ik had een hekel aan geschiedenisquote:Op donderdag 10 april 2008 16:24 schreef Samzz het volgende:
Ik was altijd mega goed in Geschiedenis! Whoehoe!
Nu ga ik naar m'n paard.
En geschiedenis had een hekel aan jouquote:Op donderdag 10 april 2008 16:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had een hekel aan geschiedenis
dat ding is echt vetquote:Op donderdag 10 april 2008 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je het filmpje gezien dat in mijn sig staat?
dat is een sta tafel met een knop erop. als je op die knop slaat dan komt er een biertje uit de tafel. onder de tafel staat een koelkast met een systeem erin dat zorgt dat er een biertje naar boven komt
ik heb voor mijn PWS een vergelijking gemaakt tussen Hitler en Stalinquote:Op donderdag 10 april 2008 15:09 schreef Samzz het volgende:
Mijne ging over de Vietnamoorlog in relatie met de oorlog in Algarije. Overeenkomsten, verschillen, bla bla bla.
Aaah ook wel mooi onderwerp idd! Daar ging mijn (en denk ik die van jouw ook??) examen op de Havo ook over! Vond t wel interessant...quote:Op donderdag 10 april 2008 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat ding is echt vet![]()
[..]
ik heb voor mijn PWS een vergelijking gemaakt tussen Hitler en Stalin
die van mij was een gruwelijke nichtquote:Op donderdag 10 april 2008 21:42 schreef Samzz het volgende:
Geschiedenis is tof! Vooral als je het van een leraar hebt die gruwelijk goed kan vertellen
en fiorentia aan psvquote:Op donderdag 10 april 2008 17:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En geschiedenis had een hekel aan jou![]()
De Europese droom is inderdaad voorbij dit jaar.... komend jaar CLquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die van mij was een gruwelijke nicht
[..]
en fiorentia aan psv
dat gaat vast beterquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De Europese droom is inderdaad voorbij dit jaar.... komend jaar CL
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat gaat vast beter
goedemorgen iedereen
Jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De Europese droom is inderdaad voorbij dit jaar.... komend jaar CL
Op die goede verdediger wachten wij ook al nu Johnny weg gaatquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik hoop dat PSV gaat investeren. Mendes mag van mij voor 2 tientjes weg, er moet een GOEDE verdediger komen ( a la Alex) en scorend vermogen... dat is er nu gewoon niet
wie moet marco in de kont boren?quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Op die goede verdediger wachten wij ook al nu Johnny weg gaat! Hoop dat Marco zijn contacten eens kan aanboren
hehehhe, en jullie topscoorder wordt nu in de gaten gehouden door Real Madrid.. die zijn jullie dus óók kwijt.. Volgend jaar wordt voor jullie net zo mooi als voor onsquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Op die goede verdediger wachten wij ook al nu Johnny weg gaat! Hoop dat Marco zijn contacten eens kan aanboren
ajax wordt geen kampioenquote:
Bedoel je die topscoorder die ooit gratis bij jullie uit de deur wandelde en straks voor 30 a 35 mln wordt verkochtquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
hehehhe, en jullie topscoorder wordt nu in de gaten gehouden door Real Madrid.. die zijn jullie dus óók kwijt.. Volgend jaar wordt voor jullie net zo mooi als voor ons
Ja, die.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bedoel je die topscoorder die ooit gratis bij jullie uit de deur wandelde en straks voor 30 a 35 mln wordt verkocht?!
Zal wel verdere nivellering vd competitie betekenen
Oké, hebben we t toch over dezelfdequote:
Zou idd een mooi scenario zijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:57 schreef Rumille het volgende:
Huntelaar blijft nog een jaartje hoor. Die gaat bij Bergkamp en van Basten in de leer en wordt de beste spits ter wereld
.
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:52 schreef Rumille het volgende:
Niet mee eens.
* Pikachu blijft hoop houden
Heb al iemand gehoord die het over V. Nistelrooij hadquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oké, hebben we t toch over dezelfde! Nog namen die worden genoemnd bij jullie in t geruchtencircuit voor volgend jaar?
Iedereen vroeg dr uit oni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |