quote:Op donderdag 10 april 2008 14:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee joh! zou wel leuk zijn
Hoor ik nou Bart A ipv Paul R
Zekes (y). Zit toch om de hoek in H'sum, moet makkelijk kunnen me dunkt.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee joh! zou wel leuk zijn
Hoor ik nou Bart A ipv Paul R
Tof! nou dan zullen we je morgen wel gaan zien op de cam. Wel ff zwaaien, he?quote:Op donderdag 10 april 2008 14:31 schreef on_air het volgende:
Zekes (y). Zit toch om de hoek in H'sum, moet makkelijk kunnen me dunkt.
Idd.quote:
en als je vanochtend niet geluisterd hebt heb je mij natuurlijk ook gemistquote:Op donderdag 10 april 2008 13:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Wilde in net gaan vragen of ik nog iets gemist had deze ochtend, is het gewoon Alain die we missen ;w.
Ik blijf dingen missen. Gaan mensen hier opeens ook mijn radiotijd verstoren.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
en als je vanochtend niet geluisterd hebt heb je mij natuurlijk ook gemist
Hah toch gekomen?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe kun je als dj nu in GODSNAAM nog een positief woord over datplaat
uitbrengen??????
![]()
![]()
Ze heeft inderdaad wel een beetje een bijzondere stem (zingt als een schaap), maar ik vind het nummer eigenlijk nog steeds echt te gek !quote:Op donderdag 10 april 2008 15:21 schreef JDude het volgende:
Madness. Tof!
Die Sia vind ik niet veel bijzonders met d'r vervelende trilstem.
Het doet me aan Gala denken.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad wel een beetje een bijzondere stem (zingt als een schaap), maar ik vind het nummer eigenlijk nog steeds echt te gek !
Ja vond'm erg grappig inderdaadquote:Op donderdag 10 april 2008 15:37 schreef Sirolf het volgende:
Die John-Mayer-gaat-de-fout-in jingle...![]()
Wat een toevalquote:
Dit overkomt me nou zooooo vaak, dan heb ik aan iets gedacht of zelf geluisterd via youtube of mp3 en dan draaien ze het opeens op de radioquote:
Ik stap vanmiddag op de fiets, doe de radio aan en hoor....quote:Op donderdag 10 april 2008 15:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
kots kots kots
Zo had ik een week geleden ook op Youtube lopen zoeken naar Holding on to you en Children of the revolution van Terence Trent D'Arby, draaien ze de dag erna Holding on to you op 3fm!quote:
Ik heb nu al 2 keer gehad dat ik een geluid hier bewerkte van een muziekstuk voor in een kaart...Dat je'm ff stop zet en dat't nummer doorgaat: Radio draaide hetzelfde nummerquote:Op donderdag 10 april 2008 16:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zo had ik een week geleden ook op Youtube lopen zoeken naar Holding on to you en Children of the revolution van Terence Trent D'Arby, draaien ze de dag erna Holding on to you op 3fm!
Of dat je denkt bij het draaien van Midnight Oil dat Madness ook wel weer eens leuk zou zijn om langs te komen en voila. En bij het wakker worden een nummer in je hoofd hebben, radio aan en binnen 10min draaien ze het *livelivelive*.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nu al 2 keer gehad dat ik een geluid hier bewerkte van een muziekstuk voor in een kaart...Dat je'm ff stop zet en dat't nummer doorgaat: Radio draaide hetzelfde nummer
Ik zat een tijdje terug een liedje te neurien in de auto, zette de radio aan.. en hoorde exact hetzelfde nummer!quote:Op donderdag 10 april 2008 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nu al 2 keer gehad dat ik een geluid hier bewerkte van een muziekstuk voor in een kaart...Dat je'm ff stop zet en dat't nummer doorgaat: Radio draaide hetzelfde nummer
Met ^^quote:Op donderdag 10 april 2008 16:26 schreef on_air het volgende:
[..]
kan niet tegen die lege gewauwel, non-gelach en gebrek aan muzikale verlichting.
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zat laatst het fantastische Father and Friend te neuriën, zette de radio aan en wat denk je ...?
Ownee, dat was een nachtmerrie.
Jezus wat ergquote:
Hoewel in de middag even liggen vaak wel prettig isquote:Op donderdag 10 april 2008 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jezus wat ergIk ben altijd heel erg van de taal en erg tegen breezertaal etc...
Laten we het erop houden dat ik gewoon GEEN middagmens ben
Voor jou geldt natuurlijk hetzelfde.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:17 schreef on_air het volgende:
Een bijzonder bijster goede avond gewenst.
Jij ook !quote:Op donderdag 10 april 2008 17:17 schreef on_air het volgende:
Een bijzonder bijster goede avond gewenst.
Kijken of ie het langer als Johan uithoudt, dat was ook zo'n geweldige dagquote:Op donderdag 10 april 2008 17:23 schreef -Hans- het volgende:
Dennis Bergkamp terug bij Ajax. wat een geweldige dag
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:24 schreef Piles het volgende:
Kijken of ie het langer als Johan uithoudt, dat was ook zo'n geweldige dag
Oww, wat ik kan daar jaloers op zijn. Ik heb echt een uur nodig om wakker te worden (als ik door mijn wekker wakker wordt, wat eigenlijk altijd is als ik voor half 8 op moet staan) Voor die tijd heb ik een hekel aan alles wat druk tegen me aan praat.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:51 schreef SilentChaos het volgende:
[...]
Nou ben ik ook wel een ochtendmens, dus misschien dat dat scheelt...
Als ik wakker ben, ben ik ook meteen echt wakker zeg maar
Wat?!? Kom net weer binne n rollen, prachtigquote:Op donderdag 10 april 2008 17:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij ook !
Dennis Bergkamp terug bij Ajax. wat een geweldige dag
nou kan ik redelijk wat hebben 's ochtends, maar als ik tijdens het ontbijt met twee kleine kinderen ook nog eens dat gelul van Giel moet horen, dat trek ik echt nietquote:Op donderdag 10 april 2008 17:32 schreef SirAIC het volgende:
[..]
Oww, wat ik kan daar jaloers op zijn. Ik heb echt een uur nodig om wakker te worden (als ik door mijn wekker wakker wordt, wat eigenlijk altijd is als ik voor half 8 op moet staan) Voor die tijd heb ik een hekel aan alles wat druk tegen me aan praat.
Foto`squote:Op donderdag 10 april 2008 18:55 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
De MM-sleutelhanger is binnen
Ga ik dit weekend ff regelen...quote:
Dat wist ik.....;)quote:Op donderdag 10 april 2008 18:55 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
De MM-sleutelhanger is binnen
Echt wel !quote:Op donderdag 10 april 2008 17:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat?!? Kom net weer binne n rollen, prachtig
Denk het nog niet....volgende week hoop ik!quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 19:08 schreef Maricha het volgende:
[..]
Denk het nog niet....volgende week hoop ik!
Over lente gesproken: kijk hier net door het raam naar buiten, zitten in een boom aan de over (letterlijk) 2 tortelduifjes lief naast op een takquote:Op donderdag 10 april 2008 19:06 schreef Marc63 het volgende:
DB Clifford
Fijn om die plaat te horen terwijl het weer echt op lente begint te lijken
Veenstra Veenstra !!quote:Op donderdag 10 april 2008 19:10 schreef MichielV het volgende:
Goeoeoeoeoeoedenavond daar!
Lente?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:12 schreef Sersjee het volgende:
Lekkere openingsplaten! Lente, mensen! Lente!
quote:Op donderdag 10 april 2008 19:16 schreef Marc63 het volgende:
...
En misschien moet ik ook maar eens met het buitenland gaan bellen om ze daar met feestdagen te feliciteren. Je zou het item bijna hernoemen naar MetMichielHeeftElkeDagSjans.
Ik vrees het ergste.....quote:Op donderdag 10 april 2008 19:20 schreef Marc63 het volgende:
Hmmm... ik had me voorgenomen om vandaag de Zutons aan te vragen. Kan ik nog wel doen, maar ik denk dat ie niet meer gedraaid gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |