Tja, oude stijl.. ik wilde graag een bedstee, dus die bedstee is er. Ons huis is een beetje een mengsel van platteland meets stad of zo.quote:Op maandag 7 april 2008 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus een (vrij) nieuw huis oude stijl?
trustenquote:Op maandag 7 april 2008 22:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook slapen. Maar eerst m'n haar even doen, anders loop ik morgen met een ontplofte poedel kapsel
Trusten!
Niet zeuren, studenten kunnen niet moe zijnquote:
nee manquote:Op maandag 7 april 2008 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
zijn er hier nog luisteraars van FOK!radio?
Geen radioquote:
3FMquote:
huldequote:Op dinsdag 8 april 2008 15:37 schreef rulerofdeath het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn afstudeerverslag is goedgekeurd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dankquote:
dan heb ik nog meer om bij te houden (zit in topics van AH, Tukkers, Stage, Hardstyle en dan van een aantal feesten)quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeker even kijken ja.
Hoezo zit je nooit in VBL? Twente topique ofzo.
Ga jij maar eens een hele nacht liggen draaien, huilen, rondlopen en piekeren. Dan wil ik je wel eens weer horenquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niet zeuren, studenten kunnen niet moe zijn
K zal wel niet naar de reden(en) vragen maar ziet dr vrij beroerd uit idd...quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een hele nacht liggen draaien, huilen, rondlopen en piekeren. Dan wil ik je wel eens weer horen
Mag je best, hoeft niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K zal wel niet naar de reden(en) vragen maar ziet dr vrij beroerd uit idd...
DIABYYYYYYYYYYYYYYYYArsenal, geweldig voetbal he
None of my businessquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag je best, hoeft niet.
Was geen fijne nacht nee, en dat een aantal nachten lang, word je niet beter van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |