En ik ben zo vrij.quote:
quote:Ajax en Lazio Roma volgen Conti
donderdag 10 april, door widmfan7, Rome, 13:52u, cagliaricalcio.net
Ajax en Lazio Roma hebben intersse in Cagliari speler Daniele Conti . De 29-jarige middenvelder die de jeugd van AS Roma doorliep staat al sinds 1999 onder contract bij Cagliari. Daar wordt hij als 1 van de steunpilaren van het elftal gezien. Hij scoorde in 200 wedstrijden 15 keer voor Cagliari.Ook Fiorentina en Atalanta volgen zijn verrichtingen op de voet.
Onzinbericht, Lazio Roma bestaat niet.quote:
Wat een onzin zeg. KNVB ziet die kut play-offs als verlengstuk van de competitie, maar gele kaarten tellen we weer apart en de rode tellen welquote:Do 10 apr 2008
'Erfenis' kost Vertonghen play-offduel
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Als Ajax geen kampioen wordt en zich plaatst voor de play-offs om een ticket voor de voorronde van de Champions League, moet Jan Vertonghen het eerste duel werkeloos toekijken. De verdediger werd vorig jaar door Ajax aan RKC verhuurd en ontving in de degradatieplay-offs tegen VVV Venlo zijn tweede gele kaart. Het betekent dat hij automatisch één duel is geschorst. Ajax werd daarvan gisteren nogmaals door de KNVB op de hoogte gesteld.
WE GAAN EUROPA INNNNNNquote:Op donderdag 10 april 2008 15:02 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij gaat Twente dan in Duitsland voetballen ja.
iddquote:Op donderdag 10 april 2008 14:59 schreef Silenus het volgende:
Stel dat Twente 5e eindigt, spelen we dan nou de uitwedstrijd in het Schalke stadion? Is daar al duidelijkheid over. Zou wel supervet zijn om naar Gelsenkirchen af te reizen.
Bizar bericht inderdaadquote:Op donderdag 10 april 2008 14:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. KNVB ziet die kut play-offs als verlengstuk van de competitie, maar gele kaarten tellen we weer apart en de rode tellen wel
Feyenoord is toch 6e? En Twente wint toch bij Psv was de deal?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:06 schreef Jasza het volgende:
Twente word is 5e dannn
Kans is klein, dan moeten de kakkerlakken zondag verliezen van WII![]()
Maar als je speelschema's kijkt, dan word het of Twente of kakkerlakken in 1e ronde play-offs![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Feyenoord is toch 6e? En Twente wint toch bij Psv was de deal?
Zal al wel voorbij zijn gekomen maar nog even een keerquote:Dennis Bergkamp keert terug bij Ajax. De voormalige Ajacied gaat bij de club waar zijn loopbaan als voetballer begon stage lopen in het kader van zijn opleiding tot trainer, als hij tot de verkorste opleiding wordt toegelaten. De zaakwaarnemer van Bergkamp, Rob Jansen, heeft tegenover VI.nl de berichten tegengesproken dat het aanmelden voor de cursus gelijk staat aan de ambitie om trainer te worden. 'Blijkbaar is een inschrijving al voldoende om die conclusie te trekken. Dennis gaat de cursus doen, op stage bij Ajax en dan ziet hij wel weer verder.' [reageer]
Wordt verbouwd.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:24 schreef Black-Death het volgende:
Waarom niet in het Twente stadion? Of vraag ik nu iets doms
verbouwingquote:Op donderdag 10 april 2008 15:24 schreef Black-Death het volgende:
Waarom niet in het Twente stadion? Of vraag ik nu iets doms
Spelen we toch nog europeesquote:Op donderdag 10 april 2008 14:59 schreef Silenus het volgende:
Stel dat Twente 5e eindigt, spelen we dan nou de uitwedstrijd in het Schalke stadion? Is daar al duidelijkheid over. Zou wel supervet zijn om naar Gelsenkirchen af te reizen.
oh vet ben benieuwdquote:Op donderdag 10 april 2008 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wordt verbouwd.
[ afbeelding ]
Ring erop.
De KNVB is daar al een seizoen of vier mee bezig.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:55 schreef ruud.nl het volgende:
Stel hè, dat PSV vanavond wint, dan zal de KNVB er alles aan doen om ervoor te zorgen dat PSV kampioen wordt omdat ze er geen rekening mee hebben gehouden dat er een club de halve finale van de UEFA-cup zou halen. De tweede halve finale staat tegelijk gepland met de eerste ronde van de play-offs namelijk.
quote:
Laat de UEFA er vanavond dan maar alles aan doen dat dat niet gebeurd.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:55 schreef ruud.nl het volgende:
Stel hè, dat PSV vanavond wint, dan zal de KNVB er alles aan doen om ervoor te zorgen dat PSV kampioen wordt omdat ze er geen rekening mee hebben gehouden dat er een club de halve finale van de UEFA-cup zou halen. De tweede halve finale staat tegelijk gepland met de eerste ronde van de play-offs namelijk.
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De KNVB is daar al een seizoen of vier mee bezig.
Op dat rode zakje staat normaal toch jullie logoquote:
Je zit gewoon echt te wachten totdat 1 iemand zoiets zegt héquote:
Hehequote:Op donderdag 10 april 2008 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De KNVB is daar al een seizoen of vier mee bezig.
Tuurlijk Dennis The Man!, heeeeel de dag te wachten.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je zit gewoon echt te wachten totdat 1 iemand zoiets zegt hé
Tuurlijk Dennis The Man!, heeeeel de dag te wachten.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je zit gewoon echt te wachten totdat 1 iemand zoiets zegt hé
In Eindhoven? Als je 3 straten doorloopt ben je er uit manquote:Op donderdag 10 april 2008 16:34 schreef Ruiseart het volgende:
Pas op dat je niet verdwaald.
quote:Van Basten biedt Bergkamp stageplaats aan
Amsterdam, 10 apr 2008
Dennis Bergkamp keert terug bij Ajax. De voormalig profvoetballer is door Marco van Basten gevraagd om stage te lopen bij de club. ,,Ik denk dat Dennis spelers beter kan maken”, aldus Van Basten.
Toen aankomend hoofdtrainer Marco van Basten hoorde dat Bergkamp zich had ingeschreven voor de verkorte cursus coach betaald voetbal, bood hij hem een stageplaats aan.
Van Basten: ,,Ik heb Dennis een paar weken geleden gebeld want ik was benieuwd hoe het met hem ging en ik wilde weten of hij wellicht iets voor Ajax zou kunnen betekenen, in welke vorm dan ook. Het is belangrijk om bij Ajax met zoveel mogelijk kwaliteit aan de gang te gaan en dat Dennis kwaliteiten heeft, is duidelijk. Uit het gesprek bleek dat Dennis naar Nederland zou komen en dat hij zich zou opgeven voor de trainerscursus. Onderdeel van die cursus is dat de deelnemers stage lopen. Ik heb hem een stageplaats aangeboden en dat leek hem wel wat. Ik hoop en verwacht dat dit goed is voor Ajax en voor Dennis. Ik denk dat hij spelers beter kan maken. Zijn aanwezigheid heeft impact op de spelersgroep. Voor Ajax is het ook in bredere zin goed dat iemand als Dennis bij de club betrokken is. Dennis kan bij Ajax ontdekken hoe hij het vindt om in een andere rol op het veld te staan.”
Bergkamp is natuurlijk geen onbekende bij Ajax. De 38-jarige oud-prof begon op zijn twaalfde bij de jeugdopleiding van de club en maakte op 14 december 1986 zijn debuut in Ajax 1. In zijn periode als Ajacied veroverde hij de Europa Cup II, de UEFA Cup, twee KNVB Bekers en één landstitel. In 185 competitiewedstrijden voor Ajax kwam hij 103 keer tot scoren.
Bergkamp verruilde Ajax in de zomer van 1993 voor Internazionale. Twee seizoenen later ging de 79-voudig international aan de slag bij Arsenal, de club waar hij in 2006 zijn carrière afsloot met een ‘testimonial’ tegen Ajax.
Over de precieze invulling van de stage wordt in een later stadium besloten.
Peter R. de Vries deelt hetzelfde moment als ik!quote:Mooiste Ajax-moment:
,,Dat is de thuiswedstrijd tegen FC Twente, een aantal jaren geleden. We kwamen eerst met 0-2 achter. Het hoofd van trainer Co Adriaanse lag al op het hakblok. In de tweede helft begon Ajax - met een man minder - aan een fenomenale inhaalrace. We wonnen door een prachtig doelpunt van Wamberto met 3-2. We stonden echt op de banken! Het sfeertje dat toen in het stadion hing was heel bijzonder.''
Dennis Bergkamp terug bij Ajax, wat een geweldige dag !!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:27 schreef denthemen het volgende:
Zal al wel voorbij zijn gekomen maar nog even een keer
Ik hoop het toch wel.. En anders andere talenten! Zou Zlatan nu niet terug willen komen?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:22 schreef Rumille het volgende:
2 van de grootste Nederlandse spitsen bij AjaxDat moet Huntelaar toch overtuigen!
Die wedstrijd zal ik ook nooit vergeten. Dankzij een fantastische inhaalrace (met 10 man!) toch nog met 3-2 winnen en op die manier een 3e thuisnederlaag op rij afwentelen. Mede daardoor werd Ajax dat jaar ook kampioen.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:19 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Peter R. de Vries deelt hetzelfde moment als ik!
Sonck terug halenquote:Op donderdag 10 april 2008 17:24 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik hoop het toch wel.. En anders andere talenten! Zou Zlatan nu niet terug willen komen?
quote:ArenA en Ajax gaan praten over kunstgras
Amsterdam ArenA-directeur Henk Markerink zal binnenkort gaan praten met Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, om te bespreken of kunstgras in het stadion een optie is.
Het gesprek volgt op de uitspraken van de nieuwe coach Marco van Basten, die tijdens zijn officiële presentatie liet weten dat er wellicht voortaan op kunstgras gespeeld zal moeten worden vanwege de slechte staat van het veld in de ArenA.
Uiteindelijk bepaalt Ajax welke grasmat er in het stadion komt te liggen. "We hebben met alle trainers van Ajax gepraat, en iedereen had een andere mening. Louis van Gaal en Co Adriaanse zagen er wel wat in, maar Ruud Krol en Jan Wouters waren bijvoorbeeld fel tegen", aldus Markerink in Ajax Life.
"We moeten een beleidsplan maken voor de komende jaren. Kunstgras is wat mij betreft zeker bespreekbaar", stelt de stadiondirecteur.
Ik kan me dat ook nog herinnerenquote:Op donderdag 10 april 2008 17:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die wedstrijd zal ik ook nooit vergeten. Dankzij een fantastische inhaalrace (met 10 man!) toch nog met 3-2 winnen en op die manier een 3e thuisnederlaag op rij afwentelen. Mede daardoor werd Ajax dat jaar ook kampioen.
Omdat die officieel daar nu nog voer gaat. En van Basten heeft al eerder gezegd dat hij het wel ziet zitten.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:33 schreef Rumille het volgende:
Waarom gaat die oetlul praten met van Geel? Die is straks toch weg (hoop ik).
Mooi kapsel ookquote:Op donderdag 10 april 2008 18:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Deze spits heeft wel een prachtig gebit
[ afbeelding ]
Italian mooiboiquote:Op donderdag 10 april 2008 18:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Deze spits heeft wel een prachtig gebit
[ afbeelding ]
Ik zat laatst toevallig op vrijdagavond naar de Jupiler League te kijken, en zag ik opeens Wamberto het winnende doelpunt voor Omniworld makenquote:Op donderdag 10 april 2008 17:19 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Peter R. de Vries deelt hetzelfde moment als ik!
Welkomquote:Op donderdag 10 april 2008 18:43 schreef pieterpost_afca het volgende:
Ik was dit seizoen naar RKC-Omniworld geweest om Wamberto te zien maar toen was die er niet
Wiens kloon is dit?quote:Op donderdag 10 april 2008 18:43 schreef pieterpost_afca het volgende:
Ik was dit seizoen naar RKC-Omniworld geweest om Wamberto te zien maar toen was die er niet
Een nieuwequote:Op donderdag 10 april 2008 18:43 schreef pieterpost_afca het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:16 schreef Ruiseart het volgende:
Supporters van Napoli spammen het gastenboek van Klaas-Jan vol
http://www.klaasjanhuntelaar.com/site/
quote:10/04/2008 - ciruzzo1992 e marco from naples
Beste Klaas Napels is één grote stad één groot openbaar vierkant met beautifulst één van de wereld. Napolitaans zijn wij, met veel geduld om omhoog aan te komen en dit aanwezig wij het met u zullen willen maken vooral, enkel speler zes voor dit vierkant. In stadskracht wordt KLAAS slechts gesproken over u
Inddquote:Op donderdag 10 april 2008 19:04 schreef denthemen het volgende:
Net even het interview met Fontein gelezen in de VI. Mooi om te lezen, totaal geen natrap uitspraken etc
quote:10/04/2008 - De Paus
De Heilige Drievuldigheid der AFCA
Huntelaar - Bergkamp - van Basten
quote:Op donderdag 10 april 2008 19:17 schreef _Mike_ het volgende:
'Ook Schalke meldt zich voor Huntelaar'
Klaas-Jan Huntelaar heeft de topclubs voor het uitkiezen. Eerder meldden onder ander Real Madrid, AS Roma, FC Barcelona en Juventus zich voor de 24-jarige spits van Ajax. Later kwam daar Manchester United bij en ook het Duitse Schalke ’04 blijkt interesse te hebben in de topscorer van de Eredivisie.
Komende zomer zou Schalke gepland hebben de Oranje-international naar Gelsenkirchen te halen. Doordat de Duitse ploeg tot aan de kwartfinales in de Champions League reikte(het werd woensdag uitgeschakeld door FC Barcelona), heeft het zo’n veertig miljoen euro verdiend. Dat hele bedrag zouden de Duitsers overhebben voor Huntelaar.
Tevens meldt Sportweek donderdag dat de sponsor van Schalke ’04, de gigantische oliemaatschappij Gazprom, bereid zou zijn mee te betalen om The Hunter naar Duitsland te laten trekken. Ajax gaf eerder aan dat er een bedrag van minimaal dertig miljoen euro mee gemoeid zou zijn, om Huntelaar te laten vertrekken uit Amsterdam.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |