inderdaadquote:
Goeiesmiddags ondertussen al! Ben weer heerlijk aan t werk hoor, gaat wel redelijk snel die maandag (tot nu toe danquote:
foeiquote:Op maandag 7 april 2008 12:24 schreef Rumille het volgende:
Goedemiddag inderdaad. 2 tussenuren dus even Natuurkunde 2 overschrijven (3 hoofdstukken) zodat ik dat kan laten zien.
wanneer moet dat af zijn dan?quote:Op maandag 7 april 2008 13:59 schreef Rumille het volgende:
Tussenuren bijna voorbij en heb net 1 hoofdstuk af. Dat wordt vanmiddag hoofdstuk 2 doen en morgen in tussenuur nog hoofdstuk 3.
ooow nog tijd zat dusquote:Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef Rumille het volgende:
Morgen 6e uur en heb het 3e en 4e nog tussenuren dinsdag.
Boefjequote:Op maandag 7 april 2008 14:05 schreef Rumille het volgende:
Nou... kom er net achter dat ik 4 hoofdstukken moet maken in plaats van 3. Vanmiddag misschien groot deel van hoofdstuk 2, en dan morgen 2 afmaken, 3 (is heel klein) en 4...
Ach, anders zeg ik dat ik 4 BIJNA af heb.
Och het gaat al beter. Alleen met opstaan is het een crime... ik moet letterlijk uit bed rollenquote:
dan hoop ik voor je dat je geen hoogslaper/stapelbed hebtquote:Op maandag 7 april 2008 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och het gaat al beter. Alleen met opstaan is het een crime... ik moet letterlijk uit bed rollen![]()
Morgen begravenis
Ik heb een bedsteequote:Op maandag 7 april 2008 15:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan hoop ik voor je dat je geen hoogslaper/stapelbed hebt
dat rolt nogal hard
voordeel is wel dat je dan meteen wakker bent (of je valt in coma)
zou het wel eens willen zienquote:Op maandag 7 april 2008 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een bedsteeIs juist wel handig, ik rol meteen op m'n benen, daarna kan ik me zo optrekken aan de luiken. Ziet er heel knullig uit. Mijn zusje moest heel hard lachen
pics??quote:Op maandag 7 april 2008 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een bedsteeIs juist wel handig, ik rol meteen op m'n benen, daarna kan ik me zo optrekken aan de luiken. Ziet er heel knullig uit. Mijn zusje moest heel hard lachen
met geile kleding hequote:
mag ook maar sexy kleding aan mag ookquote:
wij zijn gauw tevredenquote:Op maandag 7 april 2008 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ook maar sexy kleding aan mag ook
liever met kleding dan helemaal nietquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 19:39 schreef Samzz het volgende:
Geen jong huis (2001 of zo), bedstee is zelf gemaakt door mijn vader en oom. En nee, ik ga geen foto's makenVoor foto's kijk maar in m'n profiel en als dat niet goed genoeg is, pech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |