Dit overkomt me nou zooooo vaak, dan heb ik aan iets gedacht of zelf geluisterd via youtube of mp3 en dan draaien ze het opeens op de radioquote:
Ik stap vanmiddag op de fiets, doe de radio aan en hoor....quote:Op donderdag 10 april 2008 15:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
kots kots kots
Zo had ik een week geleden ook op Youtube lopen zoeken naar Holding on to you en Children of the revolution van Terence Trent D'Arby, draaien ze de dag erna Holding on to you op 3fm!quote:
Ik heb nu al 2 keer gehad dat ik een geluid hier bewerkte van een muziekstuk voor in een kaart...Dat je'm ff stop zet en dat't nummer doorgaat: Radio draaide hetzelfde nummerquote:Op donderdag 10 april 2008 16:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zo had ik een week geleden ook op Youtube lopen zoeken naar Holding on to you en Children of the revolution van Terence Trent D'Arby, draaien ze de dag erna Holding on to you op 3fm!
Of dat je denkt bij het draaien van Midnight Oil dat Madness ook wel weer eens leuk zou zijn om langs te komen en voila. En bij het wakker worden een nummer in je hoofd hebben, radio aan en binnen 10min draaien ze het *livelivelive*.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nu al 2 keer gehad dat ik een geluid hier bewerkte van een muziekstuk voor in een kaart...Dat je'm ff stop zet en dat't nummer doorgaat: Radio draaide hetzelfde nummer
Ik zat een tijdje terug een liedje te neurien in de auto, zette de radio aan.. en hoorde exact hetzelfde nummer!quote:Op donderdag 10 april 2008 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nu al 2 keer gehad dat ik een geluid hier bewerkte van een muziekstuk voor in een kaart...Dat je'm ff stop zet en dat't nummer doorgaat: Radio draaide hetzelfde nummer
Met ^^quote:Op donderdag 10 april 2008 16:26 schreef on_air het volgende:
[..]
kan niet tegen die lege gewauwel, non-gelach en gebrek aan muzikale verlichting.
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zat laatst het fantastische Father and Friend te neuriën, zette de radio aan en wat denk je ...?
Ownee, dat was een nachtmerrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |