Tja, oude stijl.. ik wilde graag een bedstee, dus die bedstee is er. Ons huis is een beetje een mengsel van platteland meets stad of zo.quote:Op maandag 7 april 2008 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus een (vrij) nieuw huis oude stijl?
trustenquote:Op maandag 7 april 2008 22:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook slapen. Maar eerst m'n haar even doen, anders loop ik morgen met een ontplofte poedel kapsel
Trusten!
Niet zeuren, studenten kunnen niet moe zijnquote:
nee manquote:Op maandag 7 april 2008 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
zijn er hier nog luisteraars van FOK!radio?
Geen radioquote:
3FMquote:
huldequote:Op dinsdag 8 april 2008 15:37 schreef rulerofdeath het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn afstudeerverslag is goedgekeurd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dankquote:
dan heb ik nog meer om bij te houden (zit in topics van AH, Tukkers, Stage, Hardstyle en dan van een aantal feesten)quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeker even kijken ja.
Hoezo zit je nooit in VBL? Twente topique ofzo.
Ga jij maar eens een hele nacht liggen draaien, huilen, rondlopen en piekeren. Dan wil ik je wel eens weer horenquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niet zeuren, studenten kunnen niet moe zijn
K zal wel niet naar de reden(en) vragen maar ziet dr vrij beroerd uit idd...quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een hele nacht liggen draaien, huilen, rondlopen en piekeren. Dan wil ik je wel eens weer horen
Mag je best, hoeft niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K zal wel niet naar de reden(en) vragen maar ziet dr vrij beroerd uit idd...
DIABYYYYYYYYYYYYYYYYArsenal, geweldig voetbal he
None of my businessquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag je best, hoeft niet.
Was geen fijne nacht nee, en dat een aantal nachten lang, word je niet beter van.
dat is inderdaad niet bestquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag je best, hoeft niet.
Was geen fijne nacht nee, en dat een aantal nachten lang, word je niet beter van.
Whehe die biertafelquote:Op woensdag 9 april 2008 11:27 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah, ik ben gisteravond aan biertafel v2 begonnen
Heb ik soms ook, zal vast een of andere bug van fok zijnquote:Op woensdag 9 april 2008 13:53 schreef Samzz het volgende:
Wtf... de ene keer heeft dit topic zes pagina's de andere keer 12. Ik ben in de war.
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:24 schreef Rumille het volgende:
Is het niet zo dat je de ene keer 50 ppp hebt en de andere keer 25ppp?
de laatste 3 onder Klachten en Vragenquote:
Ik heb soms ook opeens 50 posts per pagina ipv 25, zo erg is het toch ook weer niet?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb ik soms ook, zal vast een of andere bug van fok zijn! Of weet jij dr meer van Bas
?!
Candyboy klinkt wel erg fout eigenlijk.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:11 schreef Samzz het volgende:
Nou het boeit ook niet, maar ik dacht even dat ik gek werd, zeg maar
Ik heb vandaag de Candyboy gereden en dat was geen pretje. Ik mis mijn eigen paardje
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:26 schreef rulerofdeath het volgende:
peter is nog niet zo'n kleine sufferd
Jaaa Candyboy xx is de afstamming... hij heet eigenlijk Igaboy, wat imo nog erger is. Mijn paard heeft de schoft nog immer kaput. Al komt er wel weer haar op!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Candyboy klinkt wel erg fout eigenlijk.
Wat is er met je eigen paardje?
Neej heb er geen last van.. Maar dacht mssn weet jij dr meer van hoe en wat.. Misschien een bug van fok ofzoquote:Op woensdag 9 april 2008 19:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb soms ook opeens 50 posts per pagina ipv 25, zo erg is het toch ook weer niet?
Avond.
schoft is toch de schouder van het paard onie?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa Candyboy xx is de afstamming... hij heet eigenlijk Igaboy, wat imo nog erger is. Mijn paard heeft de schoft nog immer kaput. Al komt er wel weer haar op!
Nope. De schoft is de overgang van de halswervels naar de rugwervels, waar de hals heel flexibel is en de rug nog enigzins, is de schoft dit helemaal niet. Je hebt gelijk dat de schoft boven de schouders zit.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
schoft is toch de schouder van het paard onie?
ok. toch bijna goedquote:Op woensdag 9 april 2008 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. De schoft is de overgang van de halswervels naar de rugwervels, waar de hals heel flexibel is en de rug nog enigzins, is de schoft dit helemaal niet. Je hebt gelijk dat de schoft boven de schouders zit.
Ik heb mijn tijgertekening weer gevonden
heb je het filmpje gezien dat in mijn sig staat?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een keer een trekker getekend, staat erbij, de John Deere, die is nu naar een goede vriend gegaan. En nu word ik gesmeekt een Deutz te tekenen, maar die trekkers vind ik niet tof.
Wat is dan die biertafel waar je mee bezig bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |