Stiekem ook. Hij wilde ook die rat bij Claire in bed stoppen.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:39 schreef Dementor het volgende:
Die Rachel is ook een slang zeg...
Kortom het is gewoon een valse nicht en zo kraakhelder is hij niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Stiekem ook. Hij wilde ook die rat bij Claire in bed stoppen.
Als ik het goed heb de releaseparty overnieuw.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:02 schreef fredfik het volgende:
wat gaat de rat en jaap doen vanavond?
Maar wel ordinair.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:59 schreef Dementor het volgende:
Kortom het is gewoon een valse nicht en zo kraakhelder is hij niet.
Tnx..die heb ik nog niet gezienquote:Op donderdag 10 april 2008 18:58 schreef Lady-night het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben...van Maria van RF:
Zangles Amanda, Rob is niet tevreden.deel 1
http://www.clipser.com/watch_video/156008
Deel 2
http://www.clipser.com/watch_video/156012
Tja er moet geld verdiend worden voor na de kooi.Dus Amanda moet gaan paaldansen.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:14 schreef Disana het volgende:
Niet te geloven: op 19 april gaan Amanda en Suzanne in de Matrix in Nijmegen optreden.
Het thema is: Erotic, Wet and Red.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:14 schreef Disana het volgende:
Niet te geloven: op 19 april gaan Amanda en Suzanne in de Matrix in Nijmegen optreden.
Hetgeen ze niet kan. Maar blijkbaar ziet ze dat zelf niet in, want ze is enorm enthousiast.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tja er moet geld verdiend worden voor na de kooi.Dus Amanda moet gaan paaldansen.
Ach wie ziet dat daar,gaat alleen maar om beetje geil doen en ome John heeft weer centjes.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Hetgeen ze niet kan. Maar blijkbaar ziet ze dat zelf niet in, want ze is enorm enthousiast.
Goh, dus niet: Victorian, Dry and White?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het thema is: Erotic, Wet and Red.
ik lees sinds 2 dagen regelmatig PD, wat is dat?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:20 schreef avonne het volgende:
is dit nou een andere PD dan gisteren?
Paal Danseresquote:Op donderdag 10 april 2008 19:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
ik lees sinds 2 dagen regelmatig PD, wat is dat?
Niveau hequote:Op donderdag 10 april 2008 19:36 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda heeft EPSG gezegd dat Huub stinkt.
Brian: Die houden we erin en wrijven het er later wel in.
Dit is toch echt de bloody limit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |