn.
Zelfs Dennis deed nog meer...quote:Op donderdag 10 april 2008 19:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik krijg sterk het vermoeden dat Jaap tijdelijk met brian en amanda moet spelen omdat het er helemaal niet uit ziet en brian helemaal niks doet , doet hij nu ook niet maar nu loopt ie een beetje achter jaap aan .
toch als tv kijker moet dit ook te zien zijn.
quote:Op donderdag 10 april 2008 19:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach als de voice over zegt: en jaap is zoals altijd bereid om brian's plannen samen met brian uit te voeren.
Het is geen optie om je nu (in april) eruit te stemmen, mei is een ander verhaal.....quote:Op donderdag 10 april 2008 20:00 schreef Disana het volgende:
Huub tegen Claire: Het is geen optie om jou eruit te stemmen, omdat ik je niet eens zou kunnen missen. Maar nu is het gewoon een optie, net zoals Jaap eruit stemmen.
Ik denk dat ik iets verkeerd begrijp.
Weg met Jaap.... Huub had die gast er vorige maand uit moeten stemmen.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap Huub soms echt niet, er is uitgesproken dat er tijdens de finale, een laatste
live ontslagronde komt ..... dan kan hij toch op zijn vingers natellen, dat Jaap, Brian
en Amanda hem er keihard uitstemmen. Houd gewoon Claire en desnoods Jaap erin.
Hun denken dat dit de laatste kans is om iemand eruit te stemmen.Hopelijk gaat iemand nog zeggen dat er 14 mei nog een extra live uitzending is.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:01 schreef beequeen het volgende:
Huub en Claire hebben een serieus gesprek over de ontslagronde. Claire zegt dat hij zijn spel moet spelen, wat de consequenties ook zijn. Jaap eruit of Claire eruit, Huub weet het niet. Jaap is zijn mattie (Huub is een oen) of zijn vrouw eruit. Hij heeft er slapeloze nachten van.
Huub moet gewoon helemaal niemand wegstemmen, wacht maar tot het halve finalespel.
Hij moet gewoon Jaap zo snel mogelijk lozen. Als Claire hem dan wegstemt zo be it. Huub redt het andres nooit tot de finale.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:01 schreef beequeen het volgende:
Huub en Claire hebben een serieus gesprek over de ontslagronde. Claire zegt dat hij zijn spel moet spelen, wat de consequenties ook zijn. Jaap eruit of Claire eruit, Huub weet het niet. Jaap is zijn mattie (Huub is een oen) of zijn vrouw eruit. Hij heeft er slapeloze nachten van.
Huub moet gewoon helemaal niemand wegstemmen, wacht maar tot het halve finalespel.
Ik geloof het al heel lang niet meer, dit project is behoorlijk prijzig geweest en kost iedere maand nog 100.000 euro ik kan me dan ook niet voorstellen dat de eindbeslissing bij de spelers ligt wie eruit gaat en wie niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn er echt nog mensen die hier denken dat spelers gezamenlijk bepalen wie eruit gaat
Ja op Brian en Amanda na. Dat lijkt vast te staan. De enige miljonair die het langst zit. Laat me niet lachen. Laten we beginnen met rekenen vanaf de Witte Bergen toen meneer het niet in de villa uithield. Dan zit alleen Claire er korter in.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn er echt nog mensen die hier denken dat spelers gezamenlijk bepalen wie eruit gaat
Ben ik met je eens, maar je weet dat de FEBO bepaalt. Ik ga me niet meer drukmaken om deze onzin.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:05 schreef akveor het volgende:
Hij moet gewoon Jaap zo snel mogelijk lozen. Als Claire hem dan wegstemt zo be it. Huub redt het andres nooit tot de finale.
Ik ook maar er staat teveel op stapel. De persiflage van die vetzak en het skeltergebeuren.quote:
nope... de 4 gaan zowiezo naar de finale (en terecht!!)quote:Op donderdag 10 april 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian opstappen een maand voor het eind..... echt niet, nooit nietquote:Op donderdag 10 april 2008 20:12 schreef Dementor het volgende:
Amanda eruit gaat niet lukken die krijgt teveel steun van achter en wie weet zegt Brian dan wel als A opstapt stap ik ook op veel succes met het programma.
brian kan ik nog begrijpen maar amanda niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar je weet dat de FEBO bepaalt. Ik ga me niet meer drukmaken om deze onzin.
Wat ik wel weet is dat Brian en Amanda in de finale staan, God knows why.![]()
Hij zal het nooit doen maar hij kan er wel mee dreigen.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:13 schreef Desii het volgende:
[..]
Brian opstappen een maand voor het eind..... echt niet, nooit niet
nope brian stapt nooit op ,anders om wel zou brian nu weg gaan gaat amanda gelijk meequote:Op donderdag 10 april 2008 20:13 schreef Desii het volgende:
[..]
Brian opstappen een maand voor het eind..... echt niet, nooit niet
Dat denk ik dus niet...quote:Op donderdag 10 april 2008 20:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nope brian stapt nooit op ,anders om wel zou brian nu weg gaan gaat amanda gelijk mee
En dan, geen hond die hem mist, dat moet de FEBO toch ook weten als ze hier meelezen. En niet alleen hier maar ook op andare fora, VOL daargelaten.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:14 schreef Dementor het volgende:
Hij zal het nooit doen maar hij kan er wel mee dreigen.
Achter welquote:
Ze gaan niet uit van de streamers, maar van het volk dat de laatste week DGK volgt en gaat stemmen op de avond van de finale.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan, geen hond die hem mist, dat moet de FEBO toch ook weten als ze hier meelezen. En niet alleen hier maar ook op andare fora, VOL daar gelaten.![]()
Wat Akveor zegt. Ze moeten gaan tellen vanaf het moment dat hij een nacht doorgebracht heeft in de Witte Bergen. Dat hok verlaten betekent opnieuw gaan tellen, hebben ze bij Huub ook gedaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:17 schreef Dementor het volgende:
Achter wel
Jaap en Huub hebben DGK gemaakt en Brian draagt hem al tijden mee naar buiten met al zijn optredens terwijl Huub maandenlang in de villa zat en niet mee mocht.
Sommige miljonairs lenen zich daar dan ook erg goed voorquote:Op donderdag 10 april 2008 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
mazaru, je laat mensen iig erg lachen om je gifjes... dank je wel
Ben je gek daar komt geen stemming overquote:Op donderdag 10 april 2008 20:22 schreef tuinfluiter het volgende:
15 minuten geleden.![]()
Amanda heeft zaterdag 19 april een optreden in de Matrix in Nijmegen.
Brian: Is het een groot feest?
PD-lerares Susanne: Ben je zenuwachtig Amanda?
Amanda: Best wel.
Susanne: Ik niet meer, het geeft me een kick op dat grote podium te staan.
Brian: Er kunnen toch wel een paar duizend in de Matrix......
Nou ,even naar Stefan Thielemans , de uitvoerend producent,
en een meerderheidsstemming aanvragen om mee te kunnen.
Wat denkt die gast dan wel niet. Denkt ie dat B en A los op Huub en Claire gaan ofzo? 1 ding is zeker.... Jaap zal zijn winkansen vergroten naar 33%... daaaaaggggg Huub.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Dus trouwen 23 april , de huwelijksnacht en dan de volgende dag ontslagronde en
Claire eruit, Huub is bezorgd dat hij de dag na de ontslagronde vreselijke spijt krijgt,
dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt.
Ben je gek, dit soort regels gelden toch niet voor de kindjes van God?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Nou ,even naar Stefan Thielemans , de uitvoerend producent,
en een meerderheidsstemming aanvragen om mee te kunnen.
Had Huub kunnen gebruiken bij Brian's zogenaamde anderhalf jaar dag.....quote:Op donderdag 10 april 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat Akveor zegt. Ze moeten gaan tellen vanaf het moment dat hij een nacht doorgebracht heeft in de Witte Bergen. Dat hok verlaten betekent opnieuw gaan tellen, hebben ze bij Huub ook gedaan.
Zij buigen idd niet omdat ze alle medewerking van die klootzakken van een febo hebben. Je hoort het toch aan alles? Plannetje tegen Brian: Het zal wel weer niet mogen....quote:Op donderdag 10 april 2008 20:28 schreef coldstar het volgende:
Als Brain er niet geweest was, had Huub niemand om iets tegen te doen. Brain en Amanda zijn de enige die niet buigen voor Huub. Vandaar dat hij ook zo'n hekel aan ze heeft.
mazaru, had ik je al verteld dat ik van je hou?quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
mazaru, had ik je al verteld dat ik van je hou?
Alsof die forums er toe doen.....quote:Op donderdag 10 april 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan, geen hond die hem mist, dat moet de FEBO toch ook weten als ze hier meelezen. En niet alleen hier maar ook op andare fora, VOL daargelaten.![]()
Ik vind dat beide behoorlijk veel krediet krijgen en hebben gekregen. Normaliter, hadden ze er alllang allebei uitgetrapt moeten zijn. Zowel Brain, als Huub.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Zij buigen idd niet omdat ze alle medewerking van die klootzakken van een febo hebben. Je hoort het toch aan alles? Plannetje tegen Brian: Het zal wel weer niet mogen....
dus van niets iets maken.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:35 schreef ericahysterica het volgende:
ik log net in en hoor die rat zn glijstem"ja huub heeft jou op de arm gezoend dus wij kunnen er wel iets ergs van maken.........paaldansslet trok een zeer interessant gezicht. ...misselijk wijf dus zit in het het kamp van slet&rattie
Natuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2008 20:35 schreef ericahysterica het volgende:
ik log net in en hoor die rat zn glijstem"ja huub heeft jou op de arm gezoend dus wij kunnen er wel iets ergs van maken.........paaldansslet trok een zeer interessant gezicht. ...misselijk wijf dus zit in het het kamp van slet&rattie
trol dusquote:Op donderdag 10 april 2008 20:40 schreef Marieke_B het volgende:
borst 95
taille 71
heupen 95
bovenbeen 56
Als het er 20.000 zijn.....quote:Op donderdag 10 april 2008 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof die forums er toe doen.....![]()
500.000 tv-kijkers tegenover 20.000 streamers....
Ik las mattenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:40 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda's maten:
borst 95
taille 71
heupen 95
bovenbeen 56
bovenarm 28
Suzanne' s maten:
borst 87
taille 71
heupen 93
D'r hoofd wel, een heleboel vrouwen zouden qua maten heus wel willen ruilen denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |