werkt als een zonnetjequote:Op donderdag 10 april 2008 14:27 schreef DubzOne het volgende:
Hier de disstrack van Steen naar BangBang:
http://www.nlhiphop.nl/mpdrie/Steen-Kwibus_en_TumTum_NLHIPHOP.mp3
bron?quote:Op donderdag 10 april 2008 14:45 schreef XxxPimxxX het volgende:
Opgezwolle is gestopt, maar Rico en Sticks gaan nog wel gewoon op tour met de nummers.
Naja, was opzich ook wel te verwachten natuurlijk. Alleen jammer dat d'r geen nieuw materiaal meer komt voorlopig.
Opgezwolle treed zo nu en dan toch nog steeds op met ART ipv Delicquote:
Sorry, las het verkeerd.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:53 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Opgezwolle treed zo nu en dan toch nog steeds op met ART ipv Delic
Nu ik alles heb gehoord klinkt alles best wel eentonig ja. Maar zit wel wat leuks tussen!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb Hard op de luisterpaal gehoord...
Mwah het is allemaal hetzelfde. Niet mijn ding.
Wel een vette line trouwens.
"Je bent net een muppet, je praat me de hele tijd mana mana"
Firefox kan de server op www.opgeduveld.nl niet vinden.quote:Op donderdag 24 april 2008 04:38 schreef AryaMehr het volgende:
Opgeduveld 2 komt toch uit?
http://www.opgeduveld.nl/
Nee, site is nu offline gehaald zie ik. Er stond namelijk: Opgeduveld 2, release 29 april.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Firefox kan de server op www.opgeduveld.nl niet vinden.
?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:57 schreef Branieschopper het volgende:
steen wordt vermozeld door bangbang gek!!!!!
Waar komen ze dan nog allemaal optreden wil er wel weer een keer heen laatste keer was 013 was echt de shit!!quote:Op donderdag 10 april 2008 14:45 schreef XxxPimxxX het volgende:
Opgezwolle is gestopt, maar Rico en Sticks gaan nog wel gewoon op tour met de nummers.
Naja, was opzich ook wel te verwachten natuurlijk. Alleen jammer dat d'r geen nieuw materiaal meer komt voorlopig.
Laatste keer 050 was echt gruwelijk.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:29 schreef fuppa het volgende:
[..]
Waar komen ze dan nog allemaal optreden wil er wel weer een keer heen laatste keer was 013 was echt de shit!!
En die diss over bangbang die is echt fucking kut jezus zeg :/
when?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:31 schreef skiczukie het volgende:
Waar tf is de liefde gebleven? Iemand die Rico en Stick in de Oosterpport, Groningen gaat zien?
fucking geniaal. Ed is weer aanwezig. Dankje.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:37 schreef skiczukie het volgende:
Zaterdag 14 juni.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
fucking geniaal. Ed is weer aanwezig. Dankje.http://www.de-oosterpoort.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
fucking geniaal. Ed is weer aanwezig. Dankje.Sticks, Rico & TyphoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zaterdag 14 juni 2008, 20.30 uur.
De Oosterpoort Groningen - kleine zaal
Tickets: 12,50 euro (exclusief servicekosten)
Bron is een mailtje van de Oosterpoort, zal wel betrouwbaar zijn dus.![]()
Mijn 2e keer Oosterpoort. Kan niet wachten, kaartjes besteld.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sticks, Rico & Typhoon
zaterdag 14 juni 2008, 20.30 uur.
De Oosterpoort Groningen - kleine zaal
Tickets: 12,50 euro (exclusief servicekosten)
Bron is een mailtje van de Oosterpoort, zal wel betrouwbaar zijn dus.
Was je er de laatste keer? Die was echt top. Ik vraag me af of dit optredem dat kan evenaren en of ik wel zal gaan. 12,50 + die andere kosten (7,50?) .. niet echt goedkoop ofzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mijn 2e keer Oosterpoort. Kan niet wachten, kaartjes besteld.
De laatste keer was dat ze er de laaste keer waren, met Delic. Groningen was ik ook ff geweest, iemand stond met een peuk in de pit, en ik kreeg toen as in mijn oog. Ben toen maar weg gegaanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Was je er de laatste keer? Die was echt top. Ik vraag me af of dit optredem dat kan evenaren en of ik wel zal gaan. 12,50 + die andere kosten (7,50?) .. niet echt goedkoop ofzo.
Iemand Sticks nog op 5 mei in Groningen gechecked?
Ik vond de laatste keer in de Oosterpoort echt fantastisch. Ik stond eerst op het balkon waar een mafkees met een capuchon op de hele tijd hele stoere gangstergebaartjes stond te maken, vervolgens snel naar beneden gegaan en de hele avond vooraan genieten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De laatste keer was dat ze er de laaste keer waren, met Delic. Groningen was ik ook ff geweest, iemand stond met een peuk in de pit, en ik kreeg toen as in mijn oog. Ben toen maar weg gegaan
Vindt je het echt duur? Ik moet nog met de trein vanuit Leeuwarden, ook 10 euro.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:46 schreef fathank het volgende:
Weet iemand wat Jawat tegenwoordig uitspookt? Issie bezig met nieuwe shit of gaan we 'm niet meer terugzien?
quote:Raoul Geerman oftewel Jawat! is nog niet klaar met de hiphop. “Ik ben even uit de media, ben vooral druk met mijn eigen ding. Ik heb de nodige apparatuur verzameld en ben druk geweest met de opnames van de nieuwe plaat.” Deze tweede plaat is nu in een vergevorderd stadium en Jawat! is bezig met de afronding ervan.
Enkele persoonlijke gebeurtenissen, zoals de recente geboorte van zijn zoon, hebben Jawat! weer veel stof voor nieuwe teksten opgeleverd. Er kwam maar geen einde aan de opnames. “Ik heb mezelf nu december als deadline opgelegd. Dit is volgens Kees de Koning (platenbaas van Jawat!’s label Top Notch) geen goed moment voor een release, dus ik heb waarschijnlijk nog wel tot maart om te finetunen.”
De nieuwe plaat is grotendeels door Jawat! zelf geproduceerd. “Daarnaast zullen hoogstwaarschijnlijk producties van Delic, Soulsearchin en een nieuwe jongen op de plaat komen.” Tekstuele inbreng zal zeer waarschijnlijk alleen van Jawat! komen: “Ik heb nu nog twee plekken open, maar vul die waarschijnlijk gewoon zelf in. Als nu weer Sticks op de plaat komt…”
Jawat! kan op dit moment nog leven van de muziek. “Ik hoef er niet naast te werken, nee. Ik produceer voor anderen en als ik even geen zin in hiphop heb, ben ik bezig in de dance.” Op dit moment werkt de producer aan de debuutplaat van een nieuwe Zwolse rapper. Veel wil Jawat hier nog niet over kwijt: “Die jongen wil ook niet dat dit meteen wordt gehyped, dat komt nog wel.”
De bedoeling is dat de nieuwe plaat van Jawat! begin 2008 bij Top Notch zal verschijnen. “Als Kees de plaat goed genoeg vindt natuurlijk, anders kan ik hem altijd nog zelf uitbrengen.” Jawat! heeft voordat hij de radiostilte hervat, nog wel een korte boodschap voor de liefhebbers: “Mensen die van Jawat! houden, hebben geduld. Er is veel gemaild over een nieuwe plaat. Mensen dachten dat ik zou stoppen, maar voorlopig stop ik niet met de hiphop. Die plaat, die komt er!”
Dat programma klopt niet lijkt me, allemaal 5 minuten?quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:09 schreef Catch22- het volgende:
8 juli, groningen > http://www.newattraction.com/programma.php?area=field
staat jawat
Klopt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:16 schreef S-Two het volgende:
Daarnaast is het ook 5 juli volgens mij, 8 juli is op een dinsdag.
Rico.quote:
Zo moeilijkquote:Op zondag 15 juni 2008 13:13 schreef D-Vide.D het volgende:
Gisteren was het zeker vet, maar wtf met al die kiddo's bij Zo Moeilijk?? Was best bizar eigenlijk..
Ik weet niet of het als Rein klonk, heb niet de moeite genomen om te luisteren.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Klonk wel als Rein in derdaad.
Rico jongen, wat doe je? Je gaat toch niet de Duvel uithangen? Ik wil het niet hebbend at toprappers allemaal kneusjes uitnodigen om mee te rappen.
hehe dat was zondag ook. De ene groep begreep het niet helemaal en begon uit verbaasheid en wanhoop ook maar te schoppen en te slaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:00 schreef D.zire het volgende:
Gisteren weer live gezien. Wat een kut publiek was er zegMensen die je in de pit aankijken alsof ze een marrokkaan zijn die je boos aan kijkt. En ik zag mensen ook gewoon trappen, nou die konden wat ellebogen in het gezicht verwachten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |