Alsof die kijkcijfers kloppenquote:
Tuurlijk en dan de plannen van vannacht afkappen met de smoes er is al zat tv.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
Er komt geen skelter verhaal, brians plannen gaan voor?
tnx voor je super gifs wat is het een varken hoe ze eet.quote:
Eindelijk eens een keertje info voor Huub!quote:Op donderdag 10 april 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
Tommie licht Claire en Huub in over de plannen van Jaap. Het kussen van de arm van Suus door Huub in de jacuzzi.
Ik love Tommie.
Ik weet het niet. Volgens mij krijgen Huub en Claire nu ook wat steun van de FEBO. Stijn echt terug?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben bang dat dit de laatste avond van Tommy gaat worden ...........
Dat is dan wel weer jammer ja, want daar zal je wel gelijk in krijgen ben ik bangquote:Op donderdag 10 april 2008 20:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben bang dat dit de laatste avond van Tommy gaat worden ...........
Hij is terugquote:Op donderdag 10 april 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Volgens mij krijgen Huub en Claire nu ook wat steun van de FEBO. Stijn echt terug?
Een varken als ze eetquote:Op donderdag 10 april 2008 20:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
tnx voor je super gifs wat is het een varken hoe ze eet.
kan qua hersens dan weer nietquote:Op donderdag 10 april 2008 20:50 schreef 2live het volgende:
[..]
D'r hoofd wel, een heleboel vrouwen zouden qua maten heus wel willen ruilen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |