Leuk voor die gozerquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 19:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben wat laat (werk enzo) maar dit is toch geweldig nieuws?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dennis
![]()
Bergkamp
Ja want zijn 2 functies waren zo'n succesquote:Op donderdag 10 april 2008 20:53 schreef Chadi het volgende:
[..]nu Blind een plek geven bij Ajax en we zijn aardig op weg terug
Als TD doe jij het ook verreweg van uitstekend hoor.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja want zijn 2 functies waren zo'n succes!!!
Ik ontvang dadelijk gewoon mijn ontslagpremiequote:Op donderdag 10 april 2008 22:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als TD doe jij het ook verreweg van uitstekend hoor.
quote:Ajax A1 verslaat PSV in halve finale beker
Ajax A1 heeft de finale bereikt van het bekertoernooi voor A-junioren. In Eindhoven versloeg de ploeg van trainer Sonny Silooy PSV A1 na strafschoppen. In de reguliere speeltijd werd niet gescoord. Tegenvaller was het uitvallen van Daley Blind met een hersenschudding.
Ja hij wilde alweer als een hangbuikzwijntje gaan schreeuwen toen Mutu hem een grappig bedoeld tikje uit deelde.Het is dat PSV achter stondquote:Op donderdag 10 april 2008 22:52 schreef Ordinair het volgende:
Gomes weer neer?
Fijn voor je, kan je zondag weer met al die andere lelijke jongetjes het lelijke eindhoven onveilig maken?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:05 schreef Flaccid het volgende:
PSV wordt kampioen!!!!!!!!!!!!
89e, 116e en 120e minuutquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:18 schreef MaxC het volgende:
[..]
89e, 116e en 120e minuut
Kan het nog duitserig zijn?
quote:psv wordt geen kampioen.
met zo''''''''n zwakke legioen.
twente wint uit van psv.
dan roepen ze in twente ole ole.
psv bakt er niets van.
ik weet zeker dat twente hun aankan.
psv en die domme vergoossen met zijn verdedigende taktiek.
hij is een totale freak
liedje geschreven door mij ramirez.
Die opstellingen die ze daar altijd makenquote:
Hahaha, Ramirez for president.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:54 schreef _Mike_ het volgende:
De reacties op voetbalzone zijn ook om te huilen zeg
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:55 schreef ruud.nl het volgende:
Stel hè, dat PSV vanavond wint, dan zal de KNVB er alles aan doen om ervoor te zorgen dat PSV kampioen wordt omdat ze er geen rekening mee hebben gehouden dat er een club de halve finale van de UEFA-cup zou halen. De tweede halve finale staat tegelijk gepland met de eerste ronde van de play-offs namelijk.
Ja, prachtig die opstellingen altijdquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:18 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Die opstellingen die ze daar altijd makenVan dit soort dingetjes:
ik sou so spelen als ik bassie was volgens seisoen:
-----------------Steek
--Silva --- Vermaalen -- heitinga -- emanulson
---ronaldinho -- davids --- grabi -- lindgren
-------suarez -- hunter --- suloemanie
groeten van een ajaxiet!
Trouwens, als je Getafe en Bayern vanavond weer ziet. Zoiets is haast nog wonderbaarlijker dan dat wij de titel nog pakken
![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:05 schreef Flaccid het volgende:
PSV wordt kampioen!!!!!!!!!!!!
??quote:
Boeie.. laat em dat lekker bij zijn eigen carnavalsvrienden houden..quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
??
Hij heeft wel gelijk.
Deal with it.
Volgend seizoen gaat de Ajax-opmars beginnen.
Van Basten is een held.
Inderdaad, dit seizoen is al afgelopen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
??
Hij heeft wel gelijk.
Deal with it.
Volgend seizoen gaat de Ajax-opmars beginnen.
Van Basten is een held.
Nu nog Rijkaard als TDquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Bergkamp is een gouden zet van Marco. Scoort ie overal punten mee. Nu mag ie het gaan laten zien.
Oooow vandáár dat ze Colin toch verlengd hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oh, tof. Hoorde net pas dat Bergkamp nauw betrokken wordt bij het eerste.
Van Basten denkt dat Dennis spelers beter kan maken. Goed zo, Marco.
Ik wacht toch even de eerste aankopen af hoor.. Want uiteindelijk hebben we nog weinig concreets gezien.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het begint er mooi uit te zien voor volgend seizoen. Van Basten creeert in ieder geval een positief gevoel
Daar ben ik dus ook bang voorquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:16 schreef M0NTANA het volgende:
...
Als dat even wazig wordt als zijn selectiebeleid bij Oranje, wordt het weer niks met Ajax.
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Als straks de eerste transfers bekend worden en Bobson, Denneboom en van der Schaaf worden gepresenteerd dan ga ik een stil hoekje opzoeken om lang en uitgebreid te huilenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:16 schreef M0NTANA het volgende:
Inderdaad, eerst de aankopen nog eens afwachten.
Als dat even wazig wordt als zijn selectiebeleid bij Oranje, wordt het weer niks met Ajax.
*huilt meequote:Op vrijdag 11 april 2008 08:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Als straks de eerste transfers bekend worden en Bobson, Denneboom en van der Schaaf worden gepresenteerd dan ga ik een stil hoekje opzoeken om lang en uitgebreid te huilen
Dat geloof je toch zelf niet he? De namen die ik tot nu toe voorbij heb zien komen, stemmen mij erg positief. Ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Als straks de eerste transfers bekend worden en Bobson, Denneboom en van der Schaaf worden gepresenteerd dan ga ik een stil hoekje opzoeken om lang en uitgebreid te huilen
Waar komt dat vertrouwen bij jou toch vandaan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet he? De namen die ik tot nu toe voorbij heb zien komen, stemmen mij erg positief. Ik heb er alle vertrouwen in.
Ik heb geen idee. Ik ben denk ik een heel optimistisch ingesteld persoonquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar komt dat vertrouwen bij jou toch vandaan?
Ja, dat roepen we bij elke trainerquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ben denk ik een heel optimistisch ingesteld persoon.
En slechter dan Koster gaat het niet worden.
Dan maar op eigen kracht.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA. [ afbeelding ].
Valt ook lekker te vergelijkenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:16 schreef M0NTANA het volgende:
Inderdaad, eerst de aankopen nog eens afwachten.
Ik smsquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Chill, FCG-AFCA zenden ze zondag uit in de sportsbar op mijn verzoek. Nu nog iemand vinden die me de tussenstand van FCT doorsmssed.
Dus het is "ik heb gesms't"quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik sms
Jij/hij/zij sms't
Wij sms'en
Weet je dat ook weer
quote:
quote:Gebiedende wijs
bv. `Ga weg!`
sms
40 mln is 2/3 vd omzet geloof ik? Dan heeft Ajax geen keus denk ik...quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:52 schreef Robar het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop inderdaad ook dat Huntelaar blijft, maar als er inderdaad clubs zijn die 40 miljoen voor hem over hebben . . . . .
Moeilijke keuze hoor, je kunt daar hele leuke spelers voor halen.
En aan de andere kant gun ik Huntelaar ook een mooie topclub in het buitenland.
Een jongen met zo een bewonderenswaardige instelling verdient een mooie transfer.
eeeh.. wat?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:43 schreef toma het volgende:
Ik hoop dat Huntelaar blijft nu hij de beste spitsen van de afgelopen 30 jaar bij Ajax trainen.
De afgelopen 30 jaar. Nu zitten we dus in het jaar 2008-30 jaar is 1978. In deze lange periode tussen waren Marco en Bergkamp niet te stoppen, door geen enkele speler op de wereld. En ze speelde dus bij ons alller AFCAquote:
Als ik Ajax was zou ik die 40 miljoen dan ook gewoon pakken. Maar stel, je bent ervan overtuigd dat ie echt zo goed is dan zal ie na een seizoen van weer 30+ goals niet verschrikkelijk veel minder waard zijn.. Dat zou ook een redenatie kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
40 mln is 2/3 vd omzet geloof ik? Dan heeft Ajax geen keus denk ik...
Dat snap ik ook wel dickhead.. lees ff wat er staatquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De afgelopen 30 jaar. Nu zitten we dus in het jaar 2008-30 jaar is 1978. In deze lange periode tussen waren Marco en Bergkamp niet te stoppen, door geen enkele speler op de wereld. En ze speelde dus bij ons alller AFCA
Suarez geblesseerd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat hoop ik trouwens dat Bruno en Suarez zondag in de slotsecondes een doelpunt maken en die lelijke groentjes hun mond snoeren
Wat zeur je dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel dickhead.. lees ff wat er staat
Dat zou matig zijnquote:
En niemand geloofde het.quote:
Wrongquote:
Waarom is dit niet op de website gemeld?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Raakte eergister geblesseerd en trainde gister niet mee. Vermaelen haakte gister ook een half uur voor tijd af.
Bron.
Met foto's en filmpje..
Die zitten inderdaad voor je kuitenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Krijg je als je zonder scheenbeschermers traint.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Krijg je als je zonder scheenbeschermers traint.
Het gekke is, het is nergens nog voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom is dit niet op de website gemeld?
Er is dus weinig hoop zo te zien dat hij zondag van de partij is
Nouja ik hoop op een wonder...quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het gekke is, het is nergens nog voorbij gekomen..
Tis dat die foto's en dat filmpje er staan, anders had ik het ook niet geloofd.
Tuurlijk, terugslag.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die zitten inderdaad voor je kuiten![]()
Gelukkig, Rommedahl doet weer meequote:UPDATE: Luis Suarez heeft zich donderdag niet laten zien op het trainingsveld. Naar aanleiding van het voorval van gisteren bleek de Uruguyaan niet in staat zich bij de groep aan te sluiten. Luque was daarintegen wel van de partij. De selectie van Koster kende vandaag weer een uitvaller tijdens de zeer fanatieke partijvorm. Thomas Vermaelen moest een half uur voor het einde van het veld met liesklachten. De belg kampte afgelopen weekend met de zelfde klachten. Of Suarez en Vermaelen zondag inzetbaar zijn is voor alsnog onduidelijk. Dennis Rommedahl is daarintegen weer volledig fit.
Neej, dacht ook dat je zat te fuckenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het gekke is, het is nergens nog voorbij gekomen..
Tis dat die foto's en dat filmpje er staan, anders had ik het ook niet geloofd.
Kuffourquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef Wooldoor het volgende:
Leonardo op de plek van Suarez en Kuffour op de plek van Vermaelen.
Ow, maar het ging me niet zozeer over de kwaliteiten van Kuffour en of hij nu wel of niet moet spelen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:40 schreef Wooldoor het volgende:
Ik heb liever Kuffour naast Heitinga dan dat Urby linksback moet gaan spelen en Vertonghen doorschuift naar het centrum. En zonder Berg is Groningen aanvallend ook eeen stuk minder.
Hoe was Brazil?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:31 schreef BonJovi het volgende:
Im in love jaja we gaan zondag zeker winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |