abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57970836
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ok maar er zit wel genoeg afwisseling in de game? En het doel is om zoveel mogelijk mensen te pesten? Ofzo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het doel is het pesten op de Bullworth Acedmy stoppen.
Dat is iets waar Jimmy zelf voor strijd, het wordt hem niet opgedragen door leraren ofzo/
In het begin wordt je door Gary aangesproken, zijn doel is de school over te nemen.
Jimmy heeft zoiets van 'been there, done that' en wil dat absoluut niet.
Die 2 groeien uit elkaar en worden rivalen/vijanden.
In die tussentijd moet je klusjes opknappen voor stereotypen scholieren; nerds, kakkers, vetkuifen, sportlui, townie's (drop-outs) & leraren.
Met elke missies win en/of verlies je respect bij de bepaalde groepen.
En dan merk je ook want ze gaan zich vijandelijker opstellen.

Je kan uiteraard pesten wat gewoon grappig is, maar het levert je niets op.
Naar de les gaan dus wel, bij gym krijg je bepaalde vechtmoves, scheikunde krijg je stinkbommen/jeukpoeder/chemieset in je kamer of bij techniek sleutel je een snelle fiets in elkaar (handig voor als je naar de stad moet)

Veel later krijg je een kart tot beschikking, kun je ook mensen omver rijden enzo....er is toch niemand die je kan bijhouden.

anyway ik kan dit spel iedereen aanranden.
Het is echt een Rockstar spel.

Graphics zijn niet meer van deze tijd, maar ik heb echt gelegen met dit spel!
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  donderdag 10 april 2008 @ 23:39:11 #252
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57971002
Vind grafisch nog meevallen hoor
pi_57971030
Als ik het goed begrijp is het nu dus vrijwel zeker dat Microsoft met een Wii-mote spinoff komt, aangezien MTV het nieuws eerst bracht en 8BitJoystick het nieuws daarna bevestigde met enkele nieuwe details. Wat er tot nu toe bekend is:

- Codenaam is Newton
- Werkt net als Wiimote met een Led sensorbar, aangesloten via usb-poort
- Bevat microfoon en rumble
- Gebruikt de standaard batterypacks
- Verschijnt eind 2008

Ik vind het persoonlijk wel een goede zaak. Mensen die het niks vinden hoeven dit dingen en de bijbehorende games niet te kopen, en mensen die het wel tof vinden kopen het wel. Ik heb in principe wel oren naar een Wii Sports met next-gen graphics. Bovendien leent zo'n controller zich uitermate goed voor kleinere "gimmick" games op Live Arcade.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  donderdag 10 april 2008 @ 23:56:44 #254
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57971566
Speel sinds tijdje de spaanse taal met fifa, omdat die anders vastloopt
Ik oefen nu met Frankrijk omdat mijn team gaat worden met euro 2008, net potje gespeeld tegen imeand uit USA Speel tegen hoge levels omdat het lekker uitdagend is

Xmarker [Nivel 20] - Mars NL [Nivel 21]

0 - 4 (resultado final)

Puntos de habilidad = 29

speelde hem helemaal van de mat af met frankrijk geweldig

8 van de 10 wedstrijden win ik gewoon met fifa tegen onbekende
pi_57971621
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:40 schreef Sackboy het volgende:
Als ik het goed begrijp is het nu dus vrijwel zeker dat Microsoft met een Wii-mote spinoff komt, aangezien MTV het nieuws eerst bracht en 8BitJoystick het nieuws daarna bevestigde met enkele nieuwe details. Wat er tot nu toe bekend is:

- Codenaam is Newton
- Werkt net als Wiimote met een Led sensorbar, aangesloten via usb-poort
- Bevat microfoon en rumble
- Gebruikt de standaard batterypacks
- Verschijnt eind 2008

Ik vind het persoonlijk wel een goede zaak. Mensen die het niks vinden hoeven dit dingen en de bijbehorende games niet te kopen, en mensen die het wel tof vinden kopen het wel. Ik heb in principe wel oren naar een Wii Sports met next-gen graphics. Bovendien leent zo'n controller zich uitermate goed voor kleinere "gimmick" games op Live Arcade.
het is dan wachten tot de eerste mods op de echte wii mote zodat die op de 360 werkt
( scheelt toch weer geld voor de mensen die de wii al hebben en een 360 )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_57971711
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:58 schreef DJ_ het volgende:

[..]

het is dan wachten tot de eerste mods op de echte wii mote zodat die op de 360 werkt
( scheelt toch weer geld voor de mensen die de wii al hebben en een 360 )
Dat wordt moeilijk volgens mij, want de Wiimote gebruikt Bluetooth en de Newton gaat de wireless technologie van Microsoft gebruiken. Althans, dat las ik net.

pi_57971889
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 00:01 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Dat wordt moeilijk volgens mij, want de Wiimote gebruikt Bluetooth en de Newton gaat de wireless technologie van Microsoft gebruiken. Althans, dat las ik net.
maar dat hangt er af wat voor signalen de sensor bar door stuurt naar de 360 , zolang de sensor bar wordt herkent op de 360 zal die de bluetooth signalen van de wiimote registreren en vertalen voor de 360

de wii mote zal iig niet op die manier op de sensor van de 360 werken dat klopt . maar dan is de geld besparing er ook gelijk vanaf want hoe kom je aan zo'n MS sensor ? , juist door een MS mote kopen
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_57971960
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 00:08 schreef DJ_ het volgende:

[..]

maar dat hangt er af wat voor signalen de sensor bar door stuurt naar de 360 , zolang de sensor bar wordt herkent op de 360 zal die de bluetooth signalen van de wiimote registreren en vertalen voor de 360

Weet niet of je de sensorbar van de Wii eens goed bekeken hebt, maar het is eigenlijk niets meer dan een paar LED's die Infrarood stralen uitzenden. De sensor in de Wiimote kan aan de hand van die infrarode lampjes zien waar hij zich bevindt t.o.v. de sensorbar en dus het beeld. De bluetooth is gewoon de verbinding tussen de Wiimote en de Wii direct.

De sensorbar van de Wii kun je zelfs vervangen door kaarsjes
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_57972041
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 00:11 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Weet niet of je de sensorbar van de Wii eens goed bekeken hebt, maar het is eigenlijk niets meer dan een paar LED's die Infrarood stralen uitzenden. De sensor in de Wiimote kan aan de hand van die infrarode lampjes zien waar hij zich bevindt t.o.v. de sensorbar en dus het beeld. De bluetooth is gewoon de verbinding tussen de Wiimote en de Wii direct.

De sensorbar van de Wii kun je zelfs vervangen door kaarsjes
heb geen wii dus heb geen flauw idee how dat ding aangesloten zit , noch heb ik ooit op een wii gespeeld
pi_57972078
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 00:15 schreef DJ_ het volgende:

[..]

heb geen wii dus heb geen flauw idee how dat ding aangesloten zit , noch heb ik ooit op een wii gespeeld
Je moet je schamen

Maar goed: 360 randapparatuur maakt contact via Radiogolven (toch?) en de Wii met Bluetooth.......tenzij ze met een Bluetooth module komen voor de 360 zal een Wiimote op 360 niet gebeuren
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_57972200
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 00:17 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Je moet je schamen

Maar goed: 360 randapparatuur maakt contact via Radiogolven (toch?) en de Wii met Bluetooth.......tenzij ze met een Bluetooth module komen voor de 360 zal een Wiimote op 360 niet gebeuren
volgensmij wel ja , maar goed ik dacht dus dat de sensor bar alles registreerde en doorgaf aan de wii
niet dat de wiimote zelf rechtreeks verbinding had met de wii

en ehhh OT
( naja semi OT )

http://pc.ign.com/dor/art(...)DC_2008_teapots.html

jammer dat de 360 dit niet aankan , ik zou graag een rpg zien met deze graphics zonder haperingen
en sloom ladende textures

zal ook moeilijk worden een pc te vinden die dit vloeiend kan draaien
pi_57972345
@ edwinuss en rest van fok!kers die ik in me lijst heb staan : ik speel geen COD4...dus willen jullie aub kappen mij te inviten.
pi_57973075
  vrijdag 11 april 2008 @ 07:23:21 #264
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57974412
OMG

Ehhhh,.... morguh?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 11 april 2008 @ 07:24:57 #265
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57974418
Iedereen aan de koffie?

vrijdag 11 april 2008 @ 07:42:25 #266
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57974529
Fallout 3 haalt zijn deadline echt niet,.... dat spel, waar ik overigens erg veel zin in heb, ziet dit jaar echt het daglicht niet,.... met geluk volgend jaar zomer

vrijdag 11 april 2008 @ 07:56:33 #267
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57974606
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 00:32 schreef Viro het volgende:
@ edwinuss en rest van fok!kers die ik in me lijst heb staan : ik speel geen COD4...dus willen jullie aub kappen mij te inviten.
Wel Army of Two
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 11 april 2008 @ 08:10:34 #268
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_57974697
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 07:42 schreef Chocobo het volgende:
Fallout 3 haalt zijn deadline echt niet,.... dat spel, waar ik overigens erg veel zin in heb, ziet dit jaar echt het daglicht niet,.... met geluk volgend jaar zomer

[ afbeelding ]
Maakt niet uit wanneer hij komt. Ik haal hem blind. Oblivion in een post-apocalyptische (compacte) wereld. Fantastisch
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 11 april 2008 @ 08:16:43 #269
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_57974766
Ik weet niet of ik straks de verleiding van deze kan weerstaan. Het is jammer dat ze de Nazi's eruit hebben gehaald. Maar fuck. Indiana Jones

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_57974811
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:40 schreef Sackboy het volgende:
De Wii owned

Koffie
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 11 april 2008 @ 09:13:14 #271
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57975631
Ik hoop dat het een flop wordt dat Wii achtig ding voor de 360!

Strax wordt het een groot succes en dan weet ik wel dat de xbox720 die kant helemaal uit zal gaan
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57975788
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoop dat het een flop wordt dat Wii achtig ding voor de 360!

Strax wordt het een groot succes en dan weet ik wel dat de xbox720 die kant helemaal uit zal gaan

maak je geen zorgen , geen enkele add-on van de 360 is een succes geworden
  vrijdag 11 april 2008 @ 09:26:43 #273
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57975829
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:24 schreef DJ_ het volgende:

[..]

maak je geen zorgen , geen enkele add-on van de 360 is een succes geworden
Daar heb je idd gelijk ik
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57976033
Het zal ook geen succes worden om de doodeenvoudige reden dat Microsoft er maar half in kan stappen. Het succes van de Wii is niet alleen maar de controller. Het is de combinatie van een console die eenvoudig te bedienen is, zonder fratsen, met veelal eenvoudige (familie-achtige) games, revolutionaire besturing en een geoliede marketingmachine die dit continue benadrukt.

Microsoft wil alleen de controleer kopieren. Kansloos.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_57976139
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:38 schreef FJD het volgende:
Het is de combinatie van een console die eenvoudig te bedienen is, zonder fratsen, met veelal eenvoudige (familie-achtige) games, revolutionaire besturing en een geoliede marketingmachine die dit continue benadrukt.
Uhm.. welk onderdeel van die winnende combinatie zou Microsoft niet kunnen kopieren?

Microsoft has teh moneyz u know

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')