Succesquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah om 14.15 nog een toets. kijken of dat wat wordt.
zal denk ik wel lukkenquote:
vorige keer mochten we alles erbij houden. ik ga er vanuit dat dat nu ook zo is.quote:
Ja, ikquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vorige keer mochten we alles erbij houden. ik ga er vanuit dat dat nu ook zo is.
je stinktquote:
ojah, daarom wil hij zo graag proberenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat hij die luchtjes moest proberen...jwtz
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah, daarom wil hij zo graag proberen
Kan er toch ook niks aan doen dat ik een zweeteend benquote:
dat kloptquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kan er toch ook niks aan doen dat ik een zweeteend ben
maar maar maar ik doe t al met mate hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat klopt
maar dan moet je iets minder hard sjorren achter je bureautjedan wordt het gezweet al een stuk minder denk ik
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
maar maar maar ik doe t al met maten hoor
Moet je je eigen seksuele escapades niet gaan profileren op anderen. Ben heul geen chocoprinsquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet je je eigen seksuele escapades niet gaan profileren op anderen. Ben heul geen chocoprins
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer zien vrouwen geen mooie schoenen
[..]
maakt niet uit. ze stinken allebeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Polo Black stinkt echt niet, dat is het meest geile geurtje dat er bestaat!
Ja eigenlijk is het erg hoeveel schoenen ik wil hebben... Ai mijn kast puilt al uit
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Spreek ik arabisch, turks, marokkaans of een of andere vage taal?quote:
Nee Ralphquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe dan maar niet de Hugo Boss Bottled.
Omdat ik een opdracht onder mijn niveau nu heb. Heb t al af binnen een week terwijl ze dachten dat er een paar weken voor stond. Ben bezig met de opleiding/e-learning. Af en toe fok!ken kan geen kwaadquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
maarre hoezo kun je op het werk zoveel FOK!ken? heb jij geen baas ergens?
als ik op het werk zit is of mijn baas weg, of hij zit aan de andere kant van het bureau. dan ga ik niet uitgebreid FOK!ken omdat heletijd typen niet zo lijkt op solidworks
Kun je wel menen dat je moddereter bent maar daarom hoef je nog niet zo'n toon tegen mij aan te slaanquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Spreek ik arabisch, turks, marokkaans of een of andere vage taal?
Geen idee dus wat die knakker wou.
Ik dacht al, waar is Rumille vandaag?quote:Jongen bedreigt leraar op internet
De politie heeft een 14-jarige scholier uit Vroomshoop opgepakt voor het bedreigen van een leraar.
De jongen zou de leraar van Het Noordik op het internet hebben bedreigd. De leraar deed ook aangifte van smaad op de website. Het is niet bekend wat de jongen heeft geschreven. Hij zit vast.
www.rtvoost.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |