abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2008 @ 10:25:32 #1
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57951980

Wat is Twente
http://nl.wikipedia.org/wiki/Twente
quote:
Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig be�nvloed werden.
Wat vind men van het westen?
quote:
Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Wat zijn tukkers?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tukker
quote:
Tukker is de bijnaam die door sommige Nederlanders wordt gegeven aan Twentenaren.

Tukker komt waarschijnlijk van het woord "tuk" in het dialect, dat broekzak betekent - wellicht verwijzend naar de gewoonte om met beide handen in de broekzak over straat te gaan, hetgeen voor de stedeling boers overkwam. Tukker zou daarom een weinig vleiende beschrijving k�nnen zijn, ware het niet dat het voor Twentenaren tegenwoordig een geuzennaam is. Zo gebruiken fans van de Twentse voetbalclub FC Twente het woord Tukker veel op spandoeken.

Afgeleid van het woord Tukker wordt soms naar Twente verwezen als Tukkerije, met name als het om een negatieve associatie gaat.
Is er ook een volkslied?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Twents_volkslied
quote:
D�ar lig tuss'n D��nkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Tw��nte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in w��nter en l��nte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de w��nd
geet 't rad van de m�l in de bekke gezw��nd
D�ar steet n�ast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Tw��nte (2x)
Is er een Twents woordenboek?
http://www.mijnwoordenboek.nl/regio/Twents
Met vertaalapparaat:
quote:
BREDA
De politie van Breda is op zoek naar de eigenaar van bijna 100.000 euro. Het bedrag zat in een plastic zak die een passant woensdagavond vond langs een weg in het Ulvenhoutsebos bij Breda. De eerlijke vinder heeft het geld afgeleverd bij de politie in Breda. De politie stelt een onderzoek in, omdat zij het niet onwaarschijnlijk acht dat het geld te maken heeft met een criminele activiteit. Zij heeft de euro's veilig opgeborgen in een kluis. Als de politie de eigenaar van het geld binnen een jaar niet heeft gevonden, komt dat volgens de Nederlandse wetgeving toe aan de vinder.
quote:
breda
de pliesie van breda is op zeuk noar de eigenaar van biena 100.000 euro. 't bedrag zat in nen toet'n dee nen veurbieganger woensdagavond vond langs nen weg in 't ulvenhoutsebos bie breda. de eerlieke vinder hef 't g��ld ofgeleverd bie de pliesie in breda. de pliesie stelt nen onderzeuk in, omdat zie 't nich onwaarschienliek acht dat 't g��ld te maak'n hef met nen criminele activiteit. zie hef de euro's veilig votdoan in nen kloes. aske de pliesie de eigenaar van 't g��ld binnen nen joar nich hef gevonden, kump dat volgens de nederlandse wetgeving too aan de vinder.
Er is toch ook een serie over Twente?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Van_jonge_leu_en_oale_groond
quote:
Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost door NL Film & TV werd geproduceerd. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP), Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio Overijssel. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005 trok 300.000 kijkers, later is wel eens een aantal van 375.000 gehaald. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje, sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden. Vanaf 21 mei 2007 wordt de serie ook dagelijks om 18.45 uur op Nederland 2 uitgezonden door de KRO.

In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden. De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?
Ja zeker, op dit moment spelen er 2 clubs uit Twente in de Eredivisie, te weten

Heracles Almelo

zie ook --> www.heracles.nl
quote:
Heracles of AVC Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland. Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaaldvoetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de offici�le naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van ��n seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
De club speelt in een verticaal zwart/wit gestreept shirt met een witte broek en zwart/witte kousen. Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Kr�zen en Folkert Velten. Kr�zen vertrok naar FC Den Bosch. Velten en Kr�zen zijn momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.
Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan cre�ren. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion opgekrikt van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras. De huidige trainer is Ruud Brood , die met ingang van het seizoen 2006/2007 de trainer van de club is. Hij kwam over van Helmond Sport. Met ingang van 1 januari 2007 is Nico-Jan Hoogma de algemeen directeur. In de winterstop 2006/2007 is er veel gebeurd op transfer gebied, zo zijn Peter Reekers en Bernard Hofstede naar respectievelijk VVV Venlo en Volendam(verhuurd) gegaan. Als opvolgers voor deze spelers is Igor Glusevic voor de rest van het seizoen gehuurd en is aangetrokken voor volgend seizoen, ook is Rob Friend op de laatste dag van de transfermarkt gehuurd van SC Heerenveen.
en

FC Twente

zie ook --> www.fctwente.nl
quote:
FC Twente is de betaalde voetbalclub van Enschede en omstreken (Twente) die in de Eredivisie speelt. FC Twente is opgericht in 1965 als fusieclub van Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Eerste voorzitter was de ondernemer en oud-verzetsman Cor Hilbrink.
FC Twente speelt haar thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Deze werd op 10 mei 1998 geopend. De eerste offici�le wedstrijd die hier gespeeld werd was die tegen PSV. De eindstand: 3-0 voor de Tukkers. Daarvoor werd er gespeeld in het Diekmanstadion. Het bestuur van Twente heeft concrete plannen getoond over de uitbreiding van het huidige stadion wat er rond augustus 2008 moet staan. De capaciteit van het stadion zal na deze uitbreiding 24.244 zitplaatsen zijn.
De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente, in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 zal de (op dat moment nog niet offici�le supportersvereniging) van Vak-P de fundamenten leggen voor de Ultras cultuur in Nederland. Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio, ook in Duitsland is er een erkende Twente fanclub.
FC Twente speelde ��nmaal een Europacup finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia M�nchengladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld.
In het seizoen 1971/1972 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is nog altijd een record. Twente won twee maal de KNVB beker, in 1977 en 2001.
Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. De thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in. De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het Arke stadion ooit. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 103 nationale en 19 Europese doelpunten.
FC Twente was in 2006 ��n van de elf UEFA Intertoto Cup winnaars door na een 1-0 nederlaag tegen Kalmar FF in Zweden, deze achterstand thuis met een 3-1 winst te compenseren. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint. De wedstrijd erna tegen FC Levadia werd echter thuis met 1-1 gelijkgespeeld en uit in Letland werd met 1-0 verloren, waardoor Twente werd uitgeschakeld in de UEFA Cup.
Welke FOK!-users komen er allemaal uit Twente dan?

Kom je ook uit Twente en sta je er niet in?
PM dan even je username een woonplaats naar dennistd, en hij zet je erbij

OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topic
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_57952496
LOL, tvp !\

FIPO !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  donderdag 10 april 2008 @ 10:59:43 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57952739
Wat is eigenlijk een fipo?
pi_57952874
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:59 schreef Samzz het volgende:
Wat is eigenlijk een fipo?
Afleiding van Pipo de Clown !
A.F.C.A.
  donderdag 10 april 2008 @ 11:07:05 #5
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_57952922
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:04 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Afleiding van Pipo de Clown !

FIrst POst
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  donderdag 10 april 2008 @ 11:07:51 #6
148588 rulerofdeath
pi_57952940
morguh mensen

lekker lang in bed kunnen liggen
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
  donderdag 10 april 2008 @ 11:08:59 #7
148588 rulerofdeath
pi_57952964
nog een paar begrippen:
TS = TopicStarter
OP = OpeningPost
TT = TopicTitel
pi_57953088
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:07 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

FIrst POst

Whehe, grappie !

Lapo= LAst POst
A.F.C.A.
  donderdag 10 april 2008 @ 11:19:22 #9
148588 rulerofdeath
pi_57953188
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Whehe, grappie !

Lapo= LAst POst
wist ik wel zo'n plaaggeest buj wal

ojah, kats vergeten
en IBTL = In Before The Lock
maar die kom je bijna alleen in ONZ tegen (als die trouwens nog gebruikt wordt)
pi_57953322
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:19 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

wist ik wel zo'n plaaggeest buj wal

ojah, kats vergeten
en IBTL = In Before The Lock
maar die kom je bijna alleen in ONZ tegen (als die trouwens nog gebruikt wordt)
Plaaggeest van Bassie en Adriaan !
A.F.C.A.
  donderdag 10 april 2008 @ 11:29:21 #11
148588 rulerofdeath
pi_57953395
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:25 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Plaaggeest van Bassie en Adriaan !
pi_57953438
Goedemorgen
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 10 april 2008 @ 11:35:36 #13
148588 rulerofdeath
pi_57953541
Goedemorgen
pi_57953706
Morgen. Al vrij, maar moet nog GS PO afmaken.

En nee, PO staat niet voor Personal Options
pi_57955198
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef Rumille het volgende:
Morgen. Al vrij, maar moet nog GS PO afmaken.

En nee, PO staat niet voor Personal Options
Praktisch Opdracht, dooooooooooh ! Waar doe je t over?
A.F.C.A.
  donderdag 10 april 2008 @ 14:23:23 #16
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57957346
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:08 schreef rulerofdeath het volgende:
nog een paar begrippen:
TS = TopicStarter
OP = OpeningPost
TT = TopicTitel
Ja die ken ik wel, worden ook gebruikt op andere fora.

Ik ga zonnebanken
pi_57957846
1e wereldoorlog, westfront.
pi_57958181
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:48 schreef Rumille het volgende:
1e wereldoorlog, westfront.
Mooi onderwerp!

Deed mijn profielwerkstuk over de 2e wereldoorlog, met name gericht op de concentratiekampen...
A.F.C.A.
  donderdag 10 april 2008 @ 15:09:03 #19
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57958285
Mijne ging over de Vietnamoorlog in relatie met de oorlog in Algarije. Overeenkomsten, verschillen, bla bla bla.

Ik ben morgen ook vrij, ik heb geen idee wat ik moet gaan doen.. denk dat ik maar eens aan m'n mega tekenopdracht begin..
  donderdag 10 april 2008 @ 15:56:44 #20
148588 rulerofdeath
pi_57959353
mijn profielwerkstuk ging over waterzuivering.
en mijn eerste cijfer van geschiedenis was een dikke 1.5
pi_57959390
Mijn profielwerkstuk ging over Muziek
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 10 april 2008 @ 15:59:43 #22
148588 rulerofdeath
pi_57959441
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn profielwerkstuk ging over Muziek
een gitaar?
  donderdag 10 april 2008 @ 16:24:46 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57959892
Ik was altijd mega goed in Geschiedenis! Whoehoe!

Nu ga ik naar m'n paard.
pi_57959922
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:59 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

een gitaar?
Nee Muziekpiraterij om precies te zijn
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57959937
quote:
Op donderdag 10 april 2008 16:24 schreef Samzz het volgende:

Nu ga ik naar m'n paard.
Dat eerste deel ik met je, paardrijden doe ik dan net weer niet
Veel plezier!
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 10 april 2008 @ 16:29:43 #26
148588 rulerofdeath
pi_57959993
quote:
Op donderdag 10 april 2008 16:24 schreef Samzz het volgende:

Nu ga ik naar m'n paard.
ik had een hekel aan geschiedenis
pi_57961400
quote:
Op donderdag 10 april 2008 16:29 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ik had een hekel aan geschiedenis
En geschiedenis had een hekel aan jou

Brutal. Fucking. Metal.
pi_57962139
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

heb je het filmpje gezien dat in mijn sig staat?

dat is een sta tafel met een knop erop. als je op die knop slaat dan komt er een biertje uit de tafel. onder de tafel staat een koelkast met een systeem erin dat zorgt dat er een biertje naar boven komt
dat ding is echt vet
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:09 schreef Samzz het volgende:
Mijne ging over de Vietnamoorlog in relatie met de oorlog in Algarije. Overeenkomsten, verschillen, bla bla bla.
ik heb voor mijn PWS een vergelijking gemaakt tussen Hitler en Stalin
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 10 april 2008 @ 19:37:47 #29
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57963832
Ben je er ook achter gekomen dat Stalin eigenlijk wel heel veel erger was dan Hitler?

Ik heb zó'n mooi weekend gepland jongens! Allemaal topfilms! Whoehoehoe!!
pi_57966463
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat ding is echt vet
[..]

ik heb voor mijn PWS een vergelijking gemaakt tussen Hitler en Stalin
Aaah ook wel mooi onderwerp idd! Daar ging mijn (en denk ik die van jouw ook??) examen op de Havo ook over! Vond t wel interessant...
A.F.C.A.
  donderdag 10 april 2008 @ 21:42:58 #31
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57966823
Geschiedenis is tof! Vooral als je het van een leraar hebt die gruwelijk goed kan vertellen
  vrijdag 11 april 2008 @ 00:17:21 #32
148588 rulerofdeath
pi_57972070
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:42 schreef Samzz het volgende:
Geschiedenis is tof! Vooral als je het van een leraar hebt die gruwelijk goed kan vertellen
die van mij was een gruwelijke nicht
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

En geschiedenis had een hekel aan jou

en fiorentia aan psv
pi_57975008
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

die van mij was een gruwelijke nicht
[..]

en fiorentia aan psv
De Europese droom is inderdaad voorbij dit jaar.... komend jaar CL
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 11 april 2008 @ 08:40:38 #34
148588 rulerofdeath
pi_57975045
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

dat gaat vast beter

goedemorgen iedereen
pi_57975059
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:40 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

dat gaat vast beter

goedemorgen iedereen
Goedemorgen.

Ik hoop dat PSV gaat investeren. Mendes mag van mij voor 2 tientjes weg, er moet een GOEDE verdediger komen ( a la Alex) en scorend vermogen... dat is er nu gewoon niet
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57975069
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaa

A.F.C.A.
pi_57975082
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Goedemorgen.

Ik hoop dat PSV gaat investeren. Mendes mag van mij voor 2 tientjes weg, er moet een GOEDE verdediger komen ( a la Alex) en scorend vermogen... dat is er nu gewoon niet
Op die goede verdediger wachten wij ook al nu Johnny weg gaat ! Hoop dat Marco zijn contacten eens kan aanboren
A.F.C.A.
  vrijdag 11 april 2008 @ 08:46:46 #38
148588 rulerofdeath
pi_57975133
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:42 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Op die goede verdediger wachten wij ook al nu Johnny weg gaat ! Hoop dat Marco zijn contacten eens kan aanboren
wie moet marco in de kont boren?
pi_57975136
quote:

[..]

hehehhe, en jullie topscoorder wordt nu in de gaten gehouden door Real Madrid.. die zijn jullie dus óók kwijt.. Volgend jaar wordt voor jullie net zo mooi als voor ons
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 11 april 2008 @ 08:47:19 #40
148588 rulerofdeath
pi_57975145
quote:

[..]

Jaaaaaaaaa

ajax wordt geen kampioen
pi_57975165
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:47 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ajax wordt geen kampioen
Mee eens.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57975242
Niet mee eens.

* Rumille blijft hoop houden
pi_57975254
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

hehehhe, en jullie topscoorder wordt nu in de gaten gehouden door Real Madrid.. die zijn jullie dus óók kwijt.. Volgend jaar wordt voor jullie net zo mooi als voor ons
Bedoel je die topscoorder die ooit gratis bij jullie uit de deur wandelde en straks voor 30 a 35 mln wordt verkocht ?!

Zal wel verdere nivellering vd competitie betekenen
A.F.C.A.
pi_57975261
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:53 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Bedoel je die topscoorder die ooit gratis bij jullie uit de deur wandelde en straks voor 30 a 35 mln wordt verkocht ?!

Zal wel verdere nivellering vd competitie betekenen
Ja, die.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57975285
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ja, die.
Oké, hebben we t toch over dezelfde ! Nog namen die worden genoemnd bij jullie in t geruchtencircuit voor volgend jaar?

Iedereen vroeg dr uit oni
A.F.C.A.
pi_57975331
Huntelaar blijft nog een jaartje hoor . Die gaat bij Bergkamp en van Basten in de leer en wordt de beste spits ter wereld .
pi_57975638
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:57 schreef Rumille het volgende:
Huntelaar blijft nog een jaartje hoor . Die gaat bij Bergkamp en van Basten in de leer en wordt de beste spits ter wereld .
Zou idd een mooi scenario zijn ! Sulejmani en Pranjic halen, heb je 2 uitstekende spelers! Goede verdedigers, 1 om Johnny op te vangen en de ander als back-up ! Dan hebben we de selectie rond !
A.F.C.A.
  vrijdag 11 april 2008 @ 09:17:05 #48
148588 rulerofdeath
pi_57975682
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:54 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

ben net geknipt en zometeen naar schutten. er is daar gereedschap in de opruiming
  vrijdag 11 april 2008 @ 09:17:53 #49
148588 rulerofdeath
pi_57975692
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:52 schreef Rumille het volgende:
Niet mee eens.

* Pikachu blijft hoop houden
pi_57976270
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:54 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Oké, hebben we t toch over dezelfde ! Nog namen die worden genoemnd bij jullie in t geruchtencircuit voor volgend jaar?

Heb al iemand gehoord die het over V. Nistelrooij had
Ik zou persoonlijk Sulejmani graag in het rood-wit van PSV zien
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 11 april 2008 @ 09:58:10 #51
148588 rulerofdeath
pi_57976400
ik ga nu naar de vriendin. doot henig an.
pi_57976505
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:58 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga nu naar de vriendin. doot henig an.
Kallem an yoooooooooooo!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57976597
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Heb al iemand gehoord die het over V. Nistelrooij had
Ik zou persoonlijk Sulejmani graag in het rood-wit van PSV zien
Denk dat van nistelrooij alleen weg gaat mocht Huntelaar komen... Die man blijft dus nog lekker in t Spaanse zonnetje !
Die gaat al naar Ajax dus dat wordt m niet voor jullie !

Vanaaf ff naar Lucky, een of ander housefeest ofzo?! STAMPUUUH !
A.F.C.A.
  vrijdag 11 april 2008 @ 12:16:33 #54
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57979182
Tralala ik heb vannacht The Shining gekeken. Vanavond is There will be Blood aan de beurt en dan zaterdagavond Convoy. Hoppa!

Goedemiddag trouwens! Straks maar eens naar de apotheek voor m'n pilletjes...
  vrijdag 11 april 2008 @ 12:24:05 #55
148588 rulerofdeath
pi_57979357
Goedenmiddag
hier vanuit beilen
pi_57979434
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:24 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedenmiddag
hier vanuit beilen
Gezellig voor je vriendin dat je zit te fok(fuck)en
A.F.C.A.
pi_57979712
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:06 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]
Völle wille! Had niet verwacht dat je daar heen zou gaan, helemaal into the house?
pi_57979747
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:57 schreef Rumille het volgende:
Alsof de topspitsen bij internationale topclubs hem niks kunnen leren.

Huntelaar gaat gewoon weg komende zomer.
pi_57980523
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:39 schreef Blawh het volgende:

[..]

Völle wille! Had niet verwacht dat je daar heen zou gaan, helemaal into the house?
Whehe neej, maar morgen gaan we vrij weinig doen omdat de meeste tentamens hebben! Dan vanaaf maar ff wat doen, ik ga rijden. Ga je mee?
A.F.C.A.
pi_57980600
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:13 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Whehe neej, maar morgen gaan we vrij weinig doen omdat de meeste tentamens hebben! Dan vanaaf maar ff wat doen, ik ga rijden. Ga je mee?
Nope. Geen geld, te moe en moet morgen leren (zondag Heracles). Had er op zich wel graag heen gewild, Lucky op vrijdagavond met zulke muziek lijkt me best goed te doen.
pi_57981086
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:17 schreef Blawh het volgende:

[..]

Nope. Geen geld, te moe en moet morgen leren (zondag Heracles). Had er op zich wel graag heen gewild, Lucky op vrijdagavond met zulke muziek lijkt me best goed te doen.
Tentamens? Alvast succes ! Zeker goede shizzle
A.F.C.A.
pi_57981184
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:39 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Tentamens? Alvast succes ! Zeker goede shizzle
1 tentamen maar, Spaans op maandag. Moet alles in 1x leren, de vorige weken niks voorbereid.

Die week erop een onderhandelingsgesprek van 45 minuten in het Engels voorbereiden.
pi_57981366
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:43 schreef Blawh het volgende:

[..]

1 tentamen maar, Spaans. Moet alles in 1x leren, de vorige weken niks voorbereid.

Die week erop een onderhandelingsgesprek van 45 minuten in het Engels voorbereiden.
Spaans 1? Die is zeker goed te doen.... Had er een 9 voor ofzo! Dat laatste heb ik nooit moeten doen ! In je ééntje met een docent ofzo?
A.F.C.A.
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:53:34 #64
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57981443
Engels is tof

Het is echt mwah weer vandaag... het is niet koud, maar de zon schijnt ook niet
pi_57981475
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:50 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Spaans 1? Die is zeker goed te doen.... Had er een 9 voor ofzo!
Aaah, muy bien!
quote:
Dat laatste heb ik nooit moeten doen ! In je ééntje met een docent ofzo?
Met 2 anderen nog, ik ben dan van bedrijf x en die andere 2 een mogelijke leverancier. Dan moet je tot een akkoord komen dmv onderhandelingen in het Engels.

* Blawh nu naar 'onze jongens'
pi_57985254
Whehe lekkere opdracht wel ! Nog half uurtje
A.F.C.A.
  vrijdag 11 april 2008 @ 17:21:56 #67
148588 rulerofdeath
pi_57986405
middag

ik heb vanmorgen in haaksbergen een dremel gekocht voor 15 euro en nu zoek ik eigelijk een flexibele as erbij. maar die zijn 40 euro
pi_57986635
Ik had altijd voor m'n gesprekken in het Engels een 9.5...standaard
Voor Engels nog nooit lager dan een 8 gehaald
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57987266
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:06 schreef Roycoooooo het volgende:
ik heb ff gekeken, want normaal hebben ze alleen DangerouzMind op vrijdag de muziek die ze vanavond draaien is mij te henig, ik ga wel pilsen in het café
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 11 april 2008 @ 18:35:30 #70
148588 rulerofdeath
pi_57987543
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 17:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik had altijd voor m'n gesprekken in het Engels een 9.5...standaard
Voor Engels nog nooit lager dan een 8 gehaald
engels
pi_57989072
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

engels
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 11 april 2008 @ 20:15:09 #72
148588 rulerofdeath
pi_57989525
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
pi_57989859
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:15 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

Brutal. Fucking. Metal.
pi_57989893
Ajax
pi_57989915
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:33 schreef Rumille het volgende:
Ajax
Nee.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57989925
PSV
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 11 april 2008 @ 21:18:32 #77
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57990772
Mijn Dessert Mints zijn op
  vrijdag 11 april 2008 @ 22:55:18 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57993062
Ik ga There will be Blood kijken! *zwaait
  zaterdag 12 april 2008 @ 07:55:06 #79
148588 rulerofdeath
pi_57997183
goedemorgen
al weer een half uur aan het werk
pi_58000668
vanavond ff een potje bowlen in Enschede
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 12 april 2008 @ 12:40:08 #81
148588 rulerofdeath
pi_58000853
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond ff een potje bowlen in Enschede
niet alleen in de goot gooien he
pi_58001029
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:40 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

niet alleen in de goot gooien he
ik zou niet durven
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 12 april 2008 @ 17:14:15 #83
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58005883
Ik ga zo douchen en onder de zonnebank. Jeeemig mijn rug doet pijn
  zaterdag 12 april 2008 @ 18:22:03 #84
148588 rulerofdeath
pi_58006978
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 17:14 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo douchen en onder de zonnebank. Jeeemig mijn rug doet pijn
massage?
  zaterdag 12 april 2008 @ 18:47:41 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58007441
Dat lijkt me tof

Ik heb een henna tattoo
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:24:50 #86
148588 rulerofdeath
pi_58008142
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 18:47 schreef Samzz het volgende:
Dat lijkt me tof

Ik heb een henna tattoo
waar? en wat voor een?
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:26:26 #87
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58008177
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:24 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

waar? en wat voor een?
Een kattenpootje, dichtbij m'n lies.

En nu ga ik eten en daarna oppassen op het schattigste knulletje van Nederland
pi_58008338
Hoezo geen echte tattoo?

Henna is ook van dat halve werk.
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:37:35 #89
148588 rulerofdeath
pi_58008420
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Een kattenpootje, dichtbij m'n lies.

En nu ga ik eten en daarna oppassen op het schattigste knulletje van Nederland
Pics

ik wist niet dat je langskwam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58008548
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:37 schreef rulerofdeath het volgende:
ik wist niet dat je langskwam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:58:27 #91
148588 rulerofdeath
pi_58008829
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:42 schreef Blawh het volgende:

[..]

toch iemand moest het zeggen
pi_58008957
Avond. Net terug van dansen, voor de lol geflirt met paar meiden, zwaar mislukt, maar goed .
pi_58008998
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:03 schreef Rumille het volgende:
Avond. Net terug van dansen, voor de lol geflirt met paar meiden, zwaar mislukt, maar goed .
Tuurlijk is het mislukt, je bent voor ajax
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:15:03 #94
148588 rulerofdeath
pi_58009208
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:03 schreef Rumille het volgende:
als dronken druppie scoor je vaak niet zo best
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:15:38 #95
148588 rulerofdeath
pi_58009225
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Tuurlijk is het mislukt, je bent voor ajax

nee als psv-er scoor je
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:16:35 #96
148588 rulerofdeath
pi_58009246
had ik al goedenavond gezegd?
bij deze: goedenavond

nog plannen voor vanaamd?
pi_58009286
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:15 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

nee als psv-er scoor je
Zeker wel
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58009299
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:16 schreef rulerofdeath het volgende:
had ik al goedenavond gezegd?
bij deze: goedenavond

nog plannen voor vanaamd?
Goedenavond RoD
Zeer weinig plannen, lekker op tijd naar bed en morgen hopelijk naar Eindhoven!
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:37:46 #99
148588 rulerofdeath
pi_58009677
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Zeker wel
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:38:54 #100
148588 rulerofdeath
pi_58009696
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Goedenavond RoD
Zeer weinig plannen, lekker op tijd naar bed en morgen hopelijk naar Eindhoven!
kijken hoe twente daar punten wegsleept?
ik moet nog leren voor tentamens
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:43:09 #101
148588 rulerofdeath
pi_58009778
FIPO

pi_58010183
Als Ajacied doe je het goed hoor. Die meiden verwachten allemaal bekers te zien bij je thuis.
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:08:49 #103
148588 rulerofdeath
pi_58010219
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:06 schreef Rumille het volgende:
Als Ajacied doe je het goed hoor. Die meiden verwachten allemaal bekers te zien bij je thuis.
je bedoeld flesjes breezers
pi_58010228
Die giet ik in de bekers, je weet .
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:29:15 #105
148588 rulerofdeath
pi_58010715
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:09 schreef Rumille het volgende:
Die giet ik in de bekers, je weet .

vanavond toch nog naar het cafe
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:31:02 #106
148588 rulerofdeath
pi_58010751
POST 5100
pi_58010859
Ik heb er bijna 4600.
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:58:13 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58011295
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:33 schreef Blawh het volgende:
Hoezo geen echte tattoo?

Henna is ook van dat halve werk.
Omdat ik een echte zo permanent vind

Vriendlief wil morgen mee paard kammen... Hahaha de schat
pi_58012676
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:38 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

kijken hoe twente daar punten wegsleept?
ik moet nog leren voor tentamens
Ik zeg al een week; als groningen wint van ajax, dan mag twente PSV met 0-10 verslaan...
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58012693
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:37 schreef Rumille het volgende:
Ik heb er bijna 4600.
Newbie
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58012704
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik zeg al een week; als groningen wint van ajax, dan mag twente PSV met 0-10 verslaan...
Twente wint niet, die zijn dit seizoen toch wel een tikkeltje overschat. Ze scoren te moeilijk om PSV echt pijn te gaan doen denk ik.
pi_58012749
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:12 schreef Blawh het volgende:

[..]

Twente wint niet, die zijn dit seizoen toch wel een tikkeltje overschat. Ze scoren te moeilijk om PSV echt pijn te gaan doen denk ik.
Zelf ben ik er ook niet zo bang voor hoor. Ik denk dat PSV zoals de rest van het seizoen heel netjes met 1-0 of met 2-0 wint, en dan donders gaat feesten
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58012766
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Zelf ben ik er ook niet zo bang voor hoor. Ik denk dat PSV zoals de rest van het seizoen heel netjes met 1-0 of met 2-0 wint, en dan donders gaat feesten
Jij kan er alleen niet bij zijn toch?
pi_58012773
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:15 schreef Blawh het volgende:

[..]

Jij kan er alleen niet bij zijn toch?
Nee
verjaardag van oma
Maar wat zal m'n vlag mooi wapperen als ik weer thuis ben
altijd leuk, die buren die knettersboos worden
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58012827
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Nee
verjaardag van oma
Maar wat zal m'n vlag mooi wapperen als ik weer thuis ben
altijd leuk, die buren die knettersboos worden
Hoe beroerd kun je het hebben.

Ik had de verjaardag van oma overgeslagen, ik zou een dag later wel even langsgaan.
pi_58012843
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:19 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hoe beroerd kun je het hebben.

Ik had de verjaardag van oma overgeslagen, ik zou een dag later wel even langsgaan.
Zou ik het liefst ook doen, maar dan krijg ik ruzie
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58012872
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Zou ik het liefst ook doen, maar dan krijg ik ruzie
Dan maar ruzie toch?
pi_58012889
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:21 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dan maar ruzie toch?
Nee
heb trouwens wel m'n nieuwe Club Card binnen, volgend jaar mooi veel volgen daaro
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58013112
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Nee
heb trouwens wel m'n nieuwe Club Card binnen, volgend jaar mooi veel volgen daaro
Beters.

Hoezo trouwes PSV? Zo'n eind weg.
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:45:27 #120
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58013282
BZB speelt op het feest van PSV, als ze winnen. Zoiets.
pi_58013319
BZB
pi_58013351
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:45 schreef Samzz het volgende:
BZB speelt op het feest van PSV, als ze winnen. Zoiets.
BZB = Band zonder banaan, denk ik?

Tijdens een kampioensfeest heeft er toch niemand aandacht voor de muziek, dus zo belangrijk is het niet Peter.
  zondag 13 april 2008 @ 00:04:01 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58013641
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:48 schreef Blawh het volgende:

[..]

BZB = Band zonder banaan, denk ik?

Tijdens een kampioensfeest heeft er toch niemand aandacht voor de muziek, dus zo belangrijk is het niet Peter.
Jaaa Band Zonder Banaan inderdaad... ik ken de muziek helemaal niet. Vriendlief vind het wel tof. Ik heb liever Mooi Wark, Normaal en Jovink.
pi_58020489
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:12 schreef Blawh het volgende:

[..]

ik denk dat Twente wel een goede pot gaat neerzetten vanmiddag en dan ligt het even aan het niveau van PSV hoe de wedstrijd zich ontwikkelt...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 13 april 2008 @ 15:00:14 #125
148588 rulerofdeath
pi_58020888
Band Zonder Banaan

enne motogp was erg leuk om naar te kijken

goedenmiddag
pi_58021035
Twente 1-0 voor
  zondag 13 april 2008 @ 15:27:35 #127
148588 rulerofdeath
pi_58021253
wat een stel kadavers in groningen
pi_58021272
quote:
Op zondag 13 april 2008 15:09 schreef Rumille het volgende:
Twente 1-0 voor
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 13 april 2008 @ 15:34:05 #129
148588 rulerofdeath
pi_58021315
FC Groningen - Ajax gaat niet door
  zondag 13 april 2008 @ 15:50:39 #130
148588 rulerofdeath
pi_58021531
  zondag 13 april 2008 @ 16:04:35 #131
148588 rulerofdeath
pi_58021720
1-1
pi_58021736
1-1
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58022024
1-1 eindstand
pi_58022108
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:31 schreef Rumille het volgende:
1-1 eindstand
vond de 2e helft matig van FCT, punt is mooi resultaat
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58022194
Niet voor Ajax .
  zondag 13 april 2008 @ 16:40:36 #136
148588 rulerofdeath
pi_58022195
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

vond de 2e helft matig van FCT, punt is mooi resultaat
1e helft niet gezien
maar vond m wisselend. het begin van de 2e helft waren ze wel beter vond ik. na de goal vond ik het geheel een rommeltje. zowel bij psv als twente
pi_58022362
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jaaa Band Zonder Banaan inderdaad... ik ken de muziek helemaal niet. Vriendlief vind het wel tof. Ik heb liever Mooi Wark, Normaal en Jovink.
OMFG

Die aap van een kufo had gvd die kans erin moeten jassen!! Nu zie ik t somber in, pisvee pakt toch wel min. een punt tegen fietstas !
A.F.C.A.
  zondag 13 april 2008 @ 16:52:15 #138
148588 rulerofdeath
pi_58022521
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:46 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

OMFG
ze heeft wel smaak
pi_58026404
MIJN PSV....Wat doe je?
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 13 april 2008 @ 19:39:43 #140
148588 rulerofdeath
pi_58026488
quote:
Op zondag 13 april 2008 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
MIJN PSV....Wat doe je?
in ieder geval niet winnen
pi_58026529
quote:
Op zondag 13 april 2008 19:39 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

in ieder geval niet winnen
Verdomde kutzooi dit...
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 13 april 2008 @ 19:56:43 #142
148588 rulerofdeath
pi_58026932
quote:
Op zondag 13 april 2008 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Verdomde kutzooi dit...
moah
pi_58028026
quote:
Op zondag 13 april 2008 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Verdomde kutzooi dit...
psv speelde ook beroerd, spelen altijd beroerd .. Hoop dat Jantje van Halst gelijk heeft :D!
A.F.C.A.
  zondag 13 april 2008 @ 20:45:02 #144
148588 rulerofdeath
pi_58028116
quote:
Op zondag 13 april 2008 20:41 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

psv speelde ook beroerd, spelen altijd beroerd .. Hoop dat Jantje van Halst gelijk heeft :D!
Wat zei jan dan?
pi_58028317
Dat Vitesse nog wat goed te maken had t.o.v. vorig jaar.
pi_58028377
Wat ook beroerd is is dat ineens heel veel lui afzeggen voor m'n verjaardag...beetje jammer.
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 13 april 2008 @ 21:01:04 #147
148588 rulerofdeath
pi_58028537
quote:
Op zondag 13 april 2008 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat ook beroerd is is dat ineens heel veel lui afzeggen voor m'n verjaardag...beetje jammer.
en wat is de reden dan?

of vinden ze je gewoon niet lief
  zondag 13 april 2008 @ 21:03:13 #148
148588 rulerofdeath
pi_58028581
quote:
Op zondag 13 april 2008 20:52 schreef Rumille het volgende:
Dat Vitesse nog wat goed te maken had t.o.v. vorig jaar.
ok
tjah ik gun het ajax minder dan psv. maar ik geloof niet dat psv gaat verliezen
pi_58030450
quote:
Op zondag 13 april 2008 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben je vandaag jarig dan? Dan alsnog gefeliciteerd !

Lekkere ''vrienden'' heb je dan
A.F.C.A.
pi_58030595
PSV'er he, had hetzelfde gedaan.

Misschien zijn het allemaal Ajacieden (zijn vrienden) en is ie volgende week zondag jarig en hebben ze geen zin in zijn kampioensbui.
  zondag 13 april 2008 @ 22:12:38 #151
148588 rulerofdeath
pi_58030647
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:06 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

21e. zie fobo of anders het profiel
  zondag 13 april 2008 @ 22:16:55 #152
148588 rulerofdeath
pi_58030769
alweer een fipo

lijkt me trouwens wel leuk om een keer een heel tukker topic vol te baggeren
pi_58031122
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:06 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Ben volgende week maandag jarig
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58031191
En ik nodig uit principe geen ajacieden uit in dit stadium van de competitie
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 13 april 2008 @ 22:29:40 #155
148588 rulerofdeath
pi_58031205
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

dus nog tijd genoeg om onze kaartjes op de post te doen
pi_58031224
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

dus nog tijd genoeg om onze kaartjes op de post te doen
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 13 april 2008 @ 22:30:58 #157
148588 rulerofdeath
pi_58031257
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En ik nodig uit principe geen ajacieden uit in dit stadium van de competitie
dan is de competitie afgelopen
  zondag 13 april 2008 @ 22:31:42 #158
148588 rulerofdeath
pi_58031281
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

trouwens, PM is makkelijker en kost minder
  zondag 13 april 2008 @ 22:50:19 #159
148588 rulerofdeath
pi_58031901
en ik ga nu slapen. morgen om kwart over 2 op school een tentamen
pi_58037132
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ooh.. Ik vier t altijd in t weekend ! Doordeweeks geen porem man! Iedereen weer werken enzo
A.F.C.A.
  maandag 14 april 2008 @ 10:37:05 #161
148588 rulerofdeath
pi_58038687
goedemorgen
pi_58039444
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:04 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Ooh.. Ik vier t altijd in t weekend ! Doordeweeks geen porem man! Iedereen weer werken enzo
ik ook...komend weekend
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 14 april 2008 @ 11:21:43 #163
148588 rulerofdeath
pi_58039481
quote:
Op maandag 14 april 2008 11:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

ik ook...komend weekend
ik kan zaterdagavond niet.
voorjaarsfeest markvelde
pi_58040231
quote:
Op maandag 14 april 2008 11:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

ik ook...komend weekend
ooh okeeej.. Dan zijn je vrienden een stelletje lamzakken
A.F.C.A.
  maandag 14 april 2008 @ 12:27:54 #165
148588 rulerofdeath
pi_58040791
quote:
Op maandag 14 april 2008 11:57 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

ooh okeeej.. Dan zijn je vrienden een stelletje lamzakken
daar lijkt het wel op
  maandag 14 april 2008 @ 12:29:00 #166
148588 rulerofdeath
pi_58040816
een goedenmiddag trouwens
pi_58041565
Goedemiddag.
  maandag 14 april 2008 @ 17:45:48 #168
148588 rulerofdeath
pi_58046415
zo. weer thuis van tentamen. daar heb ik wel een goed gevoel over

morgen 2 tentamens. moet nog leren en heb vanavond nog iets van de voetbal
pi_58047530
quote:
Op maandag 14 april 2008 11:21 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ik kan zaterdagavond niet.
voorjaarsfeest markvelde
ook niet, ook geen Karpaten... feestje bouwen in de RAI
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 14 april 2008 @ 18:46:29 #170
148588 rulerofdeath
pi_58047604
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ook niet, ook geen Karpaten... feestje bouwen in de RAI
omdat ajax geen kampioen wordt?
pi_58047781
* elfzesendertig zich meldt, vanuit Almelo
pi_58047979
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:46 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

omdat ajax geen kampioen wordt?
nee, gewoon voor mezelf
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 14 april 2008 @ 19:09:33 #173
148588 rulerofdeath
pi_58048068
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

nee, gewoon voor mezelf
even de RAI afgehuurd voor een prive-feestje?
  maandag 14 april 2008 @ 19:11:13 #174
148588 rulerofdeath
pi_58048102
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:55 schreef elfzesendertig het volgende:
* elfzesendertig zich meldt, vanuit Almelo
pi_58048207
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

even de RAI afgehuurd voor een prive-feestje?
JWT
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58048362
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:11 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

maandag 14 april 2008 @ 19:41:44 #177
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58048825
Ik ben doodop joh! Maar de tienertour was weer gaaf
pi_58048865
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:41 schreef Samzz het volgende:
Ik ben doodop joh! Maar de tienertour was weer gaaf
de watte?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 14 april 2008 @ 19:45:14 #179
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58048924
Waarom willen voetbalsupporters zo graag herrie schoppen, ik snap er geen drol van.
pi_58051239
Generaliseren
  maandag 14 april 2008 @ 21:41:42 #181
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58053107
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

de watte?
Tienertour! Lekker op stap met de DAF 250 biggen enkeltje Groenlo.
  maandag 14 april 2008 @ 21:43:01 #182
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58053170
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:50 schreef Rumille het volgende:
Generaliseren
Ja sorry hoor... er is maar een sport op de wereld die door herrie en rellen veel in het nieuws is. Pfff, dat gezeik om een stel kerels die achter een balletje hollen

En ik vind het EK en WK heus wel tof, maar daar houd t mee op.
pi_58053833
Maar niet elke voetbalsupporter schopt herrie. En misschien komt het wel omdat voetbal dé nummer 1 sport is over de hele wereld?
En dat paardrijden voor snobs is komen daar geen relschoppers, lekker logisch.
pi_58053900
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef Rumille het volgende:
Maar niet elke voetbalsupporter schopt herrie. En misschien komt het wel omdat voetbal dé nummer 1 sport is over de hele wereld?
A.F.C.A.
pi_58054098
Goed bezig Peter, vertel d'r de waarheid maar.
  maandag 14 april 2008 @ 22:31:23 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58054941
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef Rumille het volgende:
Omg... dat is echt triest zeg! Ooit een rel gezien bij volleybal? Bij zwemmen? Bij wat voor andere sport dan ook?

En ik wil helemaal niet zeggen dat het alle supporters zijn, heus niet, maar er zijn er toch wat, die maken heel het voetbal ten schande. Net alsof het feit dan Voetbal de nummer 1 sport van de wereld is, een excuus is om dingen te vernielen, mensen in mekaar te slaan of zelfs te vermoorden, dank je feestelijk.

Edit: Paardrijden voor snobs... juist door dit soort opmerkingen bewijs je al weer dat je totaal geen kennis van zaken hebt
  maandag 14 april 2008 @ 22:31:55 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58054961
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:07 schreef Blawh het volgende:
Goed bezig Peter, vertel d'r de waarheid maar.
Och och och... stoertje of niet
pi_58055222
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Omg... dat is echt triest zeg! Ooit een rel gezien bij volleybal? Bij zwemmen? Bij wat voor andere sport dan ook?
Nee, want dat zijn nou niet bepaald populaire sporten. Voetbal is een sport van het volk en trekt allerlei soorten mensen aan, waaronder de wat minder intelligenten.
quote:
En ik wil helemaal niet zeggen dat het alle supporters zijn, heus niet, maar er zijn er toch wat, die maken heel het voetbal ten schande. Net alsof het feit dan Voetbal de nummer 1 sport van de wereld is, een excuus is om dingen te vernielen, mensen in mekaar te slaan of zelfs te vermoorden, dank je feestelijk.
Grote sport = Meer supporters = Meer kans op randdebielen = meer kans op rellen. Do the math.
quote:
Edit: Paardrijden voor snobs... juist door dit soort opmerkingen bewijs je al weer dat je totaal geen kennis van zaken hebt
Ach, als je paardrijden vergelijkt met voetbal zie je daar toch een heel wat ander volk. Laat ik het zo zeggen, mensen die van paardrijden houden zie je niet zo snel in het voetbalstadion.
  Official ESF Kreviewer maandag 14 april 2008 @ 22:39:53 #189
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  Official ESF Kreviewer maandag 14 april 2008 @ 22:40:03 #190
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58055316
Kreator.
pi_58055328
Weet niks.
  maandag 14 april 2008 @ 22:47:38 #193
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58055503
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:39 schreef Rumille het volgende:

Ach, als je paardrijden vergelijkt met voetbal zie je daar toch een heel wat ander volk. Laat ik het zo zeggen, mensen die van paardrijden houden zie je niet zo snel in het voetbalstadion.
Heb jij het even mis... Ik ken genoeg ruiters en amazones die voetbal leuk vinden, naar wedstrijden gaan of zelf voetballen. En het jaarlijks terugkomende Ruiters vs. Oud internationals op Jumping Amsterdam is ook altijd tof!

Ik vind alleen die supporters, bah, laat ze zich eens gedragen, zo moeilijk is dat toch niet. Je hoeft toch niet een fackin stadion in de fik te steken!
pi_58055518
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Och och och... stoertje of niet
Ik ben helemaal niet stoer.

Bij voetbal zijn er verreweg de meeste toeschouwers. Hoe meer toeschouwers, des te groter de kans dat er een paar gekken tussen zitten. Tijdens het uitgaan bijvoorbeeld zijn er toch ook genoeg vechtpartijen en vernielingen? Het is een probleem in de gehele samenleving, niet alleen in de voetballerij.
  Official ESF Kreviewer maandag 14 april 2008 @ 22:49:45 #195
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58055590
Voetbal is een sport voor hersenloze mensen. Kijk maar naar de kapsels. Allemaal matjes. Supporters zijn dom, ze steken hun eigen stadion in de brand.
  maandag 14 april 2008 @ 22:52:56 #196
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58055714
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:48 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet stoer.

Bij voetbal zijn er verreweg de meeste toeschouwers. Hoe meer toeschouwers, des te groter de kans dat er een paar gekken tussen zitten. Tijdens het uitgaan bijvoorbeeld zijn er toch ook genoeg vechtpartijen en vernielingen? Het is een probleem in de gehele samenleving, niet alleen in de voetballerij.
Ach daar kan je lang en kort over discussieren, ik neem aan dat we het allemaal eens zijn dat de supporters toch flinke sfeerverpesters kunnen zijn.
pi_58055803
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ach daar kan je lang en kort over discussieren, ik neem aan dat we het allemaal eens zijn dat de supporters toch flinke sfeerverpesters kunnen zijn.
Klopt, een hele kleine groep is ziek in de kop.
  maandag 14 april 2008 @ 23:00:19 #198
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58056006
Ik houd niet van slachthuizen... dat zijn echt nare plaatsen.
  Official ESF Kreviewer maandag 14 april 2008 @ 23:04:50 #199
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58056158
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:55 schreef Blawh het volgende:
een hele kleine groep
...nou, ik weet niet of je vak P van twente wel es hebt gezien, maar daar staat toch echt een paar duizend man hersenloos vee te zingen over 'hash, coke en pillen'.
  maandag 14 april 2008 @ 23:05:59 #200
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58056209
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

...nou, ik weet niet of je vak P van twente wel es hebt gezien, maar daar staat toch echt een paar duizend man hersenloos vee te zingen over 'hash, coke en pillen'.
Ja dat is wel waar.. *moet lachen*
pi_58056224
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Tussen zingen en daadwerkelijk iets of iemand afbreken zit wel een verschil natuurlijk.
  maandag 14 april 2008 @ 23:09:18 #202
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58056323
Ik ga naar bed. De hele nacht met biggetjes touren maakt een mens moe

Welterusten!
pi_58056349
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar bed. De hele nacht met biggetjes touren maakt een mens moe

Welterusten!

Niet gaan dromen over die enge monsters in voetbalstadions hoor, straks schrik je nog wakker.
  maandag 14 april 2008 @ 23:11:19 #204
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58056394
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:10 schreef Blawh het volgende:

[..]

Niet gaan dromen over die enge monsters in voetbalstadions hoor, straks schrik je nog wakker.
Ik heb wel wat beters om over te dromen, maak je maar geen zorgen

Official ESF Kreviewer maandag 14 april 2008 @ 23:11:41 #205
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58056405
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:06 schreef Blawh het volgende:
Tussen zingen en daadwerkelijk iets of iemand afbreken zit wel een verschil natuurlijk.
...de twente supporters hebben tijdens een 'ludieke actie' ook het halve stadion afgebroken omdat de stoetljes in de verkeerde kleur stonden. Ik bedoel maar, intelligentie. Inbreken, uren bezig zijn en opbouwen....omdat de stoel de verkeerde kleur heeft.
En verder breken de ultra's ook genoeg af hoor. Gisteravond nog in het café in Enschede.
(al was het resultaat wel grappig)
pi_58056525
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:11 schreef Kreator het volgende:

[..]

...de twente supporters hebben tijdens een 'ludieke actie' ook het halve stadion afgebroken omdat de stoetljes in de verkeerde kleur stonden. Ik bedoel maar, intelligentie. Inbreken, uren bezig zijn en opbouwen....omdat de stoel de verkeerde kleur heeft.
En verder breken de ultra's ook genoeg af hoor. Gisteravond nog in het café in Enschede.
(al was het resultaat wel grappig)
In totaal van alle voetbalsupporters in Nederland breekt meer dan 95% nooit met opzet iets af, daar ben ik van overtuigd.
pi_58059967
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:14 schreef Blawh het volgende:

[..]

In totaal van alle voetbalsupporters in Nederland breekt meer dan 95% nooit met opzet iets af, daar ben ik van overtuigd.
94,99999%. Je vergeet jezelf

A.F.C.A.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 april 2008 @ 08:56:01 #208
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58060270
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:14 schreef Blawh het volgende:
In totaal van alle voetbalsupporters in Nederland breekt meer dan 95% nooit met opzet iets af.
...95%? Dat lijkt me sterk. Maar stel dat het waar is. Dan is het alsnog 5% meer dan bij tennis, zwemmen, Formule 1 (op de coureurs na) en alle andere sporten.
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:56:28 #209
148588 rulerofdeath
pi_58062189
goedemorgen mensen

gezellig gebakkelei over dat voetbal
pi_58062203
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 08:35 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

94,99999%. Je vergeet jezelf

Vannacht werd ik wakker gebeld door ene arabier, turk, marokkaan, of iets anders met zo'n onverstaanbaar schreeuwtaaltje.
  dinsdag 15 april 2008 @ 11:01:41 #211
148588 rulerofdeath
pi_58062298
hoe zit dat eigelijk met American Football of honkbal in de VS. Daar zijn dat de grote sporten. wordt daar ook veel afgebroken?
ik hoor daar iig niet zo veel van.
  dinsdag 15 april 2008 @ 11:02:26 #212
148588 rulerofdeath
pi_58062310
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:57 schreef Blawh het volgende:

[..]

Vannacht werd ik wakker gebeld door ene arabier, turk, marokkaan, of iets anders met zo'n onverstaanbaar schreeuwtaaltje.

wouden ze een broodje donor kebab
pi_58062366
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:57 schreef Blawh het volgende:

[..]

Whehe geen grap van iemand? Ik kan t niet zijn, lag al lekker te slapen
A.F.C.A.
pi_58062614
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 11:06 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Whehe geen grap van iemand? Ik kan t niet zijn, lag al lekker te slapen
Denk het niet, het leek (voor zover ik kan oordelen) wel redelijk echt.
pi_58063379
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 11:18 schreef Blawh het volgende:

[..]

Denk het niet, het leek (voor zover ik kan oordelen) wel redelijk echt.
Vaag. Wat wou die knakker dan?
A.F.C.A.
pi_58063450
Argh..moest om half 9 beginnen @ school...werd ik wakker om half 11
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 15 april 2008 @ 12:00:30 #217
148588 rulerofdeath
pi_58063535
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 11:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Argh..moest om half 9 beginnen @ school...werd ik wakker om half 11
je was vast niet op tijd
pi_58063594
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

je was vast niet op tijd
Niet echt. Dan maar thuisblijven
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 15 april 2008 @ 12:05:52 #219
148588 rulerofdeath
pi_58063673
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Niet echt. Dan maar thuisblijven
dat is ook altijd vervelend. net zoals voetbalcafe gister met jack de gier en joop munsterman. ik zat er om 0.30 nog en moest vanmorgen om 8.45 een toets maken. nog niets geleerd.

en het is ook niets geworden
  dinsdag 15 april 2008 @ 12:07:17 #220
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58063717
Whooo ik heb mooie schoenen gezien Hebben, hebben, hebben!

Maar eerst eens een cadeautje voor m'n vriend... ik twijfel tussen twee geurtjes
pi_58063736
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:05 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

dat is ook altijd vervelend. net zoals voetbalcafe gister met jack de gier en joop munsterman. ik zat er om 0.30 nog en moest vanmorgen om 8.45 een toets maken. nog niets geleerd.

en het is ook niets geworden
Tsja..ben ik niet de enige in die situatie.
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 15 april 2008 @ 12:11:30 #222
148588 rulerofdeath
pi_58063832
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:07 schreef Samzz het volgende:
wanneer zien vrouwen geen mooie schoenen
quote:
Maar eerst eens een cadeautje voor m'n vriend... ik twijfel tussen twee geurtjes
maakt niet uit. ze stinken allebei
SPOILER
  dinsdag 15 april 2008 @ 12:11:53 #223
148588 rulerofdeath
pi_58063845
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Tsja..ben ik niet de enige in die situatie.
tjah om 14.15 nog een toets. kijken of dat wat wordt.
pi_58063969
quote:

welke geurtjes? Misschien kan ik de doorslag geven
A.F.C.A.
  dinsdag 15 april 2008 @ 12:17:43 #225
148588 rulerofdeath
pi_58064004
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:16 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

welke geurtjes? Misschien kan ik de doorslag geven
jij
pi_58064023
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

tjah om 14.15 nog een toets. kijken of dat wat wordt.
Succes
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 15 april 2008 @ 12:24:56 #227
148588 rulerofdeath
pi_58064157
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Succes
zal denk ik wel lukken
pi_58064343
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:24 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

zal denk ik wel lukken
Goedzo
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 15 april 2008 @ 12:34:47 #229
148588 rulerofdeath
pi_58064434
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Goedzo
vorige keer mochten we alles erbij houden. ik ga er vanuit dat dat nu ook zo is.
pi_58064454
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:17 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

jij
Ja, ik
A.F.C.A.
pi_58064470
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:34 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

vorige keer mochten we alles erbij houden. ik ga er vanuit dat dat nu ook zo is.
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 15 april 2008 @ 12:38:53 #232
148588 rulerofdeath
pi_58064526
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:35 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Ja, ik
je stinkt
pi_58064544
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:38 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

je stinkt
Omdat hij die luchtjes moest proberen...jwtz
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 15 april 2008 @ 12:41:22 #234
148588 rulerofdeath
pi_58064598
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Omdat hij die luchtjes moest proberen...jwtz
ojah, daarom wil hij zo graag proberen
pi_58064618
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:41 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ojah, daarom wil hij zo graag proberen
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 15 april 2008 @ 13:18:11 #236
148588 rulerofdeath
pi_58065419
had ik al goedemiddag gezegd
pi_58065569
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:38 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

je stinkt
Kan er toch ook niks aan doen dat ik een zweeteend ben
A.F.C.A.
  dinsdag 15 april 2008 @ 13:30:52 #238
148588 rulerofdeath
pi_58065666
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 13:25 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Kan er toch ook niks aan doen dat ik een zweeteend ben
dat klopt

maar dan moet je iets minder hard sjorren achter je bureautje dan wordt het gezweet al een stuk minder denk ik
pi_58065760
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 13:30 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

dat klopt

maar dan moet je iets minder hard sjorren achter je bureautje dan wordt het gezweet al een stuk minder denk ik
maar maar maar ik doe t al met mate hoor
A.F.C.A.
  dinsdag 15 april 2008 @ 13:38:00 #240
148588 rulerofdeath
pi_58065811
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 13:35 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

maar maar maar ik doe t al met maten hoor
pi_58066048
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 13:38 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

Moet je je eigen seksuele escapades niet gaan profileren op anderen. Ben heul geen chocoprins
A.F.C.A.
  dinsdag 15 april 2008 @ 13:54:32 #242
148588 rulerofdeath
pi_58066163
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 13:49 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Moet je je eigen seksuele escapades niet gaan profileren op anderen. Ben heul geen chocoprins

maarre hoezo kun je op het werk zoveel FOK!ken? heb jij geen baas ergens?
als ik op het werk zit is of mijn baas weg, of hij zit aan de andere kant van het bureau. dan ga ik niet uitgebreid FOK!ken omdat heletijd typen niet zo lijkt op solidworks
  dinsdag 15 april 2008 @ 14:06:10 #243
148588 rulerofdeath
pi_58066351
nu ga ik maar eens toets maken
  dinsdag 15 april 2008 @ 14:40:48 #244
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58066981
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

wanneer zien vrouwen geen mooie schoenen
[..]

maakt niet uit. ze stinken allebei
SPOILER
Polo Black stinkt echt niet, dat is het meest geile geurtje dat er bestaat!

Ja eigenlijk is het erg hoeveel schoenen ik wil hebben... Ai mijn kast puilt al uit
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 april 2008 @ 14:49:17 #245
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58067134
quote:
... ik twijfel tussen twee geurtjes
Doe dan maar niet de Hugo Boss Bottled.
pi_58067267
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 11:54 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Vaag. Wat wou die knakker dan?
Spreek ik arabisch, turks, marokkaans of een of andere vage taal?

Geen idee dus wat die knakker wou.
  dinsdag 15 april 2008 @ 16:45:09 #247
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58069074
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Doe dan maar niet de Hugo Boss Bottled.
Nee Ralph Eigenlijk was die keuze niet zo moeilijk.. hehehe
pi_58069298
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 13:54 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

maarre hoezo kun je op het werk zoveel FOK!ken? heb jij geen baas ergens?
als ik op het werk zit is of mijn baas weg, of hij zit aan de andere kant van het bureau. dan ga ik niet uitgebreid FOK!ken omdat heletijd typen niet zo lijkt op solidworks
Omdat ik een opdracht onder mijn niveau nu heb. Heb t al af binnen een week terwijl ze dachten dat er een paar weken voor stond. Ben bezig met de opleiding/e-learning. Af en toe fok!ken kan geen kwaad
A.F.C.A.
pi_58069316
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:57 schreef Blawh het volgende:

[..]

Spreek ik arabisch, turks, marokkaans of een of andere vage taal?

Geen idee dus wat die knakker wou.
Kun je wel menen dat je moddereter bent maar daarom hoef je nog niet zo'n toon tegen mij aan te slaan
A.F.C.A.
pi_58069803
quote:
Jongen bedreigt leraar op internet

De politie heeft een 14-jarige scholier uit Vroomshoop opgepakt voor het bedreigen van een leraar.

De jongen zou de leraar van Het Noordik op het internet hebben bedreigd. De leraar deed ook aangifte van smaad op de website. Het is niet bekend wat de jongen heeft geschreven. Hij zit vast.

www.rtvoost.nl
Ik dacht al, waar is Rumille vandaag?
pi_58070371
Whehe . 2 puntjes: Ben 15 en zit niet op het Noordik .

Maar Samzz, paardrijden kan ook leuk zijn hoor
  dinsdag 15 april 2008 @ 18:57:18 #252
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58071376
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 17:58 schreef Rumille het volgende:
Whehe . 2 puntjes:
Maar Samzz, paardrijden kan ook leuk zijn hoor
Tenzij je eraf dondert en voor een maand je rug naar de galemiezen hebt en er vervolgens last van blijft houden Maar goed, I love paarden!
pi_58071494
Mijn pa reed ooit paard, maar toen ging zijn paard dood. We hebben nog een hele mooie wandfoto ding ingelijst gedoe hangen in de gang, hij is zwart .
  dinsdag 15 april 2008 @ 19:07:05 #254
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58071579
Wandfoto ding ingelijst gedoe? Juist

Whoehoehoe volgende week ga ik shoppen en belachelijk veel geld uitgeven.. ik voel het!
pi_58071857
'T is een foto van zijn paard, van zon meter bij halve meter en hij is ingelijst (glas ervoor enzo) en hij hangt aan de muur/wand.
  dinsdag 15 april 2008 @ 19:35:51 #256
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58072253
Ja ik snapte m wel, maar ik moest lachen.
pi_58072869
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58073061
REMCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Hoi.
pi_58073214
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 20:11 schreef Rumille het volgende:
REMCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Hoi.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 15 april 2008 @ 20:23:34 #260
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58073334
Wow.. enthousiasme hier zeg.

Ik heb zaterdag een biefstukparty.
pi_58073545
Ik vind Remco gewoon een hele aardige vent .
  dinsdag 15 april 2008 @ 20:35:04 #262
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58073614
Ja dat had ik wel door. Mag best
pi_58073848
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 20:32 schreef Rumille het volgende:
Ik vind Remco gewoon een hele aardige vent .
Rumille = toffe gozert
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 15 april 2008 @ 20:47:10 #264
148588 rulerofdeath
pi_58073884
in de Finale van het FOK! msn sudoku toernooi
  dinsdag 15 april 2008 @ 20:47:23 #265
148588 rulerofdeath
pi_58073890
en nu bezig voor school
pi_58074276
Zoooo, net maar weer even een extra gigabite aan werkgeheugen besteld..
Om m'n pc nog sneller en vooral stabieler te maken dan 'ie al is
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:08:02 #267
148588 rulerofdeath
pi_58074331
hier berichtje vanaf mijn mobiel
pi_58074394
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
hier berichtje vanaf mijn mobiel
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58074630
Mobiel bellen
Mobiel internetten

Veels te duur.
pi_58081289
Had ik al een Goedemorgen gezegd?
Vandaag een keer op tijd op school
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 16 april 2008 @ 09:26:46 #271
148588 rulerofdeath
pi_58082013
goedemorgen

berichtje van gister vanaf mijn mobiel ging via draadloos netwerk
dat kost niet veel
maar ik heb ook eindeloos online nu hebben ze mij bij de hi-winkel alleen de verkeerde sim meegedaan
pi_58085369
Goedemiddag .
  woensdag 16 april 2008 @ 14:58:46 #273
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58089031
Ik zit op school joh. Ik ben echt goed bezig.

Ik moet mijn stage regelen, alleen die Amerikanen laten weer geen flikker van zich horen he...
pi_58089497
Ik zát net op school, ben eruit gestuurd bij Nederlands..
De leraar zei dat het muisstil was... mijn reactie: "Dan maken die muizen toch wel een teringherrie "

Toen mocht ik m'n tas inpakken en weg
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 16 april 2008 @ 16:59:40 #275
148588 rulerofdeath
pi_58091216
quote:
Op woensdag 16 april 2008 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De leraar zei dat het muisstil was... mijn reactie: "Dan maken die muizen toch wel een teringherrie "

nu een berichtje vanuit de bus
  woensdag 16 april 2008 @ 20:04:56 #276
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58095107
Wauw ik word niet goed van m'n internetverbinding... Ik ga er gewoon van schelden
pi_58096349
quote:
Op woensdag 16 april 2008 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:

ik vind het een heldenopmerking
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58099353
quote:
Op woensdag 16 april 2008 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik vind het een heldenopmerking
dank
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 16 april 2008 @ 22:58:47 #279
148588 rulerofdeath
pi_58100153
quote:
Op woensdag 16 april 2008 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

dank
ik vond m ook geweldig
pi_58100253
quote:
Ex-tbs'er bij Jensen blijkt acteur

Niet Richard B., maar een acteur in de uitzending van Jensen.
ALMELO (ANP) - Het Almelose bedrijf Huur Een Acteur heeft dinsdagavond RTL-presentator Robert Jensen in de maling genomen. Jensen had in zijn uitzending een interview met ex-TBS'er Richard B. Maar die had geen zin om zelf in de uitzending te komen en huurde via het Almelose bedrijf een acteur in.

Uitgeverij Ribem, die het boek van Richard B. publiceerde, heeft bevestigd dat het om een acteur ging.

De redactie van Jensen wist van niets, meldt een woordvoerder van Ribem. " We hebben wel tien keer aangegeven dat Richard niet herkenbaar in de uitzending wilde komen, maar de redactie bleef aandringen. Toen hebben we maar een acteur gestuurd", aldus de zegsman.

De acteur in kwestie was Leon van Waas, die onder meer figureerde in films als Zwartboek. Hij zou in één dag zijn klaargestoomd voor de rol. " We deden het natuurlijk om Richards boek te promoten, maar ook om Jensen in de zeik te nemen", verklaarde de woordvoerder.

www.tctubantia.nl
Jensen got pwnd!
  woensdag 16 april 2008 @ 23:44:38 #281
148588 rulerofdeath
pi_58101484
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:01 schreef Blawh het volgende:

[..]

Jensen got pwnd!
klopt ik las het

dat heb ik gisteravond in de aflevering gezien.
  donderdag 17 april 2008 @ 08:50:49 #282
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58104800
Omg, hahahaha!

Wij moeten lekker een innovatief idee bedenken... klotezooi!
  donderdag 17 april 2008 @ 08:53:57 #283
148588 rulerofdeath
pi_58104841
quote:
Op donderdag 17 april 2008 08:50 schreef Samzz het volgende:
Omg, hahahaha!

Wij moeten lekker een innovatief idee bedenken... klotezooi!
een bieropener voor op de fiets? succes er mee

goedemorgen in ieder geval
pi_58104979
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:26 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen

berichtje van gister vanaf mijn mobiel ging via draadloos netwerk
dat kost niet veel
maar ik heb ook eindeloos online nu hebben ze mij bij de hi-winkel alleen de verkeerde sim meegedaan
Ik ook. 10 E p/m he, eerste half jaar voor de helft ! Ideaal wel
A.F.C.A.
pi_58104983
Oh ja, MOGGEL
A.F.C.A.
pi_58105144
Whaha, strakke actie
pi_58106146
quote:
Op donderdag 17 april 2008 08:53 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

een bieropener voor op de fiets? succes er mee

goedemorgen in ieder geval
Dat heet een stuur, werkt perfect
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 17 april 2008 @ 10:24:17 #288
148588 rulerofdeath
pi_58106383
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

ik heb een keer zo'n bak gemaakt. dopje valt in een bak en je kunt je biertje ook in dat bakje zetten
pi_58106394
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:24 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ik heb een keer zo'n bak gemaakt. dopje valt in een bak en je kunt je biertje ook in dat bakje zetten
Goed idee
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 17 april 2008 @ 10:25:13 #290
148588 rulerofdeath
pi_58106403
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

en hoe doe je onder het rijden een biertje lostrekken?
pi_58106426
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:25 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

en hoe doe je onder het rijden een biertje lostrekken?
In het midden zit toch een moer? Daar het dopje op en 1 rake klap... Los is 'ie
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 17 april 2008 @ 10:27:15 #292
148588 rulerofdeath
pi_58106440
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Goed idee
ik heb wel eens goede ideeën
zolang het maar met bier drinken te maken heeft
  donderdag 17 april 2008 @ 10:27:52 #293
148588 rulerofdeath
pi_58106448
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

In het midden zit toch een moer? Daar het dopje op en 1 rake klap... Los is 'ie
onder het fietsen
pi_58106452
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:27 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ik heb wel eens goede ideeën
zolang het maar met bier drinken te maken heeft
Whehehe
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58106468
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:27 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

onder het fietsen
Ja? waarom niet? gaat goed tot de 6e ofzo dan moet je uit gaan kijken voor paaltjes...
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 17 april 2008 @ 10:30:07 #296
148588 rulerofdeath
pi_58106501
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ja? waarom niet? gaat goed tot de 6e ofzo dan moet je uit gaan kijken voor paaltjes...
nou dat je door die klap niet in onbalans raakt

maja dat ding van mij werkte mooi
pi_58106511
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:30 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

nou dat je door die klap niet in onbalans raakt

maja dat ding van mij werkte mooi
Dat zeg ik, tot het 6e biertje gaat het wel goed
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58106586